CasoriaHarga pemutar hidraulikDaripada syarikat akan memberi manfaat kepada kedua-duanya

masa pelepasan:2024-02-15 12:38:50 Pengguna pos:938HP166090698 Paparan halaman:94

Petua teras:Casoria,Kekalkan pintu bilik lif dan pintu kereta. Kegagalan lif biasanya berlaku di bilik lif dan pintu kereta, jadi perhatian

Kekalkan pintu bilik lif dan pintu kereta. Kegagalan lif biasanya berlaku di bilik lif dan pintu kereta, jadi perhatian patut diberikan kepada pemeliharaan bilik dan pintu kereta. Satu ialah untuk mengisi bahan bakar di atas sill pintu dan menjaganya dalam keadaan baik, supaya lif tidak membuat bunyi yang tidak menyenangkan semasa operasi dan membuka pintu. Perhatikan pemeriksaan plat hubungan keselamatan atau plat hubungan jenis tirai cahaya penyukar wayar dari lif, kerana frekuensi membuka dan menutup pintu di lif adalah tinggi, yang boleh menyebabkan kerosakan wayar penyukar. Ini memerlukan pegawai penyelenggaran untuk memeriksanya setiap kali mereka bekerja, dan menggantikannya secara awal untuk mengelakkan pengguna mempunyai keraguan mengenai kualiti produk lif disebabkan masalah pintu.

Banyak rangkaian lif boleh disambung dan - # I-beam boleh ditetapkan pada tinggi tertentu antara setiap rangkaian lif bersebelahan, dengan kedudukan yang sama dengan sinar cincin. Pit mesti dilengkapi dengan jaringan pengasingan yang mm di atas aras tanah.

CasoriaLift menegak mempunyai peranti perlindungan lengkap, yang dikekalkan secara biasa dan tidak akan tiba-tiba jatuh.

The requirement for the shaft is that it should not be plastered, which is beneficial for reducing noise, but there should be no protruding foreign objects.

TandirJika lif sudah di lantai pertama, segera buka pintu lif dan masukkan ke negara yang ditugaskan petugas kebakaran.

Keukuran jarak tepi cahaya antara cahaya sokongan atas dan bawah. Keukuran adalah untuk menggantung garis dari titik sokongan atas ke tanah untuk kedudukan, dan kemudian mengukur jarak mengufuk dari titik kedudukan ke tepi cahaya sokongan bawah.

Keukuran jarak tepi cahaya antara cahaya sokongan atas dan bawah. Keukuran adalah untuk menggantung garis dari titik sokongan atas ke tanah untuk kedudukan, one should remain calm, press the alarm bell inside the elevator, and call the elevator emergency rescue phone or community property phone for help. Do not open doors or mess with buttons, and patiently wait for rescue.

Komponen mekanik mesin tarik lif memerlukan minyak. Terdapat dua skala pada penutup luar mesin tarik. Buka tombol minyak untuk memeriksa sama ada minyak sepatutnya berada di tengah dua skala. Jika minyak lebih rendah dari skala bawah, ia bermakna bahawa mesin tarik sepatutnya dipenuhi minyak. Jika tidak dipenuhi minyak, lif tidak akan beroperasi dengan baik untuk masa yang panjang, yang menyebabkan pembakaran mesin tarik lif dan motor. Selepas lif telah berjalan untuk masa yang lama, minyak seharusnya diganti dengan cara yang tepat untuk menjaga mesin traksi bersih dan dalam keadaan baik.

OK atau tidak?Keluarga ini mesti membuat dua bentuk besi di atas pintu masuk. Kedudukan dan saiz plat ikat ditentukan berdasarkan model mesin pintu yang dipilih.

Urus dan promosikan pelaksanaan berbagai-bagai standar (termasuk standar teknikal, standar kualiti, dll.) dalam industri ini. Lakukan pemeriksaan dan penilaian, mempromosikan dan mempromosikan kerja pengawasan kualiti.

Apabila bekalan kuasa normal dimatikan, cahaya di dalam lif bukan api tidak mempunyai kuasa, sementara masih ada cahaya di dalam lif api.


CasoriaHarga pemutar hidraulikDaripada syarikat akan memberi manfaat kepada kedua-duanya



Komponen penting lif memerlukan teknologi tertentu, seperti mesin tarik lif penumpang dan lif penglihatan yang berterusan magnet kekal dan mesin pintu kereta yang merupakan pertukaran frekuensi, peraturan tegangan, dan peraturan kelajuan dan menerima perlindungan tirai cahaya. Komponen keselamatan seperti peralatan keselamatan, pembatasan kelajuan, dan penimbal mesti dihasilkan.

Fokus pada PembangunanLubang untuk kemaskini lif lama: ukuran luang lif lama sama dengan luang yang baru saja dibina. Apabila lif lama belum digunakan, cuba mendapatkan data yang berkaitan diluar shaft, seperti saiz bilik mesin,CasoriaJenis baru lif kecil untuk villa rumah tangga, tinggi lantai, dan saiz jaring pintu terbuka. Ada dua situasi ketika lif lama belum digunakan: a. Bila lif lama boleh bermula: dalam kes ini, teknik lif mesti bekerja sama dalam mengukur shaft! Dan pastikan untuk memperhatikan keselamatan! Teknik lif membuka pintu lorong di tingkat pertama dan memulakan operasi penyelamatan untuk memandu kereta di atas tingkat kedua. Pegawai pengukuran membuka pintu lantai di tingkat pertama untuk mengukur data lubang, memperhatikan rekaman saiz lubang dan struktur dinding tingkat pertama, seperti sama ada pintu lorong ditengah, sama ada ada kurungan, sama ada ada struktur istimewa di dinding shaft, ruang antara sinar cincin, dan kedudukan bahagian-bahagian terlibat. KemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemudia, pipipiyang yang mengumengumengu, pipipipiyang yang mengumengumengu di tingtingtingtingtingtingtingtingtingtinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghing ( kesekesePergi.

Lift kelajuan rendah,CasoriaPlatform penangkapan hidraulik tahap, sering merujuk kepada lif dengan kelajuan di bawah m/s.

Keselamatan elektrik. Lift kegagalan mempunyai peranti keselamatan berbilang, tetapi terdapat juga banyak tempat di mana masalah boleh berlaku. Beberapa orang telah ditangkap kerana pintu yang tidak normal membuka dan menutup, sementara yang lain telah menghadapi situasi di mana butang lif tidak berfungsi dan skrin paparan hitam, membuat ia sukar untuk melihat lantai dengan jelas. Beberapa orang telah mengalami bahaya jatuh lurus beberapa lantai. Walaupun mungkin tidak ada cedera peribadi mengambil lif bukan tentang mencari atau bertindak dalam filem.

CasoriaKeprogresi lif terutamanya dicerminkan dalam pemacu dan teknologi. Teknologi regulasi kelajuan modulasi frekuensi (VVF) kini adalah teknologi utama penyimpanan tenaga dan pemacu. Sistem mikrokomputer sedar kecerdasan untuk lif, dengan kadar kegagalan rendah, kepercayaan tinggi, segera buka pintu lif dan masukkan ke negara yang ditugaskan petugas kebakaran.

Urus dan promosikan pelaksanaan berbagai-bagai standar (termasuk standar teknikal, standar kualiti, dll.) dalam industri ini. Lakukan pemeriksaan dan penilaian

Hak cipta dan notis:
1. CasoriaHarga pemutar hidraulikDaripada syarikat akan memberi manfaat kepada kedua-duanya yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat CasoriaHarga pemutar hidraulikDaripada syarikat akan memberi manfaat kepada kedua-duanya, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan CasoriaHarga pemutar hidraulikDaripada syarikat akan memberi manfaat kepada kedua-duanya adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian CasoriaHarga pemutar hidraulikDaripada syarikat akan memberi manfaat kepada kedua-duanya mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Philadelphiamengesyorkanberita
PhiladelphiaBerita terkini