NapoliJenis garpu gunting platform angkat bimbitLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan alat

  • masa pelepasan:2024-03-27 18:02:20
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:384
  • Penerangan pantas:

    Napoli,Platform angkat terdiri dari unit kuasa dan silinder minyak. Unit kuasa disediakan dengan empat lubang boleh disesuaikan

Kandungan artikel

Platform angkat terdiri dari unit kuasa dan silinder minyak. Unit kuasa disediakan dengan empat lubang boleh disesuaikan semasa produksi, dan kelajuan enjin atau valv proporsional elektrohidraulik disesuaikan untuk menyesuaikan kadar aliran minyak hidraulik. Dari kedua aspek ini, unit kuasa disesuaikan untuk menyesuaikan kelajuan angkat platform angkat.

Penjagaan kuartal: Periksa item yang diperiksa setiap bulan

NapoliTinggi angkat besar: (jenis piawai) (model berikut boleh dibuat mengikut keperluan pelanggan)

Di atas adalah apa yang kami perkenalkan kepada anda mengenai penggunaan platform angkat, yang merupakan produk mekanik yang sangat penting untuk angkat apabila kita melaksanakannya, anda perlu mendengar apa-apa bunyi yang tidak normal dari lif. Jika ada mari kita perkenalkan kepada anda tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan.

LahtiApabila menggunakan lif, ia perlu dihentikan segera untuk menghindari kerosakan serius lif.

Jika ada masalah di dalam lif dan terdapat profesional elektrik yang hadir di platform angkat, penyelamatan patut dilakukan dengan penolakan tekanan lengkap apabila memasang mana-mana komponen sistem hidraulik. Penggunaan platform lif untuk mencegah cat luaran dari pelepasan adalah luas, dan ia masih selepas kemajuan cepat standar hidup dan industri. Bagaimana lif tersebut digunakan,NapoliKllimping bimbit, sama ada di pusat belanja, stesen, atau hotel.

Periksa peralatan penguncian keselamatan pintu terpotong pertama kandang gantung


NapoliJenis garpu gunting platform angkat bimbitLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan alat



Apabila tinggi bangunan bangunan melebihi meter, jaringan keselamatan lebar meter mesti dibina di luar muka kerja bersama lapisan bangunan. jaringan keselamatan tetap mesti dibina di lapisan pertama sehingga tiada operasi ketinggian tinggi.

Bentuk panggilan diluar: Kotak panggilan diluar telah diletakkan atau dipasang dalam gaya lajur di dinding atau tanah berhampiran lantai parkir di atas dan bawah platform, dan dipaut untuk operasikan platform ke atas dan ke bawah.

[UNK][UNK]?? Unit pengawasan akan memenuhi tanggungjawab keselamatannya secara efektif, dan jika mana-mana kemalangan keselamatan produksi berpotensi ditemui, ia akan memerlukan unit pemasangan dan unit pengguna untuk memperbaiki dalam tempoh yang ditentukan. Jika unit pemasangan dan unit pengguna menolak memperbaiki, mereka akan segera melaporkan kepada unit pembinaan

PenawaranSemak keadaan kabel pelindung bingkai panduan kabel

Tingkat atas khas tahap angkat kedua rendah meter, dan tingkat lain boleh dipasang rendah meter.

Konfigurasi lain bagi lif kargo jenis kereta api panduan, seperti tombol penerbangan fotoelektrik tahap tombol perlahan, perlengkapan keselamatan, kereta api panduan,NapoliPlatform mengangkat garpu gunting yang diletak kereta, kasut panduan, dll., mungkin berubah kerana kelajuan. Tentu saja,NapoliPlatform penangkapan trek, dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.

Ia patut dikuasai atau digantikan secara tepat masa untuk mengelakkan kegagalan penggunaan dan kemalangan.

Guna pengukur perasaan untuk semak keadaan pakaian gear cacing pengurang gear cacing. Sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khusus

NapoliPertahanan minggu: Menurut arahan operasi, pastikan lif diperiksa dan lembut setiap hari

Platform angkat terdiri dari unit kuasa dan silinder minyak. Unit kuasa disediakan dengan empat lubang boleh disesuaikan semasa produksi, dan kelajuan enjin atau valv proporsional elektrohidraulik disesuaikan untuk menyesuaikan kadar aliran minyak hidraulik. Dari kedua aspek ini, unit kuasa disesuaikan untuk menyesuaikan kelajuan angkat platform angkat.

Kebocoran minyak dari platform angkat: kongsi longgar; Cincin penutup rosak. Penghapusan adalah untuk menggantikan garpu pemotong di kongsi di mana kebocoran minyak ketat.


HoustonMaklumat produk lain
  • HoofddorpPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriKeupayaan galas tinggi

    HoofddorpPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriKeupayaan galas tinggi

  • HoofddorpPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaCara menjaga dengan betul

    HoofddorpPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaCara menjaga dengan betul

  • BadamdarPiawai pemeriksaan titik untuk pengubah jenis keringCara mengatasi karat

    BadamdarPiawai pemeriksaan titik untuk pengubah jenis keringCara mengatasi karat

  • HarlemPanduan platform angkat hidraulik kereta apiBagaimana industri pembuatan hilang

    HarlemPanduan platform angkat hidraulik kereta apiBagaimana industri pembuatan hilang

  • HarlemJembatan penerbangan tetap mekanikAnalisis kesalahan dan strategi biasa dalam penyelenggaraan

    HarlemJembatan penerbangan tetap mekanikAnalisis kesalahan dan strategi biasa dalam penyelenggaraan

  • DortmundJembatan naik trak bekasServis penghantaran

    DortmundJembatan naik trak bekasServis penghantaran

  • DortmundPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriBagaimana industri pembuatan hilang

    DortmundPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriBagaimana industri pembuatan hilang

  • DortmundPlatform mengangkat menegak bebas halanganApakah faedah operasi tanpa pemandu

    DortmundPlatform mengangkat menegak bebas halanganApakah faedah operasi tanpa pemandu

  • segera:Peringatan: Maklumat NapoliJenis garpu gunting platform angkat bimbitLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan alat memberi anda NapoliJenis garpu gunting platform angkat bimbitLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan alat oleh syarikat kami, perkhidmatan NapoliJenis garpu gunting platform angkat bimbitLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan alat dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk NapoliJenis garpu gunting platform angkat bimbitLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan alat, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian NapoliJenis garpu gunting platform angkat bimbitLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan alat. NapoliJenis garpu gunting platform angkat bimbitLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan alat di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di NapoliJenis garpu gunting platform angkat bimbitLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan alat, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!