MunichTekanan hidraulik paksi naik bimbitTerminologi asas

  • masa pelepasan:2024-03-28 11:52:27
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:554
  • Penerangan pantas:

    Munich,Terdapat banyak jenis jambatan naik dan kaedah pemasangan mereka juga berbeza. Hanya melalui aplikasi yang masuk akal bo

Kandungan artikel

Terdapat banyak jenis jambatan naik dan kaedah pemasangan mereka juga berbeza. Hanya melalui aplikasi yang masuk akal boleh efisiensi kerja mereka dipaksimumkan. Di bawah, editor akan menjelaskan kepada anda bagaimana untuk memasang cepat jambatan boarding ton.

Blok brek peralatan.

MunichDipersediakan dengan peranti perlindungan keselamatan terkunci dengan pintu industri.

Alasan: minyak hidraulik yang tidak cukup.

KijangBahan yang digunakan untuk jambatan papan adalah: gelang utama dibuat dari paip besi bentuk istimewa.

Klasifikasi jambatan naik: jambatan naik bergerak jambatan naik hidraulik bergerak digunakan secara luas di platform kargo dan tempat muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan, forklift boleh masuk secara langsung ke dalam kompartemen kereta untuk operasi muatan dan muatan batch. Hanya satu orang yang diperlukan untuk beroperasi tanpa perlukan bekalan kuasa, yang boleh mencapai pemuatan dan muatan yang selamat dan cepat. Ia tidak hanya boleh mengurangkan intensiti kerja anda, mempercepat aliran bahan-bahan, dan mendapatkan keuntungan ekonomi yang lebih besar.

Konfigurasi jambatan naik bimbit: Sistem hidraulik mempunyai fungsi pengendalian kecemasan dalam kes kemalangan tiba-tiba atau penghilangan kuasa.


MunichTekanan hidraulik paksi naik bimbitTerminologi asas



Jembatan naik hidraulik adalah peralatan bantuan khusus untuk memuatkan dan memuatkan barang cepat. Fungsi penyesuaian tingginya membolehkan jembatan dibina diantara trak dan platform kargo dalam gudang. Forklift dan kenderaan pengendalian lain boleh masuk secara langsung ke trak untuk memuatkan dan memuatkan batch barang, dan operasi orang tunggal boleh mencapai memuatkan dan memuatkan barang cepat. Kurangkan jumlah kerja yang besar, meningkatkan efisiensi kerja, dan mencapai keuntungan ekonomi yang lebih besar bagi perusahaan.

Peranti penghantaran adalah sambungan dan sambungan penghantaran mesin produksi diantara motor dan mesin yang berfungsi, seperti rantai lif, roda wayar besi, dll.

Pada masa ini, penggunaan jembatan naik bimbit telah meningkatkan efisiensi kerja secara efektif. Dengan hanya satu orang yang berfungsi, pemuatan dan pembuatan barang boleh selesai dengan cepat. Ini tidak hanya mengurangkan jumlah kerja yang besar untuk syarikat kilang, dan selepas digunakan jambatan naik bimbit biasanya digunakan di luar, mereka juga ditempatkan di luar. Mereka sering terkena angin, hujan,MunichPaksi penerbangan tetap hidraulik, dan cahaya matahari, yang mengurangkan jangka hidup jambatan naik. Oleh itu, pemeliharaan jambatan naik sangat penting. Apabila hujan, tutup jembatan naik dengan pakaian hujan untuk mencegah kering dan penuaan.

Alasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah, motor tidak berputar, motor terbalik, kehilangan fase motor (motor tidak bergerak dan berbunyi), cahaya penunjuk menyala, tekan butang naik, motor berputar tetapi platform mengangkat tidak naik, valve turun terbuka, tekanan valve overflow rendah, aras minyak terlalu rendah, pompa minyak kosong, penapis penghisap minyak diblokir, seksyen penghisap minyak bocor dan dua fase dalam garis tiga fase berubah secara arbitrari; Solution: Semak potensi pemula semasa operasi muatan motor. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10%; Periksa motor dan litar; Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor; Apabila butang penurunan dilepaskan, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel. Baca semula valv overflow. Adjust at % rated load; Isi minyak hidraulik; Bersihkan penapis; Periksa paip dan gabungan penghisap minyak; Ketatkan kumpulan dan gantikannya jika perlu.

Pengurusan masalah: Mengganti pompa perlengkapan boleh menghapuskan masalah.


MunichTekanan hidraulik paksi naik bimbitTerminologi asas



Buka valv manual, perlahan-lahan menurunkan jambatan papan, dan selamatkan lebih dari % piring bibir di bawah bekas.

Menghormati pelangganJembatan penerbangan hidraulik adalah pengubahsuaian dan penataran tangga tradisional. Apabila penonton memilih untuk naik jambatan, selain daripada membandingkan harga, prestasi lebih penting. Jadi dari mana kita harus memilih apabila membeli jambatan boarding hidraulik? Let me take you to learn more.

Apabila menggunakan jambatan naik hidraulik, pastikan platform stabil dan selamat, dan pastikan rantai tetap tetap tetap pada kenderaan. Apabila menarik, had kelajuan ialah /jam. Semasa proses turun jambatan mendaki hidraulik, semua pegawai dilarang mendaki, dan operasi pemuatan berlebihan dilarang semasa menggunakan jambatan mendaki hidraulik. Syarikat kami telah terlibat dalam berbagai jenis pembuat jambatan boarding dan bahan lain selama bertahun-tahun, dan berfungsi dengan integriti.

Operasi tidak sah merujuk kepada operasi yang melebihi kemampuan muatan, muatan, dan kapasitas pengurusan yang diperlukan semasa operasi muatan dan muatan hidraulik. Kerana analisis sistem yang sukar dan kecil dari jambatan penerbangan hidraulik, kerja ini sangat arbitrari, menghasilkan buang-buang masa dan kerja. Sebagai hasilnya, kelajuan logistik memperlambat,MunichBridge Mobile Provincial Boarding, menghasilkan kehilangan lebih banyak barang. Menurut statistik,MunichTekanan hidraulik paksi boarding tetap, pemasangan jambatan naik mesti memerlukan pegawai yang mengalami pengalaman dengan pengalaman pemasangan dan kemahiran tertentu, atau mempunyai sijil teknikal profesional yang dikeluarkan oleh unit yang berkaitan, untuk memastikan pemasangan yang masuk akal, saintifik dan panjang. Lupakan pemasangan dan penyahpepijatan berulang yang boleh mempengaruhi penggunaan.

Alasan: minyak hidraulik yang tidak cukup.

Dikuasa oleh pompa hidraulik yang beroperasi dengan tangan.


HoustonMaklumat produk lain
  • Lapangan Terbang Berlin BrandenburgPlatform mengangkat selai aluminium 8-meterinformasi produk

    Lapangan Terbang Berlin BrandenburgPlatform mengangkat selai aluminium 8-meterinformasi produk

  • Lapangan Terbang Berlin BrandenburgFlip plate hydraulic roadblock machinePengeluaran profesional

    Lapangan Terbang Berlin BrandenburgFlip plate hydraulic roadblock machinePengeluaran profesional

  • JessoreRangkaian pembuat pengubah kotakOperasi pintar

    JessoreRangkaian pembuat pengubah kotakOperasi pintar

  • SolnockPlatform angkat hidraulik 3-meterCara meningkatkan kecekapan mengepam

    SolnockPlatform angkat hidraulik 3-meterCara meningkatkan kecekapan mengepam

  • SolnockProdusi jambatan naikApa kerja penerimaan yang perlu dilakukan

    SolnockProdusi jambatan naikApa kerja penerimaan yang perlu dilakukan

  • ESPOBridge Mobile Boarding BridgeApakah kelebihan dalam industri ini

    ESPOBridge Mobile Boarding BridgeApakah kelebihan dalam industri ini

  • ESPOPlatform mengangkat selai aluminium elektrikBagaimana menyelesaikan masalah dalam industri

    ESPOPlatform mengangkat selai aluminium elektrikBagaimana menyelesaikan masalah dalam industri

  • ESPOFully automatic hydraulic tipping machine hopperApakah kaedah penggerudian

    ESPOFully automatic hydraulic tipping machine hopperApakah kaedah penggerudian

  • segera:Peringatan: Maklumat MunichTekanan hidraulik paksi naik bimbitTerminologi asas memberi anda MunichTekanan hidraulik paksi naik bimbitTerminologi asas oleh syarikat kami, perkhidmatan MunichTekanan hidraulik paksi naik bimbitTerminologi asas dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MunichTekanan hidraulik paksi naik bimbitTerminologi asas, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MunichTekanan hidraulik paksi naik bimbitTerminologi asas. MunichTekanan hidraulik paksi naik bimbitTerminologi asas di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MunichTekanan hidraulik paksi naik bimbitTerminologi asas, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!