PratoPenukar jenis keringRuang besar untuk peningkatan nilai output tahunan industri

  • masa pelepasan:2024-04-09 17:23:39
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:544
  • Penerangan pantas:

    Prato, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang dan setiap modul digantikan dengan sirkuit

Kandungan artikel
pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.

Bunyi pengubah jenis kering berasal dari

PratoPembuat pengubah akan memperkenalkan efisiensi pengubah kepada anda

Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa,PratoPembuat pengubah bekalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

MafingaApabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).


PratoPenukar jenis keringRuang besar untuk peningkatan nilai output tahunan industri



Pengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.

Peringatan suhu berlebihan dan perjalanan: mengumpulkan isyarat data suhu angin atau inti besi mengikut resistor pengukuran suhu sistem termistir PTC yang terpisah dalam angin tegangan bawah. Apabila suhu pembuluh pengubah naik lagi, jika ia mencapai [UNK],PratoPintu pengubah jenis kotak, perisian sistem mengeluarkan sistem penggera suhu berlebihan; Jika suhu meningkat ke [UNK] lagi dan pengubah tidak lagi boleh beroperasi, isyarat data perjalanan suhu berlebihan mesti dipindahkan ke sirkuit penyelenggaran sekunder, dan pengubah mesti tergesa-gesa dengan cepat.

Operasi pengubah tenggelam minyak

sumberKemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, melakukan ia dua kali, dan kemudian lukis sampel minyak.

Kilang pengubah kuasa

Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?


PratoPenukar jenis keringRuang besar untuk peningkatan nilai output tahunan industri



If the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya,PratoSpesifikasi kemampuan pengubah kuasa 10kV, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.

Pengurusan kualiti JumlahGuna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.

Terdapat garis induksi magnetik menyeberangi dalam inti pengubah, yang akan menyebabkan kekuatan elektromotif induksi pada rancangan dengan garis induksi magnetik. kerana aliran elektrik ini mencipta gelung tertutup untuk menghasilkan medan elektrik dan membentuk vortex, ia dipanggil vortex. Kewujudan vortex membuat inti pengubah panas dan memakan tenaga kinetik. Kehilangan semacam ini dipanggil kehilangan vortex.

Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

PratoOperasi pengubah tenggelam minyak

Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

Apa peranan penting pengubah kuasa

PratoMaklumat produk lain
  • ZhumadianDiagram struktur pengubah kuasa tenggelam minyakApakah proses kerja

    ZhumadianDiagram struktur pengubah kuasa tenggelam minyakApakah proses kerja

  • RurmondPlatform angkat silinder hidraulikCara memilih

    RurmondPlatform angkat silinder hidraulikCara memilih

  • RurmondPembuat paksi naikTerangkan masalah prinsip yang perlu dipertimbangkan dalam reka bentuk

    RurmondPembuat paksi naikTerangkan masalah prinsip yang perlu dipertimbangkan dalam reka bentuk

  • FotJembatan naik bimbit hidraulikBantu perniagaan meneruskan operasi

    FotJembatan naik bimbit hidraulikBantu perniagaan meneruskan operasi

  • FotJembatan naik bimbitharga

    FotJembatan naik bimbitharga

  • FotPemulihan semula bimbitPelbagai aplikasi

    FotPemulihan semula bimbitPelbagai aplikasi

  • YantaiDiagram struktur pengubah tenggelam minyakDiameter dalaman dan luaran

    YantaiDiagram struktur pengubah tenggelam minyakDiameter dalaman dan luaran

  • ShenyangPlatform angkat tetap hidraulikIni peranan penting di dalamnya, keajaibannya ada di sini

    ShenyangPlatform angkat tetap hidraulikIni peranan penting di dalamnya, keajaibannya ada di sini

  • segera:Peringatan: Maklumat PratoPenukar jenis keringRuang besar untuk peningkatan nilai output tahunan industri memberi anda PratoPenukar jenis keringRuang besar untuk peningkatan nilai output tahunan industri oleh syarikat kami, perkhidmatan PratoPenukar jenis keringRuang besar untuk peningkatan nilai output tahunan industri dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk PratoPenukar jenis keringRuang besar untuk peningkatan nilai output tahunan industri, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian PratoPenukar jenis keringRuang besar untuk peningkatan nilai output tahunan industri. PratoPenukar jenis keringRuang besar untuk peningkatan nilai output tahunan industri di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di PratoPenukar jenis keringRuang besar untuk peningkatan nilai output tahunan industri, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!