YuciJembatan pengangkutan bekasApakah faktor kerja

masa pelepasan:2024-02-14 11:57:47 Pengguna pos:161HP196399230 Paparan halaman:327

Petua teras:Yuci, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk dengan cepat dan selamat mengubah produk dan barang. Ad

dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk dengan cepat dan selamat mengubah produk dan barang. Adakah anda tahu klasifikasinya? Adakah anda tahu penggunaan relatif? Kalau awak tak faham

Jembatan pengangkutan sudah merupakan bentuk struktur yang sangat kelihatan di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, mari tengok!

Due to the fact that the boarding bridge can be used in many loading and unloading situations, the parameters of the boarding bridge also vary in different places. Contohnya, mod pergerakan, tujuan khusus, persekitaran kerja, saiz bangku kerja, muatan, tinggi lajur,YuciJambatan naik selesai, dll. jambatan papan patut ditakrif dengan jelas satu per satu.

YuciCiri-ciri: Mengadopsi lengan yang boleh dilipat (dua lengan seksyen, tiga lengan seksyen), dengan tinggi kerja - meter, dan lengan angkat boleh putar darjah;, Kedua-dua jadual tukar dan platform kerja boleh beroperasi. Platform kerja boleh berjalan dengan selamat dengan ledakan di mana-mana kedudukan, dan kelajuan berjalan menurun dengan naik tinggi angkat. Tetapkan platform atas dan bawah (platform tanah dan platform kenderaan platform), dan guna switches arah untuk bertukar antara platform atas dan bawah.

Apabila kita beroperasi jambatan naik tetap, kita perlu belajar lebih banyak tentang operasi dan penggunaan tabu jambatan naik tetap. Ini akan membantu kita mengendalikan jambatan boarding tetap dengan lebih tepat, sementara memperhatikan tabu untuk mencegah ralat dan memastikan selesai kerja.

PelotasSebagai bahagian penting jambatan naik, tinggi boleh disesuaikan mengikut kenderaan-kenderaan yang berbeza barang-barang, sehingga ia boleh menjadi aras dengan platform pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang-barang. Kerana produksi jambatan penerbangan hidraulik elektrik oleh pembuat yang berbeza, tinggi platform desain dan pembuatan dan jarak dari tanah juga berbeza, dengan tinggi yang berlainan dari mm hingga mm. Tinggi strok angkat hidraulik berlainan dari mm hingga mm, dan tinggi jambatan boarding hidraulik elektrik sendiri ditambah tinggi strok adalah mm, yang boleh dipenuhi oleh hampir semua kenderaan kargo (dengan tinggi kenderaan umum ).

Pertahanan bulanan jambatan penerbangan hidraulik: periksa pakaian pada gulung, peluru dan perlindungan sementara, pins silinder dan perlindungan, peluru dan perlindungan selain itu; Kualiti minyak dan aras minyak hidraulik; Jembatan penerbangan hidraulik sepatutnya ditangkap sepanjang proses dan pada kedudukan ini, permukaan hidraulik sepatutnya hingga milimeter lebih tinggi dari bawah kotak. Minyak hidraulik gelap, melekat, membuat jembatan penerbangan lebih baik berkhidmat anda.

Semak jika valv manual terbuka. Apabila digunakan ia patut diganti secara tepat waktu; Tambah minyak ke setiap bahagian untuk memperpanjang kehidupan perkhidmatan. Jembatan penerbangan hidraulik mempunyai julat yang luas penggunaan. Melakukan titik di atas dengan baik tidak hanya memastikan keselamatan peribadi anda tetapi juga memperpanjang kehidupan perkhidmatan peralatan, ia mesti dibuka, jika tidak jambatan naik mungkin rosak.


YuciJembatan pengangkutan bekasApakah faktor kerja



Operasi tidak sah merujuk kepada operasi yang melebihi kemampuan muatan, muatan, dan kapasitas pengurusan yang diperlukan semasa operasi muatan dan muatan hidraulik. Kerana analisis sistem yang sukar dan kecil dari jambatan penerbangan hidraulik, kerja ini sangat arbitrari, menghasilkan buang-buang masa dan kerja. Sebagai hasilnya, kelajuan logistik memperlambat, menghasilkan kehilangan lebih banyak barang. Menurut statistik, kemungkinan kerosakan kargo dalam kerja jambatan boarding hidraulik lebih tinggi daripada kerja transportasi dan penyimpanan. kerja jambatan boarding hidraulik berlebihan meningkatkan kemungkinan kerosakan kargo.

Jembatan pengangkutan tetap digunakan secara luas dalam pelbagai perusahaan industri dan garis produksi, seperti kereta api, bekas, penghasilan mold, pemprosesan kayu, penuhian kimia,YuciVehicle mounted boarding bridge, dll., yang boleh memenuhi permintaan berat ketinggian kerja yang berbeza, dan boleh dilengkapi dengan pelbagai meja, memecahkan kesulitan pelbagai operasi berat dalam perusahaan industri dan membuat operasi produksi menjadi lebih sukar. Bagaimanapun, selepas menggunakannya untuk beberapa masa, peranti mungkin terjebak. Bagaimana kita boleh menyelesaikan masalah jambatan naik tetap terjebak?

Setiap perusahaan mempunyai persekitaran kerja yang sesuai untuk setiap perusahaan, tanpa perlukan bekalan kuasa, dan boleh mencapai muatan dan muatan yang selamat dan cepat. Jembatan pengangkutan bergerak digunakan secara luas dalam platform kargo dan laman muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan. Ia adalah muatan kargo dan muatan peralatan bantuan yang digunakan bersama dengan forklift. Oleh itu, sebelum bekerja sama, penting untuk menjelaskan persekitaran kerja dan suhu jembatan pengangkutan suai anda. Hanya dengan cara ini pembuat paksi boleh menyesuaikan paksi mengikut keperluan pelanggan.

Kualiti yang baikAlasan: Penapis diblokir.

Pemilihan tidak sesuai produk minyak Brand, kualiti dan grad viskositi minyak tidak memenuhi keperluan, atau brand berbeza minyak hidraulik dicampur, menghasilkan indeks viskositi terlalu rendah atau terlalu tinggi minyak hidraulik. Jika viskositi minyak terlalu tinggi, kerugian kuasa meningkat dan suhu minyak meningkat; Jika viskositi terlalu rendah, kebocoran meningkat dan suhu minyak meningkat.

Setiap perusahaan mempunyai persekitaran kerja yang sesuai untuk setiap perusahaan, jadi keperluan untuk naik jambatan juga berbeza. Jembatan naik bimbit hanya memerlukan satu orang untuk beroperasi, tanpa perlukan bekalan kuasa, dan boleh mencapai muatan dan muatan yang selamat dan cepat. Jembatan pengangkutan bergerak digunakan secara luas dalam platform kargo dan laman muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan. Ia adalah muatan kargo dan muatan peralatan bantuan yang digunakan bersama dengan forklift. Oleh itu, sebelum bekerja sama, penting untuk menjelaskan persekitaran kerja dan suhu jembatan pengangkutan suai anda. Hanya dengan cara ini pembuat paksi boleh menyesuaikan paksi mengikut keperluan pelanggan.


YuciJembatan pengangkutan bekasApakah faktor kerja



Adakah anda tahu beberapa ciri-ciri kerja dari jembatan naik hidraulik? Hari ini, saya akan membawa anda untuk memahami!

jumlah kosOperasi tidak sah merujuk kepada operasi yang melebihi kemampuan muatan, muatan, dan kapasitas pengurusan yang diperlukan semasa operasi muatan dan muatan hidraulik. Kerana analisis sistem yang sukar dan kecil dari jambatan penerbangan hidraulik, kerja ini sangat arbitrari, menghasilkan buang-buang masa dan kerja. Sebagai hasilnya, kelajuan logistik memperlambat, menghasilkan kehilangan lebih banyak barang. Menurut statistik, kemungkinan kerosakan kargo dalam kerja jambatan boarding hidraulik lebih tinggi daripada kerja transportasi dan penyimpanan. kerja jambatan boarding hidraulik berlebihan meningkatkan kemungkinan kerosakan kargo.

Sistem hidraulik menyediakan kuasa untuk mengangkat dan menurunkan lebih lembut.

Alasan: Penapis diblokir.

YuciSelamat datang ke produk syarikat kita. dan membandingkan solusi. kemudian, kita telah menentukan bentangan silinder hidraulik lif yang dipandu oleh seluruh silinder hidraulik. Kinematik, analisis dinamik dan rancangan optimizasi mekanik mekanisme mengangkat tali ganda yang dipandu oleh silinder hidraulik menyediakan asas teori dan rancangan optimizasi yang boleh dilakukan untuk mengurangkan lebih lanjut dorongan mekanisme pemotong yang dipandu oleh silinder hidraulik dan meningkatkan kelajuan. Kestabilan jambatan naik.

Pemacu hidraulik penuh, dengan prestasi penutup yang baik dan hidup perkhidmatan panjang; Kekuatan tinggi; U” Rancangan cahaya bentuk boleh memastikan muatan tinggi dan operasi jangka panjang tanpa deformasi; Mengadopsi plat baja berpotensi anti slip untuk memastikan prestasi anti slip yang baik platform; Pasang rok kaki anti berguling di kedua-dua sisi untuk mencegah cedera tak sengaja disebabkan oleh platform kaki; Dipersediakan dengan tongkat sokongan untuk memastikan keselamatan pegawai penyelamatan memasuki dalaman jambatan papan naik untuk penyelamatan, jambatan papan gerak bergerak adalah jenis jambatan papan bergerak yang boleh ditarik oleh forklift,YuciJenis bergerak hidraulik paksi naik, traktor, dll. Ia dikembangkan dengan menggabungkan teknologi bingkai trak trek rata. Bagian depan disediakan dengan rod a universal bertugas berat dan roda trak yang boleh dipotong ke kedua- dua sisi. Apabila pergerakan diperlukan, roda universal boleh dipotong ke ujung bawah dan roda trak boleh dipasang, Ia boleh dengan mudah dan mudah mencapai pergerakan tarikan.

Lebar jambatan papan juga memerlukan lebar tertentu sendiri. Bagaimanapun, jika lebar terlalu kecil, ia tidak menyebabkan memuatkan dan memuatkan barang forklift. Jika lebar terlalu besar, ia boleh memegang ruang tertentu, yang tidak diperlukan. Jadi lebar yang masuk akal diperlukan biasanya lebar jambatan penerbangan hidraulik elektrik adalah mm, mm dan mm. Lebar jambatan dibahagi kepada lebar dalaman dan lebar keseluruhan. Seperti yang telah kita sebutkan, lebar dalaman ialah lebar laluan, dan lebar keseluruhan merujuk terutama kepada lebar garis pengawal di kedua-dua sisi tambah lebar laluan. Lebar keseluruhan boleh diabaikan dalam penggunaan, tetapi semua orang masih peduli tentang lebar dalaman

Hak cipta dan notis:
1. YuciJembatan pengangkutan bekasApakah faktor kerja yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat YuciJembatan pengangkutan bekasApakah faktor kerja, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan YuciJembatan pengangkutan bekasApakah faktor kerja adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian YuciJembatan pengangkutan bekasApakah faktor kerja mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Houstonmengesyorkanberita
HoustonBerita terkini