SumgaitPenukar kuasa grad pengasinganBeberapa kaedah rawatan biasa untuk mengekalkan pasif

  • masa pelepasan:2024-04-25 17:47:08
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:481
  • Penerangan pantas:

    Sumgait,Penyebar bunyi pengubah jenis keringSebab api dalam pengubah kuasaSumgaitPada masa itu, hanya beberapa syarikat di China

Kandungan artikel

Penyebar bunyi pengubah jenis kering

Sebab api dalam pengubah kuasa

SumgaitPada masa itu, hanya beberapa syarikat di China boleh menghasilkan pengubah tenaga tinggi kV dan bahagian pasar pengubah tenaga tinggi pada dasarnya monopoli oleh pemimpin luar negeri.

Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

SongkhlaApa peranan penting pengubah kuasa

Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.

Apabila mengambil sampel dalam tong bensin besar, sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin, tetapi tidak kurang dari tong. Apabila mengumpulkan sampel dalam batch pail atau botol ukuran kecil dan tengah, sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).


SumgaitPenukar kuasa grad pengasinganBeberapa kaedah rawatan biasa untuk mengekalkan pasif



Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

Jaga-jaga untuk operasi percubaan penghasil pengubah kuasa

Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

Huraian kerjaApabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.

Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius,SumgaitPengubah yang ditenggelamkan minyak yang menghemat tenaga di luar, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage,SumgaitPengubah 2200 minyak yang ditenggelamkan,SumgaitPengubah 800 minyak yang ditenggelamkan, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.


SumgaitPenukar kuasa grad pengasinganBeberapa kaedah rawatan biasa untuk mengekalkan pasif



Apabila mengambil sampel dalam tong bensin besar, sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin, tetapi tidak kurang dari tong. Apabila mengumpulkan sampel dalam batch pail atau botol ukuran kecil dan tengah, sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).

pengurusanIsolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.

Bagaimana untuk menjaga pengubah jenis kering?

Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

SumgaitKebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, dengan kekuatan dan ketat yang baik, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.

BajieMaklumat produk lain
  • Qiryat MotzkinPenukar jenis kering 500kWKeperluan persekitaran kerja

    Qiryat MotzkinPenukar jenis kering 500kWKeperluan persekitaran kerja

  • SuwaukiPlatform angkat hidraulik elektrikPersekitaran aplikasi khas

    SuwaukiPlatform angkat hidraulik elektrikPersekitaran aplikasi khas

  • SuwaukiJembatan boarding logistikManfaat ekonomi perusahaan menurun dengan ketara

    SuwaukiJembatan boarding logistikManfaat ekonomi perusahaan menurun dengan ketara

  • KesahanJembatan pengangkutan yang tetapIndeks komposit harga turun 109 seminggu dalam seminggu yang

    KesahanJembatan pengangkutan yang tetapIndeks komposit harga turun 109 seminggu dalam seminggu yang

  • KesahanJenis garpu gunting platform angkat bimbitSuasana perdagangan yang tidak mencukupi di pasaran

    KesahanJenis garpu gunting platform angkat bimbitSuasana perdagangan yang tidak mencukupi di pasaran

  • KesahanFully automatic reclaimerPasar panas

    KesahanFully automatic reclaimerPasar panas

  • Qiryat YamPenukar jenis kering 600KVAMengurangkan penggunaan tenaga adalah kuncinya

    Qiryat YamPenukar jenis kering 600KVAMengurangkan penggunaan tenaga adalah kuncinya

  • AustinPlatform angkat hidraulik elektrikApa masalah di pasaran industri

    AustinPlatform angkat hidraulik elektrikApa masalah di pasaran industri

  • segera:Peringatan: Maklumat SumgaitPenukar kuasa grad pengasinganBeberapa kaedah rawatan biasa untuk mengekalkan pasif memberi anda SumgaitPenukar kuasa grad pengasinganBeberapa kaedah rawatan biasa untuk mengekalkan pasif oleh syarikat kami, perkhidmatan SumgaitPenukar kuasa grad pengasinganBeberapa kaedah rawatan biasa untuk mengekalkan pasif dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk SumgaitPenukar kuasa grad pengasinganBeberapa kaedah rawatan biasa untuk mengekalkan pasif, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian SumgaitPenukar kuasa grad pengasinganBeberapa kaedah rawatan biasa untuk mengekalkan pasif. SumgaitPenukar kuasa grad pengasinganBeberapa kaedah rawatan biasa untuk mengekalkan pasif di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di SumgaitPenukar kuasa grad pengasinganBeberapa kaedah rawatan biasa untuk mengekalkan pasif, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!