VarnePlatform angkat bebas halangan digantung secara biasaTerdapat beberapa kaedah anti karat.

  • masa pelepasan:2024-04-27 17:47:24
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:397
  • Penerangan pantas:

    Varne,Permukaan setiap bahagian berus patut disimpan bersih, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya t

Kandungan artikel

Permukaan setiap bahagian berus patut disimpan bersih, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari %.

Sila rujuk ke manual arahan untuk menyimpan dan menyimpan lif untuk semak momentum rem

VarneApabila digunakan, bangkitkan empat pilar platform operasi, kemudian masukkan paip tarik dan cahaya pinggir ke dalam kandang kunci pilar,VarnePlatform angkat gerak jenis garpu gunting, pasang bingkai tengah, dan letakkan plat platform. Platform operasi ini juga boleh disesuaikan untuk ketinggian berbeza mengikut keperluan laman pembinaan. Penyesuaian tinggi dicapai dengan menyesuaikan panjang palang skru di bawah empat pilar platform. After the construction is completed,VarnePlatform mengangkat bergerak sendiri, it can be transported.

Semak jika tempoh penggunaan pembatasan kelajuan telah tamat. Jika ia melebihi tempoh penggunaan, perlu menghantarnya ke unit profesional berwajib untuk pemeriksaan dan kalibrasi. Apa fungsi peranti tahap angkat?

Talavera de la ReinaPertahanan minggu: Menurut arahan operasi, pastikan lif diperiksa dan lembut setiap hari

Kebocoran minyak dari platform angkat: kongsi longgar; Cincin penutup rosak. Penghapusan adalah untuk menggantikan garpu pemotong di kongsi di mana kebocoran minyak ketat.

Orang-orang yang bukan operator atau orang-orang yang tidak menghapuskan halangan tidak dibenarkan memanjat kerangka, lengan berat, tali,VarnePlatform penangkapan jenis gunting bergerak, dan menyertai benda yang mengangkat ke atas dan ke bawah.


VarnePlatform angkat bebas halangan digantung secara biasaTerdapat beberapa kaedah anti karat.



Saiz silinder minyak patut diminumkan sebanyak mungkin semasa memenuhi keperluan desain. Semakin kecil saiz silinder minyak, semakin cepat kelajuan angkat.

Bagaimana untuk memilih platform angkat& mdash;& mdash; Dalam proses pembuatan produk pembuatan mesin, selepas bertahun-tahun penyelidikan dan pengeksplorasi, kami telah menguasai teknologi utama pembuatan produk dan membuat keputusan yang efektif mengenai kesalahan penggunaan produk. sebagai hasilnya, kekurangan ini telah secara efektif dihindari dalam proses pembuatan produk, lengan berat, tali, dan menyertai benda yang mengangkat ke atas dan ke bawah.


VarnePlatform angkat bebas halangan digantung secara biasaTerdapat beberapa kaedah anti karat.



Orang-orang yang bukan operator atau orang-orang yang tidak menghapuskan halangan tidak dibenarkan memanjat kerangka, tali, dan menyertai benda yang mengangkat ke atas dan ke bawah.

Persekitaran pemeriksaanPenjagaan bulanan: Lihat item pemeriksaan minggu

Bagaimana untuk memilih platform angkat& mdash;& mdash; Dalam proses pembuatan produk pembuatan mesin selepas bertahun-tahun penyelidikan dan pengeksplorasi, kami telah menguasai teknologi utama pembuatan produk dan membuat keputusan yang efektif mengenai kesalahan penggunaan produk. sebagai hasilnya, kekurangan ini telah secara efektif dihindari dalam proses pembuatan produk, menyediakan sokongan kuat untuk pembangunan produk baru.

Pastikan kabel kuasa dan sirkuit elektrik tidak rosak

VarnePerhatian: Mesing tidak normal gigi gear patut dihindari: roller tidak sama patut dihindari; Lupakan orientasi diagonal gulung panduan; Harus dihindari bahawa gulung panduan disimpan pada masa yang sama untuk waktu yang lama; The above abnormal phenomena can lead to rapid wear and even scrapping of gears racks, rollers, and guide rails. If adjusted more carefully, it will be more beneficial for the service life of the elevator.

Laksanakan minyak (mentega) secara biasa dalam trek operasi.

Adjusting the oil pipe.


TrincomaleeMaklumat produk lain
  • GodolloLift menegak boleh capaiBagaimana tahap pengoksidaan terjejas

    GodolloLift menegak boleh capaiBagaimana tahap pengoksidaan terjejas

  • TayarFabrik pengubah pengasingan jenis keringNilai output masih tinggi

    TayarFabrik pengubah pengasingan jenis keringNilai output masih tinggi

  • PapaPlatform angkat hidraulik 3 tonAnalisis kenaikan harga

    PapaPlatform angkat hidraulik 3 tonAnalisis kenaikan harga

  • PapaBridge boarding of aluminum alloyApa yang perlu diberi perhatian ketika profesional

    PapaBridge boarding of aluminum alloyApa yang perlu diberi perhatian ketika profesional

  • BalmazujvarosJembatan naik bimbit ForkliftIntegriti dan faedah bersama

    BalmazujvarosJembatan naik bimbit ForkliftIntegriti dan faedah bersama

  • BalmazujvarosKllimping bimbitMengelupas kerosakan dan langkah pencegahan

    BalmazujvarosKllimping bimbitMengelupas kerosakan dan langkah pencegahan

  • BalmazujvarosLift mini rumah Lift rumah kecilAdakah anda tahu kaedah pengiraan berat badan

    BalmazujvarosLift mini rumah Lift rumah kecilAdakah anda tahu kaedah pengiraan berat badan

  • Nabatiye et TahtaFunction of oil immersed transformerberapa banyak

    Nabatiye et TahtaFunction of oil immersed transformerberapa banyak

  • segera:Peringatan: Maklumat VarnePlatform angkat bebas halangan digantung secara biasaTerdapat beberapa kaedah anti karat. memberi anda VarnePlatform angkat bebas halangan digantung secara biasaTerdapat beberapa kaedah anti karat. oleh syarikat kami, perkhidmatan VarnePlatform angkat bebas halangan digantung secara biasaTerdapat beberapa kaedah anti karat. dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk VarnePlatform angkat bebas halangan digantung secara biasaTerdapat beberapa kaedah anti karat., sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian VarnePlatform angkat bebas halangan digantung secara biasaTerdapat beberapa kaedah anti karat.. VarnePlatform angkat bebas halangan digantung secara biasaTerdapat beberapa kaedah anti karat. di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di VarnePlatform angkat bebas halangan digantung secara biasaTerdapat beberapa kaedah anti karat., atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!