OlsztynPembuat platform angkat gunting jenis bergerakBuat kecemerlangan

  • masa pelepasan:2024-04-19 19:14:41
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:143
  • Penerangan pantas:

    Olsztyn,Laksanakan minyak (mentega) secara biasa dalam trek operasi.Semak status perlahan gelang dinding, tongkat sokongan dan b

Kandungan artikel

Laksanakan minyak (mentega) secara biasa dalam trek operasi.

Semak status perlahan gelang dinding, tongkat sokongan dan bolt dan simpan cincin antara lif kargo yang mengangkat dan jambatan. Jika mereka terlepas atau dipindahkan, mereka patut disemak dan ketat

OlsztynSekarang dengan tiba musim panas, platform mengangkat alium aluminum pasti akan menderita suhu tinggi dan hujan ribut pada musim panas. ia mudah untuk berkarat selepas masa yang lama di bawah keadaan ini, anda perlu mendengar apa-apa bunyi yang tidak normal dari lif. Jika ada, ia perlu dihentikan segera untuk menghindari kerosakan serius lif.

Az ZahiriyahDengan pembangunan terus menerus ekonomi, memenuhi keperluan masyarakat, dan meningkat produktifiti, lif kargo hidraulik bermain peran penting dalam operasi ketinggian tinggi. Lif kargo hidraulik beroperasi ke atas dan ke bawah, dan boleh memberikan kita platform yang selamat dan stabil. Kita boleh memberikan keselamatan untuk keselamatan kita apabila bekerja di tinggi.

Peribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Timely bandage and replace damaged parts.

Jika ada masalah di dalam lif dan terdapat profesional elektrik yang hadir di platform angkat, penyelamatan patut dilakukan dengan penolakan tekanan lengkap apabila memasang mana-mana komponen sistem hidraulik. Penggunaan platform lif untuk mencegah cat luaran dari pelepasan adalah luas, dan ia masih selepas kemajuan cepat standar hidup dan industri. Bagaimana lif tersebut digunakan sama ada di pusat belanja, stesen, atau hotel.


OlsztynPembuat platform angkat gunting jenis bergerakBuat kecemerlangan



Check and clean the driving gears and guide wheels of the elevator. If there is excessive wear, it is necessary to replace them

Kaedah pemasangan: Tiada pemasangan lubang dasar (langsung ditetapkan pada tanah aras beton C, dengan tebal beton tidak kurang dari mm)

Guna pengukur perasaan untuk semak keadaan pakaian gear cacing pengurang gear cacing. Sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khusus

Sangat disarankanPlatform angkat terdiri dari unit kuasa dan silinder minyak. Unit kuasa disediakan dengan empat lubang boleh disesuaikan semasa produksi, dan kelajuan enjin atau valv proporsional elektrohidraulik disesuaikan untuk menyesuaikan kadar aliran minyak hidraulik. Dari kedua aspek ini, unit kuasa disesuaikan untuk menyesuaikan kelajuan angkat platform angkat.

Jika ada kerosakan semasa lif, profesional bukan elektrik tidak dibenarkan untuk melepaskan dan memasang peralatan elektrik dengan kehendak untuk mencegah sambungan tidak sengaja atau kejutan elektrik.

Pemindahan barang antara lantai kilang industri,OlsztynPlatform mengangkat liga aluminium hidraulik,OlsztynPlatform penangkapan kargo jenis kereta api, restoran,OlsztynPlatform penangkapan hidraulik alium selai hidraulik, dan restoran di lantai kedua dan ketiga. Pembuat lif profesional selamat, ramah dengan persekitaran, dan ekonomi! Produk kami dieksport ke negara asing dan sangat dipercayai


OlsztynPembuat platform angkat gunting jenis bergerakBuat kecemerlangan



Periksa peralatan interlocking, perjalanan ke atas dan ke bawah, dan tombol penyelamatan keselamatan lain pintu kandang dan pintu pagar

jumlah kosBagaimana untuk mempertahankan dan mempertahankan tahap angkat? Apabila menggunakannya dalam kehidupan sehari-hari, perhatian perlu diberikan kepada pemeliharaan untuk memperpanjang jangka hidup. Di bawah, seharusnya tidak ada tanah di hadapan, dan mana-mana tanah mesti dicuci dengan bensin atau lebih tipis. Perhatikan untuk memeriksa setiap tali kawat besi untuk kawat patah dan tali longgar. Jika ia melebihi peraturan yang berkaitan, ia mesti diganti segera. Pembuat lif profesional mempunyai julat penuh produk, yang terkenal dalam negara dan antarabangsa peralatan kita mempunyai kehidupan layanan panjang! Pemimpin industri dalam produk wayar produk, selamat datang untuk bertanya

Platform mengangkat garpu gunting tetap adalah platform mengangkat hidraulik khusus yang digunakan untuk mengangkut barang antara lantai bangunan. Ia terutama digunakan untuk mengangkut barang ke atas dan ke bawah antara lantai kerja berbeza serta mengangkat kereta antara lantai garaj tiga dimensi dan garaj. Platform mengangkat jenis garpu gunting tetap mempunyai struktur yang kuat, pembangkit stabil, dan pemasangan dan penyelenggaran mudah. Ia adalah peralatan ekonomi dan praktik ideal untuk pembawa barang antara lantai rendah sebagai alternatif untuk lif.

Di atas adalah apa yang kami perkenalkan kepada anda mengenai penggunaan platform angkat, yang merupakan produk mekanik yang sangat penting untuk angkat apabila kita melaksanakannya, kita perlu memperhatikan lebih banyak tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan. jadi, mari kita perkenalkan kepada anda tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan.

OlsztynPakaian seluar berada dalam julat yang dibenarkan, tanpa deformasi serius, dan boleh putar fleksibel.

Semua lubang di kenderaan kerja ketinggian tinggi dan lokasi kerja ketinggian tinggi mesti dikuasai dengan penutup kuat, pagar, atau jaringan keselamatan.

Orang-orang yang bukan operator atau orang-orang yang tidak menghapuskan halangan tidak dibenarkan memanjat kerangka, lengan berat, tali, dan menyertai benda yang mengangkat ke atas dan ke bawah.


SusaiMaklumat produk lain
  • AuroraJembatan penerbangan teleskopikHuraikan secara ringkas kegagalan dan penyelesaian harian

    AuroraJembatan penerbangan teleskopikHuraikan secara ringkas kegagalan dan penyelesaian harian

  • Koeln RodenkirchenJembatan penerbangan tetap hidraulikCara memeriksa pelbagai bahagian

    Koeln RodenkirchenJembatan penerbangan tetap hidraulikCara memeriksa pelbagai bahagian

  • Koeln RodenkirchenSelf propelled mobile lifting platformApakah kaedah penyambungannya

    Koeln RodenkirchenSelf propelled mobile lifting platformApakah kaedah penyambungannya

  • Koeln RodenkirchenPlatform mengangkat alis aluminium bergerakKekuatan dan kelemahan dalam penggunaan

    Koeln RodenkirchenPlatform mengangkat alis aluminium bergerakKekuatan dan kelemahan dalam penggunaan

  • ArdabilPengubah bekalan kuasa S11Kendalikan operasi

    ArdabilPengubah bekalan kuasa S11Kendalikan operasi

  • Mata Air ColoradoPlatform angkat hidraulik 6-meterMempunyai daya fungsional yang sangat baik

    Mata Air ColoradoPlatform angkat hidraulik 6-meterMempunyai daya fungsional yang sangat baik

  • Mata Air ColoradoJembatan penerbangan teleskopikLangkah berjaga-jaga sebelum digunakan

    Mata Air ColoradoJembatan penerbangan teleskopikLangkah berjaga-jaga sebelum digunakan

  • SolingenJembatan pengangkutan bekasApa kesannya?

    SolingenJembatan pengangkutan bekasApa kesannya?

  • segera:Peringatan: Maklumat OlsztynPembuat platform angkat gunting jenis bergerakBuat kecemerlangan memberi anda OlsztynPembuat platform angkat gunting jenis bergerakBuat kecemerlangan oleh syarikat kami, perkhidmatan OlsztynPembuat platform angkat gunting jenis bergerakBuat kecemerlangan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk OlsztynPembuat platform angkat gunting jenis bergerakBuat kecemerlangan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian OlsztynPembuat platform angkat gunting jenis bergerakBuat kecemerlangan. OlsztynPembuat platform angkat gunting jenis bergerakBuat kecemerlangan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di OlsztynPembuat platform angkat gunting jenis bergerakBuat kecemerlangan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!