CalaisPlatform penangkapan utama tahapApakah pengelasan dan prestasi

  • masa pelepasan:2024-04-26 12:38:40
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:101
  • Penerangan pantas:

    Calais,b. Bila lif lama tidak dapat dimulakan: kerana tidak mampu memasuki benteng, data terbatas hanya boleh dicapai dari luar

Kandungan artikel

b. Bila lif lama tidak dapat dimulakan: kerana tidak mampu memasuki benteng, data terbatas hanya boleh dicapai dari luar benteng untuk menentukan sama ada ia bukan piawai (jika ada platform tinggi dalam bilik mesin, saiz pesawat benteng boleh diukur di bilik mesin, tetapi ia tidak cukup tepat) untuk rujukan negosiasi penutupan lif. Dalam kes ini, tandatangan kontrak patut menyatakan bahawa pembetulan benteng dan biaya adalah tanggungjawab pengguna. Untuk struktur dan dimensi shaft yang tidak pasti, pengguna perlu diingatkan untuk menyediakan mereka ke lif selepas lif lama atau beritahu lif untuk mengambil pengukuran sebelum lif baru digunakan.

Dalam kes api apabila diperintahkan oleh pusat api atau butang operasi dedikasi petugas api lantai pertama untuk memasuki keadaan peperangan api, lif harus segera berhenti di lantai tanpa membuka pintu, kembali ke stesen lantai pertama, dan secara automatik membuka pintu lif jika ia berada di arah atas.

CalaisLif kawalan kumpulan adalah lif yang menggunakan mikrokomputer dan menghantar pusat berbilang lif secara selari. Kawalan kumpulan termasuk program kumpulan lif, kecerdasan kumpulan lif, lif dengan bilik mesin di bawah rakit (bilik mesin bawah), dan lif dengan bilik mesin di dalam rakit (bilik tidak organik).

Ada butang operasi dedikasi untuk petugas kebakaran di posisi yang sesuai di pintu masuk lif tingkat pertama. Butang operasi secara umum dilindungi oleh lembaran kaca dan mempunyai tanda merah&#quo; di tempat; Dedicated to fire protection; Kata-kata seperti.

ChhatakDipercayakan oleh jabatan atau unit berkaitan, melakukan demonstrasi awal dan penilaian selepas progresi, ekonomi dan kemudahan pelaburan besar, perubahan dan projek pembangunan dalam industri lif.

Teknologi baru peraturan frekuensi dan peraturan tegangan (VVVF), dikurangkan sebagai frekuensi Variable Voltage Variable dalam bahasa Inggeris, berdasarkan prinsip teknik listrik. Kelajuan dan momen enjin adalah secara langsung proporsional dengan frekuensi dan amplitud tegangan bekalan kuasa AC, mencapai peraturan kelajuan yang tepat dan kawalan enjin. Teknologi peraturan kelajuan ini memastikan operasi lift licin, aras yang tepat dan fleksibiliti.

Bilik depan lif kebakaran disediakan dengan hidran kebakaran di dalam.


CalaisPlatform penangkapan utama tahapApakah pengelasan dan prestasi



The elevator must be a world-renowned brand with performance in key projects worldwide or domestically.

Menurut analisis insider industri, nisbah konsentrasi industri industri industri lif China sentiasa meningkat dan perkembangan adalah baik. Corak pembangunan industri telah mengalami perubahan yang signifikan, menunjukkan bahawa yang kuat lebih kuat dan yang lemah lebih lemah, dan industri telah memasuki masa pengubahan semula. Beberapa markah telah mula memasukkan ke dalam produksi di kawasan pusat dan barat, membuat bentangan industri lebih masuk akal. [] Jenis lif yang berbeza ditetapkan mengikut tinggi, tujuan, dan aliran penumpang (atau volum logistik) bangunan. Klasifikasi as as lif adalah kira-kira seperti ini.

Untuk melaksanakan pengaturan escalator dan menyediakan balas balik, untuk menentukan konfigurasi peranti terkongsi tertentu,CalaisHarga lif bebas halangan menegak, urutan penghantaran dan pengaturan pusingan kereta tangan semasa pengaturan terus menerus.

biaya produksiAda telefon api di dalam kereta lif api.

Rangkaian pembayaran dan tali tidak boleh bertentangan dengan shaft atau komponen lain semasa operasi lif.

Dalam kes api, apabila diperintahkan oleh pusat api atau butang operasi dedikasi petugas api lantai pertama untuk memasuki keadaan peperangan api, lif harus segera berhenti di lantai tanpa membuka pintu, kembali ke stesen lantai pertama, dan secara automatik membuka pintu lif jika ia berada di arah atas.


CalaisPlatform penangkapan utama tahapApakah pengelasan dan prestasi



Peranti ketegangan pembatasan kelajuan dan peranti ketegangan tali besi patut dilengkapi dengan suis keselamatan.

Standard eksekutifKekalkan pintu bilik lif dan pintu kereta. Kegagalan lif biasanya berlaku di bilik lif dan pintu kereta, supaya lif tidak membuat bunyi yang tidak menyenangkan semasa operasi dan membuka pintu. Perhatikan pemeriksaan plat hubungan keselamatan atau plat hubungan jenis tirai cahaya penyukar wayar dari lif, yang boleh menyebabkan kerosakan wayar penyukar. Ini memerlukan pegawai penyelenggaran untuk memeriksanya setiap kali mereka bekerja, dan menggantikannya secara awal untuk mengelakkan pengguna mempunyai keraguan mengenai kualiti produk lif disebabkan masalah pintu.

Lift kelajuan tinggi, Lift dengan kelajuan lebih dari m/s.

Teknologi baru peraturan frekuensi dan peraturan tegangan (VVVF), dikurangkan sebagai frekuensi Variable Voltage Variable dalam bahasa Inggeris, berdasarkan prinsip teknik listrik. Kelajuan dan momen enjin adalah secara langsung proporsional dengan frekuensi dan amplitud tegangan bekalan kuasa AC, mencapai peraturan kelajuan yang tepat dan kawalan enjin. Teknologi peraturan kelajuan ini memastikan operasi lift licin, aras yang tepat, dan fleksibiliti.

CalaisKomponen penting lif memerlukan teknologi tertentu, seperti mesin tarik lif penumpang dan lif penglihatan yang berterusan magnet kekal, dan mesin pintu kereta yang merupakan pertukaran frekuensi, peraturan tegangan,CalaisPlatform angkat aliran aluminum, dan peraturan kelajuan,CalaisPlatform mengangkat bebas halangan menegak, dan menerima perlindungan tirai cahaya. Komponen keselamatan seperti peralatan keselamatan, pembatasan kelajuan, dan penimbal mesti dihasilkan.

High transmission efficiency. Kerana menggunakan motor sinkronik magnet kekal untuk pemacu langsung, efisiensi pemindahan boleh diperbaiki dengan % -%.

Keukuran elevator dan escalator shafts (III)


HoustonMaklumat produk lain
  • BeverwijkPembuat flipper automatikBeberapa item yang harus diberi perhatian semasa pemasangan

    BeverwijkPembuat flipper automatikBeberapa item yang harus diberi perhatian semasa pemasangan

  • YokosukaPiawai pembuangan sebahagian untuk pengubah jenis keringKeadaan operasi asas dan parameter a

    YokosukaPiawai pembuangan sebahagian untuk pengubah jenis keringKeadaan operasi asas dan parameter a

  • TevesoPlatform penangkapan hidraulik tersendiriPasaran yang stabil

    TevesoPlatform penangkapan hidraulik tersendiriPasaran yang stabil

  • TevesoPembuat paksi naikNilai menggunakan standard

    TevesoPembuat paksi naikNilai menggunakan standard

  • FortalezaJembatan naik hidraulik tetapTujuan dan skop penggunaan

    FortalezaJembatan naik hidraulik tetapTujuan dan skop penggunaan

  • FortalezaPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiCara memasang dengan betul sebelum bekerja

    FortalezaPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiCara memasang dengan betul sebelum bekerja

  • FortalezaPembuat flipper hidraulikAplikasi penyelenggaraan yang betul

    FortalezaPembuat flipper hidraulikAplikasi penyelenggaraan yang betul

  • NagasakiPiawai pemeliharaan pengubah jenis keringMulakan model pemasaran baru

    NagasakiPiawai pemeliharaan pengubah jenis keringMulakan model pemasaran baru

  • segera:Peringatan: Maklumat CalaisPlatform penangkapan utama tahapApakah pengelasan dan prestasi memberi anda CalaisPlatform penangkapan utama tahapApakah pengelasan dan prestasi oleh syarikat kami, perkhidmatan CalaisPlatform penangkapan utama tahapApakah pengelasan dan prestasi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk CalaisPlatform penangkapan utama tahapApakah pengelasan dan prestasi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian CalaisPlatform penangkapan utama tahapApakah pengelasan dan prestasi. CalaisPlatform penangkapan utama tahapApakah pengelasan dan prestasi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di CalaisPlatform penangkapan utama tahapApakah pengelasan dan prestasi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!