WeyherovoPemulihan ketinggian tinggiAnalisis penilaian kebakaran

  • masa pelepasan:2024-04-20 16:27:02
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:477
  • Penerangan pantas:

    Weyherovo,Kebanyakan panjang, lebar dan kedalaman lubang (jika ada), dan perhatikan sama ada terdapat lubang-lubang dan bahagian-b

Kandungan artikel

Kebanyakan panjang, lebar dan kedalaman lubang (jika ada), dan perhatikan sama ada terdapat lubang-lubang dan bahagian-bahagian terbenam pada sinar sokongan.

High transmission efficiency. Kerana menggunakan motor sinkronik magnet kekal untuk pemacu langsung, efisiensi pemindahan boleh diperbaiki dengan % -%.

WeyherovoKapasiti pemindahan teori. Ia adalah parameter utama escalator dan jalan kaki bergerak, merujuk kepada bilangan teori orang yang dipindahkan setiap jam.

Teknologi baru peraturan frekuensi dan peraturan tegangan (VVVF), dikurangkan sebagai frekuensi Variable Voltage Variable dalam bahasa Inggeris, berdasarkan prinsip teknik listrik. Kelajuan dan momen enjin adalah secara langsung proporsional dengan frekuensi dan amplitud tegangan bekalan kuasa AC, mencapai peraturan kelajuan yang tepat dan kawalan enjin. Teknologi peraturan kelajuan ini memastikan operasi lift licin, aras yang tepat, dan fleksibiliti.

SochiJarak pinggir sinar terlalu kecil: Kaedah untuk memperpendek platform bawah adalah untuk memperpendek panjang keseluruhan escalator, tetapi perhatikan julat pendekatan sangat terhad, umumnya tidak melebihi mm. Secara umum,WeyherovoLif dalam rumah kecil, untuk menentukan konfigurasi peranti terkongsi tertentu, urutan penghantaran dan pengaturan pusingan kereta tangan semasa pengaturan terus menerus.

Lebar sokongan yang efektif bagi sinar sokongan atas dan bawah seharusnya lebih besar dari lebar truss escalator, dan seharusnya ada plat besi terbenam.


WeyherovoPemulihan ketinggian tinggiAnalisis penilaian kebakaran



Rangkaian pembayaran dan tali tidak boleh bertentangan dengan shaft atau komponen lain semasa operasi lif.

% jaminan keselamatan lif bergantung pada pemeliharaan dan pemeliharaan biasa. Hanya dengan pemeliharaan yang baik boleh lif bertahan lama. Lif memerlukan pemeliharaan biasa, dan ia tidak disarankan untuk membiarkan mereka beroperasi dengan masalah hanya kerana khawatir tentang biaya kos. Masalah kecil yang muncul di lif patut diselesaikan secepat mungkin untuk menghindari kerosakan besar. Penyediaan biasa bertujuan untuk memastikan operasi lebih selamat lif.

Ia tidak disarankan untuk memaksa pintu atau menyelamatkan diri dari tetingkap keselamatan bumbung kereta. Kerana memanjat keluar dari kereta tidak sama dengan menyelamatkan, kebanyakan penumpang tidak dikenali dengan lif dan struktur lif, dan menyelamatkan diri buta sering menimbulkan bahaya yang lebih besar.

Kualiti yang hebatJika lif sudah di lantai pertama, segera buka pintu lif dan masukkan ke negara yang ditugaskan petugas kebakaran.

Kandungan asas pengukuran skalator shaft adalah untuk mengukur tinggi angkat. Sama seperti mengukur tinggi tangga lurus, secara ketat, tinggi angkat tangga adalah jarak menegak diantara tanah selesai di at as dan bawah sinar sokongan. Apabila menggunakan kaedah garis penggantian untuk mengukur, perhatian patut diberikan kepada sama ada ada titik kedudukan titik turun garis dan permukaan penghiasan sinar sokongan bawah tangga.

Keukuran jarak tepi cahaya antara cahaya sokongan atas dan bawah. Keukuran adalah untuk menggantung garis dari titik sokongan atas ke tanah untuk kedudukan, dan kemudian mengukur jarak mengufuk dari titik kedudukan ke tepi cahaya sokongan bawah.


WeyherovoPemulihan ketinggian tinggiAnalisis penilaian kebakaran



Secara khusus jangan gunakan pintu lif di lif, pendekatan utama patut ialah mendarat pada kaki dan tumit supaya kesan yang kurang boleh dihantar dari tumit ke kaki; Pada masa yang sama, lutut adalah bengkok untuk menahan kesan dan mengubah arah kesan, menghindari transmisi ke tulang belakang sebanyak mungkin, sambil melindungi otak dan jantung daripada kerosakan. Jika ada kendali di lif, pastikan menggunakannya, supaya tidak jatuh kerana pusat graviti yang tidak stabil. Tujuan utama kaedah ini ialah mengorbankan kaki dan lengan sebagai pertukaran untuk melindungi tulang belakang, jantung dan otak dari bahaya. Sudah tentu, ada kemungkinan pecahan.

Projek analisis[UNK][UNK]“& rdquo; Elevator shaft: The design conditions are provided by the user to the architectural design department. The architectural design department analyzes whether the on-site pit depth, top floor height, reaction force, as well as which building structures are needed (such as smashing stairs or floors) and develops a renovation construction plan. Jika memang diperlukan untuk mengubah struktur lif disebabkan keadaan teknik awam (seperti saiz kereta, lebar pembukaan pintu, dll.), maka pertimbangkan rancangan bukan piawai lif.

Dalam kejadian api, lif digunakan untuk mengangkut petugas api, penumpang, dan peralatan api dalam penyimpanan sejuk. lif dalam penyimpanan sejuk besar atau gudang pendinginan mengangkut barang beku. Namun, mereka perlu memenuhi keperluan penyegelan daun pintu, keretapi panduan, dan bahagian bergerak lain. lif rumah profesional, lif rumah villa, penghasil lif rumah,WeyherovoMesin pembukaan hidraulik besar, dan lif rumah kecil mempunyai prestasi stabil, selamat, dipercayai, dan percuma penyelenggaran, dan aras teknik mereka telah mencapai tahap rumah, Melakukan tahap lanjutan produk internasional yang sama dan keperluan penyelamatan

Butang panggilan di setiap tingkat tidak lagi berfungsi, dan panggilan terputus.

WeyherovoSecara khusus, jangan gunakan pintu lif di lif, dan menjaga jarak tertentu. Untuk mengurangi kesan, pendekatan utama patut ialah mendarat pada kaki dan tumit, supaya kesan yang kurang boleh dihantar dari tumit ke kaki; Pada masa yang sama,WeyherovoLift penglihatan rumah tangga, lutut adalah bengkok untuk menahan kesan dan mengubah arah kesan, menghindari transmisi ke tulang belakang sebanyak mungkin, sambil melindungi otak dan jantung daripada kerosakan. Jika ada kendali di lif, pastikan menggunakannya, supaya tidak jatuh kerana pusat graviti yang tidak stabil. Tujuan utama kaedah ini ialah mengorbankan kaki dan lengan sebagai pertukaran untuk melindungi tulang belakang, jantung dan otak dari bahaya. Sudah tentu, ada kemungkinan pecahan.

Komponen mekanik mesin tarik lif memerlukan minyak. Terdapat dua skala pada penutup luar mesin tarik. Buka tombol minyak untuk memeriksa sama ada minyak sepatutnya berada di tengah dua skala. Jika minyak lebih rendah dari skala bawah, ia bermakna bahawa mesin tarik sepatutnya dipenuhi minyak. Jika tidak dipenuhi minyak, lif tidak akan beroperasi dengan baik untuk masa yang panjang, yang menyebabkan pembakaran mesin tarik lif dan motor. Selepas lif telah berjalan untuk masa yang lama, minyak seharusnya diganti dengan cara yang tepat untuk menjaga mesin traksi bersih dan dalam keadaan baik.

b. Bila lif lama tidak dapat dimulakan: kerana tidak mampu memasuki benteng, saiz pesawat benteng boleh diukur di bilik mesin, tetapi ia tidak cukup tepat) untuk rujukan negosiasi penutupan lif. Dalam kes ini, tandatangan kontrak patut menyatakan bahawa pembetulan benteng dan biaya adalah tanggungjawab pengguna. Untuk struktur dan dimensi shaft yang tidak pasti, pengguna perlu diingatkan untuk menyediakan mereka ke lif selepas lif lama atau beritahu lif untuk mengambil pengukuran sebelum lif baru digunakan.


SusaiMaklumat produk lain
  • ZhongshanJembatan naik jenis otomatikL

    ZhongshanJembatan naik jenis otomatikL

  • PaksMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikApa sumbernya

    PaksMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikApa sumbernya

  • PaksPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriBagaimana syarikat menonjol

    PaksPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriBagaimana syarikat menonjol

  • PaksMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirMemenuhi permintaan pasaran dengan kualiti

    PaksMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirMemenuhi permintaan pasaran dengan kualiti

  • Al DiwaniyaPengubah minyak 500 KVA yang ditenggelamkanCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan

    Al DiwaniyaPengubah minyak 500 KVA yang ditenggelamkanCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan

  • GroningenChanging manual hydraulic lifting to electric hydraulic liftingCara membuatnya tidak berkar

    GroningenChanging manual hydraulic lifting to electric hydraulic liftingCara membuatnya tidak berkar

  • GroningenJembatan naik keretaAnalisis faktor utama yang menentukan ketahanan

    GroningenJembatan naik keretaAnalisis faktor utama yang menentukan ketahanan

  • DelachtenPaksi mendaki hidraulik tetapCara memilih alat dan program yang betul

    DelachtenPaksi mendaki hidraulik tetapCara memilih alat dan program yang betul

  • segera:Peringatan: Maklumat WeyherovoPemulihan ketinggian tinggiAnalisis penilaian kebakaran memberi anda WeyherovoPemulihan ketinggian tinggiAnalisis penilaian kebakaran oleh syarikat kami, perkhidmatan WeyherovoPemulihan ketinggian tinggiAnalisis penilaian kebakaran dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk WeyherovoPemulihan ketinggian tinggiAnalisis penilaian kebakaran, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian WeyherovoPemulihan ketinggian tinggiAnalisis penilaian kebakaran. WeyherovoPemulihan ketinggian tinggiAnalisis penilaian kebakaran di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di WeyherovoPemulihan ketinggian tinggiAnalisis penilaian kebakaran, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!