Chatham-KentGrad isolasi penukar tenggelam minyakApakah perkembangan dan kepentingannya pada abad ke

  • masa pelepasan:2024-03-27 18:43:40
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:419
  • Penerangan pantas:

    Chatham-Kent, umumnyaAlasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkanSebab penyeg

Kandungan artikel
umumnya

Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

Sebab penyegelan yang buruk, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

Chatham-KentDalam keadaan normal, minyak berdasarkan minyak tidak boleh dicampur. Dalam keadaan istimewa, jika perlu menggunakan minyak baru dari gred yang berbeza, ia patut ditetapkan sama ada minyak campuran dengan darjah ais boleh digunakan mengikut keperluan kawasan, dan kemudian ujian campuran minyak patut dilakukan.

Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

AmaranKaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

Spesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega;, Menurut undang-undang Ohm, apabila lapisan pengasingan rosak,Chatham-KentJadual pemeriksaan bagi pengubah jenis kotak,Chatham-KentHarga pengubah jenis kotak 500 KVA,Chatham-KentParameter pengubah distribusi 10kV, arus hanya / dari total aliran semasa, untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan, semakin kecil resistensi, dengan kata lain, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.

Pembuat pengubah jenis kering


Chatham-KentGrad isolasi penukar tenggelam minyakApakah perkembangan dan kepentingannya pada abad ke-21?



Dalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.

Pembuat Transformer

Pembuat pengubah kuasa

Pemasangan berfungsiOil leakage of cast iron parts

(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.


Chatham-KentGrad isolasi penukar tenggelam minyakApakah perkembangan dan kepentingannya pada abad ke-21?



Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

Strategi pakejKebocoran minyak dari radiator paip panas

Pengubah kuasa tidak penting untuk stesen kuasa dan stesen bawah, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

Bunyi dalam kes kegagalan fasa

Oil leakage of cast iron parts

HoustonMaklumat produk lain
  • CampelPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaPeranti baru dapat meningkatkan prestasi

    CampelPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaPeranti baru dapat meningkatkan prestasi

  • CampelVilla Home Elevator CostArahan untuk norma industri

    CampelVilla Home Elevator CostArahan untuk norma industri

  • RajshahiProses produksi pengubah jenis keringIsyarat pelepasan

    RajshahiProses produksi pengubah jenis keringIsyarat pelepasan

  • LodzPlatform angkat hidraulikApakah ciri penggunaannya?

    LodzPlatform angkat hidraulikApakah ciri penggunaannya?

  • LodzPembuat paksi naikApakah struktur kristal

    LodzPembuat paksi naikApakah struktur kristal

  • OrleansRampa Lantai MudahAnalisis penyebab keretakan

    OrleansRampa Lantai MudahAnalisis penyebab keretakan

  • OrleansPlatform mengangkat liga aluminium profesionalKaedah penyimpanan di persekitaran

    OrleansPlatform mengangkat liga aluminium profesionalKaedah penyimpanan di persekitaran

  • OrleansVilla ganda dipenuhi dengan lif rumah tanggaPelbagai syarat permohonan

    OrleansVilla ganda dipenuhi dengan lif rumah tanggaPelbagai syarat permohonan

  • segera:Peringatan: Maklumat Chatham-KentGrad isolasi penukar tenggelam minyakApakah perkembangan dan kepentingannya pada abad ke memberi anda Chatham-KentGrad isolasi penukar tenggelam minyakApakah perkembangan dan kepentingannya pada abad ke oleh syarikat kami, perkhidmatan Chatham-KentGrad isolasi penukar tenggelam minyakApakah perkembangan dan kepentingannya pada abad ke dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Chatham-KentGrad isolasi penukar tenggelam minyakApakah perkembangan dan kepentingannya pada abad ke, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Chatham-KentGrad isolasi penukar tenggelam minyakApakah perkembangan dan kepentingannya pada abad ke. Chatham-KentGrad isolasi penukar tenggelam minyakApakah perkembangan dan kepentingannya pada abad ke di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Chatham-KentGrad isolasi penukar tenggelam minyakApakah perkembangan dan kepentingannya pada abad ke, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!