AlkmarJenis baru lif kecil untuk villa rumah tanggaLangkah-langkah untuk mengurangkan pelepasan tena

  • masa pelepasan:2024-04-14 18:02:13
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:249
  • Penerangan pantas:

    Alkmar,Ia disarankan untuk menggunakan escalator frekuensi cerdas atau pembolehubah, bilik bukan mesin atau bilik kecil pembole

Kandungan artikel

Ia disarankan untuk menggunakan escalator frekuensi cerdas atau pembolehubah, bilik bukan mesin atau bilik kecil pembolehubah frekuensi lif penumpang, dan lif penglihatan.

Secara khusus, jangan gunakan pintu lif di lif, dan menjaga jarak tertentu. Untuk mengurangi kesan, pendekatan utama patut ialah mendarat pada kaki dan tumit, supaya kesan yang kurang boleh dihantar dari tumit ke kaki; Pada masa yang sama, lutut adalah bengkok untuk menahan kesan dan mengubah arah kesan, menghindari transmisi ke tulang belakang sebanyak mungkin, sambil melindungi otak dan jantung daripada kerosakan. Jika ada kendali di lif, pastikan menggunakannya, supaya tidak jatuh kerana pusat graviti yang tidak stabil. Tujuan utama kaedah ini ialah mengorbankan kaki dan lengan sebagai pertukaran untuk melindungi tulang belakang, jantung dan otak dari bahaya. Sudah tentu, ada kemungkinan pecahan.

AlkmarLif slaid dipasang di dalam bangunan dan sering digunakan selari dengan bangunan dan trotoar

Sumber kuasa bilik mesin: Sumber kuasa seharusnya tiga fasa V, HZ, dan sumber kuasa pencahayaan seharusnya fasa tunggal V, termasuk: penghasil lif rumah

Yen VinhKeluarga ini mesti membuat dua bentuk besi di atas pintu masuk. Kedudukan dan saiz plat ikat ditentukan berdasarkan model mesin pintu yang dipilih.

High transmission efficiency. Kerana menggunakan motor sinkronik magnet kekal untuk pemacu langsung efisiensi pemindahan boleh diperbaiki dengan % -%.

Peranti ketegangan pembatasan kelajuan dan peranti ketegangan tali besi patut dilengkapi dengan suis keselamatan.


AlkmarJenis baru lif kecil untuk villa rumah tanggaLangkah-langkah untuk mengurangkan pelepasan tenaga



Kurangkan bunyi keseluruhan mesin. Kerana tiada bunyi dari perlindungan semasa operasi kelajuan tinggi bagi enjin asinkron dan tiada bunyi dari transmisi gear cacing, bunyi keseluruhan boleh dikurangi dengan -db (A) Penggunaan tenaga rendah. Dari prinsip kerja bagi motor sinkronik magnet kekal, boleh dilihat bahawa kegembiraan mereka dicapai oleh magnet kekal, dan tidak perlu bagi stator untuk menyediakan arus kegembiraan tambahan. Oleh itu, faktor kuasa lif boleh mencapai tahap yang sangat tinggi. Pada masa yang sama rotor motor tidak mempunyai semasa dan tidak ada masalah kehilangan elektronik. Secara umum, ia mengurangkan konsumsi dengan % -% dibandingkan dengan enjin yang tidak tersimpan. Kerana kekurangan efisiensi rendah dan penggunaan tenaga tinggi pasangan pemindahan gear cacing, penggunaan tenaga lebih berkurang.

Ada banyak situasi yang sama dalam kehidupan harian, seperti membuka pintu dalam kereta dengan kuat, menyebabkan sirkuit terputus dan memaksa lif untuk berhenti,AlkmarLift bender tahap, menyebabkan orang terperangkap. Contohnya, jika lif sering masuk dan keluar semasa penghiasan dan jatuh ke dalam retakan pintu,AlkmarPemulihan semula ketinggian tinggi automatik, pintu dewan lif mungkin tidak ditutup dengan ketat, dan selepas beberapa pintu berturut-turut dibuka dan ditutup, lif akan berhenti. Kejaminan kualiti profesional untuk penghasil lif rumah. Aktiviti diskaun sedang berlangsung, dan pelanggan baru dan lama diterima untuk berkonsultasi

Bangunan rumah gaya menara di atas; Unit tinggal dan koridor dengan lantai atau lebih; Bangunan awam Kelas II lain dengan tinggi bangunan yang melebihi meter; Bangunan tinggi dengan lif yang tinggi lebih dari meter; Lif kebakaran berfungsi mempunyai bilik depan. Kawasan bilik depan lif api independen adalah: kawasan bilik depan bangunan penduduk lebih besar dari meter persegi; Kawasan bilik depan bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi. Apabila bilik depan lif kebakaran dikongsi dengan tangga anti asap, kawasannya ialah: kawasan bilik depan berkongsi di bangunan penduduk lebih besar dari meter persegi, dan kawasan bilik depan berkongsi di bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi.

Rekomendasi kata mulutKebanyakan panjang lebar dan kedalaman lubang (jika ada), dan perhatikan sama ada terdapat lubang-lubang dan bahagian-bahagian terbenam pada sinar sokongan.

Jika lif berada di arah bawah, segera menutup pintu dan kembali ke stesen lantai pertama, dan secara automatik membuka pintu lif.

Keukuran jarak tepi cahaya antara cahaya sokongan atas dan bawah. Keukuran adalah untuk menggantung garis dari titik sokongan atas ke tanah untuk kedudukan,AlkmarTekanan hidraulik automatik penuh untuk mesin gulung plat, dan kemudian mengukur jarak mengufuk dari titik kedudukan ke tepi cahaya sokongan bawah.


AlkmarJenis baru lif kecil untuk villa rumah tanggaLangkah-langkah untuk mengurangkan pelepasan tenaga



Lakukan tanggungjawab keseluruhan perusahaan produksi lif untuk kualiti penghasilan lif, pemasangan, penyelenggaran dan pemeliharaan; Naga; Sistem tanggungjawab pengurusan, meminta perusahaan untuk mematuhi jaminan kualiti untuk memastikan operasi selamat lif. To meet the national requirements for the construction market and property management, measures should be taken to ensure that enterprises without licenses are not allowed to produce elevators, and unqualified products and products produced by enterprises without production licenses are prohibited and purchased; Dalam aktiviti bisnes elevator dan dalam proses tawaran elevator, mengikut prinsip pembukaan, keadilan, iman yang baik dan persaingan yang sama, melarang persaingan yang tidak adil seperti peningkatan harga dan depresi, dan melindungi hak dan kepentingan sah perusahaan dan pengguna; Urus penilaian dan pengawasan kualiti lif oleh pengguna; Dalam analisis dan pengendalian kemalangan keselamatan lif.

Development CurriculumAda telefon api di dalam kereta lif api.

Lif penglihatan, dinding kereta, lif untuk penumpang untuk penglihatan.

High transmission efficiency. Kerana menggunakan motor sinkronik magnet kekal untuk pemacu langsung, efisiensi pemindahan boleh diperbaiki dengan % -%.

AlkmarJika lif berada di arah bawah, segera menutup pintu dan kembali ke stesen lantai pertama, dan secara automatik membuka pintu lif.

Rangkaian pembayaran dan tali tidak boleh bertentangan dengan shaft atau komponen lain semasa operasi lif.

Ia tidak disarankan untuk memaksa pintu atau menyelamatkan diri dari tetingkap keselamatan bumbung kereta. Kerana memanjat keluar dari kereta tidak sama dengan menyelamatkan, kebanyakan penumpang tidak dikenali dengan lif dan struktur lif

AlkmarMaklumat produk lain
  • DalianJembatan naik bimbit ForkliftApa aspek operasi yang harus diberi perhatian

    DalianJembatan naik bimbit ForkliftApa aspek operasi yang harus diberi perhatian

  • DalianLif legu aluminium yang diletak di keretaAnalisis jalan pembangunan industri semasa

    DalianLif legu aluminium yang diletak di keretaAnalisis jalan pembangunan industri semasa

  • DalianPlatform penangkapan hidraulik tahapGunakan dalam jentera hidraulik

    DalianPlatform penangkapan hidraulik tahapGunakan dalam jentera hidraulik

  • TangerangModel efisiensi tenaga utama pengubah jenis keringKesan pengangkutan dipercepat

    TangerangModel efisiensi tenaga utama pengubah jenis keringKesan pengangkutan dipercepat

  • KeseronokanPlatform lifting/lifting hidraulik bergerakPengenalan reka bentuk struktur biasa

    KeseronokanPlatform lifting/lifting hidraulik bergerakPengenalan reka bentuk struktur biasa

  • KeseronokanJembatan naik hidraulik tetapAnalisis spesifikasi operasi

    KeseronokanJembatan naik hidraulik tetapAnalisis spesifikasi operasi

  • MILUSJembatan naik bimbit ForkliftPersoalan survival adalah

    MILUSJembatan naik bimbit ForkliftPersoalan survival adalah

  • MILUSLif yang diletak dalam kereta aliuminum.Apakah kesan bilah kipas pada prestasi

    MILUSLif yang diletak dalam kereta aliuminum.Apakah kesan bilah kipas pada prestasi

  • segera:Peringatan: Maklumat AlkmarJenis baru lif kecil untuk villa rumah tanggaLangkah-langkah untuk mengurangkan pelepasan tena memberi anda AlkmarJenis baru lif kecil untuk villa rumah tanggaLangkah-langkah untuk mengurangkan pelepasan tena oleh syarikat kami, perkhidmatan AlkmarJenis baru lif kecil untuk villa rumah tanggaLangkah-langkah untuk mengurangkan pelepasan tena dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk AlkmarJenis baru lif kecil untuk villa rumah tanggaLangkah-langkah untuk mengurangkan pelepasan tena, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian AlkmarJenis baru lif kecil untuk villa rumah tanggaLangkah-langkah untuk mengurangkan pelepasan tena. AlkmarJenis baru lif kecil untuk villa rumah tanggaLangkah-langkah untuk mengurangkan pelepasan tena di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di AlkmarJenis baru lif kecil untuk villa rumah tanggaLangkah-langkah untuk mengurangkan pelepasan tena, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!