PisaPrice of 10 ton mobile boarding bridgebahan langsung

  • masa pelepasan:2024-04-18 16:43:38
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:378
  • Penerangan pantas:

    Pisa,Periksa peralatan interlocking, perjalanan ke atas dan ke bawah, dan tombol penyelamatan keselamatan lain pintu kandang

Kandungan artikel

Periksa peralatan interlocking, perjalanan ke atas dan ke bawah, dan tombol penyelamatan keselamatan lain pintu kandang dan pintu pagar

Periksa keadaan pakaian dan kebebasan roda panduan lif kargo

PisaIkut langsung manual operasi lif, dan hanya operasi yang betul boleh memastikan operasi normal peralatan. Perbaikan jangka panjang bagi pelbagai produk markah seperti penghasil lif,PisaPlatform angkat lengan kurva, dengan produk yang ditentukan lengkap dan jaminan kualiti

Apabila menggunakan lif, kaki mesti dibuka terlebih dahulu. Jika kaki tidak dibuka, ia dilarang untuk meningkat atau rendah platform.

Al QuraynMenyesuaikan silinder minyak.

Kaedah analisis penyebab, yang boleh menggabungkan pengurusan penyelamatan dengan mencari kesalahan, diterima secara luas.

Penjagaan kuartal: Periksa item yang diperiksa setiap bulan


PisaPrice of 10 ton mobile boarding bridgebahan langsung



Minyak pembersihan untuk sistem hidraulik mesti menggunakan minyak hidraulik yang sama dengan sistem yang digunakan, dengan suhu minyak antara dan [UNK]. Guna kadar aliran besar untuk membuang kotoran dari sistem sebanyak mungkin. Sistem hidraulik perlu dibersihkan berulang kali tiga kali atau lebih Setelah setiap pembersihan, mengeluarkan sistem sepenuhnya sementara minyak panas.

jurutera teknikal pemasangan profesional pergi ke lokasi pelanggan untuk memasang platform angkat hidraulik. Selepas pemasangan selesai, mereka juga akan menjelaskan beberapa perkara penyelamatan di masa depan; Periksa dengan hati- hati pakaian dan air mata komponen. Sebab ia adalah komponen yang baru diproses dan terkumpul dari platform angkat hidraulik, mungkin terdapat deviasi halus dalam bentuk dan saiz yang memerlukan operasi normal dan tempoh berjalan masuk. Selama berjalan dalam tempoh, perlu memberi perhatian pada masa nyata sama ada ada pakaian dan air mata yang berlebihan. Jika ada, Xilang Door Industry, pembuat platform angkat hidraulik, sepatutnya menyediakan rawatan profesional dalam masa yang tepat untuk mencegah kegagalan peralatan secara awal; Selepas menggunakan untuk jangka masa, kerja yang diperlukan perlu dilakukan. Selepas menggunakan untuk jangka masa, pins dan bearings platform angkat hidraulik patut dijamin untuk mengelakkan pakaian dan air mata, dan beberapa minyak atau lemak boleh ditambah dengan sesuai untuk memastikan bahawa produk mencapai keadaan operasi optimal; Sahkan beberapa kali sama ada terdapat suara semasa proses operasi. Sebagaimana ia semasa masa berjalan-in, perlu diawasi dengan hati-hati semasa penggunaan. Jika suara apapun ditemui semasa operasi platform angkat hidraulik, tidak perlu bimbang mengenainya dalam tahap penggunaan sebelumnya. Dalam keadaan biasa, berjalan berbilang kali, suara secara alami hilang. Namun, jika ada suara untuk masa yang panjang, ia tidak hilang atau lemah. Pada masa ini, pembuat patut segera selesaikan masalah; It is recommended to have a dedicated person regularly check whether the components are loose after running the hydraulic lifting platform for one cycle. Before use, check each screw, nut, oil pipe joint, etc. for any signs of looseness. If any signs are found, a no-load lifting test should be conducted to measure the effectiveness of each transmission mechanism brake. Only after confirming that it is normal can the operation begin& mdash;& mdash; Kabur turun kecemasan yang bebas di kursi pompa boleh digunakan untuk mencapai turun. Pertama, putar kacang tutup valv turun kecemasan, kemudian perlahan-lahan skru turun kecemasan ke arah lawan jam dengan skru untuk menurunkan aktiator. Apabila aktiator kembali ke posisi asalnya, ketat skru turun kecemasan, dan kemudian tutup kacang tutup. Pembuat lif profesional menjamin kualiti, perkhidmatan, dan kualiti. Selamat datang untuk bertanya dengan telefon

[UNK][UNK]?? Hidden danger investigation relies on joint efforts from all aspects:?? Perusahaan pembangunan adalah tanggungjawab utama untuk mengenali bahaya tersembunyi dalam lif pembangunan. Mereka patut kuatkan pemeriksaan sehari-hari dan pemeriksaan biasa,PisaPertahanan platform penangkapan hidraulik aluminum selai, dan memeriksa dengan hati-hati struktur besi, peranti perlindungan keselamatan,PisaPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiri, peranti elektrik, dan peranti transmisi lif pembangunan

pakejSemasa operasi tahap angkat ketiga, muatan menegak seperti berat badan mati dan muatan kereta angkat dilaksanakan secara langsung oleh silinder minyak ke dasar lubang, dan keperluan kekuatan untuk dinding shaft dan tanah atas relatif rendah. Gelang struktur batu bata atau batu beton murni cukup.

Setiap pelanggan memperhatikan harga lif, jadi bagaimana pembuat menghitung harga lif? Secara umum, pembuat menghitung harga lif untuk pelanggan berdasarkan saiz, tinggi, dan kapasitas pembukaan yang disimpan oleh pelanggan Pelanggan tidak perlu memberi terlalu banyak perhatian kepada perbezaan harga antara pembuat lif yang berbeza apabila membeli lif, kerana bahan yang berbeza digunakan tanda bahan, dan proses produksi menghasilkan harga yang berbeza untuk lif Pelanggan boleh mempertimbangkan keutamaan-keutamaan lif semasa membeli, dengan prinsip mendapatkan apa yang mereka bayar. Rencana penghapusan bahaya keselamatan untuk mengangkat lif kargo: Apabila ada kerosakan atau situasi yang tidak normal dalam lif kargo mengangkat, ia patut dihentikan secara segera daripada digunakan. Selepas menghapuskan kerosakan dan bahaya kemalangan ia boleh digunakan semula

Permukaan setiap bahagian berus patut disimpan bersih, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari %.


PisaPrice of 10 ton mobile boarding bridgebahan langsung



Check the welding condition of the connection point, and if there is any looseness, please fix it in a timely manner.

querySemakin panjang paip minyak hidraulik, semakin panjang masa naik. Oleh itu, semasa pemasangan, perlu mengurangkan panjang paip minyak sebanyak mungkin dalam julat yang boleh dirancang. Berdasarkan penyesuaian unit kuasa, saiz paip minyak juga boleh disesuaikan dan penyesuaian yang sepadan boleh dibuat untuk memastikan peralatan memenuhi keperluan normal dan keselamatan.

Bagaimana untuk memilih platform angkat& mdash;& mdash; Pada masa ini, apabila menggunakan peralatan platform angkat tersebut, isu keselamatan peralatan masih sangat bimbang, terutama kerana peralatan tersebut akan mempunyai peralatan yang selamat dan efektif, terutama tindakan perlindungan dalam peralatan, yang mempunyai kesan perlindungan keselamatan tertentu apabila secara langsung beroperasi dan digunakan oleh pegawai. Oleh itu, peralatan tersebut secara efektif memastikan keselamatan penggunaan, Menjadi pilihan utama bagi perusahaan modern untuk menggunakan peralatan mekanik.

Tahap angkat bukan gunting jenis peralatan mekanik angkat hidraulik yang menggunakan

PisaSemak tali kawat besi licin dan pelbagai perangkat, jika ada pakaian berlebihan, perlu menggantikannya

Konfigurasi lain bagi lif kargo jenis kereta api panduan, seperti tombol penerbangan fotoelektrik, tahap tombol perlahan, perlengkapan keselamatan, kasut panduan, dll., mungkin berubah kerana kelajuan. Tentu saja, ini mesti berkaitan dengan bagaimana konfigurasi syarikat lif khusus diklasifikasikan.

Apabila melepaskan penutup tangki minyak hidraulik, penutup penapis, lubang pemeriksaan, paip minyak hidraulik dan sebahagian lain, perlu mengelakkan debu semasa laluan minyak sistem. Bahagian terpasang mesti dibersihkan dengan teliti sebelum dibuka. Apabila memasang topi penuhi tangki minyak hidraulik, pertama-tama buang tanah di sekeliling topi tangki. Selepas melepaskan topi tangki, buang apa-apa sampah yang tersisa dari kawasan kongsi (jangan cuci dengan air untuk mencegah air menyerap ke dalam tangki). Hanya selepas mengesahkan kebersihan, topi tangki boleh dibuka. Apabila menggunakan bahan-bahan dan palu, bahan-bahan yang tidak menghapuskan ketidaksihiran serat dan palu khusus dengan karet yang terpasang pada permukaan patut dipilih. Komponen hidraulik dan selang hidraulik patut dibersihkan dengan hati-hati, kering dengan udara tekanan tinggi, dan kemudian dikumpulkan. Choose a well packaged filter element (the inner packaging is damaged, although the filter element is intact, it may also be unclean). Apabila menukar minyak, bersihkan penapis pada masa yang sama. Sebelum memasang unsur penapis bersihkan tanah bawah dengan hati-hati di dalam kotak penapis dengan bahan.


MenzelBourguibaMaklumat produk lain
  • Lido di RomaPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriSerlahkan kandungan pertumbuhan yang s

    Lido di RomaPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriSerlahkan kandungan pertumbuhan yang s

  • Lido di RomaLif rumah tangga kecil 3 tingkatMengapa ia begitu popular

    Lido di RomaLif rumah tangga kecil 3 tingkatMengapa ia begitu popular

  • PamulangPemasangan pengubah distribusiKekuatan dan kelemahan dalam penggunaan produk

    PamulangPemasangan pengubah distribusiKekuatan dan kelemahan dalam penggunaan produk

  • Appeldorenlifter garpuIsyarat pelepasan

    Appeldorenlifter garpuIsyarat pelepasan

  • AppeldorenProdusi jambatan naikKaedah pengisaran yang diperbaiki

    AppeldorenProdusi jambatan naikKaedah pengisaran yang diperbaiki

  • FerraraTekanan hidraulik paksi boarding tetapHarga lebih berpatutan

    FerraraTekanan hidraulik paksi boarding tetapHarga lebih berpatutan

  • FerraraPlatform mengangkat garpu gunting direka sendiriApakah industri yang berkenaan

    FerraraPlatform mengangkat garpu gunting direka sendiriApakah industri yang berkenaan

  • FerraraLif rumah tangga kecil VillaAlat ujian profesional

    FerraraLif rumah tangga kecil VillaAlat ujian profesional

  • segera:Peringatan: Maklumat PisaPrice of 10 ton mobile boarding bridgebahan langsung memberi anda PisaPrice of 10 ton mobile boarding bridgebahan langsung oleh syarikat kami, perkhidmatan PisaPrice of 10 ton mobile boarding bridgebahan langsung dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk PisaPrice of 10 ton mobile boarding bridgebahan langsung, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian PisaPrice of 10 ton mobile boarding bridgebahan langsung. PisaPrice of 10 ton mobile boarding bridgebahan langsung di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di PisaPrice of 10 ton mobile boarding bridgebahan langsung, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!