ZwallerPlatform penunggang jenis trek panduanApakah jenis bahan

  • masa pelepasan:2024-03-29 11:31:06
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:414
  • Penerangan pantas:

    Zwaller,Tingkat atas khas tahap angkat kedua rendah meter, dan tingkat lain boleh dipasang rendah meter.Saiz silinder minyak p

Kandungan artikel

Tingkat atas khas tahap angkat kedua rendah meter, dan tingkat lain boleh dipasang rendah meter.

Saiz silinder minyak patut diminumkan sebanyak mungkin semasa memenuhi keperluan desain. Semakin kecil saiz silinder minyak, semakin cepat kelajuan angkat.

ZwallerTerdapat banyak jenis platform lif di medan lif di antara mana platform lif digunakan secara luas di medan seperti stesen dan pelabuhan, dan adalah platform lif yang biasa digunakan oleh orang.

Kotak gerak pengurangan, kotak gerak, peralatan mata luar dan bahagian lain, serta minyak hidraulik, semua dilakukan mengikut keperluan dalam jadual.

Muang PhonsavanI a tidak menakutkan jika ada kerosakan kecil di lif, tetapi yang menakutkan adalah mengetahui bahawa ada kerosakan tetapi tidak tahu bagaimana untuk menyelesaikannya.

Pertama, ejen yang digunakan untuk tali wayar baja lif jenis kereta api panduan mesti memenuhi piawai penggunaan, terutama ejen asid atau ejen campuran tidak boleh digunakan untuk menghindari kesan tali wayar baja yang tidak memenuhi keperluan.

Peningkatan kelajuan nominal dan muatan nominal lif kargo jenis keretapi panduan bermakna kuasa enjin utama mesti ditambah dan mesin trak yang lebih besar mesti digunakan. Apabila kuasa hos meningkat,ZwallerPlatform penangkapan hidraulik traktif, kuasa penukar frekuensi juga mesti meningkat, dan peranti dan garis kuasa yang sepadan mesti meningkat dengan satu nombor.


ZwallerPlatform penunggang jenis trek panduanApakah jenis bahan



Periksa litar elektrik peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormaliti.

When the oil, gearbox, transfer case, drive axle, the oil of the hydraulic elevator should be gear oil with high viscosity index, low condensation point and good performance, otherwise, the transmission efficiency will be significantly reduced, the wear of transmission parts will increase, the operation of gearbox and transfer case will be heavy, and shifting will be difficult. Sebagai mesin penyelamatan tenaga skala besar yang digunakan secara luas dalam kehidupan sehari-hari, platform mengangkat bermain peran yang penting dalam berbagai bidang dan membawa kesenangan besar untuk kehidupan dan produksi sehari-hari orang. Jadi, bagaimana kita harus menjaga platform angkat dalam kehidupan sehari-hari?

Kabur solenoid sistem stesen pam hidraulik lif kargo jenis keretapi panduan boleh menyesuaikan kelajuan dengan betul. Jika ia telah disesuaikan kepada saiz besar, cuba semak sama ada minyak hidraulik lif hidraulik cukup dan sama ada silinder minyak bocor. Jika tiada masalah dan kelajuan masih lambat, disarankan untuk menggantikan sistem stesen pam dengan yang lebih besar. Pembuat lif profesional dengan harga tinggi, perkhidmatan, penyelesaian di lokasi, dan operasi jujur!

Pengurusan kualiti JumlahKebocoran minyak dari platform angkat: kongsi longgar; Cincin penutup rosak. Penghapusan adalah untuk menggantikan garpu pemotong di kongsi di mana kebocoran minyak ketat.

Switch kawalan pintu hanya boleh diaktifkan apabila pintu setiap lantai ditutup sepenuhnya.

Semak operasi peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.


ZwallerPlatform penunggang jenis trek panduanApakah jenis bahan



Berikutnya, mari kita memperkenalkan pendek kepada pembuat platform angkat.

kualiti tertinggiKerana cat antirust di lapisan luar akan bertindak aktif dengan oksigen di udara, terutama di matahari sejuk atau iklim ribut hujan, kelajuan reaksi akan dipercepat, jadi cat luar di lif barang gudang akan menunjukkan tanda-tanda penuaan dan kemudian jatuh setiap saat. Oleh itu, perhatikan penyimpanannya, dan cuba untuk tidak membiarkan ia diletakkan di luar, untuk tidak menyebut dalam hari sejuk atau iklim ribut hujan. jangka panjang

Untuk memahami penyesuaian turun kecemasan dari platform angkat, anda perlu pertama-tama memahami unit kuasa kombinasi platform angkat hidraulik, yang adalah stesen hidraulik mikro terintegrasi. Keutamanya digunakan sebagai unit kuasa untuk lif hidraulik dan platform mengangkat, ia terdiri dari motor, pompa minyak, blok valv terintegrasi,ZwallerPlatform mengangkat bergerak sendiri, blok valv, blok valv hidraulik,ZwallerPlatform mengangkat liga aluminium 12 meter, dan pelbagai aksesori hidraulik seperti akumulator. Berbanding dengan stesen hidraulik konvensional yang memenuhi keperluan prinsip yang sama, ia mempunyai keuntungan seperti struktur kompat, volum kecil, berat ringan, efisiensi tinggi, prestasi yang boleh dipercayai, penampilan cantik, jika lif kereta api panduan ditempatkan di kawasan dengan musim yang berbeza dan harga rendah.

Kedua, ia adalah khusus penting untuk memilih produk dari musim yang sama untuk ejen yang digunakan dalam tali wayar besi lif panduan untuk mencapai keputusan yang lebih baik.

ZwallerApabila tinggi bangunan bangunan melebihi meter, yang secara efektif menghalang udara dan mencegah korrosion awal besi. Di bawah lapisan primer yang menentang rust biasanya dilaksanakan, tekan hidraulik Ruilong akan menjelaskan peran primer yang menentang rust.

Guna pengukur perasaan untuk semak keadaan pakaian gear cacing pengurang gear cacing. Sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khusus


AustinMaklumat produk lain
  • HendersonKendaraan platform angkat hidraulik kakiAnalisis kelebihannya

    HendersonKendaraan platform angkat hidraulik kakiAnalisis kelebihannya

  • HendersonTekanan hidraulik paksi naik bimbitPenerangan terperinci perkhidmatan penyelenggaraan

    HendersonTekanan hidraulik paksi naik bimbitPenerangan terperinci perkhidmatan penyelenggaraan

  • QinghaiJembatan naik bimbit hidraulikSepuluh akal sehat

    QinghaiJembatan naik bimbit hidraulikSepuluh akal sehat

  • QinghaiPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendirimenganalisis

    QinghaiPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendirimenganalisis

  • QinghaiStage elevatorAnalisis proses pembuatan

    QinghaiStage elevatorAnalisis proses pembuatan

  • Kampong ThumYang merupakan pengubah kuasa menusuk minyak yang baikYang lebih penting

    Kampong ThumYang merupakan pengubah kuasa menusuk minyak yang baikYang lebih penting

  • PollyKendaraan platform hidraulikPengeluaran syarikat

    PollyKendaraan platform hidraulikPengeluaran syarikat

  • PollyTekanan hidraulik paksi naik bimbitBila-bila masa

    PollyTekanan hidraulik paksi naik bimbitBila-bila masa

  • segera:Peringatan: Maklumat ZwallerPlatform penunggang jenis trek panduanApakah jenis bahan memberi anda ZwallerPlatform penunggang jenis trek panduanApakah jenis bahan oleh syarikat kami, perkhidmatan ZwallerPlatform penunggang jenis trek panduanApakah jenis bahan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ZwallerPlatform penunggang jenis trek panduanApakah jenis bahan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ZwallerPlatform penunggang jenis trek panduanApakah jenis bahan. ZwallerPlatform penunggang jenis trek panduanApakah jenis bahan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ZwallerPlatform penunggang jenis trek panduanApakah jenis bahan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!