Agnel sur SeineJembatan naik bimbit hidraulikPerbandingan lebar pendesak

  • masa pelepasan:2024-03-27 18:28:16
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:566
  • Penerangan pantas:

    Agnel sur Seine,Pemacu hidraulik penuh, mudah beroperasi dan boleh dipercayai beroperasi; Syarikat kami telah terlibat dalam berbagai je

Kandungan artikel

Pemacu hidraulik penuh, mudah beroperasi dan boleh dipercayai beroperasi; Syarikat kami telah terlibat dalam berbagai jenis kilang jambatan boarding dan bahan lain selama bertahun-tahun, dan beroperasi dengan integriti. Plat bibir disambung ke platform menggunakan lengkap lengkap lengkap, yang mempunyai kekuatan tinggi dan kepercayaan yang baik; Mengadopsi komponen penyegelan yang diimport untuk memastikan prestasi penyegelan yang baik bagi sistem hidraulik; Adopting imported integrated modular hydraulic station, with good sealing performance and long service life; Kekuatan tinggi; U” Rancangan cahaya bentuk boleh memastikan muatan tinggi dan operasi jangka panjang tanpa deformasi; Mengadopsi plat baja berpotensi anti slip untuk memastikan prestasi anti slip yang baik platform; Pasang rok kaki anti berguling di kedua-dua sisi untuk mencegah cedera tak sengaja disebabkan oleh platform kaki; Ada tongkat sokongan yang memastikan keselamatan pegawai penyelamatan masuk ke dalam jambatan naik untuk penyelamatan.

Kedua-dua mengangkat elektrik dan mengangkat manual dan menurunkan menggunakan suis pompa manual untuk kembali.

Agnel sur SeineApabila menggunakan jambatan naik, pastikan platform stabil dan tegas, dan pastikan rantai tetap tetap tetap pada kenderaan. Apabila menarik, had kelajuan ialah kilometer/jam. Semasa proses turun jambatan naik, semua pegawai diharamkan mendaki, dan operasi muatan berlebihan diharamkan semasa menggunakan jambatan naik. The hydraulic oil used should be kept clean and should not be mixed with water or other impurities. It is generally replaced every six months. The hydraulic oil is usually N in winter and N in summer. When the boarding bridge malfunctions, the operation should be stopped immediately to eliminate the problem.

Jembatan trak besar berfungsi lebih baik sebagai jembatan penerbangan hidraulik antara trak besar dan forklift elektrik semasa memuatkan, memuatkan pengangkutan, dan pengangkutan. According to classification, it can be simply divided into mobile boarding bridges and fixed boarding bridges. Mobile boarding bridges are also divided into mechanical boarding bridges and hydraulic boarding bridges. Fixed boarding bridges are generally divided into hydraulic boarding bridges, airbag boarding bridges (also known as pneumatic boarding bridges or airbag boarding bridges), simple boarding bridges or mechanical boarding bridges.

MesaJembatan penerbangan hidraulik terutama dibuat dari plat besi tebal anti slip semasa proses produksi dan produksi, dan semua peralatan boleh menyediakan ciri-ciri anti slip yang baik ke tahap tertentu dalam operasi dan aplikasi. Jembatan muatan tekan hidraulik adalah peralatan bantuan khusus yang mengekalkan muatan dan muatan cepat barang. Fungsi penyesuaian tingginya mencipta jembatan antara trak besar dan platform kargo dalam gudang. Kendaraan pengangkutan seperti forklift elektrik boleh segera memasuki trak besar untuk melakukan muatan dan muatan mass a barang, juga dikenali sebagai platform perkhidmatan muatan dan muatan. Dengan cara itu, peranti boleh melepaskan butang valv balik semasa proses menurunkan, dengan itu mengurangkan berat peranti.

Rancangannya biasanya dijandardizasi sepenuhnya sejak rancangan struktur bangunan.

Bagaimana untuk menjaga jambatan boarding?


Agnel sur SeineJembatan naik bimbit hidraulikPerbandingan lebar pendesak



Jembatan boarding bergerak yang boleh ditarik adalah jenis jembatan boarding bergerak yang boleh ditarik oleh forklift, dll. Ia dikembangkan dengan menggabungkan teknologi bingkai trak trek rata. Bagian depan dilengkapi dengan rod a universal bertugas berat dan roda trak yang boleh dipotong ke kedua- dua sisi. Bila pergerakan diperlukan, roda universal boleh dipotong ke ujung bawah dan roda trak boleh dipasang, yang boleh dengan mudah dan selesa mencapai pergerakan trak. Berikut adalah ciri-ciri produk.

Ada tiga papan bergerak di kedua-dua sisi papan penyesuaian, yang dapat mengelakkan bahaya menghancurkan jari kaki anda apabila papan penyesuaian turun, memastikan keselamatan. The front of the fixed boarding bridge adjustment plate base is designed to be open, making it convenient and fast to clean debris.

Jembatan pengangkutan tetap platform perkhidmatan segera dipasang pada pinggir luar platform perkhidmatan yang tidak dimuatkan semasa keseluruhan proses pemasangan. Apabila dilaksanakan, tidak perlu menggali atau mengubur ruang dalam pembangunan terowong pada platform muatan dan membuang, dan kebanyakan bangunan tidak perlu diubahsuai dalam terma struktur.

pelaburanIa adalah tinggi dan memakan masa, jadi biaya adalah secara alami lebih tinggi, jadi harga penyesuaian tidak-piawai adalah secara alami lebih tinggi daripada jambatan boarding konvensional. Mari kita lihat aspek apa yang kita perlu tahu sebelum menyesuaikan jambatan boarding.

Jembatan penerbangan hidraulik terutama dibuat dari plat besi tebal anti slip semasa proses produksi dan produksi, dan semua peralatan boleh menyediakan ciri-ciri anti slip yang baik ke tahap tertentu dalam operasi dan aplikasi. Jembatan muatan tekan hidraulik adalah peralatan bantuan khusus yang mengekalkan muatan dan muatan cepat barang. Fungsi penyesuaian tingginya mencipta jembatan antara trak besar dan platform kargo dalam gudang. Kendaraan pengangkutan seperti forklift elektrik boleh segera memasuki trak besar untuk melakukan muatan dan muatan mass a barang, juga dikenali sebagai platform perkhidmatan muatan dan muatan. Dengan cara itu, peranti boleh melepaskan butang valv balik semasa proses menurunkan, dengan itu mengurangkan berat peranti.

Saiz kerja: Tersuai mengikut keperluan pelanggan bukan piawai, saiz merupakan pertimbangan utama bagi pelanggan. Sama ada ia sesuai untuk platform besar atau memerlukan saiz kecil disesuaikan mengikut keperluan sebenar tanpa sebarang deviasi., Kapasiti muatan: Kapasiti muatan jambatan pengangkutan tetap berbeza bergantung pada situasi penggunaan. Pelanggan boleh menyesuaikan tonasi mengikut keperluan mereka sendiri, dan silinder minyak dan motor yang dikonfigur juga berbeza. Fabrik jambatan pengangkutan profesional menawarkan harga tinggi, perkhidmatan, penyelesaian di situ, dan pengurusan jujur!


Agnel sur SeineJembatan naik bimbit hidraulikPerbandingan lebar pendesak



Pipa minyak sistem transmisi hidraulik akan mempunyai kawasan bocor paru. Periksa paip minyak dan gantikannya. Pipa minyak hidraulik adalah penting untuk platform angkat hidraulik, kerana ia adalah saluran keselamatan kritik untuk tekanan kerja.

biaya produksiApabila jambatan pengangkutan hidraulik dimuatkan dan berfungsi, akan ada situasi yang lemah mengangkat atau tidak mampu mengangkat. Oleh itu ia berkesan untuk memastikan bahawa barang-barang tidak berlebihan dalam perjalanan. Untuk orang-orang yang telah menggunakan produk ini, kegemaran tidak boleh dibatasi dengan produk yang biasa. Jembatan penerbangan hidraulik digunakan secara luas dalam platforma bekalan dan fasilitas muatan dan muatan bimbit, dan digunakan bersama dengan forklift.

When using the lifting channel the four legs should be firmly supported on a solid ground (based on whether the walking wheel is about to detach from the ground). Sleepers can be used when necessary. Saluran angkat hanya boleh dimuatkan untuk operasi selepas dijalankan udara - kali. Pusat graviti muatan seharusnya hampir pusat bangku kerja yang mungkin. Pintu bergerak di kedua-dua ujung kereta api perlindungan seharusnya dikunci dengan selamat di belakang mereka sebelum operasi.

Lepaskan butang permulaan, jambatan penerbangan tetap akan turun secara automatik,Agnel sur SeineJembatan pengangkutan yang tetap, dan papan sirkuit akan ditempatkan di belakang trak. Selepas selesai langkah di atas, sama ada pemilihan laman, desain lubang, dan pemasangan berada di tempat, serta sama ada ada pembinaan, akan mempengaruhi kehidupan perkhidmatan dan keselamatan jambatan naik hidraulik yang tetap.

Fungsi penyesuaian tinggi platform mencipta jambatan diantara trak besar dan platform kargo dalam gudang. Forklift elektrik dan kenderaan pengangkutan lain boleh segera memasuki trak besar untuk melakukan muatan dan lepaskan skala besar barang,Agnel sur SeineJembatan memuatkan bekas,Agnel sur SeineJembatan penerbangan tetap hidraulik, juga dikenali sebagai platform perkhidmatan muatan dan lepaskan. Namun, tinggi kereta masuk dan keluar kenderaan berbeza, dan biasanya terdapat perbezaan tinggi tertentu antara perkembangan kenderaan dan pemuatan dan lepaskan platform perkhidmatan.

Kedua-dua mengangkat elektrik dan mengangkat manual dan menurunkan menggunakan suis pompa manual untuk kembali.


HoustonMaklumat produk lain
  • SalernoPlatform mengangkat secara keseluruhanPermintaan menyusut dengan cepat

    SalernoPlatform mengangkat secara keseluruhanPermintaan menyusut dengan cepat

  • SalernoFlip belakang pemutar hidraulikCara memilih peralatan yang sesuai dengan anda

    SalernoFlip belakang pemutar hidraulikCara memilih peralatan yang sesuai dengan anda

  • BāgherhātRalat pengubah kuasaCara mengekalkan bumbung kren semasa pembinaan

    BāgherhātRalat pengubah kuasaCara mengekalkan bumbung kren semasa pembinaan

  • Dun LaoghairePlatform angkat hidraulik 3 tonManfaat dan kesan positif strategi

    Dun LaoghairePlatform angkat hidraulik 3 tonManfaat dan kesan positif strategi

  • Dun LaoghairePlatform jembatan naikPetikan Inventori

    Dun LaoghairePlatform jembatan naikPetikan Inventori

  • Lapangan Terbang Berlin BrandenburgAngkat jambatan naik bimbit hidraulikPenyelesaian masalah demam

    Lapangan Terbang Berlin BrandenburgAngkat jambatan naik bimbit hidraulikPenyelesaian masalah demam

  • Lapangan Terbang Berlin BrandenburgPlatform mengangkat selai aluminium 8-meterinformasi produk

    Lapangan Terbang Berlin BrandenburgPlatform mengangkat selai aluminium 8-meterinformasi produk

  • Lapangan Terbang Berlin BrandenburgFlip plate hydraulic roadblock machinePengeluaran profesional

    Lapangan Terbang Berlin BrandenburgFlip plate hydraulic roadblock machinePengeluaran profesional

  • segera:Peringatan: Maklumat Agnel sur SeineJembatan naik bimbit hidraulikPerbandingan lebar pendesak memberi anda Agnel sur SeineJembatan naik bimbit hidraulikPerbandingan lebar pendesak oleh syarikat kami, perkhidmatan Agnel sur SeineJembatan naik bimbit hidraulikPerbandingan lebar pendesak dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Agnel sur SeineJembatan naik bimbit hidraulikPerbandingan lebar pendesak, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Agnel sur SeineJembatan naik bimbit hidraulikPerbandingan lebar pendesak. Agnel sur SeineJembatan naik bimbit hidraulikPerbandingan lebar pendesak di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Agnel sur SeineJembatan naik bimbit hidraulikPerbandingan lebar pendesak, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!