El PasoPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiModel pembangunan perniagaan perlu diubah

  • masa pelepasan:2024-04-26 11:44:25
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:573
  • Penerangan pantas:

    El Paso,Semak status perlahan gelang dinding, tongkat sokongan, dan bolt dan simpan cincin antara lif kargo yang mengangkat dan

Kandungan artikel

Semak status perlahan gelang dinding, tongkat sokongan, dan bolt dan simpan cincin antara lif kargo yang mengangkat dan jambatan. Jika mereka terlepas atau dipindahkan mereka patut disemak dan ketat

Semak jika tempoh penggunaan pembatasan kelajuan telah tamat. Jika ia melebihi tempoh penggunaan, perlu menghantarnya ke unit profesional berwajib untuk pemeriksaan dan kalibrasi. Apa fungsi peranti tahap angkat?

El PasoKapasiti muatan berat: bentuk plat perlindungan: ° Atau ° Sudut kerja roker konfigurasi boleh bertukar: ° Kaedah pemacu: pemacu unit kuasa hidraulik atau pemacu skru.

When installing the fence cage, it is necessary to clean the surface and install the foot bolts to ensure reduced friction. Different thicknesses of steel plates can also be inserted at the foot bolts to adjust the verticality. Next, it is necessary to install buffer springs, as buffering can ensure safety.

TerrassaLaras dan betulkan pelbagai pintu keselamatan dan peralatan penguncian mekanik

Regarding the construction elevator with counterweight, check the adjustment and fixation status of the counterweight guide wheel. Check the balancing equipment of the steel wire rope, the crown wheel, and the counterweight steel wire rope bracket

Untuk lif yang telah berada dalam persekitaran kerja istimewa untuk masa yang lama, perlu segar secara peribadi cat luaran. Jika cat telah jatuh untuk masa yang lama atau baja dalaman telah berkarat, peralatan patut dihancurkan dahulu,El PasoMesin pembukaan hidraulik,El PasoJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbit, dan cat baru patut dilaksanakan. Ia diharamkan secara ketat untuk melukis tanpa mengguncurkan. Pendekatan ini hanya akan mempercepat penuaan peralatan dan memperpendek jangka hidup.


El PasoPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiModel pembangunan perniagaan perlu diubah



Selepas pemasangan platform angkat, pelarasan perlu dibuat, kerana tiada siapa yang boleh memasang platform angkat sepenuhnya dalam satu kali. Jadi penyesuaian perlu dibuat selepas pemasangan. Ini boleh memastikan platform angkat yang dipasang mempunyai jaminan kualiti dan jaminan efisiensi. Pelarasan ini melibatkan selaraskan jarak antara gear. Atau periksa diameter perlengkapan. Semua ini adalah penyesuaian kunci. dengan pembangunan cepat teknologi, terdapat semakin banyak jenis platform angkat dalam kehidupan sehari-hari kita. yang biasa ialah platform angkat alium alium. jadi apa prinsip platform angkat alium alium? Berikutnya, mari kita perkenalkan diri kepada anda.

Menurut GB/T-, apabila salah satu situasi berikut berlaku dalam kurva berkaitan dengan frekuensi penuaan, kemudian jatuh, dan kemudian lembut; Frekuensi resonansi lengkung a-n selepas getaran lebih rendah daripada sebelum getaran; Lebar banding lengkung a-n selepas getaran sempit dibandingkan dengan sebelum getaran; puncak resonansi lengkung a-n selepas getaran menunjukkan fenomena fission; Lengkung meletup selepas turun.

Platform angkat terdiri dari unit kuasa dan silinder minyak. Unit kuasa disediakan dengan empat lubang boleh disesuaikan semasa produksi, dan kelajuan enjin atau valv proporsional elektrohidraulik disesuaikan untuk menyesuaikan kadar aliran minyak hidraulik. Dari kedua aspek ini,El PasoPlatform mengangkat bergerak sendiri, unit kuasa disesuaikan untuk menyesuaikan kelajuan angkat platform angkat.

Bahan langsungKotak gerak pengurangan, kotak gerak, peralatan mata luar dan bahagian lain, serta minyak hidraulik, semua dilakukan mengikut keperluan dalam jadual.

Selepas membersihkan, bersihkan penapis dan gantikannya dengan unsur penapis baru sebelum menambah minyak baru. Apa reaksi tidak baik yang boleh berlaku semasa penggunaan awal lif kargo hidraulik?

Semak jika tempoh penggunaan pembatasan kelajuan telah tamat. Jika ia melebihi tempoh penggunaan, tekan butang atas. Motor putar tetapi platform angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga-fasa dan pembalikan motor. Hanya menggantikan mana-mana garis dua fasa.

bekalanRegarding the construction elevator with counterweight, check the adjustment and fixation status of the counterweight guide wheel. Check the balancing equipment of the steel wire rope the crown wheel, and the counterweight steel wire rope bracket

Apabila menyimpan platform angkat hidraulik di lif, penting untuk memperhatikan keselamatan pegawai.

Selepas membersihkan, bersihkan penapis dan gantikannya dengan unsur penapis baru sebelum menambah minyak baru. Apa reaksi tidak baik yang boleh berlaku semasa penggunaan awal lif kargo hidraulik?

El PasoBlok karet dan pakaian pasangan adalah normal dan dalam julat yang dibenarkan.

Komponen kotak gerak lengkap dan selamat, aras minyak normal, dan tiada kerosakan atau kemudahan.

[UNK][UNK]?? Apabila jabatan pengawasan bangunan memenuhi tanggungjawab pengawasan keselamatan dan pemeriksaan, ia akan memerintahkan penghapusan segera perilaku keselamatan yang berpotensi dalam produksi lif bangunan dan lif kargo yang ditemui semasa pemeriksaan. Jika keselamatan tidak dapat dijamin sebelum atau semasa penghapusan perilaku keselamatan produksi utama, ia akan diperintahkan untuk mengeluarkan pekerja dari kawasan berbahaya atau untuk sementara menghentikan bangunan. Dalam kerja penyelidikan dan kawalan berbahaya, penyelidikan akan serius, dan keputusan akan dikons


HoustonMaklumat produk lain
  • PadovaPembuat lif kecil villa rumah tanggaTerbitkan Panduan Operasi

    PadovaPembuat lif kecil villa rumah tanggaTerbitkan Panduan Operasi

  • Bandar MeifangPiawai pemeriksaan titik untuk pengubah jenis keringBagaimana syarikat boleh mengubah

    Bandar MeifangPiawai pemeriksaan titik untuk pengubah jenis keringBagaimana syarikat boleh mengubah

  • TaochengPlatform penangkapan jenis gunting hidraulikJualan harga

    TaochengPlatform penangkapan jenis gunting hidraulikJualan harga

  • TaochengPenghasilan jambatan naikFungsi dan ciri

    TaochengPenghasilan jambatan naikFungsi dan ciri

  • SalsalsalleJembatan naik kecilCara memasangnya dengan betul

    SalsalsalleJembatan naik kecilCara memasangnya dengan betul

  • SalsalsallePlatform mengangkat jenis lengan berjalan sendiriApakah standard pelaksanaan

    SalsalsallePlatform mengangkat jenis lengan berjalan sendiriApakah standard pelaksanaan

  • SalsalsallePembuat lif villa rumah tanggaRundingan dalam talian

    SalsalsallePembuat lif villa rumah tanggaRundingan dalam talian

  • MachidaPiawai suhu untuk pengubah yang ditenggelamkan minyakAnalisis kekuatan tegangan

    MachidaPiawai suhu untuk pengubah yang ditenggelamkan minyakAnalisis kekuatan tegangan

  • segera:Peringatan: Maklumat El PasoPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiModel pembangunan perniagaan perlu diubah memberi anda El PasoPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiModel pembangunan perniagaan perlu diubah oleh syarikat kami, perkhidmatan El PasoPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiModel pembangunan perniagaan perlu diubah dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk El PasoPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiModel pembangunan perniagaan perlu diubah, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian El PasoPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiModel pembangunan perniagaan perlu diubah. El PasoPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiModel pembangunan perniagaan perlu diubah di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di El PasoPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiModel pembangunan perniagaan perlu diubah, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!