AbonyJembatan naik bimbit hidraulikMasalah rosak

masa pelepasan:2024-03-01 10:07:13 Pengguna pos:161HP196399230 Paparan halaman:452

Petua teras:Abony,Pengurusan masalah: Mengganti pompa perlengkapan boleh menghapuskan masalah.Minyak hidraulik No. anti memakai minyak hi

Pengurusan masalah: Mengganti pompa perlengkapan boleh menghapuskan masalah.

Minyak hidraulik No. anti memakai minyak hidraulik.

AbonySimpan minyak di kawasan yang dibersihkan dan berhati-hati bila menukar minyak atau bahan bakar. Hanya saluran pembersihan yang dilengkapi dengan penapis mata halus boleh digunakan untuk menuangkan minyak dari bekas ke dalam tangki bahan bakar kereta. Sudah tentu,AbonyKllimping bimbit, minyak yang anda aplikasikan sepatutnya jenis yang direkomendasikan oleh pembuat.

Pemacu hidraulik penuh, mudah beroperasi dan boleh dipercayai beroperasi; Plat bibir disambung ke platform menggunakan lengkap lengkap lengkap, yang mempunyai kekuatan tinggi dan kepercayaan yang baik; Adopting imported sealing components to ensure excellent sealing performance of the hydraulic system; Mengadopsi stesen hidraulik modular terintegrasi yang diimport, dengan prestasi penutup yang baik dan hidup perkhidmatan panjang; Kekuatan tinggi; U” Rancangan cahaya bentuk boleh memastikan muatan tinggi dan operasi jangka panjang tanpa deformasi; Mengadopsi plat baja berpotensi anti slip untuk memastikan prestasi anti slip yang baik platform; Pasang rok kaki anti berguling di kedua-dua sisi untuk mencegah cedera tak sengaja disebabkan oleh platform kaki; Dipersediakan dengan tongkat sokongan untuk memastikan keselamatan pegawai penyelamatan memasuki dalaman jambatan papan naik untuk penyelamatan, jambatan papan gerak bergerak adalah jenis jambatan papan bergerak yang boleh ditarik oleh forklift, traktor, dll. Ia dikembangkan dengan menggabungkan teknologi bingkai trak trek rata. Bagian depan disediakan dengan rod a universal bertugas berat dan roda trak yang boleh dipotong ke kedua- dua sisi. Apabila pergerakan diperlukan, roda universal boleh dipotong ke ujung bawah dan roda trak boleh dipasang, Ia boleh dengan mudah dan mudah mencapai pergerakan tarikan.

ChangyonSelain peralatan umum, jambatan penerbangan hidraulik yang stabil juga perlu dilengkapi dengan valv overflow berdasarkan prestasinya untuk mencegah tekanan berlebihan semasa pergerakan ke atas. Dan apabila sistem hidraulik mengalami pecahan saluran paip yang menyebabkan turun cepat,AbonyJembatan penerbangan hidraulik bergerak, sepatutnya ada saluran paip yang boleh memotong sirkuit minyak secara automatik. Kabur ruang; Dan rem tangan kecemasan mesti disediakan, yang boleh dihentikan segera dalam kes kecemasan untuk menghindari cedera. Oleh itu, peminta memilih lif kargo hidraulik dengan valv putus saluran paip dan brek tangan kecemasan, yang lebih efisien.

Kehidupan perkhidmatan jambatan naik kecil juga berkaitan dengan kualiti peralatan sendiri. Pilih perusahaan kecil dengan harga rendah dan kualiti rendah untuk produksi dan penghasilan boleh menghemat biaya dalam masa singkat. Namun, ia juga meletakkan dasar untuk penggunaan masa depan. If quality problems and accidents occur, it will not only cause personnel and property losses, but also delay delivery time, causing immeasurable direct or indirect losses.

Jembatan penerbangan hidraulik adalah peralatan bantuan khusus untuk mencapai muatan dan muatan cepat barang, dan adalah pembantu yang baik kita. Namun, kegagalan semasa penggunaan tidak dapat dihindari. Apa yang patut kita lakukan bila menghadapi kerosakan?


AbonyJembatan naik bimbit hidraulikMasalah rosak



Keperluan untuk menggunakannya adalah untuk memilih pembuatan besar untuk produksi, memilih yang diketahui, kualiti dijamin, untuk mengelakkan risau and a sendiri.

Fungsi: Memuatkan yang sesuai, kestabilan yang kuat, dan biaya penyelamatan yang rendah. Tersesuai untuk pelbagai kenderaan pada memuatkan dan memuatkan laman dan tempat dengan lalu lintas relatif sibuk. Memuatkan dan membuka kenderaan platform, mengangkat kenderaan platform, dan membuka kenderaan platform: Peranti slip device: Peranti ini diseweldi dari plat besi, dan operasi juga sangat mudah dan mudah. Hanya menyesuaikan tinggi plat penyesuaian ke kedudukan yang sesuai jambatan naik bimbit yang kekal boleh dipindahkan ke mana-mana tempat, dan sambungkan plat menara depan ke trak untuk memuatkan dan memuatkan barang secara langsung.

Terdapat banyak jenis jambatan naik dan kaedah pemasangan mereka juga berbeza. Hanya melalui aplikasi yang masuk akal boleh efisiensi kerja mereka dipaksimumkan. Di bawah, editor akan menjelaskan kepada anda bagaimana untuk memasang cepat jambatan boarding ton.

Selepas operasi selesai, lepaskan rantai tetap dan tekan pengendali pada rak. Kendaraan akan memandu dan rak akan ditetapkan semula. Angkat bahagian belakang jambatan naik dan gantung di dalam kenderaan.


AbonyJembatan naik bimbit hidraulikMasalah rosak



Blok brek peralatan.

Penyesuaian SkemaAdakah anda tahu beberapa ciri-ciri kerja dari jembatan naik hidraulik? Hari ini, saya akan membawa anda untuk memahami!

Sabuk keselamatan perlu diperiksa setiap enam bulan, dengan beban kilogram. Masa ujian ialah lima minit. Selepas ujian, periksa sama ada sabuk keselamatan rosak atau rosak, dan simpan rekod eksperimen. Setiap sabuk keselamatan yang tidak berkualifikasi patut dihentikan secara segera. Promosion jangka panjang bagi pelbagai produk markah seperti penghasil paksi, dengan produk yang ditentukan lengkap dan kualiti yang dijamin

Langkah dalam menghasilkan jambatan papan adalah untuk memotong dan memberi makan bahan yang diperlukan ke dalam baja menurut lukisan.

AbonyPreventive measures: Timely maintenance or replacement of excessively worn parts. According to statistics, under normal circumstances, imported hydraulic pumps and motors have been in operation for five to six years, and domestic products have been in operation for two to three years, and their wear has become quite severe. Timely maintenance is necessary. Jika tidak, operasi akan pada dasarnya normal apabila mesin sejuk, tetapi selepas - jam operasi, kelajuan pergerakan setiap mekanisme dalam sistem akan perlahan secara signifikan, dan diperlukan untuk menghentikan mesin dan menunggu suhu minyak untuk menurun sebelum terus bekerja.

Jembatan memasuki papan, seperti yang dikatakan nama, rujuk ke jembatan memasuki papan memasuki platform operasi memuatkan dan memuatkan. Permukaan papan utama jembatan memasuki papan memasuki adalah mengufuk dengan aras atas platform operasi memuatkan dan memuatkan. Sempurna disertai ke dalam platform ia tidak akan mempengaruhi tugas operasi lain pada platform tanpa memuatkan dan membuka operasi. Jembatan boarding dengan jenis struktur ini digunakan secara luas dan juga peranti bantuan boarding relatif cepat. Rancangannya biasanya dijandardizasi sepenuhnya sejak rancangan struktur bangunan. Kami adalah pembuat jambatan jangka panjang.

Hari ini, jambatan penerbangan hidraulik elektrik telah menjadi alat memuatkan dan memuatkan yang digunakan oleh ramai syarikat. Berbanding dengan ramai kawan-kawan saya masih tidak terlalu biasa dengan jambatan hidraulik listrik. Below, the editor will explain the product parameters and specifications related to the length, slope

Hak cipta dan notis:
1. AbonyJembatan naik bimbit hidraulikMasalah rosak yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat AbonyJembatan naik bimbit hidraulikMasalah rosak, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan AbonyJembatan naik bimbit hidraulikMasalah rosak adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian AbonyJembatan naik bimbit hidraulikMasalah rosak mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Houstonmengesyorkanberita
HoustonBerita terkini