RadomskoJambatan naik bimbit 8 tonApa modelnya

  • masa pelepasan:2024-04-25 12:46:48
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:254
  • Penerangan pantas:

    Radomsko,Untuk memastikan pengendalian yang selamat dan boleh diandalkan dan mencegah kemalangan, valv kawalan hidraulik satu ara

Kandungan artikel

Untuk memastikan pengendalian yang selamat dan boleh diandalkan dan mencegah kemalangan, valv kawalan hidraulik satu arah,RadomskoPlatform mengangkat liga aluminium 12 meter, ditambah untuk memastikan pengendalian diri yang selamat jika paip hidraulik rosak secara tidak sengaja. Penggera kawalan bunyi berlebihan dipasang untuk membedakan antara muatan berlebihan atau kegagalan peralatan. Untuk mengangkat platform, kita tidak telah mengumpulkan mereka, tetapi perlu memasang mereka sendiri di tempat yang kita perlukan. Jadi apa yang patut kita perhatikan bila memasang mereka?

Apabila tinggi bangunan bangunan melebihi meter jaringan keselamatan lebar meter mesti dibina di luar muka kerja bersama lapisan bangunan. jaringan keselamatan tetap mesti dibina di lapisan pertama sehingga tiada operasi ketinggian tinggi.

RadomskoTerdapat banyak jenis platform lif di medan lif, di antara mana platform lif digunakan secara luas di medan seperti stesen dan pelabuhan,RadomskoPlatform angkat bimbit, dan adalah platform lif yang biasa digunakan oleh orang.

Semak jika tempoh penggunaan pembatasan kelajuan telah tamat. Jika ia melebihi tempoh penggunaan, perlu menghantarnya ke unit profesional berwajib untuk pemeriksaan dan kalibrasi. Apa fungsi peranti tahap angkat?

Sidi AissaMinyak pembersihan untuk sistem hidraulik mesti menggunakan minyak hidraulik yang sama dengan sistem yang digunakan, dengan suhu minyak antara dan [UNK]. Guna kadar aliran besar untuk membuang kotoran dari sistem sebanyak mungkin. Sistem hidraulik perlu dibersihkan berulang kali tiga kali atau lebih Setelah setiap pembersihan, mengeluarkan sistem sepenuhnya sementara minyak panas.

Apabila jaringan keselamatan dan tindakan perlindungan lain tidak dapat diterima, tali pinggang keselamatan mesti dipakai apabila bekerja pada ketinggian lebih dari meter; Apabila membangun pada cerun tajam, perlu menarik tali keselamatan dengan betul. Pada hari ini, platform angkat bukan lagi peranti istimewa, kita juga perlu menyimpannya dan menyimpannya.

Bagaimana untuk mempertahankan dan mempertahankan tahap angkat? Apabila menggunakannya dalam kehidupan sehari-hari,RadomskoPlatform penangkapan trek, perhatian perlu diberikan kepada pemeliharaan untuk memperpanjang jangka hidup. Di bawah, Mesin Hydraulik Jinan Dasheng akan memperkenalkan beberapa titik pemeliharaan dan perhatian untuk semua orang: brek setiap mekanisme patut diperiksa secara peribadi dan disesuaikan untuk kebebasan antara pads brek dan roda untuk memastikan fleksibiliti dan kepercayaan. Di permukaan kencing, seharusnya tidak ada tanah di hadapan, dan mana-mana tanah mesti dicuci dengan bensin atau lebih tipis. Perhatikan untuk memeriksa setiap tali kawat besi untuk kawat patah dan tali longgar. Jika ia melebihi peraturan yang berkaitan, ia mesti diganti segera. Pembuat lif profesional mempunyai julat penuh produk, yang terkenal dalam negara dan antarabangsa peralatan kita mempunyai kehidupan layanan panjang! Pemimpin industri dalam produk wayar produk, selamat datang untuk bertanya


RadomskoJambatan naik bimbit 8 tonApa modelnya



Semak orientasi relatif antara dinding sokongan kabel dan bingkai panduan kabel

Sistem anti jatuh dalam platform penunggang kereta api panduan adalah sistem yang penting, yang tidak hanya berkaitan dengan keselamatan peribadi, tetapi juga dengan keselamatan peribadi dan properti orang sekeliling. Oleh itu, kita mesti periksa sistem anti jatuh dengan baik, yang sangat penting. Oleh itu, kita mesti memasang peranti keselamatan anti jatuh untuk memastikan keselamatan kita.

Semak semua seksyen piawai dan titik sambungan sokongan diagonal. Semak bolt perlahan rak gear dan pastikan plat dan organisasi sayap sejuk motor bersih

Kerja langsungPlatform angkat terdiri dari unit kuasa dan silinder minyak. Unit kuasa disediakan dengan empat lubang boleh disesuaikan semasa produksi, unit kuasa disesuaikan untuk menyesuaikan kelajuan angkat platform angkat.

Pengetahuan platform angkat tekanan, jembatan naik, lif bimbit, dan lebih banyak yang tersedia di Jiuheng, Jinan. Kami benar-benar menyambut rakan-rakan dari semua jalur kehidupan untuk melawat dan memeriksa kilang, bekerjasama dan bernegosiasi, dan mencari pembangunan umum. Penjagaan dan pemeliharaan berikut diperlukan untuk lift kargo: Penjagaan dan pemeliharaan: Penjagaan dan pemeliharaan seharusnya dilakukan oleh operator peralatan atau pegawai masa penuh unit operasi. Unit pemeliharaan dan pemeliharaan peralatan bertanggungjawab untuk mengawasi dan mengkaji kandungan pemeliharaan. Kandungan utama pemeliharaan dan pemeliharaan adalah ringkasan sebagai berikut: " Cross operation method; ": Bersihkan ketat, lembut, menyesuaikan, dan mencegah kerosakan. Sebelum dan pada akhir setiap shift, hingga minit sebelum dan selepas setiap hari periksa semua bahagian dan komponen peralatan untuk memastikan mereka normal. Laksanakan minyak dengan lembut menurut peraturan, perhatikan bunyi operasi mekanik, dan melakukan kerja yang baik dalam membersihkan dan menyerahkan untuk mencapai tujuan penampilan bersih dan operasi normal peralatan. Pertahanan dan menyerahkan rekod patut dibuat dalam bentuk tetap dan digunakan untuk pengurusan

Kebocoran minyak dari platform angkat: kongsi longgar; Cincin penutup rosak. Penghapusan adalah untuk menggantikan garpu pemotong di kongsi di mana kebocoran minyak ketat.


RadomskoJambatan naik bimbit 8 tonApa modelnya



Semak sistem perlindungan keselamatan peralatan lif hidraulik, dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.

Huraian kerjaKonfigurasi lain bagi lif kargo jenis kereta api panduan, seperti tombol penerbangan fotoelektrik, tahap tombol perlahan, perlengkapan keselamatan, kereta api panduan, kasut panduan, dll., mungkin berubah kerana kelajuan. Tentu saja ini mesti berkaitan dengan bagaimana konfigurasi syarikat lif khusus diklasifikasikan.

Platform angkat elektrik mengadopsi stesen pam kualiti tinggi, memastikan angkat barang yang stabil dan kuat; Mengadopsi desain garpu anti merah jambu, dengan hub yang direka sendiri, sistem hidraulik yang dilengkapi dengan valv keselamatan untuk mencegah operasi muatan berlebihan, dan valv aliran untuk menyesuaikan kelajuan turun; Terdapat tali keselamatan aluminium selai di bawah countertop, yang secara automatik berhenti apabila menghadapi halangan apabila turun, memastikan keselamatan;

Untuk jelaskan kaedah mana sistem menggunakan bila bergerak dari satu keadaan kerja ke yang lain, dan sama ada isyarat salah, perlu menganalisis bagaimana ralat penyesuaian digunakan.

RadomskoSemak operasi peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.

Menangkat dan menurunkan

Untuk memastikan turun licin objek berat dan pengendalian yang selamat dan boleh dipercayai, valv seimbang dipasang pada litar minyak kembali untuk seimbang litar dan menjaga tekanan, supaya kelajuan turun tidak terpengaruh oleh objek berat. valv throttle mengatur kadar aliran dan kelajuan angkat


BinduraMaklumat produk lain
  • Qiryat YamPenukar jenis kering 600KVAMengurangkan penggunaan tenaga adalah kuncinya

    Qiryat YamPenukar jenis kering 600KVAMengurangkan penggunaan tenaga adalah kuncinya

  • AustinPlatform angkat hidraulik elektrikApa masalah di pasaran industri

    AustinPlatform angkat hidraulik elektrikApa masalah di pasaran industri

  • AustinJembatan boarding platformCara memasangnya dengan betul

    AustinJembatan boarding platformCara memasangnya dengan betul

  • HajduszoboszloJenis bergerak hidraulik paksi naikBila-bila masa

    HajduszoboszloJenis bergerak hidraulik paksi naikBila-bila masa

  • HajduszoboszloKllimping bimbitKaedah ujian

    HajduszoboszloKllimping bimbitKaedah ujian

  • HajduszoboszloHarga Elevator Pemandangan Kecil RumahJurang dalam sebut harga industri

    HajduszoboszloHarga Elevator Pemandangan Kecil RumahJurang dalam sebut harga industri

  • Qiryat BialikPenukar jenis kering Scb13 dengan efisiensi tenaga sekunderApakah prospek pembangunan

    Qiryat BialikPenukar jenis kering Scb13 dengan efisiensi tenaga sekunderApakah prospek pembangunan

  • TucsonPlatform angkat hidraulik elektrik tetapAnalisis keadaan persaingan pasaran

    TucsonPlatform angkat hidraulik elektrik tetapAnalisis keadaan persaingan pasaran

  • segera:Peringatan: Maklumat RadomskoJambatan naik bimbit 8 tonApa modelnya memberi anda RadomskoJambatan naik bimbit 8 tonApa modelnya oleh syarikat kami, perkhidmatan RadomskoJambatan naik bimbit 8 tonApa modelnya dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk RadomskoJambatan naik bimbit 8 tonApa modelnya, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian RadomskoJambatan naik bimbit 8 tonApa modelnya. RadomskoJambatan naik bimbit 8 tonApa modelnya di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di RadomskoJambatan naik bimbit 8 tonApa modelnya, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!