Hamburg-HarburgPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriCara mengekalkannya

  • masa pelepasan:2024-04-20 09:09:45
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:373
  • Penerangan pantas:

    Hamburg-Harburg, komponen yang baru diproses dan terkumpul mempunyai penyimpangan dalam bentuk geometri dan dimensi pemasangan. Pada tah

Kandungan artikel
komponen yang baru diproses dan terkumpul mempunyai penyimpangan dalam bentuk geometri dan dimensi pemasangan. Pada tahap awal penggunaan, disebabkan muatan bertukar seperti kesan dan getaran, serta faktor seperti panas dan deformasi, ditambah dengan pakaian dan air mata cepat, ia mudah menyebabkan komponen yang telah dipasang sebelumnya melepaskan.

Kemampuan untuk menyelesaikan fungsi ini, bagaimana untuk menggabungkan dan konfigur mekanisme ini, bahan apa yang patut digunakan untuk setiap bahagian peralatan, dan bagaimana untuk mengatur pemasangan dan penyahpepijatan peralatan. Selain itu, perancang juga patut mempertimbangkan mod operasi lif,Hamburg-HarburgPlatform mengangkat topi bergerak sendiri, sumber kuasa yang patut digunakan, kaedah penghantaran apa yang patut digunakan, sama ada parameter teknik betul, dan keperluan produk. Semua aspek tarikan adalah tidak diperlukan, Semuanya mesti dijalankan pertimbangan yang ketat dan berhati-hati. Dengan pembangunan cepat teknologi, apa prinsip platform angkat aluminum ikatan? Berikutnya, mari kita perkenalkan diri kepada anda.

Hamburg-HarburgApabila digunakan, bangkitkan empat pilar platform operasi, kemudian masukkan paip tarik dan cahaya pinggir ke dalam kandang kunci pilar pasang bingkai tengah, it can be transported.

Jatuhkan ujian untuk semak sama ada selang brek gubernur keselamatan memenuhi keperluan peraturan. Penyelamatan pemindahan peralatan: Semak sambungan antara motor elektrik dan pengurang gear cacing dan letakkan plat platform. Platform operasi ini juga boleh disesuaikan untuk ketinggian berbeza mengikut keperluan laman pembinaan. Penyesuaian tinggi dicapai dengan menyesuaikan panjang palang skru di bawah empat pilar platform. After the construction is completed, dan pecahkan kotak gerak. Kosongkan semua komponen dan segel, gantikan bahagian yang terlalu berpakaian dan terganggu dan minyak licin

DerbyLift jenis kereta api panduan sepatutnya mematuhi standar industri mekanik Republik rakyat China. Platform angkat JB/TJB/T secara umum dibahagi menjadi platform angkat tetap platform angkat bimbit, platform angkat sendiri, dan kenderaan angkat. Suhu persekitaran kerja ialah --+, dan secara umum diperlukan kelajuan angkat bangku kerja seharusnya - m/min, dan kelajuan menurunkan tidak seharusnya lebih besar daripada yang platform angkat. Kaedah pengiraan berbeza boleh berbeza sedikit; Calculation of elevator speed: The lifting speed is equal to the lifting height/(volume of oil cylinder/displacement of pump station). Semasa menggunakan produk platform angkat, ia tidak dapat dihindari bahawa beberapa kesalahan boleh berlaku. Bagaimana kesalahan ini boleh dihapuskan?

Penjagaan kuartal: Periksa item yang diperiksa setiap bulan

Menyesuaikan silinder minyak.


Hamburg-HarburgPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriCara mengekalkannya



Kebocoran minyak dari platform angkat: kongsi longgar; Cincin penutup rosak. Penghapusan adalah untuk menggantikan garpu pemotong di kongsi di mana kebocoran minyak ketat.

Rancangan titik sokongan untuk memilih parameter proses adalah untuk mengelakkan konsumsi tenaga dan generasi bunyi disebabkan kekacauan antara komponen dan sokongan semasa getaran. sokongan patut diatur dekat garis nodal, dan prinsip bentangan ialah: apabila nisbah aspek komponen lebih besar dari , sokongan dua titik boleh digunakan; Apabila nisbah aspek dekat dengan , ia disarankan untuk digunakan atau sokongan -titik.

Kedua, jika lif kereta api panduan ditempatkan di kawasan dengan musim yang berbeza, ia adalah khusus penting untuk memilih produk dari musim yang sama untuk ejen yang digunakan dalam tali wayar besi lif panduan untuk mencapai keputusan yang lebih baik.

Pengurusan kualiti JumlahSemak status perlahan gelang dinding, tongkat sokongan, dan bolt dan simpan cincin antara lif kargo yang mengangkat dan jambatan. Jika mereka terlepas atau dipindahkan, mereka patut disemak dan ketat

Pastikan perlengkapan kecil dan roda tekanan ditetapkan dengan selamat pada plat asas pemacu, it is necessary to replace them


Hamburg-HarburgPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriCara mengekalkannya



Apabila jaringan keselamatan dan tindakan perlindungan lain tidak dapat diterima, tali pinggang keselamatan mesti dipakai apabila bekerja pada ketinggian lebih dari meter; Apabila membangun pada cerun tajam, perlu menarik tali keselamatan dengan betul. Pada hari ini, platform angkat bukan lagi peranti istimewa, ia hanya alat yang biasa digunakan oleh orang. Walaupun ia adalah alat, kita juga perlu menyimpannya dan menyimpannya.

indeks kualitiBanyak kali, selepas memasang lif kargo hidraulik di kilang, lantai, pelabuhan, dan tempat lain, editor Yakali mengungkapkan beberapa masalah umum dengan lif kargo hidraulik dan menyediakan beberapa pernyataan bagaimana untuk menyelesaikan dan mencegah masalah ini.

Viskositi adalah indikator penting minyak hidraulik, dengan viskositi yang sesuai dan prestasi suhu viskositi yang baik untuk memastikan transmisi kuasa yang tepat dan sensitif dalam syarat mengubah suhu kerja, dan untuk memastikan operasi normal komponen hidraulik. Apabila viskositi terlalu rendah, ia mudah menyebabkan kebocoran sistem hidraulik dan mencegah sistem hidraulik bekerja dengan betul.

Semak jika tempoh penggunaan pembatasan kelajuan telah tamat. Jika ia melebihi tempoh penggunaan perlu menghantarnya ke unit profesional berwajib untuk pemeriksaan dan kalibrasi. Apa fungsi peranti tahap angkat?

Hamburg-HarburgSemak kebebasan lapisan bola dan pakaian roda panduan roda penggantian. Jika roda penggantian dipakai, diperlukan untuk menyesuaikan atau menggantikannya. Jika lapisan lif dipakai, gantikan roda panduan atau lapisan

Apabila melepaskan berlaku, komponen yang baru diproses dan terkumpul mempunyai penyimpangan dalam bentuk geometri dan dimensi pemasangan. Pada tahap awal penggunaan,Hamburg-HarburgPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiri, disebabkan muatan bertukar seperti kesan dan getaran, serta faktor seperti panas dan deformasi,Hamburg-HarburgPlatform mengangkat jenis lengan berjalan sendiri, ditambah dengan pakaian dan air mata cepat, ia mudah menyebabkan komponen yang telah dipasang sebelumnya melepaskan.

Besi manganese biasanya digunakan sebagai profil utama untuk lif kargo gudang. Untuk mencapai kesan anti-korrosion yang lebih baik, lapisan primer yang menentang rust biasanya dilaksanakan, yang secara efektif menghalang udara dan mencegah korrosion awal besi. Di bawah, tekan hidraulik Ruilong akan menjelaskan peran primer yang menentang rust.


BinduraMaklumat produk lain
  • HildesheimFabrik Penghasilan DengCheQiaoMengisi bahan untuk industri

    HildesheimFabrik Penghasilan DengCheQiaoMengisi bahan untuk industri

  • AtlantaJembatan naik hidraulik bergerakApakah langkah berjaga-jaga untuk operasi

    AtlantaJembatan naik hidraulik bergerakApakah langkah berjaga-jaga untuk operasi

  • AtlantaPlatform angkat hidraulik bergerak jenis guntingApakah perbezaan antara pemeliharaan bermusim

    AtlantaPlatform angkat hidraulik bergerak jenis guntingApakah perbezaan antara pemeliharaan bermusim

  • AtlantaLif rumah tangga kecilCiri-ciri produk

    AtlantaLif rumah tangga kecilCiri-ciri produk

  • NurabadPengubah kuasa 25kVMengapa mudah pecah

    NurabadPengubah kuasa 25kVMengapa mudah pecah

  • JermanPlatform penangkapan hidraulik garpu guntingAdakah pembangunan dan inovasi berterusan mempunya

    JermanPlatform penangkapan hidraulik garpu guntingAdakah pembangunan dan inovasi berterusan mempunya

  • JermanFabrik jambatan penerbangan hidraulikApakah peranan penerangan

    JermanFabrik jambatan penerbangan hidraulikApakah peranan penerangan

  • PabianiceJembatan naik hidraulik bergerakProses penyelenggaraan dalam proses

    PabianiceJembatan naik hidraulik bergerakProses penyelenggaraan dalam proses

  • segera:Peringatan: Maklumat Hamburg-HarburgPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriCara mengekalkannya memberi anda Hamburg-HarburgPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriCara mengekalkannya oleh syarikat kami, perkhidmatan Hamburg-HarburgPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriCara mengekalkannya dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Hamburg-HarburgPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriCara mengekalkannya, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Hamburg-HarburgPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriCara mengekalkannya. Hamburg-HarburgPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriCara mengekalkannya di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Hamburg-HarburgPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriCara mengekalkannya, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!