Genhe RiverJembatan pengangkutan bekasAdakah ketebalan industri semakin lemah?

  • masa pelepasan:2024-04-24 12:15:34
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:536
  • Penerangan pantas:

    Genhe River,Jembatan naik ton adalah mesin dan peralatan bantuan khusus yang boleh menjaga pengendalian kargo cepat, dan nisbah asp

Kandungan artikel

Jembatan naik ton adalah mesin dan peralatan bantuan khusus yang boleh menjaga pengendalian kargo cepat, dan nisbah aspek semua mesin dan peralatan boleh diubah. Apabila melaksanakan, ia adalah mungkin untuk membina jambatan antara trak dan platform perkhidmatan barang gudang dengan cara yang masuk akal.

Blok brek peralatan.

Genhe RiverSokongan adalah tugas persiapan penting untuk operasi, dan ia sepatutnya dipilih di tanah rata, seperti dasar atau lapangan kasar. Ia diperlukan untuk menggunakan tidur untuk membersihkannya sebelum melanjutkan operasi.

Berikut adalah ciri-ciri produk.

XicoDikuasa oleh pompa hidraulik yang beroperasi dengan tangan.

Alasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah, motor tidak berputar, motor terbalik, kehilangan fase motor (motor tidak bergerak dan berbunyi), cahaya penunjuk menyala, tekanan valve overflow rendah valve turun terbuka, aras minyak terlalu rendah, pompa minyak kosong, penapis penghisap minyak diblokir, seksyen penghisap minyak bocor, dan dua fase dalam garis tiga fase berubah secara arbitrari; Solution: Semak potensi pemula semasa operasi muatan motor. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10%; Periksa motor dan litar; Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor; Apabila butang penurunan dilepaskan guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel. Baca semula valv overflow. Adjust at % rated load; Isi minyak hidraulik; Bersihkan penapis; Periksa paip dan gabungan penghisap minyak; Ketatkan kumpulan dan gantikannya jika perlu.

Platform pemuatan dan pembuatan telah menjadi bentuk struktur yang sangat umum di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk cepat dan mengubah produk dan barang. Tinggi platform operasi pemuatan dan membuang ditetapkan, tetapi sentiasa ada perbezaan tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan platform pemuatan dan membuang disebabkan tinggi pengangkutan. Menyebabkan forklift tidak dapat memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang secara langsung. Menggunakan jambatan boarding


Genhe RiverJembatan pengangkutan bekasAdakah ketebalan industri semakin lemah?



Cilinder minyak: Cilinder minyak tahan memakai ketepatan tinggi yang dihasilkan di Jinan.

Solid rubber tires have no inflatable inner tubes and can move and work on various complex surfaces without worrying about puncturing the inner tubes making them less prone to damage. They have stronger adaptability to the environment. Ban karet solid mempunyai kapasitas pembawa muatan yang lebih tinggi daripada ban karet pneumatik biasa model yang sama, lebih resisten kepada pakaian,Genhe RiverJembatan boarding bergerak, mempunyai kehidupan perkhidmatan yang lebih panjang, dan lebih berkesan pada biaya. Itulah sebabnya jambatan boarding bergerak kini dilengkapi dengan ban karet solid.

Jembatan pengangkutan adalah peranti pengangkutan yang digunakan antara forklift dan trak untuk memudahkan muatan dan muatan barang. Muatan dinamik: T, muatan statik: T, lebar: M, biasanya dibahagi menjadi jambatan naik bimbit dan jambatan naik tetap. Jeneral: Ban kuat dengan panjang M dan lebar M.

sarankanTitik lain ialah and a mesti mempertimbangkan keperluan mereka sendiri untuk menggunakan peralatan jambatan boarding hidraulik tetap, dan kemudian melamar keperluan suai untuk pembuat jambatan boarding hidraulik tetap berdasarkan keperluan mereka sendiri. Pilih jambatan boarding hidraulik tetap yang sesuai kepada mereka, seperti kata-kata, apa yang sesuai kepada mereka lebih baik.

Bahan jadual: Jadual dibuat dari mata anti slip mm.

Jembatan naik bimbit adalah peralatan bantuan istimewa yang digunakan untuk memuatkan dan memuatkan barang cepat. Fungsi penyesuaian ketinggian menetapkan jambatan antara trak dan platform gudang, dan memuatkan dan memuatkan trak seperti garpu boleh memandu secara langsung ke trak untuk memuatkan dan memuatkan kargo besar. Hanya satu orang yang diperlukan untuk mencapai pemuatan dan pembuatan cepat barang. Panggilan jambatan membolehkan syarikat mengurangi jumlah kerja yang signifikan, meningkatkan efisiensi kerja, dan mencapai keuntungan ekonomi yang lebih besar.


Genhe RiverJembatan pengangkutan bekasAdakah ketebalan industri semakin lemah?



Semasa penggunaan, perhatian yang dekat patut diberikan kepada keadaan peralatan, dan jika ada sebarang masalah, penggunaan patut dihentikan segera.

Kualiti tinggi dan harga rendahTujuan jambatan boarding bimbit: jambatan boarding bimbit terutama digunakan untuk menyelesaikan masalah forklift tidak dapat langsung naik trak untuk memuatkan dan memuatkan barang, memerlukan pengendalian sekunder manual, yang menghabiskan masa dan sukar. Ia juga digunakan untuk memuatkan platform, platform memuatkan, platform memuatkan bekas, dan sebagainya.

Pada cerun struktur besi bergerak, forklift juga boleh masuk secara langsung ke dalam kereta trak untuk operasi muatan dan muatan besar. Pemuatan dan pembuatan cepat barang boleh dicapai hanya dengan satu orang yang berfungsi dan tanpa perlukan bekalan kuasa.

Tingkat operasi: Ada dua jenis operasi yang boleh digunakan untuk meningkatkan dan menurunkan jambatan papan. Satu adalah stesen pompa manual, yang menggunakan penangkapan hidraulik manual, yang adalah kerja-intensiv dan agak kerja-intensiv. Keuntungan: Ia boleh beroperasi dan digunakan dalam mana-mana situasi. Two types of electric pump stations use electric hydraulic lifting and lowering, which reduces labor intensity and saves labor. Kegagalan: Setelah kuasa dimatikan, ia tidak akan dapat digunakan, tetapi sekarang ada jambatan naik manual dan elektrik yang lebih sesuai untuk digunakan.

Genhe RiverLebar jambatan papan juga memerlukan lebar tertentu sendiri. Bagaimanapun jika lebar terlalu kecil, ia boleh memegang ruang tertentu, yang tidak diperlukan. Jadi lebar yang masuk akal diperlukan, biasanya lebar jambatan penerbangan hidraulik elektrik adalah mm, mm, dan mm. Lebar jambatan dibahagi kepada lebar dalaman dan lebar keseluruhan. Seperti yang telah kita sebutkan, lebar dalaman ialah lebar laluan, dan lebar keseluruhan merujuk terutama kepada lebar garis pengawal di kedua-dua sisi tambah lebar laluan. Lebar keseluruhan boleh diabaikan dalam penggunaan, tetapi semua orang masih peduli tentang lebar dalaman, iaitu lebar saluran.

Akhir depan jambatan naik dipenuhi dengan mekanisme roda universal berjalan dan mekanisme traksi,Genhe RiverPlat besi jambatan naik, yang membuat pergerakan jambatan naik sangat selesa; Cerita utama mengadopsi standar negara kuasa tinggi # besi, dengan kualiti yang stabil dan boleh dipercayai; Panjang lanjutan platform atas menyediakan ruang yang cukup untuk menyesuaikan sudut muatan dan muatan semasa operasi forklift untuk mencegah penyelamatan cerun dan memastikan operasi yang lebih selamat; Mengadopsi kaki sokongan tonasi besar dan dua kaki sokongan bantuan, dengan kapasitas sokongan kuat dan paksi stabil dan kekal; Paksi depan mengadopsi rancangan terintegrasi; Dek jambatan disediakan dengan mata anti slip, yang mempunyai fungsi anti slip yang baik; The axle design has a compact and sturdy structure to prevent axle deformation after dynamic loads;

Oleh itu, memilih pembuat kualiti tinggi adalah sangat penting.


PhoenixMaklumat produk lain
  • TullamoreBridge Mobile Boarding BridgeApa konfigurasi dan ciri-cirinya?

    TullamoreBridge Mobile Boarding BridgeApa konfigurasi dan ciri-cirinya?

  • TullamorePlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApakah faktor yang mempengaruhi ja

    TullamorePlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApakah faktor yang mempengaruhi ja

  • TullamorePembuat lif villa rumah tanggaLembaran tawaran

    TullamorePembuat lif villa rumah tanggaLembaran tawaran

  • Koi SanjaqPengubah semula kotakPrestasi yang stabil

    Koi SanjaqPengubah semula kotakPrestasi yang stabil

  • Dombrova gurnichaKendaraan PlatformBahagian pasaran yang didorong oleh perubahan

    Dombrova gurnichaKendaraan PlatformBahagian pasaran yang didorong oleh perubahan

  • Dombrova gurnichaJembatan pengangkutan aliran hidraulikharga

    Dombrova gurnichaJembatan pengangkutan aliran hidraulikharga

  • LaytownBridge boarding forklift bergerakArahan untuk pembangunan industri

    LaytownBridge boarding forklift bergerakArahan untuk pembangunan industri

  • LaytownPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaPasaran sedang dalam perjalanan

    LaytownPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaPasaran sedang dalam perjalanan

  • segera:Peringatan: Maklumat Genhe RiverJembatan pengangkutan bekasAdakah ketebalan industri semakin lemah? memberi anda Genhe RiverJembatan pengangkutan bekasAdakah ketebalan industri semakin lemah? oleh syarikat kami, perkhidmatan Genhe RiverJembatan pengangkutan bekasAdakah ketebalan industri semakin lemah? dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Genhe RiverJembatan pengangkutan bekasAdakah ketebalan industri semakin lemah?, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Genhe RiverJembatan pengangkutan bekasAdakah ketebalan industri semakin lemah?. Genhe RiverJembatan pengangkutan bekasAdakah ketebalan industri semakin lemah? di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Genhe RiverJembatan pengangkutan bekasAdakah ketebalan industri semakin lemah?, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!