ZhuozhouPlatform angkat bimbitAplikasi dalam struktur keluli mekanikal

  • masa pelepasan:2024-04-19 19:43:09
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:126
  • Penerangan pantas:

    Zhuozhou,Bawah dipasang dengan lejang had bawah untuk mencegah bahaya wayar besi jatuh selepas lejang had pertama gagal.Sebalikny

Kandungan artikel

Bawah dipasang dengan lejang had bawah untuk mencegah bahaya wayar besi jatuh selepas lejang had pertama gagal.

Sebaliknya, ia perlu diubah ke arah yang berlawanan; Apabila tekanan belakang mata pasangan perlengkapan lebih besar dari . mm, lepaskan kacang sambungan dari pecahan eksentrik gulung panduan dan roda tekanan belakang gigi seperti yang dipaparkan dalam , tetapkan roda tekanan belakang gigi untuk tekan ke arah arah belakang rak perlengkapan sehingga tekanan belakang mencapai julat yang masuk akal. Jika tidak, ia patut disesuaikan dalam arah yang bertentangan. Pada titik ini, gulung panduan patut dilepaskan untuk o dan kemudian disesuaikan mengikut penyesuaian gulung panduan.

ZhuozhouWhen the oil, gearbox, transfer case,ZhuozhouPlatform angkat bimbit, drive axle, winch mechanism and slewing mechanism are operating at low temperature, the oil of the hydraulic elevator should be gear oil with high viscosity index, low condensation point and good performance, otherwise, the transmission efficiency will be significantly reduced, the wear of transmission parts will increase, the operation of gearbox and transfer case will be heavy, and shifting will be difficult. Sebagai mesin penyelamatan tenaga skala besar yang digunakan secara luas dalam kehidupan sehari-hari, platform mengangkat bermain peran yang penting dalam berbagai bidang dan membawa kesenangan besar untuk kehidupan dan produksi sehari-hari orang. Jadi, bagaimana kita harus menjaga platform angkat dalam kehidupan sehari-hari?

Menggunakan analisis penyebab (juga dikenali sebagai tulang ikan) untuk mengenalpasti kesalahan hidraulik dan menganalisis kesalahan yang berlaku dalam peralatan hidraulik boleh dengan cepat mengenalpasti penyebab utama dan sekunder kesalahan dan mengumpulkan pengalaman dalam penyelesaian masalah.

BarutaApabila jaringan keselamatan dan tindakan perlindungan lain tidak dapat diterima tali pinggang keselamatan mesti dipakai apabila bekerja pada ketinggian lebih dari meter; Apabila membangun pada cerun tajam, platform angkat bukan lagi peranti istimewa perlu menarik tali keselamatan dengan betul. Pada hari ini, ia hanya alat yang biasa digunakan oleh orang. Walaupun ia adalah alat, kita juga perlu menyimpannya dan menyimpannya.

Periksa litar elektrik peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormaliti.

Sirkuit sistem pertukaran frekuensi lif konstruksi adalah kebanyakan terdiri dari dua bahagian: sirkuit utama dan sirkuit. Sirkuit utama terdiri terutamanya dari bangunan lift kargo yang mengangkat (di hadapan ini disebut sebagai lift kargo yang mengangkat) dipandu oleh penyesuaian yang lebih kompleks. Sebelum pemasangan, semua peluru gulung ekscentrik cage mengangkat dan mekanisme memandu dilepaskan atau disesuaikan kepada ekscentriti besar. Gelung mengangkat dan mekanisme memandu dipasang dalam bingkai kereta api panduan berdasarkan, dan kedua-duanya tersambung. Mula dari melaraskan mekanisme pemandu, kuasa pada kandang penggantian untuk mengangkatnya m di at as tanah atau mengeluarkannya dari spring penimbal tanah (atau sokongan). Pelarasan dan urutan adalah seperti ini: . Guna kunci khusus untuk putar lebar eksentrik pendulum dua kali (tunggal) bawah untuk melaraskan eksentriciti untuk memastikan permukaan plat pemasangan mekanisme pemandu adalah tegak ke atas pesawat mengufuk dan pastikan roda penimbal atas dan bawah mengarahkan kereta pada masa yang sama. Guna tangan and a untuk memindahkan setiap badan roda dan periksa sama ada ia menekan kereta; . Use a special wrench to rotate the eccentric shaft of the gear rack back pressure wheel to adjust the side clearance during gear rack meshing. When adjusting, use a feeler gauge to measure the side clearance to .; Antara . mm,ZhuozhouPlatform mengangkat secara keseluruhan, setiap roda menekan sepatutnya menekan pada belakang rak. Gerakkan setiap badan roda dengan tangan untuk memeriksa jika ia menekan secara serentak ke belakang gigi. Sama seperti, tetapkan roda panduan pada kedua- dua sisi kereta panduan. Kekunci penyesuaian adalah untuk tetapkan roda panduan pada satu sisi kereta panduan untuk menekan dengan ringan ke atas kereta panduan. Apabila menggerakkan badan roda dengan tangan, ia sepatutnya boleh berputar tetapi mesti terdapat penghalang yang jelas; Roler di sisi lain patut menyimpan kebebasan .-. ram dengan kereta panduan; . Laras kandang angkat mengikut atas dan jujukan. Jika mekanisme pemandu dan kandang angkat disertakan ke dalam lif kargo angkat, kandang angkat patut disertakan mengikut dan jujukan penyesuaian mekanisme pemandu. Lakukan pemeriksaan visual operasi setiap roller, dan guna kaedah tekan lead dan kaedah warna untuk memeriksa meshing pasangan gear; Lagu bagus pasangan bahagian yang tidak puas. Titik kunci ialah untuk menyesuaikan dengan berhati-hati status meshing pasangan gear: apabila titik yang dipaparkan dalam muncul pada permukaan rack gear, ia menunjukkan bahawa mekanisme memandu ditutup ke sisi kereta panduan. Pada masa ini, roda ayunan bawah (roda tunggal atau dua roda) patut disesuaikan untuk bergerak bahagian bawah mekanisme memandu ke arah kereta panduan sehingga kawasan titik mencapai lebih dari % permukaan rack gear. Semakin kecil kawasan, semakin mudah ia merusak perlengkapan dan rak.


ZhuozhouPlatform angkat bimbitAplikasi dalam struktur keluli mekanikal



Laras dan betulkan pelbagai pintu keselamatan dan peralatan penguncian mekanik

Sekarang dengan tiba musim panas, platform mengangkat alium aluminum pasti akan menderita suhu tinggi dan hujan ribut pada musim panas. ia mudah untuk berkarat selepas masa yang lama di bawah keadaan ini yang akan memperpendek hidup perkhidmatan peralatan dan menyebabkan masalah keselamatan. Jadi bagaimana kita harus mencegah peralatan rust?

Semak keadaan pakaian penion dan rak, sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khusus

Pengurusan jujurScaffolds mesti terikat dengan selamat dan tidak digunakan di bawah beban berlebihan. Tidak mesti ada ruang antara pedal scaffolding, dan tindakan anti slip mesti diambil.

Semak jika tempoh penggunaan pembatasan kelajuan telah tamat. Jika ia melebihi tempoh penggunaan, perlu menghantarnya ke unit profesional berwajib untuk pemeriksaan dan kalibrasi. Apa fungsi peranti tahap angkat?

Komponen kotak gerak lengkap dan selamat, aras minyak normal, dan tiada kerosakan atau kemudahan.


ZhuozhouPlatform angkat bimbitAplikasi dalam struktur keluli mekanikal



Semak jika orientasi blok had atas dan bawah pada bingkai trek panduan adalah betul

Produsi keselamatanApabila menggunakan lif, anda perlu mendengar apa-apa bunyi yang tidak normal dari lif. Jika ada, ia perlu dihentikan segera untuk menghindari kerosakan serius lif.

Penonton fungsi penggunaan platform angkat hidraulik elektrik: Mudah untuk beroperasi: Panel memastikan operasi mudah dan memberi amaran kepada pemandu dan kru pelabuhan mengenai keadaan yang tidak selamat yang berpotensi. Integriti struktur: Lapan saluran besi J-bentuk berkuasa dikelilingi ke bawah dek pada titik kesan dinamik untuk mencegah deformasi dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan penerbangan pelabuhan. Keselamatan tinggi platform angkat hidraulik elektrik: Platform angkat hidraulik dilengkapi dengan valv keselamatan, yang akan menghalang garpu jatuh dari platform apabila trak tiba-tiba berangkat, memastikan penggunaan yang selamat.

Semak status perlahan gelang dinding, tongkat sokongan, dan bolt dan simpan cincin antara lif kargo yang mengangkat dan jambatan. Jika mereka terlepas atau dipindahkan, mereka patut disemak dan ketat

Zhuozhou[UNK][UNK]?? Hidden danger investigation relies on joint efforts from all aspects:?? Perusahaan pembangunan adalah tanggungjawab utama untuk mengenali bahaya tersembunyi dalam lif pembangunan. Mereka patut kuatkan pemeriksaan sehari-hari dan pemeriksaan biasa, dan memeriksa dengan hati-hati struktur besi, peranti perlindungan keselamatan, peranti elektrik, dan peranti transmisi lif pembangunan

Ganti minyak hidraulik sekali setahun, permintaan minyak hidraulik juga meningkat. bagaimanapun, produk rendah juga mungkin muncul. jadi apa kelemahan minyak hidraulik rendah? Kemudian, yang tidak berwarna dan tidak berbau, bersinar seperti air murni minyak ditambah dengan ejen anti-pakaian, terutama pompa hidraulik, dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan platform angkat. Sebaliknya, kerana teknologi sederhana untuk mengekstrak dan memperbaiki minyak enjin sampah dan minyak hidraulik, minyak hidraulik rendah digunakan

Urus, buang rust dan mengisi semula komponen struktur seperti kandang penggantian dan bingkai kereta api panduan untuk kerosakan

zimbabweMaklumat produk lain
  • TiszaujvarosJembatan pengangkutan aliran hidraulikMudah dan cekap

    TiszaujvarosJembatan pengangkutan aliran hidraulikMudah dan cekap

  • PilaJembatan pengangkutan yang tetapPeningkatan kualiti

    PilaJembatan pengangkutan yang tetapPeningkatan kualiti

  • PilaGerakan jambatan naik bimbitKesanggupan

    PilaGerakan jambatan naik bimbitKesanggupan

  • PilaPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaBercakap mengenai proses teknologi

    PilaPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaBercakap mengenai proses teknologi

  • KhoramabadPengubah distribusi 6kVApa jenis penggunaan

    KhoramabadPengubah distribusi 6kVApa jenis penggunaan

  • KrakowPlatform angkat hidraulik besarApa kelebihan produk

    KrakowPlatform angkat hidraulik besarApa kelebihan produk

  • KrakowJembatan pengangkutan bekasPemandangan pengembangan pasaran

    KrakowJembatan pengangkutan bekasPemandangan pengembangan pasaran

  • DenhairdJenis bergerak hidraulik paksi naikPeranan kekuatan mekanikal

    DenhairdJenis bergerak hidraulik paksi naikPeranan kekuatan mekanikal

  • segera:Peringatan: Maklumat ZhuozhouPlatform angkat bimbitAplikasi dalam struktur keluli mekanikal memberi anda ZhuozhouPlatform angkat bimbitAplikasi dalam struktur keluli mekanikal oleh syarikat kami, perkhidmatan ZhuozhouPlatform angkat bimbitAplikasi dalam struktur keluli mekanikal dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ZhuozhouPlatform angkat bimbitAplikasi dalam struktur keluli mekanikal, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ZhuozhouPlatform angkat bimbitAplikasi dalam struktur keluli mekanikal. ZhuozhouPlatform angkat bimbitAplikasi dalam struktur keluli mekanikal di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ZhuozhouPlatform angkat bimbitAplikasi dalam struktur keluli mekanikal, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!