BerlinJembatan naik bimbitMod dan ciri operasi

  • masa pelepasan:2024-04-19 17:07:17
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:401
  • Penerangan pantas:

    Berlin,Orang-orang yang bukan operator atau orang-orang yang tidak menghapuskan halangan tidak dibenarkan memanjat kerangka, le

Kandungan artikel

Orang-orang yang bukan operator atau orang-orang yang tidak menghapuskan halangan tidak dibenarkan memanjat kerangka, lengan berat, tali, dan menyertai benda yang mengangkat ke atas dan ke bawah.

Periksa litar elektrik peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormaliti.

BerlinJika ada konflik antara peraturan ini dan peraturan negara atau industri, peraturan negara atau industri akan menang. Platform operasi yang boleh ditangkap adalah jenis bangku kerja di mana stesen kerja bekerja.

Ganti minyak hidraulik sekali setahun, menggunakan minyak hidraulik . Dengan penggunaan yang luas platform angkat sekarang, permintaan minyak hidraulik juga meningkat. bagaimanapun, produk rendah juga mungkin muncul. jadi apa kelemahan minyak hidraulik rendah? Kemudian, mari kita perkenalkan minyak hidraulik berkualiti tinggi kepada anda, yang tidak berwarna dan tidak berbau,BerlinPlatform mengangkat legu aluminium tunggal, bersinar seperti air murni minyak ditambah dengan ejen anti-pakaian, yang boleh mengurangkan pakaian sistem hidraulik platform angkat, terutama pompa hidraulik, dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan platform angkat. Sebaliknya, kerana teknologi sederhana untuk mengekstrak dan memperbaiki minyak enjin sampah dan minyak hidraulik, minyak hidraulik rendah digunakan

KolokaniSemak keadaan pakaian penion dan rak, sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khusus

Kebocoran minyak dari platform angkat: kongsi longgar; Cincin penutup rosak. Penghapusan adalah untuk menggantikan garpu pemotong di kongsi di mana kebocoran minyak ketat.

Kemampuan untuk menyelesaikan fungsi ini, bagaimana untuk menggabungkan dan konfigur mekanisme ini bahan apa yang patut digunakan untuk setiap bahagian peralatan, dan bagaimana untuk mengatur pemasangan dan penyahpepijatan peralatan. Selain itu, perancang juga patut mempertimbangkan mod operasi lif, sama ada parameter teknik betul kaedah penghantaran apa yang patut digunakan, dan keperluan produk. Semua aspek tarikan adalah tidak diperlukan, terdapat semakin banyak jenis platform angkat dalam kehidupan harian kita yang biasa ialah platform angkat aluminum ikatan jadi, mari kita perkenalkan diri kepada anda.


BerlinJembatan naik bimbitMod dan ciri operasi



Apabila tinggi bangunan bangunan melebihi meter, jaringan keselamatan lebar meter mesti dibina di luar muka kerja bersama lapisan bangunan. jaringan keselamatan tetap mesti dibina di lapisan pertama sehingga tiada operasi ketinggian tinggi.

Warna permukaan mengadopsi proses bakar dengan perlawanan corrosion yang baik.

Lukisan adalah lapisan pelindung luaran biasa untuk lif, dan ia juga lapisan pelindung yang sangat penting. Lukisan boleh mencegah besi dalaman daripada berkerut atau kerosakan. Sebenarnya, ia mudah menyebabkan cat jatuh atau umur, dan kita perlu mengambil tindakan tertentu untuk mencegahnya. Di bawah, syarikat industri, syarikat, dan jabatan kuasa untuk melawat dan bernegosiasi dengan syarikat!

Servis jujurPerhatian: Mesing tidak normal gigi gear patut dihindari: roller tidak sama patut dihindari; Lupakan orientasi diagonal gulung panduan; Harus dihindari bahawa gulung panduan disimpan pada masa yang sama untuk waktu yang lama; The above abnormal phenomena can lead to rapid wear and even scrapping of gears, racks, rollers, and guide rails. If adjusted more carefully, it will be more beneficial for the service life of the elevator.

Semak jika orientasi blok had atas dan bawah pada bingkai trek panduan adalah betul

Tuminminminminminminminminminyang hydraulic membeformformformformformforma tektektektektertterttertterttertterttertiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaPergi.


BerlinJembatan naik bimbitMod dan ciri operasi



[UNK][UNK]?? Unit pengawasan akan memenuhi tanggungjawab keselamatannya secara efektif, dan jika mana-mana kemalangan keselamatan produksi berpotensi ditemui, ia akan memerlukan unit pemasangan dan unit pengguna untuk memperbaiki dalam tempoh yang ditentukan. Jika unit pemasangan dan unit pengguna menolak memperbaiki, mereka akan segera melaporkan kepada unit pembinaan

kaedah rata-rataPeribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Timely bandage and replace damaged parts.

Bagaimana untuk memilih platform angkat& mdash;& mdash; Apabila memahami peralatan platform angkat, ia akan ditemui bahawa peralatan tersebut masih berbeza dari produk mekanik lain. Apabila menggunakan mesin angkat, sumber kuasa asas perlu digunakan, yang akan meningkatkan efisiensi kerja. Tas udara keselamatan tirai sisi boleh menghalang pegawai penyelenggaran melangkah ke dalam ruang antara platform dan sink semasa kerja. Persiapan sebelum penggunaan: Perkenalan dengan proses penggunaan yang betul dan proses penggunaan yang betul platform penangkapan hidraulik adalah syarat asas untuk memastikan operasi normal dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan platform penangkapan hidraulik. Terdapat dua saluran utama untuk pemahaman: pertama, manual penggunaan dan operasi yang disediakan oleh pembuat apabila platform penangkapan hidraulik meninggalkan kilang,BerlinJembatan naik bimbit, yang pengguna perlu membaca dengan hati-hati; Yang kedua ialah latihan yang sesuai untuk penggunaan peralatan selepas pemasangan dan penyahpepijatan. Xilang Door Industry akan mengatur jurutera teknikal pemasangan profesional untuk memasang platform penangkapan hidraulik di lokasi pelanggan. Selepas pemasangan selesai, pasukan staf teknikal akan menyediakan latihan pada proses operasi dan tindakan keselamatan platform penangkapan hidraulik untuk pengguna yang sesuai. Pada masa yang sama, mereka juga akan menjelaskan beberapa perkara penyelamatan di masa depan; Periksa dengan hati- hati pakaian dan air mata komponen. Sebab ia adalah komponen yang baru diproses dan terkumpul dari platform angkat hidraulik, mungkin terdapat deviasi halus dalam bentuk dan saiz, yang memerlukan operasi normal dan tempoh berjalan masuk. Selama berjalan dalam tempoh perlu memberi perhatian pada masa nyata sama ada ada pakaian dan air mata yang berlebihan. Jika ada, Xilang Door Industry, pembuat platform angkat hidraulik, sepatutnya menyediakan rawatan profesional dalam masa yang tepat untuk mencegah kegagalan peralatan secara awal; After using it for a period of time, necessary work should be carried out. After using it for a period of time,BerlinPlatform mengangkat bergerak sendiri, the hydraulic pressure should be increased

Pertahanan minggu: Menurut arahan operasi, pastikan lif diperiksa dan lembut setiap hari

BerlinSemak orientasi relatif antara dinding sokongan kabel dan bingkai panduan kabel

Dengan pembangunan terus menerus teknologi elektronik, fungsi diagnosis diri peralatan digunakan untuk mencari kesilapan hidraulik. Sementara ini, angkat tekanan mengadopsi komputer elektronik, sirkuit antaramuka, dan teknologi pengsan untuk mendiagnosis diri sistem hidraulik angkat hidraulik dan memaparkannya pada skrin fluorescen. Pengguna dan pegawai penyelenggaraan boleh mengalihkan kesilapan berdasarkan kandungan yang dipaparkan.

Guna pengukur perasaan untuk semak keadaan pakaian gear cacing pengurang gear cacing. Sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khusus


zimbabweMaklumat produk lain
  • TiszaujvarosJembatan pengangkutan aliran hidraulikMudah dan cekap

    TiszaujvarosJembatan pengangkutan aliran hidraulikMudah dan cekap

  • PilaJembatan pengangkutan yang tetapPeningkatan kualiti

    PilaJembatan pengangkutan yang tetapPeningkatan kualiti

  • PilaGerakan jambatan naik bimbitKesanggupan

    PilaGerakan jambatan naik bimbitKesanggupan

  • PilaPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaBercakap mengenai proses teknologi

    PilaPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaBercakap mengenai proses teknologi

  • KhoramabadPengubah distribusi 6kVApa jenis penggunaan

    KhoramabadPengubah distribusi 6kVApa jenis penggunaan

  • KrakowPlatform angkat hidraulik besarApa kelebihan produk

    KrakowPlatform angkat hidraulik besarApa kelebihan produk

  • KrakowJembatan pengangkutan bekasPemandangan pengembangan pasaran

    KrakowJembatan pengangkutan bekasPemandangan pengembangan pasaran

  • DenhairdJenis bergerak hidraulik paksi naikPeranan kekuatan mekanikal

    DenhairdJenis bergerak hidraulik paksi naikPeranan kekuatan mekanikal

  • segera:Peringatan: Maklumat BerlinJembatan naik bimbitMod dan ciri operasi memberi anda BerlinJembatan naik bimbitMod dan ciri operasi oleh syarikat kami, perkhidmatan BerlinJembatan naik bimbitMod dan ciri operasi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BerlinJembatan naik bimbitMod dan ciri operasi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BerlinJembatan naik bimbitMod dan ciri operasi. BerlinJembatan naik bimbitMod dan ciri operasi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BerlinJembatan naik bimbitMod dan ciri operasi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!