Taman SherwoodHarga pengubah jenis kotak 160KVAKategori permukaan

  • masa pelepasan:2024-03-27 22:00:49
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:94
  • Penerangan pantas:

    Taman Sherwood,Selepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pe

Kandungan artikel

Selepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan,Taman SherwoodPembuat pengubah kuasa, selain dari aplikasi Biro Kewangan industri telah cuba untuk membentuk dan meningkatkan komoditi pengubah menurut spesifikasi, untuk mempromosikan peningkatan aras konsumsi tenaga komoditi pengubah.

Garis sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel, pengubah kuasa akan dipindahkan dan dihantar ke mesin dan peralatan yang menggunakan kuasa. Apakah garis sifar pengubah kuasa sebenar? Mari kita perkenalkannya kepada kita.

BoufarikKost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Sudah tentu, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan dikurangkan ke tahap yang lebih rendah selama kaedah di a t as secara efektif diselesaikan. Di atas adalah proses umum dan proses yang patut diberikan perhatian istimewa dalam keseluruhan proses pengubah yang ditenggelamkan minyak. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.

Mod wayar pengubah jenis kering:


Taman SherwoodHarga pengubah jenis kotak 160KVAKategori permukaan



Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

Apabila kuasa output P bagi pengubah sama dengan kuasa input P, efisiensi & ETA; Sama, pengubah tidak akan menyebabkan kehilangan. Tetapi sebenarnya, tidak ada pengubah seperti itu. Energi elektromagnetik pengubah sentiasa menyebabkan kehilangan kunci kehilangan semacam ini adalah kehilangan tembaga dan kehilangan besi. Kehilangan tembaga merujuk kepada kerugian disebabkan oleh bilangan pusingan koil pengubah. Apabila arus mempunyai demam menurut bilangan pusingan koil,Taman SherwoodPetikan pengubah distribusi, sebahagian tenaga elektromagnetik berubah menjadi tenaga dan hilang. Kerana kola elektromagnetik biasanya terluka oleh wayar inti tembaga dengan lapisan mengisolasi, ia dipanggil kehilangan tembaga.

Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

Sedia dan efisienTerlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid,Taman SherwoodPengubah kuasa frekuensi tinggi, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, cari titik kebocoran dahulu, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius, sekop atau tembakan tajam boleh dipilih. Titik kebocoran boleh dipilih dengan alat khas untuk bahan logam. Selepas memanipulasi kebocoran, permukaan rawatan akan dibersihkan dan bersih. Bahan komposit polimer kebanyakan dipilih untuk konsolidasi kering. Selepas konsolidasi kering, tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.

Penghakiman cacat pengubah kuasa


Taman SherwoodHarga pengubah jenis kotak 160KVAKategori permukaan



Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

Pengurusan kualiti JumlahKerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

Pembuat penukar tidak boleh menggunakan kaedah sentuhan tangan untuk mengesan peralatan tenaga tinggi yang bertenaga, seperti penukar dalam operasi dan peralatan pendaratan neutral dari kola penahanan lengkung. For the equipment without power supply and whose shell is reliable grounding device, the temperature or temperature rise must be tested by hand. Peralatan sekunder boleh diperiksa dengan kaedah sentuhan tangan apabila ia panas dan bergetar.

Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.

Taman SherwoodDalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

HoustonMaklumat produk lain
  • VeronaPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriHarga pasaran mungkin masih jatuh

    VeronaPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriHarga pasaran mungkin masih jatuh

  • VeronaTahap angkat tetapApakah prinsip pemasangan

    VeronaTahap angkat tetapApakah prinsip pemasangan

  • DhakaPrinsip kerja pengubah kuasaKaedah penentududukan

    DhakaPrinsip kerja pengubah kuasaKaedah penentududukan

  • GottingenPlatform angkat elektrik hidraulikApakah langkah berjaga-jaga untuk operasi

    GottingenPlatform angkat elektrik hidraulikApakah langkah berjaga-jaga untuk operasi

  • GottingenMuat hidraulik bergerak dan membuka jembatan naikCara memasang dengan betul sebelum bekerja

    GottingenMuat hidraulik bergerak dan membuka jembatan naikCara memasang dengan betul sebelum bekerja

  • AjkaJenis tetap hidraulik paksi yang diletakLangkah berjaga-jaga dan petua penggunaan

    AjkaJenis tetap hidraulik paksi yang diletakLangkah berjaga-jaga dan petua penggunaan

  • AjkaPlatform mengangkat liga aluminium empat pilarSensor pemacu sangat sensitif

    AjkaPlatform mengangkat liga aluminium empat pilarSensor pemacu sangat sensitif

  • AjkaTahap putaran mengangkat tetapBeberapa kaedah ujian bocor

    AjkaTahap putaran mengangkat tetapBeberapa kaedah ujian bocor

  • segera:Peringatan: Maklumat Taman SherwoodHarga pengubah jenis kotak 160KVAKategori permukaan memberi anda Taman SherwoodHarga pengubah jenis kotak 160KVAKategori permukaan oleh syarikat kami, perkhidmatan Taman SherwoodHarga pengubah jenis kotak 160KVAKategori permukaan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Taman SherwoodHarga pengubah jenis kotak 160KVAKategori permukaan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Taman SherwoodHarga pengubah jenis kotak 160KVAKategori permukaan. Taman SherwoodHarga pengubah jenis kotak 160KVAKategori permukaan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Taman SherwoodHarga pengubah jenis kotak 160KVAKategori permukaan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!