PaviaJembatan pengangkutan bekasFungsi yang sangat baik dalam industri

  • masa pelepasan:2024-04-06 21:35:29
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:373
  • Penerangan pantas:

    Pavia,Penyelesaikan masalah: Kuatkan valv kembalinya ke penyelesaian masalah.Reason: The action of the support valve or electr

Kandungan artikel

Penyelesaikan masalah: Kuatkan valv kembalinya ke penyelesaian masalah.

Reason: The action of the support valve or electromagnetic directional valve fails, and there are two situations: the input voltage of the electromagnetic coil is less than V. Kol elektromagnetik terbakar. Kerja bantal mengganggu penyelesaian masalah: pemeliharaan atau penggantian boleh menghapuskannya.

PaviaJembatan penerbangan sederhana biasanya digunakan sebagai peralatan bantuan untuk memuatkan dan memuatkan cepat barang. Apa piawai untuk pemasangan mereka di lubang as as? Hari ini, editor akan membawa anda untuk belajar lebih banyak.

Perrancangan terbuka sebelum ditempatkan membuat ia mudah untuk membersihkan clutter.

KurbwaSemasa operasi, rantai berguling jambatan naik bimbit tiba-tiba rosak. Based on years of experience, the following summary is made by the editor: Chain fatigue. Due to the constant changes in the load on the chain during movement, the chain plate will experience fatigue fracture or fatigue pitting and fatigue cracks will occur on the roller surface.

Klasifikasi jambatan naik: jambatan naik bergerak jambatan naik hidraulik bergerak digunakan secara luas di platform kargo dan tempat muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan, dan adalah peralatan bantuan kargo yang digunakan bersama dengan forklift. Dengan bantuan peralatan ini, forklift boleh masuk secara langsung ke dalam kompartemen kereta untuk operasi muatan dan muatan batch. Hanya satu orang yang diperlukan untuk beroperasi tanpa perlukan bekalan kuasa, yang boleh mencapai pemuatan dan muatan yang selamat dan cepat. Ia tidak hanya boleh mengurangkan intensiti kerja anda, tetapi juga menggandakan efisiensi pembuatan dan pembuatan operasi, mempercepat aliran bahan-bahan dan mendapatkan keuntungan ekonomi yang lebih besar.

Gerakkan tangan untuk mengangkat jambatan papan ke tinggi bekas.


PaviaJembatan pengangkutan bekasFungsi yang sangat baik dalam industri



Memuatkan jambatan naik ton adalah relatif selesa semasa operasi, dengan keterbatasan peralatan tinggi dan biaya penyelamatan rendah. Sesuai untuk berbagai jenis kenderaan dalam kawasan muatan dan muatan dan kawasan pengangkutan sibuk. The ton boarding bridge requires practical operation by oneself, and can maintain safety and fast cargo loading and unloading without the need for a power supply system. Jembatan naik ton digunakan untuk platform perkhidmatan kargo dan laman muatan dan muatan bimbit tanpa muatan dan muatan mesin dan peralatan. Ia adalah peranti anti slip peralatan bantuan untuk memuatkan memuatkan, dan mengendalikan barang yang digunakan bersama dengan forklift elektrik: peralatan ini dibuat dari plat besi tebal yang diseweldi oleh penywelding elektrik, mengeluarkan udara dalam sistem selepas setiap perubahan minyak.

Berjanjilah dan berjanjilah.Ini adalah pilihan untuk minyak hidraulik untuk jambatan naik bimbit.

Kawan-kawan yang tahu tentang jambatan boarding tahu bahawa terdapat banyak cara untuk memindahkan jambatan boarding, seperti jambatan boarding bergerak sendiri, jambatan boarding bergerak secara manual membantu dan sebagainya. Oleh itu, kita perlu memilih kaedah gerakan yang sesuai dari jambatan naik berdasarkan situasi penggunaan khusus kita.

Pertama,PaviaAxle Co., Ltd., penggunaan sering dan panjang jambatan naik secara alami menyebabkan beberapa masalah. Komponen utama di dalam jambatan penerbangan tetap termasuk unit kuasa hidraulik, pompa minyak, bekalan kuasa bateri, kotak, dll. Operasi panjang di bawah beban tertentu secara alami akan mempunyai kesan tertentu pada pompa minyak hidraulik, mengurangi jangka hidup dan meningkat kadar pemeliharaan.


PaviaJembatan pengangkutan bekasFungsi yang sangat baik dalam industri



Pasang saluran pembuangan di atas tanah berhampiran lubang jambatan penerbangan sederhana, dan mengambil tindakan pembuangan yang sepadan untuk atas, permukaan, terutama untuk jambatan penerbangan sederhana.

Sedia dan efisienPreventive measures: Timely maintenance or replacement of excessively worn parts. According to statistics, under normal circumstances, and domestic products have been in operation for two to three years,PaviaMaintenance of boarding bridge, and their wear has become quite severe. Timely maintenance is necessary. Jika tidak, operasi akan pada dasarnya normal apabila mesin sejuk, tetapi selepas - jam operasi,PaviaAngkat dan turunkan jambatan naik, kelajuan pergerakan setiap mekanisme dalam sistem akan perlahan secara signifikan, dan diperlukan untuk menghentikan mesin dan menunggu suhu minyak untuk menurun sebelum terus bekerja.

Terdapat banyak jenis jambatan naik, dan peranan dan medan aplikasi mereka juga berbeza. Jembatan penerbangan hidraulik, jembatan penerbangan tetap, dan jembatan penerbangan bimbit kini adalah peralatan biasa dan bermanfaat di pasar, bermain peranan besar dalam bidang masing-masing. Di bawah, kita akan pertama-tama menganalisis kecenderungan pembangunan jambatan boarding bergerak: jambatan boarding hidraulik bergerak adalah pembantu yang baik untuk memuatkan dan memuatkan barang pada forklift. Berbanding dengan ban pneumatik, jambatan boarding bergerak dilengkapi dengan ban kuat dengan perlahan permulaan rendah, struktur sederhana, penggunaan dan penyelenggaran yang sesuai tiada perlukan inflasi, tiada bahaya yang tersembunyi kebocoran udara dan letupan ban. Dan ban kuat mempunyai keselamatan yang baik, kesiapan, perlawanan puncture, perlawanan air mata, dan ekonomi.

Sekali lagi, perkhidmatan selepas-jualan untuk pemasangan dan penggunaan jambatan boarding tetap biasanya melibatkan menggantikan pompa minyak, menggantikan motor, dan menambah minyak hidraulik. Period jaminan biasanya dalam satu tahun, yang boleh diperbaiki dan dikekalkan. Selepas peristiwa jaminan, jika perbaikan diperlukan dengan biaya, harga tidak rendah. Choosing a high-quality and slightly more expensive boarding bridge can reduce maintenance or be maintenance free, and it can be used for up to - years without major problems. Jembatan boarding tetap kualiti tinggi adalah pilihan yang disukai untuk perancangan jangka panjang.

PaviaKemudian, seluruh jambatan pengangkutan diseweld. Selepas bingkai utama diseweld, plat grid ditetapkan, kemudian penywelding dilakukan. Kemudian, peralatan hidraulik dipasang, dan ban jambatan pengangkutan dipasang.

Kombinasi pekerjaan hidup dan pekerjaan materialisasi perlu dianggap dalam kerja.

Penyelesaikan masalah: Kuatkan valv kembalinya ke penyelesaian masalah.


PaviaMaklumat produk lain
  • Banda AcehPada peraturan tekanan muatan pengubah kuasaKeperluan teknikal untuk pemasangan

    Banda AcehPada peraturan tekanan muatan pengubah kuasaKeperluan teknikal untuk pemasangan

  • Lapangan Terbang Antarabangsa Sukarno hadaPanduan ujian pengubah kuasaJentera yang dapat memenuhi ke

    Lapangan Terbang Antarabangsa Sukarno hadaPanduan ujian pengubah kuasaJentera yang dapat memenuhi ke

  • TegalParameter 1000 KVA pengubah minyak yang ditenggelamkanBerapa harganya

    TegalParameter 1000 KVA pengubah minyak yang ditenggelamkanBerapa harganya

  • KediriParameter bagi pengubah jenis kering 1600KVAPerkembangan pemprosesan yang berkembang pesat

    KediriParameter bagi pengubah jenis kering 1600KVAPerkembangan pemprosesan yang berkembang pesat

  • Upacara awamParameter pengubah 500 KVA minyak yang ditenggelamkanApa yang perlu diketahui

    Upacara awamParameter pengubah 500 KVA minyak yang ditenggelamkanApa yang perlu diketahui

  • PurwokertoParameter pengubah distribusi 10kVKeperluan khusus untuk pengurusan dan penggunaan dalam p

    PurwokertoParameter pengubah distribusi 10kVKeperluan khusus untuk pengurusan dan penggunaan dalam p

  • PurwakartaParameter pengubah jenis kering SCBKaedah penentuan kandungan plumbum

    PurwakartaParameter pengubah jenis kering SCBKaedah penentuan kandungan plumbum

  • Loa JananParameter pengubah jenis kering scb11Apakah tujuan penting

    Loa JananParameter pengubah jenis kering scb11Apakah tujuan penting

  • segera:Peringatan: Maklumat PaviaJembatan pengangkutan bekasFungsi yang sangat baik dalam industri memberi anda PaviaJembatan pengangkutan bekasFungsi yang sangat baik dalam industri oleh syarikat kami, perkhidmatan PaviaJembatan pengangkutan bekasFungsi yang sangat baik dalam industri dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk PaviaJembatan pengangkutan bekasFungsi yang sangat baik dalam industri, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian PaviaJembatan pengangkutan bekasFungsi yang sangat baik dalam industri. PaviaJembatan pengangkutan bekasFungsi yang sangat baik dalam industri di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di PaviaJembatan pengangkutan bekasFungsi yang sangat baik dalam industri, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!