Catherine St.Fungsi pengubah utama dalam kilang kuasaCara menjual

  • masa pelepasan:2024-03-27 18:02:20
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:171
  • Penerangan pantas:

    Catherine St.,Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.Operasi dan pengurusan penyelamatan pen

Kandungan artikel

Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.

Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

Catherine St.Pemilihan akan dilakukan mengikut ciri-ciri muatan kuasa. Terdapat banyak jenis muatan kuasa,Catherine St.Standard konsumsi tenaga pengubah kuasa,Catherine St.Pengubah jenis kering 630kVA, dan pengubah jenis kering berbeza patut digunakan untuk muatan kuasa berbeza. Jika aras impuls piawai muatan kuasa kurang dari kV, pengubah jenis kering kelas H patut dilaksanakan. Jika aras kesan piawai muatan kuasa melebihi kV. Penukar jenis kering akan diletakkan dengan lem resin epoksi.

Pengubah kuasa

Saint-DenisSebelum dan selepas mengambil sampel, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.

Pembuat pengubah berkata pemilihan patut dilakukan mengikut persekitaran aplikasi pengubah jenis kering. Untuk persekitaran ekstrim, ia boleh beroperasi segera. Namun, untuk persekitaran aplikasi umum, pengubah jenis kering kelas H boleh digunakan.

Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

di manaPerbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Pengubah terbenam minyak


Catherine St.Fungsi pengubah utama dalam kilang kuasaCara menjual



Kebocoran minyak dari radiator paip panas

Berapa banyak?Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

Penukar jenis kering yang digunakan untuk penukaran tenaga kilang kuasa berbeza dari penukar minyak. Ia diharamkan untuk memimpin jalan di sisi tenaga bawah untuk mencegah lapisan izolasi penukar jenis kering daripada penetrat disebabkan terlalu tenaga disebabkan terlalu tenaga di sisi grid kuasa atau strok kilat pada garis.

Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.

Catherine St.Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh,Catherine St.Pembuat pengubah jenis kering 1000, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Pasukan pengubah kuasa

() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

HoustonMaklumat produk lain
  • MonorPlatform mengangkat lajur tunggal sekutu aluminumAsal

    MonorPlatform mengangkat lajur tunggal sekutu aluminumAsal

  • MonorPlatform penangkapan tahapApakah perkara penting dalam rancangan reka bentuk untuk jumlah gilir

    MonorPlatform penangkapan tahapApakah perkara penting dalam rancangan reka bentuk untuk jumlah gilir

  • Madinat HamadPlease take the official translations! You find them here: http: // europa. eu. int/ eu

    Madinat HamadPlease take the official translations! You find them here: http: // europa. eu. int/ eu

  • KutnoPlatform angkat atas lurus hidraulikCara melakukan kerja pembersihan dengan baik

    KutnoPlatform angkat atas lurus hidraulikCara melakukan kerja pembersihan dengan baik

  • KutnoJenis bergerak hidraulik paksi naikBagaimana menilai haus dan apa yang perlu ditingkatkan

    KutnoJenis bergerak hidraulik paksi naikBagaimana menilai haus dan apa yang perlu ditingkatkan

  • CalaisJembatan pengangkutan khususMasalah dan penyelesaian biasa

    CalaisJembatan pengangkutan khususMasalah dan penyelesaian biasa

  • CalaisPlatform mengangkat legu aluminium tunggalKesan khas selepas permohonan

    CalaisPlatform mengangkat legu aluminium tunggalKesan khas selepas permohonan

  • CalaisPlatform penangkapan utama tahapApakah pengelasan dan prestasi

    CalaisPlatform penangkapan utama tahapApakah pengelasan dan prestasi

  • segera:Peringatan: Maklumat Catherine St.Fungsi pengubah utama dalam kilang kuasaCara menjual memberi anda Catherine St.Fungsi pengubah utama dalam kilang kuasaCara menjual oleh syarikat kami, perkhidmatan Catherine St.Fungsi pengubah utama dalam kilang kuasaCara menjual dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Catherine St.Fungsi pengubah utama dalam kilang kuasaCara menjual, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Catherine St.Fungsi pengubah utama dalam kilang kuasaCara menjual. Catherine St.Fungsi pengubah utama dalam kilang kuasaCara menjual di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Catherine St.Fungsi pengubah utama dalam kilang kuasaCara menjual, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!