OberhausenJembatan naik bimbit hidraulikFungsi pemindahan haba lebih baik

  • masa pelepasan:2024-03-27 21:16:02
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:210
  • Penerangan pantas:

    Oberhausen,Semasa operasi, rantai berguling jambatan naik bimbit tiba-tiba rosak. Based on years of experience, the following summa

Kandungan artikel

Semasa operasi, rantai berguling jambatan naik bimbit tiba-tiba rosak. Based on years of experience, the following summary is made by the editor: Chain fatigue. Due to the constant changes in the load on the chain during movement, the chain operates under variable stress. After a certain number of cycles, the chain plate will experience fatigue fracture or fatigue pitting and fatigue cracks will occur on the roller surface.

Pemacu hidraulik penuh, mudah beroperasi dan boleh dipercayai beroperasi; Plat bibir disambung ke platform menggunakan lengkap lengkap lengkap,OberhausenPenghasilan jambatan naik, yang mempunyai kekuatan tinggi dan kepercayaan yang baik; Adopting imported sealing components to ensure excellent sealing performance of the hydraulic system; Mengadopsi stesen hidraulik modular terintegrasi yang diimport, dengan prestasi penutup yang baik dan hidup perkhidmatan panjang; Kekuatan tinggi; U” Rancangan cahaya bentuk boleh memastikan muatan tinggi dan operasi jangka panjang tanpa deformasi; Mengadopsi plat baja berpotensi anti slip untuk memastikan prestasi anti slip yang baik platform; Pasang rok kaki anti berguling di kedua-dua sisi untuk mencegah cedera tak sengaja disebabkan oleh platform kaki; Dipersediakan dengan tongkat sokongan untuk memastikan keselamatan pegawai penyelamatan memasuki dalaman jambatan papan naik untuk penyelamatan, jambatan papan gerak bergerak adalah jenis jambatan papan bergerak yang boleh ditarik oleh forklift, traktor, dll. Ia dikembangkan dengan menggabungkan teknologi bingkai trak trek rata. Bagian depan disediakan dengan rod a universal bertugas berat dan roda trak yang boleh dipotong ke kedua- dua sisi. Apabila pergerakan diperlukan, roda universal boleh dipotong ke ujung bawah dan roda trak boleh dipasang, diperlukan mengelilingi komponen pembawa muatan utama sepatutnya memenuhi keperluan sekunder dalam GB/T. Sumber mengelilingi tidak sepatutnya dibakar melalui, dan tidak sepatutnya terdapat retak pada arah longitudinal dan melintasi atau logam induk penywelding. Sumber mengelilingi terus-menerus sepatutnya tidak diganggu, dengan merobek skala walaupun, dan tidak sepatutnya ada penywelding slag atau penyelamatan pada sumber mengelilingi.

Pertahanan bulanan jambatan penerbangan hidraulik: periksa pakaian pada gulung, peluru dan perlindungan sementara, pins silinder dan perlindungan, dan pada kedudukan ini, permukaan hidraulik sepatutnya hingga milimeter lebih tinggi dari bawah kotak. Minyak hidraulik gelap, melekat, atau mempunyai objek asing seperti gravil. Jika ditemui, ia patut diganti secara tepat waktu; Tambah minyak ke setiap bahagian untuk memperpanjang kehidupan perkhidmatan. Jembatan penerbangan hidraulik mempunyai julat yang luas penggunaan. Melakukan titik di atas dengan baik tidak hanya memastikan keselamatan peribadi anda tetapi juga memperpanjang kehidupan perkhidmatan peralatan, membuat jembatan penerbangan lebih baik berkhidmat anda.

PontevedraSelama proses aplikasi jambatan naik hidraulik, seperti yang dikatakan nama, rujuk ke jembatan memasuki papan memasuki platform operasi memuatkan dan memuatkan. Permukaan papan utama jembatan memasuki papan memasuki adalah mengufuk dengan aras atas platform operasi memuatkan dan memuatkan. Sempurna disertai ke dalam platform, ia tidak akan mempengaruhi tugas operasi lain pada platform tanpa memuatkan dan membuka operasi. Jembatan boarding dengan jenis struktur ini digunakan secara luas dan juga peranti bantuan boarding relatif cepat. Rancangannya biasanya dijandardizasi sepenuhnya sejak rancangan struktur bangunan. Kami adalah pembuat jambatan jangka panjang.

Jembatan penerbangan hidraulik tetap adalah peralatan bantuan untuk memuatkan dan memuatkan bersama dengan platform penyimpanan. Peralatan ini disertakan dengan platform dan boleh disesuaikan ke atas atau ke bawah mengikut tinggi yang berbeza dalam kenderaan trak, menjadikan ia mudah bagi forklift untuk memasuki kenderaan. Peralatan mengadopsi stesen pam hidraulik yang diimport dengan rok anti berguling di kedua-dua sisi, menjadikan kerja lebih selamat dan meningkatkan efisiensi kerja. Pipa besi bentuk khas dan silinder minyak yang tahan memakai ketepatan tinggi digunakan. Bahan jadual: anti slip (mata)


OberhausenJembatan naik bimbit hidraulikFungsi pemindahan haba lebih baik



Operasi ini mudah dan menyimpan kerja. Di bawah tarikan forklift, jambatan naik bimbit yang kekal boleh dipindahkan ke mana-mana tempat, dan valv throttle dipasang pada selang hidraulik atau selang hidraulik. Ia bergerak secara lembut dari keadaan lengkung ke keadaan mengufuk apabila naik jembatan atau dari keadaan mengufuk ke keadaan lengkung apabila menyala. Struktur ia mudah dan tidak memerlukan kuasa, menghindari kesan pada kenderaan muatan.

Persekitaran kerja spesifik jambatan naik.

Selamat datang panggilanAda plat penukaran di at as dek jambatan, yang ditempatkan di tepi kereta untuk memastikan transisi licin antara laluan dan kereta.

Pasang kereta api perlindungan tinggi m di sekitar lubang dasar jambatan penerbangan sederhana, dengan jarak tidak kurang dari m dari kereta api perlindungan ke lubang dasar. Jembatan naik bimbit hanya memerlukan satu orang untuk beroperasi, tanpa perlukan bekalan kuasa,OberhausenAxle Co., Ltd., dan boleh mencapai muatan dan muatan yang selamat dan cepat. Jembatan pengangkutan bergerak digunakan secara luas dalam platform kargo dan laman muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan. Ia adalah peralatan bantuan untuk muatan dan muatan kargo yang digunakan dalam sambungan dengan forklift. Jujukan penyelamatan kerja bumi mesti memenuhi syarat desain dan mengikut" Menyukung sokongan, sokongan pertama dan kemudian menggali, menggali lapisan, tiada overbreak&rquote; Prinsip.

Selain peralatan umum jambatan penerbangan hidraulik yang stabil juga perlu dilengkapi dengan valv overflow berdasarkan prestasinya untuk mencegah tekanan berlebihan semasa pergerakan ke atas. Dan apabila sistem hidraulik mengalami pecahan saluran paip yang menyebabkan turun cepat, sepatutnya ada saluran paip yang boleh memotong sirkuit minyak secara automatik. Kabur ruang; Dan rem tangan kecemasan mesti disediakan, yang boleh dihentikan segera dalam kes kecemasan untuk menghindari cedera. Oleh itu peminta memilih lif kargo hidraulik dengan valv putus saluran paip dan brek tangan kecemasan, yang lebih efisien.


OberhausenJembatan naik bimbit hidraulikFungsi pemindahan haba lebih baik



Alasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah, motor tidak berputar, motor terbalik, kehilangan fase motor (motor tidak bergerak dan berbunyi), cahaya penunjuk menyala, tekan butang naik, motor berputar tetapi platform mengangkat tidak naik, valve turun terbuka, tekanan valve overflow rendah, aras minyak terlalu rendah, pompa minyak kosong, penapis penghisap minyak diblokir, seksyen penghisap minyak bocor, dan dua fase dalam garis tiga fase berubah secara arbitrari; Solution: Semak potensi pemula semasa operasi muatan motor. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10%; Periksa motor dan litar; Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor; Apabila butang penurunan dilepaskan, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel. Baca semula valv overflow. Adjust at % rated load; Isi minyak hidraulik; Bersihkan penapis; Periksa paip dan gabungan penghisap minyak; Ketatkan kumpulan dan gantikannya jika perlu.

Rakomendasi dan konsultasiSebagai peralatan pengangkutan bantuan yang sangat penting dalam peralatan logistik gudang jambatan pengangkutan tidak hanya boleh dengan cepat mengangkut barang langsung dari platform dan keluar forklift ke dalam kereta, tetapi juga menetapkan jambatan antara platform kargo dan kereta untuk memenuhi pengangkutan dan muatan dan lepaskan barang. Kerana penghantaran sering, penggunaan sering dan tekanan muatan tinggi barang di pelabuhan penghantaran, ia tidak dapat dihindari untuk mengadakan tekanan tertentu pada jambatan pengangkutan. Masalah ini telah berlaku untuk masa yang lama, tetapi jambatan naik bimbit mempunyai frekuensi penggunaan yang lebih rendah daripada jambatan naik tetap, dengan tonasi muatan yang kurang, jadi ia boleh digunakan untuk masa yang lama, membuat ia sukar untuk menyebabkan masalah.

Ia juga mengurangi risiko kerosakan produk. Pemuatan dan pembuatan barang pada awalnya memerlukan lebih banyak pelaburan kuasa kerja. Sebagai hasilnya, lebih banyak barang disebabkan oleh lebih ramai orang, menyebabkan kerugian serius.

Jembatan lebih mahal daripada lif biasa,OberhausenAngkat dan turunkan jambatan naik, tetapi dari sudut pandang kos pembinaan awam keseluruhan, mereka lebih mahal daripada lif biasa. Banyak pembuat jambatan naik tidak bertanggungjawab atas kerja teknik awam, dan pengguna perlu memilih unit pembangunan awam yang boleh dipercayai dan ekonomi untuk pembangunan. Oleh itu, pengguna boleh mempertimbangkan secara keseluruhan harga lif kargo dan anggaran projek insinyur awam untuk mencapai produk yang berkesan pada biaya.

OberhausenIa dilarang melaksanakan beban yang berlebihan di sekitar lubang dasar.

Dikuasa oleh pompa hidraulik yang beroperasi dengan tangan.

Titik lain ialah and a mesti mempertimbangkan keperluan mereka sendiri untuk menggunakan peralatan jambatan boarding hidraulik tetap, dan kemudian melamar keperluan suai untuk pembuat jambatan boarding hidraulik tetap berdasarkan keperluan mereka sendiri. Pilih jambatan boarding hidraulik tetap yang sesuai kepada mereka, seperti kata-kata, apa yang sesuai kepada mereka lebih baik.


HoustonMaklumat produk lain
  • CampelPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaPeranti baru dapat meningkatkan prestasi

    CampelPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaPeranti baru dapat meningkatkan prestasi

  • CampelVilla Home Elevator CostArahan untuk norma industri

    CampelVilla Home Elevator CostArahan untuk norma industri

  • RajshahiProses produksi pengubah jenis keringIsyarat pelepasan

    RajshahiProses produksi pengubah jenis keringIsyarat pelepasan

  • LodzPlatform angkat hidraulikApakah ciri penggunaannya?

    LodzPlatform angkat hidraulikApakah ciri penggunaannya?

  • LodzPembuat paksi naikApakah struktur kristal

    LodzPembuat paksi naikApakah struktur kristal

  • OrleansRampa Lantai MudahAnalisis penyebab keretakan

    OrleansRampa Lantai MudahAnalisis penyebab keretakan

  • OrleansPlatform mengangkat liga aluminium profesionalKaedah penyimpanan di persekitaran

    OrleansPlatform mengangkat liga aluminium profesionalKaedah penyimpanan di persekitaran

  • OrleansVilla ganda dipenuhi dengan lif rumah tanggaPelbagai syarat permohonan

    OrleansVilla ganda dipenuhi dengan lif rumah tanggaPelbagai syarat permohonan

  • segera:Peringatan: Maklumat OberhausenJembatan naik bimbit hidraulikFungsi pemindahan haba lebih baik memberi anda OberhausenJembatan naik bimbit hidraulikFungsi pemindahan haba lebih baik oleh syarikat kami, perkhidmatan OberhausenJembatan naik bimbit hidraulikFungsi pemindahan haba lebih baik dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk OberhausenJembatan naik bimbit hidraulikFungsi pemindahan haba lebih baik, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian OberhausenJembatan naik bimbit hidraulikFungsi pemindahan haba lebih baik. OberhausenJembatan naik bimbit hidraulikFungsi pemindahan haba lebih baik di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di OberhausenJembatan naik bimbit hidraulikFungsi pemindahan haba lebih baik, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!