Maple RidgeHarga pengubah jenis kering 2000kVAPetikan Berita

  • masa pelepasan:2024-03-27 21:05:46
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:186
  • Penerangan pantas:

    Maple Ridge,Pengubah kuasaMenghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantu

Kandungan artikel

Pengubah kuasa

Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.

Maple RidgeKehilangan besi pengubah termasuk dua tahap. Pertama adalah kehilangan histeresis yang diperkenalkan oleh pembuat pengubah. Apabila litar AC berdasarkan pengubah, mengikut garis induksi magnetik inti ferrit pengubah, orientasinya dan perubahan saiz dengan perubahan, yang mempromosikan struktur molekul dalaman inti ferrit untuk berinteraksi satu sama lain, melepaskan tenaga, dan kemudian kehilangan sebahagian tenaga elektromagnetik, iaitu kehilangan histeresis. Yang lain adalah kehilangan vortex apabila pengubah berfungsi.

[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka, sebagai tangan minit, merujuk kepada kedudukan pada jam , fasor tegangan fasa sisi kedua adalah pada jam . iaitu, tekanan fasa UAB di sisi sekunder tertinggal darjah di belakang tekanan operasi garis utama uab (atau darjah di hadapan).

ShakhterskSebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam,Maple RidgePengubah terbenam minyak,Maple RidgeIsolasi minyak pengubah jenis minyak, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.

Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.


Maple RidgeHarga pengubah jenis kering 2000kVAPetikan Berita



Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

Pertama-tama, walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat, ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan, terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi), ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius, dan operasi percubaan akan dihentikan.

Kaedah pengalihan berbeza pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

di manaApabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.

Bagaimana memilih pengubah jenis kering

Sebelum impuls tiada muatan ditutup,Maple RidgePenukar minyak tenaga tinggi yang ditenggelamkan, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.

Maple RidgeTindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

HoustonMaklumat produk lain
  • MonorPlatform mengangkat lajur tunggal sekutu aluminumAsal

    MonorPlatform mengangkat lajur tunggal sekutu aluminumAsal

  • MonorPlatform penangkapan tahapApakah perkara penting dalam rancangan reka bentuk untuk jumlah gilir

    MonorPlatform penangkapan tahapApakah perkara penting dalam rancangan reka bentuk untuk jumlah gilir

  • Madinat HamadPlease take the official translations! You find them here: http: // europa. eu. int/ eu

    Madinat HamadPlease take the official translations! You find them here: http: // europa. eu. int/ eu

  • KutnoPlatform angkat atas lurus hidraulikCara melakukan kerja pembersihan dengan baik

    KutnoPlatform angkat atas lurus hidraulikCara melakukan kerja pembersihan dengan baik

  • KutnoJenis bergerak hidraulik paksi naikBagaimana menilai haus dan apa yang perlu ditingkatkan

    KutnoJenis bergerak hidraulik paksi naikBagaimana menilai haus dan apa yang perlu ditingkatkan

  • CalaisJembatan pengangkutan khususMasalah dan penyelesaian biasa

    CalaisJembatan pengangkutan khususMasalah dan penyelesaian biasa

  • CalaisPlatform mengangkat legu aluminium tunggalKesan khas selepas permohonan

    CalaisPlatform mengangkat legu aluminium tunggalKesan khas selepas permohonan

  • CalaisPlatform penangkapan utama tahapApakah pengelasan dan prestasi

    CalaisPlatform penangkapan utama tahapApakah pengelasan dan prestasi

  • segera:Peringatan: Maklumat Maple RidgeHarga pengubah jenis kering 2000kVAPetikan Berita memberi anda Maple RidgeHarga pengubah jenis kering 2000kVAPetikan Berita oleh syarikat kami, perkhidmatan Maple RidgeHarga pengubah jenis kering 2000kVAPetikan Berita dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Maple RidgeHarga pengubah jenis kering 2000kVAPetikan Berita, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Maple RidgeHarga pengubah jenis kering 2000kVAPetikan Berita. Maple RidgeHarga pengubah jenis kering 2000kVAPetikan Berita di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Maple RidgeHarga pengubah jenis kering 2000kVAPetikan Berita, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!