AfragolaJembatan naik HuangshiKesan kualitatif fasa pengukuhan

  • masa pelepasan:2024-04-18 22:07:06
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:64
  • Penerangan pantas:

    Afragola, ia perlu diperiksa secara awal sebelum digunakanUntuk memastikan jambatan penerbangan hidraulik dalam keadaan baik, ter

Kandungan artikel
ia perlu diperiksa secara awal sebelum digunakan

Untuk memastikan jambatan penerbangan hidraulik dalam keadaan baik, terutama termasuk sama ada butang-butang berkesan; Sama ada tali kuasa dan soket masih selamat; Sama ada saluran paip minyak masih selamat; Kestabilan kereta pengawal; Keketatan bolt pada setiap titik persimpangan; Kualiti penampilan tak ada. Tetapi apabila kuasa diaktifkan dan cahaya indikator diaktifkan, tekan butang atas motor putar tetapi jadual angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga fasa dan pembalikan motor. Hanya bekalan kuasa perlu diperbaiki, jadi ia bukan masalah besar.

Sebab banyak pelanggan tidak menjelaskan tujuan khusus jambatan boarding bimbit apabila menyesuaikannya, terdapat perbezaan dalam kerja sebenar untuk menyesuaikan jambatan boarding, yang menyebabkan efisiensi rendah.

AfragolaKendaraan platform kerja ketinggian tinggi terutamanya dibahagi menjadi empat jenis: jenis gunting, jenis lengan lurus, jenis lengan lengan lengan lengan, dan jenis kenderaan. Jenis garpu gunting jenis kenderaan platform kerja ketinggian tinggi.

Apa yang patut saya perhatikan bila memilih jambatan naik? Pemilihan dan pembelian jambatan naik melibatkan memperhatikan tiga isu, termasuk julat penggunaan, muatan nilai, dan faktor lain; Their understanding of the manufacturer of the boarding bridge, whether their enterprise qualifications, special equipment licenses are complete, how many after-sales service outlets are there in the country, how about their after-sales service attitude, and whether they are timely; Titik penting ialah sama ada kualiti adalah baik atau tidak, dan sama ada harga adalah masuk akal. Jika kedua-dua situasi ini adalah masuk akal, anda boleh memilih produk pembuat.

IshojJembatan penerbangan hidraulik menentukan kaedah muatan dan muatan berdasarkan jenis, sifat, berat badan, dan bentuk bahan-bahan berbeza, mengembangkan program jembatan penerbangan hidraulik yang masuk akal, dan membuat rancangan sebelum jembatan penerbangan hidraulik. Setiap langkah patut dianggap untuk menghindari ralat besar. Tentukan kaedah jembatan naik hidraulik yang sesuai berdasarkan ciri-ciri barang. Pre-pemprosesan barang untuk mencapai kaedah pemindahan modular, seperti muatan dan lepaskan terpasang palet, bekas, dll. Pengendalian bekas tidak hanya mempunyai unit muatan dan lepaskan besar, efisiensi operasi tinggi, tetapi juga meningkatkan fleksibiliti muatan hidraulik bahan dan lepaskan jembatan, membuat ia mudah untuk mencapai standardisasi. Ia tidak perlu menyentuh berbagai bahan dengan tangan untuk mencapai kesan bahan melindungi.

Pertama, penggunaan sering dan panjang jambatan naik secara alami menyebabkan beberapa masalah. Komponen utama di dalam jambatan penerbangan tetap termasuk unit kuasa hidraulik, pompa minyak, bekalan kuasa bateri, kotak, dll. Operasi panjang di bawah beban tertentu secara alami akan mempunyai kesan tertentu pada pompa minyak hidraulik, mengurangi jangka hidup dan meningkat kadar pemeliharaan.

Selain peralatan umum, jambatan penerbangan hidraulik yang stabil juga perlu dilengkapi dengan valv overflow berdasarkan prestasinya untuk mencegah tekanan berlebihan semasa pergerakan ke atas. Dan apabila sistem hidraulik mengalami pecahan saluran paip yang menyebabkan turun cepat, sepatutnya ada saluran paip yang boleh memotong sirkuit minyak secara automatik. Kabur ruang; Dan rem tangan kecemasan mesti disediakan, yang boleh dihentikan segera dalam kes kecemasan untuk menghindari cedera. Oleh itu, peminta memilih lif kargo hidraulik dengan valv putus saluran paip dan brek tangan kecemasan yang lebih efisien.


AfragolaJembatan naik HuangshiKesan kualitatif fasa pengukuhan



Alasan untuk ketidakmampuan atau kegagalan bangku kerja untuk meningkat: terlalu muat.

Aplikasi jambatan penerbangan hidraulik: jambatan penerbangan hidraulik boleh digunakan secara luas di pelabuhan, platform, gudang, dll. mengikut keperluan pengguna. Raka khas boleh dibuat dalam terma dimensi luaran, muatan, dll. Jembatan penerbangan tetap dipasang di sisi platform kargo, flush dengan tanah dan sisi platform kargo. Dek jambatan jambatan naik tetap boleh menuju ke atas dan ke bawah, dan hujungnya luar boleh lebih tinggi atau lebih rendah dari pesawat platform kargo, menjadikannya sama dengan tinggi kereta. Ada papan balik di atas jambatan yang secara automatik melekat pada pinggir kereta, memastikan laluan licin antara platform kargo dan kereta.

Semasa penggunaan, perhatian yang dekat patut diberikan kepada keadaan peralatan, dan jika ada sebarang masalah, penggunaan patut dihentikan segera.

Kesimpulan ujianAlasan untuk jadual angkat tidak menurunkan: Tombol menurunkan gagal berfungsi, dan tombol kelajuan menurunkan diluar penyesuaian. Solusi: Apabila menekan butang menurunkan, periksa sama ada tombol menurunkan berfungsi. Jika tidak ada elektrik, mengacaukan valv turun sendiri atau menggantikan valv turun. Kabur penurunan harus tetap bersih.

Muat dan muatan hidraulik tetap adalah peralatan bantuan khusus untuk muatan dan muatan cepat barang. Fungsi penyesuaian tingginya membolehkan jembatan dibina diantara trak dan platform kargo dalam gudang. Forklift dan kenderaan pengendalian lain boleh masuk secara langsung trak untuk muatan dan muatan batch barang. Dengan hanya satu orang yang bekerja, muatan dan muatan cepat barang boleh dicapai. Perangkat jambatan mengurangi jumlah kerja yang besar untuk perusahaan, meningkatkan efisiensi kerja, dan mencapai keuntungan ekonomi yang lebih besar. Berikut adalah ciri-ciri produk jambatan boarding.

Penggunaan tabu jambatan naik tetap: penyelamatan patut dilakukan dalam syarat menggantung dan menyokong platform kerja platform angkat untuk mengelak turun tiba-tiba platform angkat, yang boleh menyebabkan kemalangan yang tidak diperlukan; Jangan menyesuaikan valv keselamatan secara arbitrari. Kerana setiap komponen dalam sistem hidraulik berfungsi pada tekanan tertentu,AfragolaJembatan naik jenis otomatik, selepas valv keselamatan disesuaikan, ia boleh menyebabkan operasi anormal sistem hidraulik dan menyebabkan kerosakan yang tidak diperlukan kepada pegawai, mesin dan objek.


AfragolaJembatan naik HuangshiKesan kualitatif fasa pengukuhan



Titik lain ialah and a mesti mempertimbangkan keperluan mereka sendiri untuk menggunakan peralatan jambatan boarding hidraulik tetap, dan kemudian melamar keperluan suai untuk pembuat jambatan boarding hidraulik tetap berdasarkan keperluan mereka sendiri. Pilih jambatan boarding hidraulik tetap yang sesuai kepada mereka, seperti kata-kata, apa yang sesuai kepada mereka lebih baik.

Reputasi yang baikOperasi elektronik sangat mudah. Dengan hanya satu butang, panel pengkondisi akan naik secara automatik. Lepaskan butang, laraskan plat untuk mengurangkan dirinya sendiri, perhatian perlu diberikan kepada penyelenggaran, kerana umumnya ia tidak terjebak. The fixed boarding bridge has a safety device to prevent overloading. It adopts multiple limit switch protection devices,AfragolaJembatan penerbangan teleskopik, door and power outage protection devices, leakage protection devices, and multi-layer interactive chains making the safety factor of the fixed boarding bridge much higher than that of ordinary freight elevators. Ia adalah peralatan pengangkutan menegak yang banyak digunakan untuk barang-barang. Ia memandu pompa minyak oleh motor dan bergantung pada silinder minyak untuk memandu rantai berat,AfragolaRampa Lantai Mudah, memandu jambatan boarding tetap secara mengufuk.

Alasan: valv satu arah pompa manual terperangkap dan fungsi kembali rosak.

AfragolaPemilihan tidak sesuai produk minyak Brand, kualiti dan grad viskositi minyak tidak memenuhi keperluan, menghasilkan indeks viskositi terlalu rendah atau terlalu tinggi minyak hidraulik. Jika viskositi minyak terlalu tinggi, kerugian kuasa meningkat dan suhu minyak meningkat; Jika viskositi terlalu rendah, kebocoran meningkat dan suhu minyak meningkat.

Kecualian: Lepaskan bolt port pompa minyak, lakukan penyelamatan, membersihkan, dan gantikan minyak hidraulik bersih untuk menghapuskan masalah.

Kemudian, seluruh jambatan pengangkutan diseweld. Selepas bingkai utama diseweld, kemudian penywelding dilakukan. Kemudian, peralatan hidraulik dipasang, dan ban jambatan pengangkutan dipasang.


MenzelBourguibaMaklumat produk lain
  • Lido di RomaPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriSerlahkan kandungan pertumbuhan yang s

    Lido di RomaPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriSerlahkan kandungan pertumbuhan yang s

  • Lido di RomaLif rumah tangga kecil 3 tingkatMengapa ia begitu popular

    Lido di RomaLif rumah tangga kecil 3 tingkatMengapa ia begitu popular

  • PamulangPemasangan pengubah distribusiKekuatan dan kelemahan dalam penggunaan produk

    PamulangPemasangan pengubah distribusiKekuatan dan kelemahan dalam penggunaan produk

  • Appeldorenlifter garpuIsyarat pelepasan

    Appeldorenlifter garpuIsyarat pelepasan

  • AppeldorenProdusi jambatan naikKaedah pengisaran yang diperbaiki

    AppeldorenProdusi jambatan naikKaedah pengisaran yang diperbaiki

  • FerraraTekanan hidraulik paksi boarding tetapHarga lebih berpatutan

    FerraraTekanan hidraulik paksi boarding tetapHarga lebih berpatutan

  • FerraraPlatform mengangkat garpu gunting direka sendiriApakah industri yang berkenaan

    FerraraPlatform mengangkat garpu gunting direka sendiriApakah industri yang berkenaan

  • FerraraLif rumah tangga kecil VillaAlat ujian profesional

    FerraraLif rumah tangga kecil VillaAlat ujian profesional

  • segera:Peringatan: Maklumat AfragolaJembatan naik HuangshiKesan kualitatif fasa pengukuhan memberi anda AfragolaJembatan naik HuangshiKesan kualitatif fasa pengukuhan oleh syarikat kami, perkhidmatan AfragolaJembatan naik HuangshiKesan kualitatif fasa pengukuhan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk AfragolaJembatan naik HuangshiKesan kualitatif fasa pengukuhan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian AfragolaJembatan naik HuangshiKesan kualitatif fasa pengukuhan. AfragolaJembatan naik HuangshiKesan kualitatif fasa pengukuhan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di AfragolaJembatan naik HuangshiKesan kualitatif fasa pengukuhan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!