VarpalotaHarga Platform Penangkapan Fork Gunting MudahApakah syarat teknikalnya

masa pelepasan:2024-02-15 20:28:01 Pengguna pos:275HP127226562 Paparan halaman:141

Petua teras:Varpalota,Terdapat banyak ralat operasi,VarpalotaPlatform penangkapan jenis keretapi panduan luar, dan disebabkan pemahaman tidak

Terdapat banyak ralat operasi,VarpalotaPlatform penangkapan jenis keretapi panduan luar, dan disebabkan pemahaman tidak cukup struktur dan prestasi mesin (terutama untuk operator baru), ia mudah menyebabkan kerosakan dan bahkan kemalangan mekanik disebabkan ralat operasi. Bagaimana menghitung lif kargo yang mengangkat? lif kargo yang mengangkat adalah peralatan mekanik yang berat yang boleh menggunakan butang sistem secara manual untuk menyelesaikan pemindahan barang ke atas dan ke bawah. Tinggi lif kargo yang mengangkat berbeza dari meter hingga meter, dan spesifikasi khas untuk mengangkat dan menurunkan lif kargo boleh disesuaikan mengikut keperluan pengguna Menurut jenis, ia boleh dibahagi menjadi: Lift kargo jenis garpu gunting dan lif kargo jenis kereta api panduan. Lift jenis kereta api panduan adalah lif kargo jenis garpu bukan garpu gunting, terutama digunakan untuk pengangkutan barang antara lantai pekerjaan, pekerjaan struktur besi, hotel, bilik, dan gudang tanpa lubang atau bilik mesin. Lift kargo jenis garpu gunting perlu disediakan dengan lubang sebelum pemasangan, dan lif patut disediakan dan disambungkan di lubang sebelum disambungkan dengan bekalan kuasa Lift kargo mengangkat menggunakan unit kuasa hidraulik untuk menghasilkan tekanan semasa operasi, yang memandu silinder minyak hidraulik sebagai kuasa utama untuk mengangkat dan menurunkan platform lif kargo mengangkat. Apabila jenis kereta api hidraulik mengangkat lif kargo gagal berfungsi,VarpalotaPlatform angkat lengan kurva, ia boleh segera berhenti berfungsi, dengan keselamatan dan kestabilan tinggi. Pemanduan unit kuasa hidraulik membuat ia mempunyai kapasitas yang kuat mengandung muatan dan mengangkat lembut yang boleh mencapai pengangkutan barang-barang tunggal besar

Dengan pembangunan terus menerus teknologi elektronik, fungsi diagnosis diri peralatan digunakan untuk mencari kesilapan hidraulik. Sementara ini, angkat tekanan mengadopsi komputer elektronik, sirkuit antaramuka, dan teknologi pengsan untuk mendiagnosis diri sistem hidraulik angkat hidraulik dan memaparkannya pada skrin fluorescen. Pengguna dan pegawai penyelenggaraan boleh mengalihkan kesilapan berdasarkan kandungan yang dipaparkan.

VarpalotaPemandu harus menutup dan mengunci pintu bergerak di kedua-dua ujung pagar perlindungan sebelum kerja, kemudian cincin lonceng untuk dimulai. Ia dilarang secara ketat untuk bekerja dengan pintu bergerak pagar perlindungan terbuka. Dalam kes keadaan istimewa semasa operasi platform, tombol berhenti kecemasan boleh digunakan untuk menghentikan platform. Namun, semasa operasi normal, ia dilarang menggunakan tombol berhenti kecemasan untuk menghentikan platform.

Peraturan mengenai Pengurusan Penggunaan Lift Perkara Meningkatkan: Benarkan Gerakan Sedikit dan Piawai Peningkatan

ShelApabila menyiapkan peralatan, peralatan kayu, bambu dan logam yang digunakan mesti tetap, dan penggunaan bahan-bahan yang boleh hancur dan mudah rosak adalah melarang.

Jatuhkan ujian untuk semak sama ada selang brek gubernur keselamatan memenuhi keperluan peraturan. Penyelamatan pemindahan peralatan: Semak sambungan antara motor elektrik dan pengurang gear cacing, gantikan bahagian yang terlalu berpakaian dan terganggu dan minyak licin

Bengkel kerja platform angkat turun: valv tutup tidak ditutup dengan ketat,VarpalotaPlatform mengangkat liga aluminium lajur ganda, atau terdapat kebocoran minyak pada bahagian sambungan valv yang berkaitan atau berkaitan; Penghapusan adalah untuk ketatkan valv tutup, memperbaikinya dan ketatkannya, atau menggantikan cincin penutup. During the use of guide rail type cargo elevators, they may sometimes be installed outdoors and exposed to wind and sun for a long time, which can easily lead to corrosion and shorten their service life. What are the requirements for the maintenance of the steel wire ropes of guide rail type cargo elevators?


VarpalotaHarga Platform Penangkapan Fork Gunting MudahApakah syarat teknikalnya



Semak jika orientasi blok had atas dan bawah pada bingkai trek panduan adalah betul

Apabila bekerja pada platform, perkara pertama yang perlu dilakukan adalah menggunakan kaki spiral, bukan pada tingkat tanah, dan tidak pada cerun yang tegak.

Teknologi ferografi boleh dilaksanakan secara efektif untuk mengesan dan mengawasi darjah pencemaran minyak dalam sistem hidraulik lif hidraulik, menganalisis proses pakaian, dan menganalisis kesilapan. ia mempunyai keuntungan menjadi intuitif, tepat dan maklumat. Oleh itu, dia telah menjadi alat yang kuat untuk mendiagnosis dan menganalisis kesalahan dalam sistem hidraulik teknik mekanik. Perkongsian: apabila kita mengangkut barang di kilang besar, kita sering menggunakan lif keretapi panduan. Jadi, anda tahu bagaimana untuk menetapkan kelajuan lif keretapi panduan? Selanjutnya, mari kita berikan perkenalan singkat kepada pembuat lif kargo jenis kereta api panduan.

Projek analisisPeriksa peralatan penguncian keselamatan pintu terpotong pertama kandang gantung

Scaffolds mesti terikat dengan selamat dan tidak digunakan di bawah beban berlebihan. Tidak mesti ada ruang antara pedal scaffolding, dan tindakan anti slip mesti diambil.

Untuk memastikan pengendalian yang selamat dan boleh diandalkan dan mencegah kemalangan, valv kawalan hidraulik satu arah juga dikenali sebagai kunci hidraulik, kita tidak telah mengumpulkan mereka ditambah untuk memastikan pengendalian diri yang selamat jika paip hidraulik rosak secara tidak sengaja. Penggera kawalan bunyi berlebihan dipasang untuk membedakan antara muatan berlebihan atau kegagalan peralatan. Untuk mengangkat platform, tetapi perlu memasang mereka sendiri di tempat yang kita perlukan. Jadi apa yang patut kita perhatikan bila memasang mereka?


VarpalotaHarga Platform Penangkapan Fork Gunting MudahApakah syarat teknikalnya



Semakin panjang paip minyak hidraulik, semakin panjang masa naik. Oleh itu, perlu mengurangkan panjang paip minyak sebanyak mungkin dalam julat yang boleh dirancang. Berdasarkan penyesuaian unit kuasa, saiz paip minyak juga boleh disesuaikan, lengan berat, tali, dan menyertai benda yang mengangkat ke atas dan ke bawah.

Ia boleh memanjangkan hidup perkhidmatan lif kargo. Lift jenis kereta api panduan terutama digunakan untuk pengangkutan kargo ketinggian tinggi antara lantai. Kebanyakan digunakan untuk kapasitas muatan ringan,

Peribadi semak sama ada operasi setiap mekanisme normal dan sama ada terdapat suara. Jika ada kesalahan ditemui, ia mesti dibuang dengan segera.

VarpalotaBengkel kerja platform angkat turun: valv tutup tidak ditutup dengan ketat, atau terdapat kebocoran minyak pada bahagian sambungan valv yang berkaitan atau berkaitan; Penghapusan adalah untuk ketatkan valv tutup, atau menggantikan cincin penutup. During the use of guide rail type cargo elevators, they may sometimes be installed outdoors and exposed to wind and sun for a long time, which can easily lead to corrosion and shorten their service life. What are the requirements for the maintenance of the steel wire ropes of guide rail type cargo elevators?

Kerana cat antirust di lapisan luar akan bertindak aktif dengan oksigen di udara, terutama di matahari sejuk atau iklim ribut hujan, kelajuan reaksi akan dipercepat, jadi cat luar di lif barang gudang akan menunjukkan tanda-tanda penuaan dan kemudian jatuh setiap saat. Oleh itu, apabila mempertahankan peralatan meja angkat pada masa biasa, perhatikan penyimpanannya, dan cuba untuk tidak membiarkan ia diletakkan di luar, untuk tidak menyebut dalam hari sejuk atau iklim ribut hujan. jangka panjang

Jika ada kerosakan semasa lif, profesional bukan elektrik tidak dibenarkan untuk melepaskan dan memasang peralatan elektrik dengan kehendak untuk mencegah sambungan tidak sengaja atau kejutan elektrik.


Hak cipta dan notis:
1. VarpalotaHarga Platform Penangkapan Fork Gunting MudahApakah syarat teknikalnya yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat VarpalotaHarga Platform Penangkapan Fork Gunting MudahApakah syarat teknikalnya, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan VarpalotaHarga Platform Penangkapan Fork Gunting MudahApakah syarat teknikalnya adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian VarpalotaHarga Platform Penangkapan Fork Gunting MudahApakah syarat teknikalnya mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Dallasmengesyorkanberita
DallasBerita terkini