MonzaPembuat platform angkat gunting jenis bergerakdipercayai

  • masa pelepasan:2024-03-28 17:26:50
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:257
  • Penerangan pantas:

    Monza,Semak sistem perlindungan keselamatan peralatan lif hidraulik, dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketida

Kandungan artikel

Semak sistem perlindungan keselamatan peralatan lif hidraulik, dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.

Perhatian: Mesing tidak normal gigi gear patut dihindari: roller tidak sama patut dihindari; Lupakan orientasi diagonal gulung panduan; Harus dihindari bahawa gulung panduan disimpan pada masa yang sama untuk waktu yang lama; The above abnormal phenomena can lead to rapid wear and even scrapping of gears, racks, rollers, it will be more beneficial for the service life of the elevator.

MonzaPlatform pengangkat keretapi panduan adalah peralatan berat yang relatif selamat dan sebab keselamatannya ialah bahawa ia mempunyai peralatan perlindungan keselamatan seperti anti jatuh, overload, dan pemadaman kuasa. Jadi apa fungsi sistem anti jatuh untuk platform angkat kereta api panduan? Apa sistem penangkapan jatuh keselamatan? Masuk ke Haoxiang Elevator Knowledge Lecture Hall, ia jelas pada satu pandangan.

Kemampuan untuk menyelesaikan fungsi ini, bagaimana untuk menggabungkan dan konfigur mekanisme ini, bahan apa yang patut digunakan untuk setiap bahagian peralatan, dan bagaimana untuk mengatur pemasangan dan penyahpepijatan peralatan. Selain itu, perancang juga patut mempertimbangkan mod operasi lif, sumber kuasa yang patut digunakan, kaedah penghantaran apa yang patut digunakan, sama ada parameter teknik betul, dan keperluan produk. Semua aspek tarikan adalah tidak diperlukan, terdapat semakin banyak jenis platform angkat dalam kehidupan harian kita yang biasa ialah platform angkat aluminum ikatan jadi, apa prinsip platform angkat aluminum ikatan? Berikutnya, mari kita perkenalkan diri kepada anda.

BerovoLif platform angkat patut mengikut peraturan untuk membawa kerja, jika tidak ia boleh menyebabkan kerosakan kepada orang atau objek.

Apabila menggunakan lif, kaki mesti dibuka terlebih dahulu. Jika kaki tidak dibuka, ia dilarang untuk meningkat atau rendah platform.

Urus, buang rust dan mengisi semula komponen struktur seperti kandang penggantian dan bingkai kereta api panduan untuk kerosakan, dan kuatkan ahli yang mengandungi muatan yang rosak


MonzaPembuat platform angkat gunting jenis bergerakdipercayai



Bagaimana untuk mempertahankan dan mempertahankan tahap angkat? Apabila menggunakannya dalam kehidupan sehari-hari, perhatian perlu diberikan kepada pemeliharaan untuk memperpanjang jangka hidup. Di bawah, Mesin Hydraulik Jinan Dasheng akan memperkenalkan beberapa titik pemeliharaan dan perhatian untuk semua orang: brek setiap mekanisme patut diperiksa secara peribadi dan disesuaikan untuk kebebasan antara pads brek dan roda untuk memastikan fleksibiliti dan kepercayaan. Di permukaan kencing, dan mana-mana tanah mesti dicuci dengan bensin atau lebih tipis. Perhatikan untuk memeriksa setiap tali kawat besi untuk kawat patah dan tali longgar. Jika ia melebihi peraturan yang berkaitan, ia mesti diganti segera. Pembuat lif profesional mempunyai julat penuh produk, yang terkenal dalam negara dan antarabangsa peralatan kita mempunyai kehidupan layanan panjang! Pemimpin industri dalam produk wayar produk, selamat datang untuk bertanya

Apabila platform tidak berfungsi atau tidak berfungsi, staf penyelamatan patut diberitahu segera untuk perbaikan. Jika bahaya atau kegagalan mekanik berpotensi ditemui, penggunaan patut dihentikan segera, bekalan kuasa utama bilik mesin patut dihentikan, dan jabatan pengurusan patut dilaporkan. Ia hanya boleh digunakan selepas perbaikan dan pemeriksaan terperinci.

Platform angkat terdiri dari unit kuasa dan silinder minyak. Unit kuasa disediakan dengan empat lubang boleh disesuaikan semasa produksi, dan kelajuan enjin atau valv proporsional elektrohidraulik disesuaikan untuk menyesuaikan kadar aliran minyak hidraulik. Dari kedua aspek ini unit kuasa disesuaikan untuk menyesuaikan kelajuan angkat platform angkat.

sarankanApabila menggunakan lif,MonzaLift bimbit traktif, kaki mesti dibuka terlebih dahulu. Jika kaki tidak dibuka, ia dilarang untuk meningkat atau rendah platform.

Untuk memastikan pengendalian yang selamat dan boleh diandalkan dan mencegah kemalangan, valv kawalan hidraulik satu arah, juga dikenali sebagai kunci hidraulik,Monza8 ton jambatan naik bergerak, ditambah untuk memastikan pengendalian diri yang selamat jika paip hidraulik rosak secara tidak sengaja. Penggera kawalan bunyi berlebihan dipasang untuk membedakan antara muatan berlebihan atau kegagalan peralatan. Untuk mengangkat platform,MonzaPlatform mengangkat garpu gunting bergerak, kita tidak telah mengumpulkan mereka, yang merupakan produk mekanik yang sangat penting untuk angkat apabila kita melaksanakannya, kita perlu memperhatikan lebih banyak tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan. jadi, mari kita perkenalkan kepada anda tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan.

Tengah bekalan kuasa: Kuasa enjin: Angkat: Operasi penyesuaian Rocker sendiri Perlindungan Muat Terlalu: Melalui reli semasa.

[UNK][UNK]?? Hidden danger investigation relies on joint efforts from all aspects:?? Perusahaan pembangunan adalah tanggungjawab utama untuk mengenali bahaya tersembunyi dalam lif pembangunan. Mereka patut kuatkan pemeriksaan sehari-hari dan pemeriksaan biasa, dan memeriksa dengan hati-hati struktur besi, peranti perlindungan keselamatan, peranti elektrik, dan peranti transmisi lif pembangunan

MonzaBesi manganese biasanya digunakan sebagai profil utama untuk lif kargo gudang. Untuk mencapai kesan anti-korrosion yang lebih baik, lapisan primer yang menentang rust biasanya dilaksanakan, yang secara efektif menghalang udara dan mencegah korrosion awal besi. Di bawah, tekan hidraulik Ruilong akan menjelaskan peran primer yang menentang rust.

Kebocoran minyak dari platform angkat: kongsi longgar; Cincin penutup rosak. Penghapusan adalah untuk menggantikan garpu pemotong di kongsi di mana kebocoran minyak ketat.

Untuk lif yang telah berada dalam persekitaran kerja istimewa untuk masa yang lama, perlu segar secara peribadi cat luaran. Jika cat telah jatuh untuk masa yang lama atau baja dalaman telah berkarat, peralatan patut dihancurkan dahulu, dan cat baru patut dilaksanakan. Ia diharamkan secara ketat untuk melukis tanpa mengguncurkan. Pendekatan ini hanya akan mempercepat penuaan peralatan dan memperpendek jangka hidup.


DallasMaklumat produk lain
  • KhorovPlatform angkat hidraulik hidraulik tetapPengetahuan berkaitan pengelasan produk

    KhorovPlatform angkat hidraulik hidraulik tetapPengetahuan berkaitan pengelasan produk

  • KhorovEmbedded boarding bridgeApakah kategori persembahan

    KhorovEmbedded boarding bridgeApakah kategori persembahan

  • WichitaJembatan boarding tetap tanahMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa membeli

    WichitaJembatan boarding tetap tanahMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa membeli

  • WichitaPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikSumber inventori spot

    WichitaPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikSumber inventori spot

  • WichitaLif rumah untuk villa tiga lantaiBahan utama untuk pembinaan industri

    WichitaLif rumah untuk villa tiga lantaiBahan utama untuk pembinaan industri

  • HabiganjSenarai harga pengubah kuasaMempunyai peranan membimbing garis pandang

    HabiganjSenarai harga pengubah kuasaMempunyai peranan membimbing garis pandang

  • CharlottePlatform angkat hidraulik kanak-kanak buatan tanganPermohonan dalam pemprosesan bahagian

    CharlottePlatform angkat hidraulik kanak-kanak buatan tanganPermohonan dalam pemprosesan bahagian

  • CharlotteFabrik Penghasilan DengCheQiaoApakah kaedah pengesanannya

    CharlotteFabrik Penghasilan DengCheQiaoApakah kaedah pengesanannya

  • segera:Peringatan: Maklumat MonzaPembuat platform angkat gunting jenis bergerakdipercayai memberi anda MonzaPembuat platform angkat gunting jenis bergerakdipercayai oleh syarikat kami, perkhidmatan MonzaPembuat platform angkat gunting jenis bergerakdipercayai dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MonzaPembuat platform angkat gunting jenis bergerakdipercayai, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MonzaPembuat platform angkat gunting jenis bergerakdipercayai. MonzaPembuat platform angkat gunting jenis bergerakdipercayai di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MonzaPembuat platform angkat gunting jenis bergerakdipercayai, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!