ELFORDJembatan naik bimbit hidraulikKaedah pra-proses untuk pemasangan bahagian

  • masa pelepasan:2024-03-27 21:21:20
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:283
  • Penerangan pantas:

    ELFORD,Situasi sebenar memilih dan membeli mengikut keperluan sebenar termasuk memahami objek yang digunakan, kapasitas pengang

Kandungan artikel

Situasi sebenar memilih dan membeli mengikut keperluan sebenar termasuk memahami objek yang digunakan, kapasitas pengangkutan, dan prestasi kerja jambatan boarding hidraulik. Kerana produk perlu dipasang dalam sumur tertutup saiz dan kedalaman sumur menentukan spesifikasi dan dimensi jambatan penerbangan hidraulik. Saiz jambatan penerbangan hidraulik umum termasuk dimensi luaran dan dalaman, dan pelanggan patut sedar saiz jalur naik mereka sendiri apabila memilih.

Adakah anda tahu beberapa ciri-ciri kerja dari jembatan naik hidraulik? Hari ini, saya akan membawa anda untuk memahami!

ELFORDMuat dan membuang jembatan bergerak adalah salah satu jenis platform angkat, yang merupakan peralatan bantuan khusus untuk memuatkan dan membuang cepat barang. Fungsi penyesuaian tingginya membolehkan jembatan dibina diantara trak dan platform kargo dalam gudang. Forklift dan kenderaan pengendalian lain boleh masuk secara langsung trak untuk memuatkan dan membuang batch barang juga dikenali sebagai platform memuatkan dan membuang.

Untuk memastikan jambatan penerbangan hidraulik dalam keadaan baik, ia perlu diperiksa secara awal sebelum digunakan, terutama termasuk sama ada butang-butang berkesan; Sama ada tali kuasa dan soket masih selamat; Sama ada saluran paip minyak masih selamat; Kestabilan kereta pengawal; Keketatan bolt pada setiap titik persimpangan; Kualiti penampilan tak ada. Tetapi apabila kuasa diaktifkan dan cahaya indikator diaktifkan, tekan butang atas, motor putar tetapi jadual angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga fasa dan pembalikan motor. Hanya bekalan kuasa perlu diperbaiki jadi ia bukan masalah besar.

LessbridgeLebar jambatan papan juga memerlukan lebar tertentu sendiri. Bagaimanapun, jika lebar terlalu kecil, ia tidak menyebabkan memuatkan dan memuatkan barang forklift. Jika lebar terlalu besar, yang tidak diperlukan. Jadi lebar yang masuk akal diperlukan, biasanya lebar jambatan penerbangan hidraulik elektrik adalah mm, mm, dan mm. Lebar jambatan dibahagi kepada lebar dalaman dan lebar keseluruhan. Seperti yang telah kita sebutkan, lebar dalaman ialah lebar laluan, dan lebar keseluruhan merujuk terutama kepada lebar garis pengawal di kedua-dua sisi tambah lebar laluan. Lebar keseluruhan boleh diabaikan dalam penggunaan, tetapi semua orang masih peduli tentang lebar dalaman, iaitu lebar saluran.

Saya tidak tahu apa jambatan penerbangan hidraulik tetap, apa yang ia lakukan? Seterusnya, saya akan bercakap dengan anda tentang apa jambatan penerbangan hidraulik yang tetap. Jembatan muatan hidraulik tetap adalah peranti jambatan yang digunakan diantara forklift dan trak, memudahkan muatan dan muatan barang.

Akhir depan jambatan naik dipenuhi dengan mekanisme roda universal berjalan dan mekanisme traksi, yang membuat pergerakan jambatan naik sangat selesa; Cerita utama mengadopsi standar negara kuasa tinggi # besi, dengan kualiti yang stabil dan boleh dipercayai; Panjang lanjutan platform atas menyediakan ruang yang cukup untuk menyesuaikan sudut muatan dan muatan semasa operasi forklift untuk mencegah penyelamatan cerun dan memastikan operasi yang lebih selamat; Mengadopsi kaki sokongan tonasi besar dan dua kaki sokongan bantuan, dengan kapasitas sokongan kuat dan paksi stabil dan kekal; Paksi depan mengadopsi rancangan terintegrasi; Dek jambatan disediakan dengan mata anti slip, yang mempunyai fungsi anti slip yang baik; The axle design has a compact and sturdy structure to prevent axle deformation after dynamic loads;


ELFORDJembatan naik bimbit hidraulikKaedah pra-proses untuk pemasangan bahagian



Bahan yang digunakan untuk jambatan papan adalah: gelang utama dibuat dari paip besi bentuk istimewa.

Keperluan kualiti untuk jembatan paparan tetap relatif tinggi. Apabila memesan, penting untuk memeriksa sama ada kualifikasi penghasil lengkap dan sama ada produksi jembatan paparan hidraulik bergerak memenuhi keperluan pemprosesan. Berikut adalah perkenalan kepada keperluan proses keseluruhan untuk bangku kerja jembatan paparan tetap. Jika anda tidak faham, sila hubungi staf untuk menjawab soalan anda!

Pemuatan dan membuang jembatan hidraulik adalah peralatan bantuan khusus untuk pemuatan dan membuang cepat barang. Fungsi penyesuaian tingginya membolehkan jembatan dibina diantara trak dan platform kargo dalam gudang. Forklift dan kenderaan pengangkutan lain boleh masuk secara langsung trak untuk pemuatan dan membuang batch barang, juga dikenali sebagai platform pemuatan dan membuang.

Berapa harganya?Dikuasa oleh pompa hidraulik yang beroperasi dengan tangan.

Jembatan, juga dikenali sebagai platform memuatkan dan memuatkan, memudahkan penggunaan orang dalam banyak tugas dan meningkatkan kesempurnaan kerja mereka. Jadi apa yang perlu kita perhatikan apabila menyesuaikan jambatan boarding.

Jembatan naik bimbit hanya memerlukan satu orang untuk beroperasi, dan boleh mencapai muatan dan muatan cepat barang. Jembatan pengangkutan bergerak digunakan secara luas dalam platform kargo dan laman muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan, dan adalah peralatan bantuan untuk muatan dan muatan kargo bersama dengan forklift.


ELFORDJembatan naik bimbit hidraulikKaedah pra-proses untuk pemasangan bahagian



Pemasangan keretapi panduan juga merupakan titik kunci dalam pemasangan jambatan naik bimbit. Untuk itu, fokus adalah untuk melaksanakan jumlah lemak yang sesuai pada keretapi panduan sebelum pemasangan, untuk memastikan keadaan yang baik. Terdapat satu perbezaan yang dibenarkan untuk perpendikulati keretapi panduan. Secara umum, ia ditentukan untuk berada dalam mm. Jika perlu, gelang dinding boleh dipasang.

Rakmandasi halaman rumahAlasan untuk jadual angkat tidak menurunkan: Tombol menurunkan gagal berfungsi, dan tombol kelajuan menurunkan diluar penyesuaian. Solusi: Apabila menekan butang menurunkan, cuba untuk menghapuskannya; Jika terdapat elektrik, mengacaukan valv turun sendiri atau menggantikan valv turun. Kabur penurunan harus tetap bersih.

Sistem kuasa mengandungi silinder minyak besar yang mengangkat seluruh plat yang bersandar, dan apabila ia mencapai kedudukan atas, silinder minyak kecil bermula berfungsi, dengan lancar memperluas plat hinge. Plat penyesuaian tinggi semua dibuat dari plat besi berpotensi tinggi Jinan Jigang dan profil tergelincir dengan ketat, dengan kehidupan layanan panjang.

Saya percaya semua orang mempunyai pemahaman asas tentang penggunaan yang selamat dan cepat jambatan naik, yang merupakan produk yang sangat praktik. Saya harap semua orang boleh memilih jambatan naik yang mereka puas dengan berdasarkan pemahaman mereka tentang artikel ini.

ELFORDPengecualian: Penggantian atau pembersihan boleh menghapuskan masalah.

Panjang jambatan penerbangan hidraulik elektrik umumnya sekitar meter, dan berat pengangkutan berbeza bergantung pada tonnage. Ia adalah mm untuk ton,ELFORDJembatan pengangkutan gudang,ELFORDRancangan jambatan naik bimbit,ELFORDJembatan penerbangan tetap hidraulik, m untuk ton, dan m untuk ton. Ia sangat sesuai untuk ditempatkan di tanah dalam ruang terbuka.

Ada plat penukaran di at as dek jambatan, yang ditempatkan di tepi kereta untuk memastikan transisi licin antara laluan dan kereta.


HoustonMaklumat produk lain
  • PerkhemahanPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiKaedah inovatif untuk membuka pasaran dengan

    PerkhemahanPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiKaedah inovatif untuk membuka pasaran dengan

  • PerkhemahanPlatform penangkapan gaya tahapPedagang Berkualiti

    PerkhemahanPlatform penangkapan gaya tahapPedagang Berkualiti

  • AgdamPiawai untuk nisbah pengubahan pengubah kuasaApakah perkara penting dalam perdagangan spot

    AgdamPiawai untuk nisbah pengubahan pengubah kuasaApakah perkara penting dalam perdagangan spot

  • Bandar New YorkPenangkatan dan penerbangan hidraulik kecilMenguasai 4 langkah utama penyahpepijatan

    Bandar New YorkPenangkatan dan penerbangan hidraulik kecilMenguasai 4 langkah utama penyahpepijatan

  • Bandar New YorkJembatan pengangkutan bekasTawaran hari ini

    Bandar New YorkJembatan pengangkutan bekasTawaran hari ini

  • El PasoJembatan penerbangan tetap elektrik hidraulikMengisi bahan untuk industri

    El PasoJembatan penerbangan tetap elektrik hidraulikMengisi bahan untuk industri

  • El PasoPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiModel pembangunan perniagaan perlu diubah

    El PasoPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiModel pembangunan perniagaan perlu diubah

  • El PasoPlatform penangkapan hidraulik tahapStandard Kualiti

    El PasoPlatform penangkapan hidraulik tahapStandard Kualiti

  • segera:Peringatan: Maklumat ELFORDJembatan naik bimbit hidraulikKaedah pra-proses untuk pemasangan bahagian memberi anda ELFORDJembatan naik bimbit hidraulikKaedah pra-proses untuk pemasangan bahagian oleh syarikat kami, perkhidmatan ELFORDJembatan naik bimbit hidraulikKaedah pra-proses untuk pemasangan bahagian dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ELFORDJembatan naik bimbit hidraulikKaedah pra-proses untuk pemasangan bahagian, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ELFORDJembatan naik bimbit hidraulikKaedah pra-proses untuk pemasangan bahagian. ELFORDJembatan naik bimbit hidraulikKaedah pra-proses untuk pemasangan bahagian di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ELFORDJembatan naik bimbit hidraulikKaedah pra-proses untuk pemasangan bahagian, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!