Dun LaoghaireJembatan penerbangan hidraulik elektrik tetapberunding

  • masa pelepasan:2024-03-27 20:27:17
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:214
  • Penerangan pantas:

    Dun Laoghaire,It is inevitable to apply a certain amount of pressure to the boarding bridge due to frequent shipment at the cargo outl

Kandungan artikel

It is inevitable to apply a certain amount of pressure to the boarding bridge due to frequent shipment at the cargo outlet, high usage frequency, and high loading pressure. Masalah ini telah berlaku untuk masa yang lama,Dun LaoghaireBridge Mobile Boarding Bridge, dengan tonasi muatan yang kurang, jadi ia boleh digunakan untuk masa yang lama, membuat ia sukar untuk menyebabkan masalah.

Saiz kerja: Tersuai mengikut keperluan pelanggan bukan piawai, saiz merupakan pertimbangan utama bagi pelanggan. Sama ada ia sesuai untuk platform besar atau memerlukan saiz kecil disesuaikan mengikut keperluan sebenar tanpa sebarang deviasi., Kapasiti muatan: Kapasiti muatan jambatan pengangkutan tetap berbeza bergantung pada situasi penggunaan. Pelanggan boleh menyesuaikan tonasi mengikut keperluan mereka sendiri, dan silinder minyak dan motor yang dikonfigur juga berbeza. Fabrik jambatan pengangkutan profesional menawarkan harga tinggi, perkhidmatan, penyelesaian di situ, dan pengurusan jujur!

Dun LaoghaireLapisan bekas baja anti-slip mata gigi tebal diletakkan di atas badan jambatan, yang tidak hanya meningkatkan kepercayaan operasi, tetapi juga menghindari kumpulan lemak, air hujan dan ais dan salji. Plat bibir dibuat dari seluruh potong plat besi melalui mesin ketepatan pada mesin peluru besar,Dun LaoghaireJembatan naik bimbit hidraulik, yang tidak akan pernah membentuk. Kecerunan kecil, selesa untuk memuatkan dan memuatkan kenderaan.

Position: Logistics Department Warehouse: When using the upgraded axle industry, follow the standard work requirements.

ShibganjKekuatan bolt; Periksa sistem hidraulik; Periksa keadaan ban, paksi, dll. Jika ada perbezaan, maka hendaklah kamu beralasan. Untuk orang-orang yang tidak dapat diperlakukan, laporkan kepada pasukan mekanik dan elektrik untuk perbaikan, dan gunakan industri jambatan naik. Jika tidak, industri jambatan naik dilarang menggunakan sokongan anti slip pada hujung dua roda jambatan naik untuk menghalang jambatan naik bergerak; Jembatan penerbangan sedikit lebih tinggi dari platform bawah kenderaan disebabkan pergerakan manual hidraulik. Kembalikan kenderaan ke jambatan naik, yang dianggap sebagai jambatan naik langsung, sehingga ruang sambungan di kepala jambatan naik boleh ditempatkan di platform bawah kenderaan, dan kemudian brek. Brek hidraulik digunakan untuk menekan jambatan papan ke atas platform bawah kenderaan. Jika jambatan pengangkutan tidak bersandar di bawah bagasi, ia boleh dibuat dari plat besi yang tidak stainless. Masukkan besi di jambatan papan langsung ke dalam klip dan selamatkannya.

Jembatan pengangkutan tetap lebih sesuai untuk dimuatkan semasa operasi dengan kestabilan peralatan tinggi dan biaya penyelamatan rendah. Sesuai untuk berbagai jenis kenderaan dalam kawasan muatan dan muatan dan kawasan pengangkutan sibuk. Jembatan naik tetap mesti beroperasi oleh diri sendiri dan boleh menjaga keselamatan dan muatan dan muatan kargo cepat tanpa perlukan sistem bekalan kuasa. Jembatan pengangkutan tetap digunakan untuk platform perkhidmatan barang dan laman muatan dan muatan bimbit tanpa muatan dan muatan mesin dan peralatan. Ia adalah fasilitas sokongan untuk forklift elektrik

Apabila jambatan pengangkutan hidraulik dimuatkan dan berfungsi, ia tidak akan mengangkat. Alasan utama adalah bahawa setiap jambatan pengangkutan sering mempunyai kapasitas kargo nilai sendiri. Apabila ia dimuatkan dan ditangkap, akan ada situasi yang lemah mengangkat atau tidak mampu mengangkat. Oleh itu, ia berkesan untuk memastikan bahawa barang-barang tidak berlebihan dalam perjalanan. Untuk orang-orang yang telah menggunakan produk ini, jembatan boarding hidraulik mungkin diketahui dengan baik. untuk orang-orang di antara kita yang telah mencapai kejayaan mekanik, kegemaran tidak boleh dibatasi dengan produk yang biasa. Jembatan penerbangan hidraulik digunakan secara luas dalam platforma bekalan dan fasilitas muatan dan muatan bimbit, dan digunakan bersama dengan forklift.


Dun LaoghaireJembatan penerbangan hidraulik elektrik tetapberunding



Saya harap selepas membaca artikel ini, semua orang boleh mempunyai pemahaman sederhana tentang jambatan boarding tetap. Jembatan pengangkutan tetap direka untuk memenuhi keperluan tempat dan persekitaran istimewa, dan jenis peralatan ini milik keperluan tersendiri, memerlukan produksi dan penghasilan terpisah, spesifikasi pemasangan, memilih peralatan yang sesuai boleh mencapai kesan aplikasi yang sangat baik. It is a specialized auxiliary equipment for completing the rapid loading and unloading of goods. The fixed hydraulic boarding bridge is used indoors or outdoors, and whether it is a fixed lifting channel or a mobile lifting channel. The fixed hydraulic boarding bridge helps to ensure the safe operation of our equipment. Kontrotop mengadopsi plat grid berlian yang direka khusus dengan kekuatan yang boleh dipercayai, yang boleh memastikan penggunaan jangka panjang tanpa deformasi. Struktur jaringan berlian itu memastikan prestasi anti slip yang hebat, menjadikan garpu mempunyai pendapat dan kemampuan yang lebih baik. Walaupun dalam cuaca hujan dan salji, penggunaan biasa masih boleh dijamin.

Sokongan utama: menggunakan paip baja tidak sah.

Kost pembolehubahUntuk menghindari kemalangan yang mungkin berlaku di dalam jambatan penerbangan semasa turun. Pasang blok anti-kejadian (juga dikenali sebagai bar penimbal) di platform untuk mengurangi kerosakan kepada jambatan dan bangunan papan. Semasa menggunakan jambatan naik, jika ia digunakan dengan betul menurut arahan dan peraturan, pemeliharaan biasa patut dilakukan di jambatan naik, dan perhatian patut diberikan kepada pemeliharaan beberapa perincian, yang boleh memperlambat penuaan jambatan naik dan memperpanjang hidup perkhidmatannya. Memperbesarkan nilai jambatan naik.

Jembatan pengangkutan adalah peranti pengangkutan antara garpu dan trak, membuat ia mudah untuk memuatkan dan memuatkan barang. Mainly used for loading and unloading goods in logistics, postal and telecommunications, transportation, electricity, industry and mining enterprises, etc. Pemindahan forklift boleh cepat masuk dan keluar kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan. Kendaraan sudah ditempatkan, valve kembalinya dilepaskan, jambatan naik turun, dan piring bibir terletak dengan lancar di belakang kenderaan. Jembatan dan kenderaan telah diatur dengan selamat dengan rantai. Pada titik ini, sistem hidraulik tidak berada di bawah kekuatan dan kelas boleh bermula. Forklift tidak boleh masuk atau keluar barang secara langsung. Selepas selesai tugas, lepaskan rantai tetap, tekan kenderaan untuk memanjat jembatan naik, memandu kenderaan, dan tetapkan semula jembatan naik.

Kerana tonage yang berbeza jambatan pengangkutan, termasuk ton, ton, ton, ton, dll., ia boleh dipasang mengikut kapasitas muatan berbeza barang-barang_; ā n zhu ā NG) Ia dilarang melampaui batas untuk melebihi muatan dan lepaskan barang dengan tonasi yang berbeza!


Dun LaoghaireJembatan penerbangan hidraulik elektrik tetapberunding



Ia adalah mesin logistik yang selamat, dipercayai, menyelamatkan masa, menyelamatkan tanah yang memecahkan operasi perbezaan ketinggian tinggi.

Item inspeksiKedua, sebagai peralatan pengangkutan yang sangat penting dalam peralatan logistik gudang jambatan pengangkutan tidak hanya boleh dengan cepat mengangkut barang dari platform dan keluar forklift langsung ke dalam pengangkutan, tetapi juga menetapkan jambatan antara platform kargo dan pengangkutan untuk memenuhi pengangkutan barang

Spesifikasi dan dimensi jambatan pengangkutan bergerak: (mm) Panjang jambatan - mm (+ Lebar jambatan - mm) Julat perlampatan - - Muatan nilai: T T T Frekuensi cranking tangan julat penuh - kali Julat boleh diatur Tinggi: -DCQY-. Saiz: Julat perlampatan: mm Panjang jambatan: mm Lebar jambatan: mm Frekuensi cranking tangan julat penuh: Sokongan utama: Pipa besi bentuk istimewa digunakan.

Ambil langkah-langkah anti basah untuk mencegah peralatan daripada menjadi basah dalam hari hujan dan salji.

Dun LaoghaireUntuk mencegah rusting di jambatan boarding, bersedia untuk perlindungan cuaca hujan dan melarang ketat-ketat eksposisi hujan.

Apabila menggunakan benteng, pastikan permukaan bangku kerja stabil dan tegas, dan rantai tetap mesti tetap pada kenderaan. Kelajuan semasa pengangkutan adalah jam.

Rancangannya biasanya dijandardizasi sepenuhnya sejak rancangan struktur bangunan.


HoustonMaklumat produk lain
  • MemphisPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriPetua mengenai operasi industri

    MemphisPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriPetua mengenai operasi industri

  • MemphisResidential use of indoor elevators in duplex buildingsApakah ciri aplikasi utama?

    MemphisResidential use of indoor elevators in duplex buildingsApakah ciri aplikasi utama?

  • SitraPower transformer 2Operasi ekonomi

    SitraPower transformer 2Operasi ekonomi

  • KielcePlatform angkat bimbit hidraulik8 kategori biasa

    KielcePlatform angkat bimbit hidraulik8 kategori biasa

  • KielceJenis tetap hidraulik paksi yang diletakParameter prestasi utama

    KielceJenis tetap hidraulik paksi yang diletakParameter prestasi utama

  • KwangyangJembatan pengangkutan yang tetapSistem Pembangunan Digital Perindustrian

    KwangyangJembatan pengangkutan yang tetapSistem Pembangunan Digital Perindustrian

  • KwangyangPlatform mengangkat lengan melipat sendiriSkop mana yang berlaku?

    KwangyangPlatform mengangkat lengan melipat sendiriSkop mana yang berlaku?

  • KwangyangRumah rumah lift villa yang dibina sendiriCepat dalam penggunaan industri

    KwangyangRumah rumah lift villa yang dibina sendiriCepat dalam penggunaan industri

  • segera:Peringatan: Maklumat Dun LaoghaireJembatan penerbangan hidraulik elektrik tetapberunding memberi anda Dun LaoghaireJembatan penerbangan hidraulik elektrik tetapberunding oleh syarikat kami, perkhidmatan Dun LaoghaireJembatan penerbangan hidraulik elektrik tetapberunding dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Dun LaoghaireJembatan penerbangan hidraulik elektrik tetapberunding, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Dun LaoghaireJembatan penerbangan hidraulik elektrik tetapberunding. Dun LaoghaireJembatan penerbangan hidraulik elektrik tetapberunding di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Dun LaoghaireJembatan penerbangan hidraulik elektrik tetapberunding, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!