Saint LouisJembatan boarding bergerakPenawaran istimewa baru

  • masa pelepasan:2024-03-27 20:11:38
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:230
  • Penerangan pantas:

    Saint Louis,Seperti yang diketahui, jambatan penerbangan tetap adalah peralatan bantuan istimewa yang digunakan untuk memuatkan dan

Kandungan artikel

Seperti yang diketahui, jambatan penerbangan tetap adalah peralatan bantuan istimewa yang digunakan untuk memuatkan dan memuatkan barang cepat. Mudah untuk dibuang, stabil yang kuat, dan biaya penyelenggaran rendah. Kurangkan kerja dan meningkatkan efisiensi kerja. Mari kita lihat operasi dan kontraindikasi jambatan boarding tetap: operasi utama jambatan boarding tetap adalah menekan tangan lifting untuk mengangkat jambatan boarding tetap ke lapisan at a s kurungan.

Penggunaan khusus jambatan naik bimbit. Pembuat jambatan pengangkutan profesional dengan harga tinggi, perkhidmatan, penyelesaian di lokasi, dan operasi jujur!

Saint LouisAdakah tindakan penyelamatan telah ditetapkan. If any problems are found during use, they should be maintained and repaired in a timely manner. If they cannot be maintained and repaired by the manufacturer themselves, the quality of the boarding bridge can be stable and long-lasting. Jika tidak, jika pemeliharaan dan perbaikan tidak dikendalikan untuk masa yang lama, kerosakan atau bahkan kemalangan mungkin berlaku sebagai akibatnya.

Kerana skenario penggunaan dan persekitaran yang berbeza, beberapa kilang yang dipasang sering terus-menerus membuka muat, hantar, dan digunakan. Ia boleh dibayangkan kerana operasi jangka panjang dan sering

ImsilTitik lain untuk diperhatikan ialah pemilihan jambatan penerbangan hidraulik tetap juga perlu diperhatikan. Pertama, perlu menjelaskan skop penggunaan jambatan penerbangan hidraulik tetap. Selain itu, kapasitas muatan bernilai jambatan penerbangan hidraulik tetap dan keadaan persekitaran di mana mereka digunakan juga perlu dipertimbangkan. Kedua, melakukan kajian pasar yang cukup di hadapan memilih penghasil tanda lama jambatan naik, dan menggabungkan kemampuan perkhidmatan penghasil dan selepas jualan. Selagi platform angkat mempunyai kualiti peralatan yang baik, prestasi lengkap, dan peralatan keselamatan lengkap, ia boleh dianggap dengan harga yang besar.

Dari dua titik di atas, kita boleh tahu bahawa apabila parkir di jambatan boarding bimbit, kita juga perlu memberi perhatian kepada peraturan parking yang berkaitan. Jembatan naik bimbit mempunyai volum yang besar dan menguasai ruang yang besar, yang menyebabkan parkir menjadi masalah besar. Oleh itu, penyimpanan dan penyimpanan betul jembatan naik bimbit adalah sangat penting.

Tighten the manual valve to close it.


Saint LouisJembatan boarding bergerakPenawaran istimewa baru



Lif adalah peralatan pengangkutan yang sangat penting dalam operasi ketinggian tinggi. Cilinder adalah komponen penting sistem hidraulik. Oleh itu, rancangan silinder sangat penting dalam digunakan. Di bawah, mesin hidraulik akan memperkenalkan anda secara singkat. Design silinder angkat.

Sila periksa jika bekalan kuasa stabil dan jika ada pemutusan dalam sirkuit. Jika segala-galanya disemak sebagai normal, ia patut dianggap sama ada ada kuasa terbina

Mungkin ada beberapa kesalahan semasa menggunakan jembatan naik hidraulik tetap Mari kita lihat kesalahan umum dan beberapa penyelesaian.

analisisAfter the vehicle is in place,Saint LouisJembatan naik jenis otomatik, release the return valve, lower the shaft, and smoothly install the lip on the rear of the vehicle. Rantai paksi ditetapkan pada kenderaan. Pada titik ini,Saint LouisBridge boarding of aluminum alloy, sistem hidraulik tidak akan dan boleh mula bekerja.

Alasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah, motor tidak berputar, motor terbalik, kehilangan fase motor (motor tidak bergerak dan berbunyi), cahaya penunjuk menyala tekan butang naik, motor berputar tetapi platform mengangkat tidak naik, valve turun terbuka, tekanan valve overflow rendah, aras minyak terlalu rendah, penapis penghisap minyak diblokir, seksyen penghisap minyak bocor, dan dua fase dalam garis tiga fase berubah secara arbitrari; Solution: Semak potensi pemula semasa operasi muatan motor. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10%; Periksa motor dan litar; Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor; Apabila butang penurunan dilepaskan, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel. Baca semula valv overflow. Adjust at % rated load; Isi minyak hidraulik; Bersihkan penapis; Periksa paip dan gabungan penghisap minyak; Ketatkan kumpulan dan gantikannya jika perlu.

Jembatan memasuki papan, seperti yang dikatakan nama, rujuk ke jembatan memasuki papan memasuki platform operasi memuatkan dan memuatkan. Permukaan papan utama jembatan memasuki papan memasuki adalah mengufuk dengan aras atas platform operasi memuatkan dan memuatkan. Sempurna disertai ke dalam platform, ia tidak akan mempengaruhi tugas operasi lain pada platform tanpa memuatkan dan membuka operasi. Jembatan boarding dengan jenis struktur ini digunakan secara luas dan juga peranti bantuan boarding relatif cepat. Rancangannya biasanya dijandardizasi sepenuhnya sejak rancangan struktur bangunan. Kami adalah pembuat jambatan jangka panjang.


Saint LouisJembatan boarding bergerakPenawaran istimewa baru



Jembatan penerbangan hidraulik adalah peralatan bantuan khusus untuk mencapai muatan dan muatan cepat barang, dan adalah pembantu yang baik kita. Namun, kegagalan semasa penggunaan tidak dapat dihindari. Apa yang patut kita lakukan bila menghadapi kerosakan?

Tanda kualiti tinggiPenutupan aplikasi adalah luas, dan permintaan pasar adalah tinggi. Dari perspektif permintaan pasar banyak industri memproduksi memerlukan mesin dan peralatan tersebut. Namun, keseluruhan proses aplikasi adalah relatif mudah, dan pembinaan boleh dilakukan semasa aplikasi,Saint LouisTekanan hidraulik bergerak paksi naik, sementara ia boleh dikumpulkan semasa bukan aplikasi. Selepas rancangan penampilan mesin dan peralatan bersih, bersih dan bersih, ia boleh memastikan hidup perkhidmatan yang lebih panjang, perkembangan umum dan kekuatan mereka juga kuat, dan kualiti produk di pasar juga dijamin. Mengkhusus dalam pembuat paksi, tanda lama dengan harga kompetitif dan kualiti yang dijamin!

Jaga sistem jambatan boarding hidraulik bersih: menggantikan minyak dan penapis secara biasa. Minyak hidraulik yang baik mengandungi pelbagai additif yang boleh mencegah kerosakan minyak atau penghalangan komponen sistem. Namun, additif-additif ini akan kehilangan efektif mereka selepas beberapa masa. Oleh sebab itu, minyak paksi penerbangan hidraulik patut diganti secara terus menerus untuk memastikan bahawa aditif-aditif itu berkesan. Penapis hanya boleh menyerap jumlah terbatas partikel tanah dan kotoran lain dari minyak paksi hidraulik. Ganti penapis mengikut siklus yang direkomendasikan untuk menjaga sistem bersih.

Alasan: sirkuit terbuka.

Saint LouisPerangkat, tubuh pam, dan plat sisi pam perlengkapan, tubuh silinder dan plat port pam peluru dan motor, lubang tubuh silinder dan peluru, dan tubuh batang valv dan valv valv valv arah semua ditutup oleh ruang. Penggunaan komponen ini akan membawa kepada peningkatan kebocoran dalaman dan naik minyak.

Saya percaya semua orang mempunyai pemahaman asas tentang penggunaan yang selamat dan cepat jambatan naik, tinggi boleh disesuaikan mengikut kenderaan-kenderaan yang berbeza barang-barang, sehingga ia boleh menjadi aras dengan platform pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang-barang. Kerana produksi jambatan penerbangan hidraulik elektrik oleh pembuat yang berbeza, tinggi platform desain dan pembuatan dan jarak dari tanah juga berbeza, dengan tinggi yang berlainan dari mm hingga mm. Tinggi strok angkat hidraulik berlainan dari mm hingga mm, dan tinggi jambatan boarding hidraulik elektrik sendiri ditambah tinggi strok adalah mm, yang boleh dipenuhi oleh hampir semua kenderaan kargo (dengan tinggi kenderaan umum ).


HoustonMaklumat produk lain
  • MarseillesPlatform mengangkat liga aluminium 12 meterInsentif dan pemotongan mempunyai keistimewaann

    MarseillesPlatform mengangkat liga aluminium 12 meterInsentif dan pemotongan mempunyai keistimewaann

  • MarseillesStage elevatorAspek apa yang harus diberi perhatian semasa menggunakan

    MarseillesStage elevatorAspek apa yang harus diberi perhatian semasa menggunakan

  • BenggalaPrinsip kerja pengubah kuasaApakah strukturnya

    BenggalaPrinsip kerja pengubah kuasaApakah strukturnya

  • Bandar JilinPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikAkal harga berkaitan dengan faktor apa

    Bandar JilinPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikAkal harga berkaitan dengan faktor apa

  • Bandar JilinMoving the boarding bridgePrinsip asas permukaan pengeluaran dan pemprosesan

    Bandar JilinMoving the boarding bridgePrinsip asas permukaan pengeluaran dan pemprosesan

  • VeronaJenis bergerak jembatan naik hidraulikPeranti baru dapat meningkatkan prestasi

    VeronaJenis bergerak jembatan naik hidraulikPeranti baru dapat meningkatkan prestasi

  • VeronaPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriHarga pasaran mungkin masih jatuh

    VeronaPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriHarga pasaran mungkin masih jatuh

  • VeronaTahap angkat tetapApakah prinsip pemasangan

    VeronaTahap angkat tetapApakah prinsip pemasangan

  • segera:Peringatan: Maklumat Saint LouisJembatan boarding bergerakPenawaran istimewa baru memberi anda Saint LouisJembatan boarding bergerakPenawaran istimewa baru oleh syarikat kami, perkhidmatan Saint LouisJembatan boarding bergerakPenawaran istimewa baru dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Saint LouisJembatan boarding bergerakPenawaran istimewa baru, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Saint LouisJembatan boarding bergerakPenawaran istimewa baru. Saint LouisJembatan boarding bergerakPenawaran istimewa baru di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Saint LouisJembatan boarding bergerakPenawaran istimewa baru, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!