GhentJembatan naik hidraulik tetapLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan dan pemasangan

  • masa pelepasan:2024-03-27 19:44:49
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:284
  • Penerangan pantas:

    Ghent,Lakukan pemeliharaan dan pemeriksaan komponen, seperti pintu lif, pintu naik, dan kandang penggantian.[UNK][UNK]. Muat d

Kandungan artikel

Lakukan pemeliharaan dan pemeriksaan komponen, seperti pintu lif, pintu naik, dan kandang penggantian.

[UNK][UNK]. Muat dan membuang jembatan bimbit: digunakan di tempat tanpa memuatkan dan membuang platform atau di mana memuatkan dan membuang barang bimbit diperlukan. Jika tidak ada platform memuatkan dan memuatkan pada laman logistik, sebagai tindakan pembaikan, jambatan boarding bimbit adalah penyelesaian yang sangat sesuai. jambatan boarding bimbit sama dengan cerun struktur besi bergerak, dan forklift juga boleh memandu secara langsung ke dalam kereta trak untuk operasi muatan dan unloading batch. Apa yang perlu saya lakukan jika silinder hidraulik paksi boarding bocor minyak? Cilinder hidraulik adalah komponen relatif penting dalam peralatan hidraulik, bertanggungjawab untuk mengangkat dan menurunkan kerja peralatan. Apabila ada kebocoran minyak dalam silinder hidraulik, semua orang harus menganggapnya serius.

GhentFungsi: Memuatkan yang sesuai, kestabilan yang kuat, dan biaya penyelamatan yang rendah. Tersesuai untuk pelbagai kenderaan pada memuatkan dan memuatkan laman dan tempat dengan lalu lintas relatif sibuk. Memuatkan dan membuka platforms, platforms mengangkat, dan membuka platforms: peranti anti slip: Peranti ini diseweldi dari plat besi, yang dapat mencapai fungsi anti slip secara efektif dan selamat dan dipercayai.

Menggunakan pam hidraulik yang beroperasi dengan tangan sebagai sumber kuasa (penyesuaian tinggi jambatan papan boleh dicapai tanpa perlukan bekalan kuasa luaran).

LakhdariaPress the start button, and the fixed hydraulic boarding bridge will automatically rise. Apabila ia mencapai kedudukan tinggi, permintaan potensi untuk peralatan pengendalian bahan juga meningkat dengan tajam dari masa ke masa! Terutama jambatan penerbangan hidraulik yang tetap digunakan secara luas di gudang,GhentJembatan boarding tetap,GhentJembatan boarding jenis platform, dermaga, gudang, platform kargo, lapangan terbang dan pelabuhan eksport lain, dan mempunyai volum penghantaran yang besar dan penggunaan sering. Jadi, dengan kemajuan terus menerus dan perlahan perusahaan antarabangsa dalam industri penghasilan. Kualiti penghasilan jambatan naik hidraulik dan saluran naik hidraulik juga terus meningkat, yang telah membawa kepada beberapa perusahaan dengan kemampuan penghasilan yang relatif kuat.

Karakteristik jambatan penerbangan hidraulik tetap adalah operasi kawalan elektrik hanya perlu menekan butang, dan plat penyesuaian akan secara automatik naik menjadikan operasi sangat mudah; Lepaskan butang, menyesuaikan papan untuk menurunkan berat badannya sendiri, dan letakkan papan pendaratan daun longgar pada trak untuk digunakan.

Rancangannya biasanya dijandardizasi sepenuhnya sejak rancangan struktur bangunan.

Kualiti tertinggiApabila jambatan naik tetap kembali ke posisi awalnya, trak boleh mula pergi.

It is inevitable to apply a certain amount of pressure to the boarding bridge due to frequent shipment at the cargo outlet, high usage frequency, and high loading pressure. Masalah ini telah berlaku untuk masa yang lama tetapi jambatan naik bimbit mempunyai frekuensi penggunaan yang lebih rendah daripada jambatan naik tetap, dengan tonasi muatan yang kurang, jadi ia boleh digunakan untuk masa yang lama, membuat ia sukar untuk menyebabkan masalah.

Sebab lokasi penggunaan berbeza, perlu memperhatikan jambatan papan yang boleh memenuhi parameter yang digunakan dalam lokasi ini. Biasanya, parameter terperinci seperti persekitaran kerja, saiz bangku kerja, kapasitas muatan, tujuan, persekitaran kerja, tinggi angkat, dll. perlu dianggap.


GhentJembatan naik hidraulik tetapLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan dan pemasangan



Apabila jambatan naik tetap kembali ke posisi awalnya, trak boleh mula pergi.

bagaimanaJambatan muatan dan muatan tetap: Jambatan muatan dan muatan tetap adalah peralatan bantuan khusus untuk mencapai muatan dan muatan cepat barang. Fungsi penyesuaian tingginya menggunakan jambatan antara trak dan platform kargo dalam gudang, dan forklift dan kenderaan lain boleh bergerak dan muat barang dalam batch dalam trak. Hanya satu orang yang boleh bekerja untuk mencapai muatan dan muatan cepat barang. Ia memungkinkan perusahaan untuk mengurangkan jumlah besar kerja, meningkatkan efisiensi kerja, dan mendapatkan keuntungan ekonomi yang lebih besar.

Spesifikasi dan dimensi jambatan pengangkutan bergerak: (mm) Panjang jambatan - mm (+ Lebar jambatan - mm) Julat perlampatan - - Muatan nilai: T T T Frekuensi cranking tangan julat penuh - kali Julat boleh diatur Tinggi: -DCQY-. Saiz: Julat perlampatan: mm Panjang jambatan: mm Lebar jambatan: mm Frekuensi cranking tangan julat penuh: Sokongan utama: Pipa besi bentuk istimewa digunakan.

Jembatan pengangkutan adalah saluran pemuatan dan pembuatan palet modern biasa, yang termasuk platform pemuatan dan pembuatan tinggi, plat penyesuaian tinggi yang menyambungkan platform ke kenderaan pengangkutan melalui jembatan mengapung, dan forklift atau kenderaan pemindahan manual yang masuk dan keluar kenderaan pengangkutan. e. Terutama digunakan untuk memuatkan dan membuang barang dalam logistik, pos dan telekomunikasi, pengangkutan elektrik, perusahaan, tetapi tinggi kereta berbeza. Selalu ada perbezaan tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan platform muatan dan muatan. Pemindahan forklift boleh cepat masuk dan keluar kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan saluran muatan dan muatan untuk penukaran cepat produk dan barang. Use boarding bridges to provide reliable connections. Langkah adalah untuk menekan tangan angkat untuk meningkatkan jambatan boarding di atas bawah kereta.

GhentJembatan penerbangan jenis platform juga dirancang dalam berbagai bentuk struktur menurut keadaan di lokasi yang berbeza. Ia juga boleh disesuaikan ke atas (di bawah platform kargo) atau ke bawah (di bawah platform kargo) dalam julat tertentu, yang boleh memenuhi pemasangan dan penggunaan kebanyakan platform muatan dan muatan.

Lepaskan butang permulaan,GhentJembatan naik bimbit Forklift, jambatan penerbangan tetap akan turun secara automatik, dan papan sirkuit akan ditempatkan di belakang trak. Selepas selesai langkah di atas ia boleh dimuatkan dan dimuatkan.

Jembatan penerbangan tetap adalah mesin dan peralatan bantuan khusus yang boleh menjaga pengendalian kargo cepat, dan nisbah aspek semua mesin dan peralatan boleh disesuaikan. Apabila melaksanakan, ia adalah mungkin untuk membina jambatan antara trak dan platform perkhidmatan barang gudang dengan cara yang masuk akal.


HoustonMaklumat produk lain
  • PerkhemahanPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiKaedah inovatif untuk membuka pasaran dengan

    PerkhemahanPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiKaedah inovatif untuk membuka pasaran dengan

  • PerkhemahanPlatform penangkapan gaya tahapPedagang Berkualiti

    PerkhemahanPlatform penangkapan gaya tahapPedagang Berkualiti

  • AgdamPiawai untuk nisbah pengubahan pengubah kuasaApakah perkara penting dalam perdagangan spot

    AgdamPiawai untuk nisbah pengubahan pengubah kuasaApakah perkara penting dalam perdagangan spot

  • Bandar New YorkPenangkatan dan penerbangan hidraulik kecilMenguasai 4 langkah utama penyahpepijatan

    Bandar New YorkPenangkatan dan penerbangan hidraulik kecilMenguasai 4 langkah utama penyahpepijatan

  • Bandar New YorkJembatan pengangkutan bekasTawaran hari ini

    Bandar New YorkJembatan pengangkutan bekasTawaran hari ini

  • El PasoJembatan penerbangan tetap elektrik hidraulikMengisi bahan untuk industri

    El PasoJembatan penerbangan tetap elektrik hidraulikMengisi bahan untuk industri

  • El PasoPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiModel pembangunan perniagaan perlu diubah

    El PasoPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiModel pembangunan perniagaan perlu diubah

  • El PasoPlatform penangkapan hidraulik tahapStandard Kualiti

    El PasoPlatform penangkapan hidraulik tahapStandard Kualiti

  • segera:Peringatan: Maklumat GhentJembatan naik hidraulik tetapLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan dan pemasangan memberi anda GhentJembatan naik hidraulik tetapLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan dan pemasangan oleh syarikat kami, perkhidmatan GhentJembatan naik hidraulik tetapLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan dan pemasangan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk GhentJembatan naik hidraulik tetapLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan dan pemasangan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian GhentJembatan naik hidraulik tetapLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan dan pemasangan. GhentJembatan naik hidraulik tetapLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan dan pemasangan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di GhentJembatan naik hidraulik tetapLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan dan pemasangan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!