Fijicameroon_ departments. kgmbatu blok terbangPenggunaan ciri produk

  • masa pelepasan:2024-03-27 23:34:56
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:515
  • Penerangan pantas:

    Fijicameroon_ departments. kgm,   Jika unit pembeli memerlukan spesifikasi lain, mereka boleh berunding dengan kilang produksi untuk menentukan.   Tan

Kandungan artikel

   Jika unit pembeli memerlukan spesifikasi lain, mereka boleh berunding dengan kilang produksi untuk menentukan.

   Tandakan produk blok: Tandakan dalam tertib nama produk (kod ACB), tahap kekuatan, tahap densiti bulk, saiz spesifikasi, gred produk, dan nombor piawai.

Fijicameroon_ departments. kgm   Berat batu-batu terbang sendiri sangat ringan, dan prestasi umum mereka relatif stabil. Walaupun bila dijalankan pemampatan kuat

   Contoh menandakan: tahap kekuatan A, tahap ketepuan besar B, keperluan teknikal, kaedah ujian peraturan pemeriksaan, arahan kualiti produk, tumpukan dan pengangkutan blok beton terbang autoklaved.

   Piawai ini berlaku untuk blok beton terbang otoklaved (di sini disebut sebagai blok) yang digunakan untuk dinding dan pengisihan di bangunan awam dan industri.


Fijicameroon_ departments. kgmbatu blok terbangPenggunaan ciri produk



   Contoh menandakan: tahap kekuatan A, atasan

   Material kondensasi. Sebagai bahan mentah utama. Blok beton terbang ini mempunyai keuntungan isolasi, perlawanan basah, dan berat ringan.

   Piawai ini berlaku untuk blok beton terbang otoklaved (di sini disebut sebagai blok) yang digunakan untuk dinding dan pengisihan di bangunan awam dan industri.

Sedia dan efisien   Ada enam tahap ketepatan volumetrik: B, B, B,Fijicameroon_ departments. kgmblok, B, dan B

s bahan-bahan mentah utama,Fijicameroon_ departments. kgmbatu blok terbang, dengan jumlah yang sesuai ejen penerbangan, pengatur, penytabilan gelembung ditambah, dan diproses melalui pengumpulan, campuran, menuangkan, berhenti statik memotong, dan penyembuhan uap tekanan tinggi. Berat volum unit blok beton terbang autoklaved adalah satu pertiga daripada batu bata tanah liat, dan prestasi pengisihan ialah - kali lipat daripada batu bata tanah liat, prestasi pengisihan bunyi ialah dua kali lipat daripada batu bata tanah liat, prestasi ketidaksempurnaan lebih daripada dua kali lipat daripada batu bata tanah liat, dan prestasi perlawanan api ialah - kali lipat daripada batu beton yang dikuasai. Kekuatan masonry blok adalah kira-kira % daripada kekuatannya sendiri (% untuk batu batu merah).

   Ada enam tahap ketepatan volumetrik: B, B, B B, dan B


Fijicameroon_ departments. kgmbatu blok terbangPenggunaan ciri produk



   Contoh menandakan: tahap kekuatan A, tahap ketepuan besar B, atasan

Servis yang hebat   Tandakan produk blok: Tandakan dalam tertib nama produk (kod ACB), tahap kekuatan, tahap densiti bulk, saiz spesifikasi, gred produk, dan nombor piawai.

   Selepas berdiri diam, berbulu, dan menyembuhkan, dipotong-potong. Produk blok beton terbang adalah jenis lembaran yang mengandungi silikon, kalsium, sulfur, aluminum, dll.

   Tandakan produk blok: Tandakan dalam tertib nama produk (kod ACB), tahap kekuatan, tahap densiti bulk, saiz spesifikasi, gred produk,Fijicameroon_ departments. kgmblok ed, dan nombor piawai.

Fijicameroon_ departments. kgm   blok dibahagi ke tiga tahap berdasarkan penyezaan dimensi, kualiti penampilan, ketepatan volumetrik, dan kekuatan pemampatan: produk yang baik (A), produk kelas pertama (B), produk yang berkualiti (C).

   blok diklasifikasikan mengikut kekuatan pemampatan dan densiti volumetrik mereka.

   Spesifikasi untuk blok beton terbang autoklaved Scope Piawai ini menentukan klasifikasi produk, keperluan teknikal, kaedah ujian, peraturan pemeriksaan, arahan kualiti produk, tumpukan, dan pengangkutan blok beton terbang autoklaved.


HoustonMaklumat produk lain
  • blokKaedah teknikal dalam perlindungan dinding

    blokKaedah teknikal dalam perlindungan dinding

  • blok beton terbang terpotongPengedaran borong

    blok beton terbang terpotongPengedaran borong

  • blok edGenggam pasaran

    blok edGenggam pasaran

  • batu blok terbangDalam cara apa

    batu blok terbangDalam cara apa

  • blokTeknologi insentif pemotongan praktikal patut dikumpulkan

    blokTeknologi insentif pemotongan praktikal patut dikumpulkan

  • blok beton terbang terpotongKenaikan harga

    blok beton terbang terpotongKenaikan harga

  • blok edLaporan Penyelidikan Industri

    blok edLaporan Penyelidikan Industri

  • batu blok terbangApa kelebihan industri

    batu blok terbangApa kelebihan industri

  • segera:Peringatan: Maklumat Fijicameroon_ departments. kgmbatu blok terbangPenggunaan ciri produk memberi anda Fijicameroon_ departments. kgmbatu blok terbangPenggunaan ciri produk oleh syarikat kami, perkhidmatan Fijicameroon_ departments. kgmbatu blok terbangPenggunaan ciri produk dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Fijicameroon_ departments. kgmbatu blok terbangPenggunaan ciri produk, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Fijicameroon_ departments. kgmbatu blok terbangPenggunaan ciri produk. Fijicameroon_ departments. kgmbatu blok terbangPenggunaan ciri produk di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Fijicameroon_ departments. kgmbatu blok terbangPenggunaan ciri produk, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!