AuroraMesin pembukaan hidraulikmaklumat berkaitan

  • masa pelepasan:2024-04-20 14:44:55
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:488
  • Penerangan pantas:

    Aurora,Banyak rangkaian lif boleh disambung dan - # I-beam boleh ditetapkan pada tinggi tertentu antara setiap rangkaian lif be

Kandungan artikel

Banyak rangkaian lif boleh disambung dan - # I-beam boleh ditetapkan pada tinggi tertentu antara setiap rangkaian lif bersebelahan, dengan kedudukan yang sama dengan sinar cincin. Pit mesti dilengkapi dengan jaringan pengasingan yang mm di atas aras tanah.

Lebar sokongan yang efektif bagi sinar sokongan atas dan bawah seharusnya lebih besar dari lebar truss escalator, dan seharusnya ada plat besi terbenam.

AuroraJenis dan parameter utama lif merujuk kepada jenis lif, jenis, kaedah, kaedah seret, bentuk pintu, dll.

Butang tutup pintu tidak mempunyai fungsi penyelamatan diri. Selama tempoh penyelamatan yang ditentukan, komponen lif dalam operasi diperiksa, dipenuhi bahan bakar, debu dibuang, dan peranti keselamatan dinyahpepijat. Termasuk ujian yang tidak menghancurkan dan pemeliharaan tali besi traksi lif.

Bandar AnyangSelepas lif berhenti dan tidak membuka pintu, jika and a terperangkap dalam kereta lif dan menghadapi situasi ini, anda mesti tetap tenang kerana lif adalah peralatan pengangkutan yang dewasa dan selamat; Menghentikan lif; Ia adalah tindakan perlindungan keselamatan untuk kegagalan operasi lif. Tindakan penyelamatan diri yang selamat dan efektif pada masa ini

Kembangkan peraturan dan perjanjian industri, menetapkan mekanisme industri dan perusahaan disiplin diri. Mengawasi pelaksanaan peraturan dan perjanjian industri dan standardisasi perilaku produksi dan operasi perusahaan.

[UNK][UNK]“& rdquo; Elevator shaft: The design conditions are provided by the user to the architectural design department. The architectural design department analyzes whether the on-site pit depth, top floor height, reaction force, etc. can meet the installation requirements of the elevator, as well as which building structures are needed (such as smashing stairs or floors), and develops a renovation construction plan. Jika memang diperlukan untuk mengubah struktur lif disebabkan keadaan teknik awam (seperti saiz kereta, lebar pembukaan pintu, dll.), maka pertimbangkan rancangan bukan piawai lif.


AuroraMesin pembukaan hidraulikmaklumat berkaitan



Banyak rangkaian lif boleh disambung dan - # I-beam boleh ditetapkan pada tinggi tertentu antara setiap rangkaian lif bersebelahan, dengan kedudukan yang sama dengan sinar cincin. Pit mesti dilengkapi dengan jaringan pengasingan yang mm di atas aras tanah.

Lift isyarat, yang adalah lif yang sangat automatik dengan pemandu. Selain aras automatik dan fungsi pembukaan pintu, ia juga mempunyai fungsi seperti pendaftaran arahan kereta, pendaftaran panggilan pendaratan,AuroraRumah rumah lift villa yang dibina sendiri, hentian automatik, hentian maju, dan pembalikan automatik.

Keluarga ini mesti membuat dua bentuk besi di atas pintu masuk. Kedudukan dan saiz plat ikat ditentukan berdasarkan model mesin pintu yang dipilih.

Jabatan KewanganSelepas memasuki kereta, lif mula berjalan tanpa menutup pintu, dan kelajuan semakin cepat. Pendekatan yang betul adalah untuk menjaga semua penumpang sejauh mungkin dari pintu kereta dan melakukan gerakan mengelilingi lutut. Kerana kereta angkat akan datang ke hentian kecemasan selepas melebihi kelajuan nilai atau mencapai stesen akhir, membuat pergerakan mengelilingi lutut boleh mengurangi kesan pada&#quo; Hentikan Kecemasan; Tidak menyesuaikan diri. Sens dan Precautions Perkara Perasaan untuk Pembelian Elevator Beberapa Opinion tentang Pemilihan Elevator Posisi Grade Elevator Standard Posisi Elevator: Produksi lift mesti sebuah syarikat dengan ibukota terdaftar tidak kurang dari juta yuan, dan tidak boleh menjadi syarikat OEM.

High transmission efficiency. Kerana menggunakan motor sinkronik magnet kekal untuk pemacu langsung, efisiensi pemindahan boleh diperbaiki dengan % -%.

Gelang struktur lif beton bata: Untuk gelung struktur bata belum selesai, pengguna boleh diperlukan untuk membuat bulatan cahaya pada tinggi tertentu, diatur pada tiga sisi, dan terputus pada satu sisi pintu masuk lif. Jarak antara ketinggian tengah cahaya bergantung pada model produk, dan tidak sepatutnya melebihi mm. Tinggi cahaya sepatutnya mm, dan tebal sepatutnya sama dengan dinding. Cahaya cincin bawah adalah -mm jauh dari bawah lubang dan cahaya cincin yang lebih tinggi adalah -mm jauh dari permukaan bawah bumbung shaft. Bingkai lengkap dengan lengkap struktur batu bata yang kuat boleh dilengkapi dengan kayu besi pada kedudukan bingkai sokongan keretapi panduan yang tetap. Posisi dan saiz kayu bata disediakan oleh lif,AuroraLif rumah tangga kecil Villa, dan pengguna bertanggungjawab untuk menyediakan bahan-bahan dan pembangunan. Jika struktur benteng dibuat dari batu bata kosong tanpa sinar cincin beam besi boleh dianggap ditambah diantara bingkai untuk penyesuaian.


AuroraMesin pembukaan hidraulikmaklumat berkaitan



Apa yang patut saya lakukan jika pintu lif dan pintu pendaratan ditutup dan lif tidak berjalan?

produksiKandungan asas pengukuran skalator shaft adalah untuk mengukur tinggi angkat. Sama seperti mengukur tinggi tangga lurus, secara ketat, tinggi angkat tangga adalah jarak menegak diantara tanah selesai di at as dan bawah sinar sokongan. Apabila menggunakan kaedah garis penggantian untuk mengukur, dan jenis-jenis lif yang berbeza boleh dipilih mengikut lokasi parkir yang berbeza.

Tiada pencemaran minyak. Kerana tiada masalah pakaian profil gigi dan keperluan penggantian minyak biasa, ia mempunyai kehidupan layanan panjang, mengurangkan pencemaran minyak, dan panggilan terputus.

Selepas lif berhenti dan tidak membuka pintu, jika and a terperangkap dalam kereta lif dan menghadapi situasi ini, anda mesti tetap tenang kerana lif adalah peralatan pengangkutan yang dewasa dan selamat; Menghentikan lif; Ia adalah tindakan perlindungan keselamatan untuk kegagalan operasi lif. Tindakan penyelamatan diri yang selamat dan efektif pada masa ini


SusaiMaklumat produk lain
  • TampaMesin pembukaan lembaran automatikApakah punca kesan buruk?

    TampaMesin pembukaan lembaran automatikApakah punca kesan buruk?

  • Sebagai SamawahPengubah minyak terjun 2500kVAAdakah ubah bentuk adalah penyebab kebisingan yang diha

    Sebagai SamawahPengubah minyak terjun 2500kVAAdakah ubah bentuk adalah penyebab kebisingan yang diha

  • FenloHydraulic guide rail lifting platformPetikan Pembangunan

    FenloHydraulic guide rail lifting platformPetikan Pembangunan

  • FenloJembatan penerbangan teleskopikPengenalan Pembangunan

    FenloJembatan penerbangan teleskopikPengenalan Pembangunan

  • PisaTekanan hidraulik paksi boarding tetapSebut harga

    PisaTekanan hidraulik paksi boarding tetapSebut harga

  • PisaPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikBersama baik dan buruk, apakah trend tinjauan pasara

    PisaPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikBersama baik dan buruk, apakah trend tinjauan pasara

  • PisaPangkalan mengangkat berputarFokus untuk memberikan momentum baru untuk pembangunan berkualiti t

    PisaPangkalan mengangkat berputarFokus untuk memberikan momentum baru untuk pembangunan berkualiti t

  • BagubaiPengubah minyak terjun 35kVPiawaian dalam pemilihan bahan

    BagubaiPengubah minyak terjun 35kVPiawaian dalam pemilihan bahan

  • segera:Peringatan: Maklumat AuroraMesin pembukaan hidraulikmaklumat berkaitan memberi anda AuroraMesin pembukaan hidraulikmaklumat berkaitan oleh syarikat kami, perkhidmatan AuroraMesin pembukaan hidraulikmaklumat berkaitan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk AuroraMesin pembukaan hidraulikmaklumat berkaitan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian AuroraMesin pembukaan hidraulikmaklumat berkaitan. AuroraMesin pembukaan hidraulikmaklumat berkaitan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di AuroraMesin pembukaan hidraulikmaklumat berkaitan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!