Bandar ShijiazhuangBridge Mobile Provincial BoardingKemahiran

  • masa pelepasan:2024-03-27 19:18:27
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:115
  • Penerangan pantas:

    Bandar Shijiazhuang,Selepas semua peralatan selesai dengan selamat, jambatan papan akan dicat, dan kemudian ujian prestasi jambatan papan ak

Kandungan artikel

Selepas semua peralatan selesai dengan selamat, jambatan papan akan dicat, dan kemudian ujian prestasi jambatan papan akan dilakukan untuk melihat sama ada ia memenuhi keperluan pelanggan dan sama ada parameter berkaitan dipilih. Jika ada beberapa aspek yang tidak memenuhi keperluan pelanggan, mereka perlu dijaga sehingga mereka memenuhi keperluan pelanggan dan parameter berkaitan dipilih. Hanya kemudian penghantaran akan melanjutkan.

Keperluan untuk menggunakannya adalah untuk memilih pembuatan besar untuk produksi, memilih yang diketahui, kualiti dijamin, dan perkhidmatan selepas jualan untuk mengelakkan risau and a sendiri.

Bandar ShijiazhuangJembatan naik bimbit kadang-kadang tidak boleh digunakan secara biasa, dan terdapat banyak alasan untuk situasi ini. Jika kita boleh menjalankan pemeriksaan yang sesuai kita benar-benar boleh melihat pemeriksaan khusus yang tidak boleh dimulakan. Reason, and then do related things so that we can bring more protection so everyone needs to consider these things.

Kawan-kawan yang tahu tentang jambatan boarding tahu bahawa terdapat banyak cara untuk memindahkan jambatan boarding, seperti jambatan boarding bergerak sendiri, jambatan boarding bergerak secara manual membantu, dan sebagainya. Oleh itu, kita perlu memilih kaedah gerakan yang sesuai dari jambatan naik berdasarkan situasi penggunaan khusus kita.

RohimnoPersekutuan bukan profesional tidak dibenarkan untuk nyahkumpul dan pasang produk ini dengan kehendak untuk mencegah kejutan elektrik atau sambungan yang salah.

Semasa operasi, rantai berguling jambatan naik bimbit tiba-tiba rosak. Based on years of experience, the following summary is made by the editor: Chain fatigue. Due to the constant changes in the load on the chain during movement, the chain operates under variable stress. After a certain number of cycles, the chain plate will experience fatigue fracture or fatigue pitting and fatigue cracks will occur on the roller surface.

Tighten the manual valve to close it.


Bandar ShijiazhuangBridge Mobile Provincial BoardingKemahiran



Konfigurasi jambatan naik bimbit: Sistem hidraulik mempunyai fungsi pengendalian kecemasan dalam kes kemalangan tiba-tiba atau penghilangan kuasa.

Skenario yang boleh digunakan: pemeriksaan juruterbang jalan bandar, penyelamatan lampu jalan, pembinaan cabang, penyelamatan papan senjata, dll.

Alasan: pompa perlengkapan rosak, dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan.

Pengetahuan enciklopedikUntuk memastikan jambatan penerbangan hidraulik dalam keadaan baik, ia perlu diperiksa secara awal sebelum digunakan, terutama termasuk sama ada butang-butang berkesan; Sama ada tali kuasa dan soket masih selamat; Sama ada saluran paip minyak masih selamat; Kestabilan kereta pengawal; Keketatan bolt pada setiap titik persimpangan; Kualiti penampilan tak ada. Tetapi apabila kuasa diaktifkan dan cahaya indikator diaktifkan, motor putar tetapi jadual angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga fasa dan pembalikan motor. Hanya bekalan kuasa perlu diperbaiki, jadi ia bukan masalah besar.

[UNK][UNK]. When the non loading and unloading operation of the mobile boarding bridge temporarily stops, perlu menutupinya dengan kain yang tidak bergerak air, bukti hujan dan skrin matahari untuk mencegah cat dek menjadi basah dan berkarat. Pada masa yang sama, mengangkat gelang tetap depan boleh mengangkat ban jambatan naik bergerak dari tanah, dan mengurangi kerosakan ban. Jika titik-titik di atas dicatat semasa penyimpanan, tidak hanya boleh kehidupan perkhidmatan jambatan diperlukan, tetapi juga masalah tidak perlu boleh dihindari.

[UNK][UNK]. When the non loading and unloading operation of the mobile boarding bridge temporarily stops, the guide plate needs to be retracted and parked in the designated position. Jika diletakkan di luar, perlu menutupinya dengan kain yang tidak bergerak air, bukti hujan, dan skrin matahari untuk mencegah cat dek menjadi basah dan berkarat. Pada masa yang sama, mengangkat gelang tetap depan boleh mengangkat ban jambatan naik bergerak dari tanah, menghindari perlumbaan berat badan, dan mengurangi kerosakan ban. Jika titik-titik di atas dicatat semasa penyimpanan, tidak hanya boleh kehidupan perkhidmatan jambatan diperlukan, tetapi juga masalah tidak perlu boleh dihindari.


Bandar ShijiazhuangBridge Mobile Provincial BoardingKemahiran



Panjang jambatan penerbangan hidraulik elektrik umumnya sekitar meter,Bandar ShijiazhuangTanda paksi naik, dan berat pengangkutan berbeza bergantung pada tonnage. Ia adalah mm untuk ton, m untuk ton, dan m untuk ton. Ia sangat sesuai untuk ditempatkan di tanah dalam ruang terbuka.

produksiJembatan pengangkutan adalah peranti pengangkutan yang digunakan antara forklift dan trak untuk memudahkan muatan dan muatan barang. Muatan dinamik ekstra besar: T, Muatan statik ekstra besar: T, Lebar ekstra besar: M, Panjang ekstra besar: M. Terdapat banyak klasifikasi, biasanya dibahagi menjadi jambatan naik bimbit dan jambatan naik tetap. Jeneral: Ban kuat dengan panjang M dan lebar M.

The paint surface of the fixed boarding bridge workbench is smooth and flat, with good adhesion to metal, uniform color, no bubbles, cracks, wrinkles,Bandar ShijiazhuangRancangan jambatan naik, pits, paint leakage, and sagging. Penjaga di jambatan pengangkut sepatutnya mempunyai tanda keselamatan hitam dan putih.

Apabila menggantikan minyak hidraulik, kadang-kadang minyak hidraulik yang lemah juga boleh menyebabkan bunyi di jambatan boarding hidraulik, serta bunyi apabila stesen pam masuk ke udara.

Bandar ShijiazhuangBerikut adalah ciri-ciri produk.

Apa konfigurasi yang digunakan untuk jambatan boarding hidraulik? Komponen konfigurasi jambatan boarding tetap yang sama dihasilkan dan dihasilkan oleh pembuat berbeza, ia menyimpan kos, mengabaikan kualiti menggunakan jambatan boarding, dan juga meletakkan bahaya tersembunyi untuk penyelamatan masa depan. Anda boleh memilih mengikut keperluan penggunaan anda sendiri

Kost rendah dan kadar kegagalan rendah jambatan naik: Sebab penggunaan sistem hidraulik maju dan kaedah yang baik, kadar kegagalan operasi lif boleh dikurangkan ke aras rendah. Konsum kuasa rendah: Apabila lif hidraulik turun, ia dipandu oleh tekanan yang dijana oleh berat badannya sendiri, yang sangat menyimpan tenaga. Mengkhusus dalam perniagaan produk dan sumber berkembang, termasuk: penghasil jambatan naik


HoustonMaklumat produk lain
  • DortmundPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriBagaimana industri pembuatan hilang

    DortmundPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriBagaimana industri pembuatan hilang

  • DortmundPlatform mengangkat menegak bebas halanganApakah faedah operasi tanpa pemandu

    DortmundPlatform mengangkat menegak bebas halanganApakah faedah operasi tanpa pemandu

  • BalaxaniPiawai suhu untuk pengubah yang ditenggelamkan minyakKos pembuatan

    BalaxaniPiawai suhu untuk pengubah yang ditenggelamkan minyakKos pembuatan

  • MalahidePembuat harga trak angkat hidraulikPembangunan aplikasi di pasaran

    MalahidePembuat harga trak angkat hidraulikPembangunan aplikasi di pasaran

  • MalahideJembatan pengangkutanPerbezaan pelbagai produk

    MalahideJembatan pengangkutanPerbezaan pelbagai produk

  • TriesteJembatan penerbangan hidraulik Jembatan penerbangan tetapKetumpatan rendah bahan polimer

    TriesteJembatan penerbangan hidraulik Jembatan penerbangan tetapKetumpatan rendah bahan polimer

  • TriestePlatform mengangkat garpu gunting direka sendiriPerubahan untuk pembangunan

    TriestePlatform mengangkat garpu gunting direka sendiriPerubahan untuk pembangunan

  • TriestePlatform mengangkat tali aluminum9 mata penyelenggaraan harian

    TriestePlatform mengangkat tali aluminum9 mata penyelenggaraan harian

  • segera:Peringatan: Maklumat Bandar ShijiazhuangBridge Mobile Provincial BoardingKemahiran memberi anda Bandar ShijiazhuangBridge Mobile Provincial BoardingKemahiran oleh syarikat kami, perkhidmatan Bandar ShijiazhuangBridge Mobile Provincial BoardingKemahiran dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Bandar ShijiazhuangBridge Mobile Provincial BoardingKemahiran, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Bandar ShijiazhuangBridge Mobile Provincial BoardingKemahiran. Bandar ShijiazhuangBridge Mobile Provincial BoardingKemahiran di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Bandar ShijiazhuangBridge Mobile Provincial BoardingKemahiran, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!