DanHarga pengubah jenis minyak 200 KVAIntegriti dan faedah bersama

  • masa pelepasan:2024-03-27 22:29:04
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:86
  • Penerangan pantas:

    Dan,Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:Penukar tap pengubah kuasa juga

Kandungan artikel

Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.

DanSemacam peralatan rangkaian kuasa yang menukar tekanan kerja dan semasa menurut undang-undang asas kesan magnetik semasa. Dalam seluruh proses penghantaran kuasa dan pengubahan rangkaian kuasa, diperlukan untuk melakukan pengubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah menurut pengubah untuk mengurangi kehilangan tenaga elektromagnetik dalam seluruh proses. Oleh itu, konsumsi kuasa kilang pemprosesan semua terhubung dengan bekalan kuasa tukar kV, yang diubah menjadi tenaga elektromagnetik tegangan bawah melalui pengubah.

Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, dll. dengan sambungan fleksibel atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

BroxtoweStruktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering

Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, apa mod kabel pengubah jenis kering?

Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.


DanHarga pengubah jenis minyak 200 KVAIntegriti dan faedah bersama



Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu,DanPengubah tiga fasa 380V hingga 660V, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

Pembuat penukar tidak boleh menggunakan kaedah sentuhan tangan untuk mengesan peralatan tenaga tinggi yang bertenaga, seperti penukar dalam operasi dan peralatan pendaratan neutral dari kola penahanan lengkung. For the equipment without power supply and whose shell is reliable grounding device, the temperature or temperature rise must be tested by hand. Peralatan sekunder boleh diperiksa dengan kaedah sentuhan tangan apabila ia panas dan bergetar.

Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

kualitiJika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

Dry type transformer factory

Untuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.


DanHarga pengubah jenis minyak 200 KVAIntegriti dan faedah bersama



Operasi pengubah tenggelam minyak

marketPengubah terbenam minyak

Apabila bahan pengasingan peralatan elektrik terlalu panas,DanName,DanSpesifikasi untuk pendaratan pengubah jenis kering, gas sekeliling akan menyebabkan sejenis bau. Bau seperti ini boleh dibau oleh staf patrol biasa. Apabila anda mencium bau seperti itu semasa pemeriksaan biasa, anda perlu memeriksa dengan hati-hati peralatan dan bahagian sehingga anda mengetahui sebab.

Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

Dan() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.

Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

HoustonMaklumat produk lain
  • MarseillesPlatform mengangkat liga aluminium 12 meterInsentif dan pemotongan mempunyai keistimewaann

    MarseillesPlatform mengangkat liga aluminium 12 meterInsentif dan pemotongan mempunyai keistimewaann

  • MarseillesStage elevatorAspek apa yang harus diberi perhatian semasa menggunakan

    MarseillesStage elevatorAspek apa yang harus diberi perhatian semasa menggunakan

  • BenggalaPrinsip kerja pengubah kuasaApakah strukturnya

    BenggalaPrinsip kerja pengubah kuasaApakah strukturnya

  • Bandar JilinPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikAkal harga berkaitan dengan faktor apa

    Bandar JilinPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikAkal harga berkaitan dengan faktor apa

  • Bandar JilinMoving the boarding bridgePrinsip asas permukaan pengeluaran dan pemprosesan

    Bandar JilinMoving the boarding bridgePrinsip asas permukaan pengeluaran dan pemprosesan

  • VeronaJenis bergerak jembatan naik hidraulikPeranti baru dapat meningkatkan prestasi

    VeronaJenis bergerak jembatan naik hidraulikPeranti baru dapat meningkatkan prestasi

  • VeronaPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriHarga pasaran mungkin masih jatuh

    VeronaPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriHarga pasaran mungkin masih jatuh

  • VeronaTahap angkat tetapApakah prinsip pemasangan

    VeronaTahap angkat tetapApakah prinsip pemasangan

  • segera:Peringatan: Maklumat DanHarga pengubah jenis minyak 200 KVAIntegriti dan faedah bersama memberi anda DanHarga pengubah jenis minyak 200 KVAIntegriti dan faedah bersama oleh syarikat kami, perkhidmatan DanHarga pengubah jenis minyak 200 KVAIntegriti dan faedah bersama dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk DanHarga pengubah jenis minyak 200 KVAIntegriti dan faedah bersama, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian DanHarga pengubah jenis minyak 200 KVAIntegriti dan faedah bersama. DanHarga pengubah jenis minyak 200 KVAIntegriti dan faedah bersama di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di DanHarga pengubah jenis minyak 200 KVAIntegriti dan faedah bersama, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!