KutnoLift bimbit traktifPemeliharaan titik-titik ini harus dilakukan dengan baik

  • masa pelepasan:2024-03-27 18:43:40
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:327
  • Penerangan pantas:

    Kutno,Pengetahuan platform angkat tekanan, jembatan naik, lif bimbit, dan lebih banyak yang tersedia di Jiuheng, Jinan. Kami b

Kandungan artikel

Pengetahuan platform angkat tekanan, jembatan naik, lif bimbit, dan lebih banyak yang tersedia di Jiuheng, Jinan. Kami benar-benar menyambut rakan-rakan dari semua jalur kehidupan untuk melawat dan memeriksa kilang, bekerjasama dan bernegosiasi, ketat, lembut, menyesuaikan, dan mencegah kerosakan. Sebelum dan pada akhir setiap shift, hingga minit sebelum dan selepas setiap hari, periksa semua bahagian dan komponen peralatan untuk memastikan mereka normal. Laksanakan minyak dengan lembut menurut peraturan, perhatikan bunyi operasi mekanik, dan melakukan kerja yang baik dalam membersihkan dan menyerahkan untuk mencapai tujuan penampilan bersih dan operasi normal peralatan. Pertahanan dan menyerahkan rekod patut dibuat dalam bentuk tetap dan digunakan untuk pengurusan

Berikutnya, mari kita memperkenalkan pendek kepada pembuat platform angkat.

KutnoStaf sepatutnya menyimpan mentega dan memeriksa kabel setiap minggu untuk menghindari pakaian dan air mata yang tidak perlu.

Pastikan kabel kuasa dan sirkuit elektrik tidak rosak

LafiaKonfigurasi lain bagi lif kargo jenis kereta api panduan, seperti tombol penerbangan fotoelektrik, tahap tombol perlahan, perlengkapan keselamatan, kereta api panduan, kasut panduan, dll., mungkin berubah kerana kelajuan. Tentu saja, ini mesti berkaitan dengan bagaimana konfigurasi syarikat lif khusus diklasifikasikan.

Semak jika orientasi blok had atas dan bawah pada bingkai trek panduan adalah betul

Semakin panjang paip minyak hidraulik, semakin panjang masa naik. Oleh itu, semasa pemasangan, perlu mengurangkan panjang paip minyak sebanyak mungkin dalam julat yang boleh dirancang. Berdasarkan penyesuaian unit kuasa, dan penyesuaian yang sepadan boleh dibuat untuk memastikan peralatan memenuhi keperluan normal dan keselamatan.


KutnoLift bimbit traktifPemeliharaan titik-titik ini harus dilakukan dengan baik



Menyesuaikan silinder minyak.

Applicable environment: Indoor or outdoor Applicable temperature: Safety device Safety rocker: When the equipment is running and rising, the rocker will automatically prevent wheelchair platform.

Platform angkat terdiri dari unit kuasa dan silinder minyak. Unit kuasa disediakan dengan empat lubang boleh disesuaikan semasa produksi, dan kelajuan enjin atau valv proporsional elektrohidraulik disesuaikan untuk menyesuaikan kadar aliran minyak hidraulik. Dari kedua aspek ini, unit kuasa disesuaikan untuk menyesuaikan kelajuan angkat platform angkat.

Development CurriculumSila rujuk ke manual arahan untuk menyimpan dan menyimpan lif untuk semak momentum rem

Laksanakan minyak (mentega) secara biasa dalam trek operasi.

Pemindahan barang antara lantai kilang industri, restoran, dan restoran di lantai kedua dan ketiga. Pembuat lif profesional selamat, dan ekonomi! Produk kami dieksport ke negara asing dan sangat dipercayai


KutnoLift bimbit traktifPemeliharaan titik-titik ini harus dilakukan dengan baik



Adjusting the oil pipe.

Kost penghasilanPastikan perlengkapan kecil dan roda tekanan ditetapkan dengan selamat pada plat asas pemacu, dan periksa keadaan penyesuaian bolt plat asas pemacu

Semasa perawatan penuaan, peralatan mencetak lengkung penuaan getaran online. Menurut lengkung, hujung depan lengkung a-t menunjukkan tendangan naik menunjukkan bahawa kelembatan di dalam komponen menurun selepas rawatan getaran, jadi amplitud bertambah secara perlahan-lahan; Sejak itu, perubahan amplitud telah pada dasarnya stabil, menunjukkan bahawa struktur molekul di dalam komponen cenderung untuk stabil yang sesuai dengan piawai penghakiman garis pengamatan lengkung, jadi ia boleh ditentukan bahawa bahagian kerja telah mencapai kesan. Langkah-langkah pencegahan untuk menggunakan platform angkat elektrik adalah sebagai berikut: unit pengguna patut mengatur seseorang yang dedikasi untuk beroperasi platform angkat dan mengembangkan perincian dan tindakan pencegahan keselamatan untuk menggunakan platform angkat berdasarkan situasi unit mereka sendiri,KutnoGarpu gunting platform angkat bimbit, dan menggantungnya dalam posisi yang terkenal. Apabila bekerja pada platform angkat elektrik pemandu profesional dan operator mesti dilengkapi, dan mereka mesti melatih khusus dan dipilih. Mereka mesti memegang sijil yang sesuai dan mengambil tanggungjawab sesuai dengan keadaan sebenar kerja. After the construction is completed,KutnoPlatform mengangkat garpu gunting direka sendiri, the lifting platform needs to be moved on the site and should be operated by a professional driver. Sebelum kerja sehari-hari, pemandu zy mesti memeriksa dengan hati-hati sistem elektrik, hidraulik dan mekanik platform, memeriksa julat kerja trak platform angkat, dan menghapuskan halangan yang menghalangi putaran dan berjalan trak platform angkat. Dan kosongkan platform ke atas dan ke bawah beberapa kali untuk memeriksa mana-mana kesalahan atau fenomena yang tidak normal. Ia juga perlu memperhatikan keperluan stesen pendaratan platform untuk mana-mana perbezaan yang jelas yang tidak normal. Perbaikan profesional jaminan kualiti untuk pembuat pesawat. Aktiviti promosi sedang berlangsung, dan pelanggan baru dan lama diterima untuk berkonsultasi

Pertahanan minggu: Menurut arahan operasi,KutnoPlatform mengangkat trek panduan tetap, pastikan lif diperiksa dan lembut setiap hari

KutnoUntuk lif yang telah berada dalam persekitaran kerja istimewa untuk masa yang lama, perlu segar secara peribadi cat luaran. Jika cat telah jatuh untuk masa yang lama atau baja dalaman telah berkarat, peralatan patut dihancurkan dahulu, dan cat baru patut dilaksanakan. Ia diharamkan secara ketat untuk melukis tanpa mengguncurkan. Pendekatan ini hanya akan mempercepat penuaan peralatan dan memperpendek jangka hidup.

Kebocoran minyak dari platform angkat: kongsi longgar; Cincin penutup rosak. Penghapusan adalah untuk menggantikan garpu pemotong di kongsi di mana kebocoran minyak ketat.

Apabila melakukan operasi ketinggian tinggi, bahan yang digunakan mesti ditempatkan dengan selamat. The tools used must be placed in the tool bag with your hands to prevent falling and injuring people.


HoustonMaklumat produk lain
  • Piekary SlaskiePlatform mengangkat tali aluminumPeluang baru untuk pembangunan

    Piekary SlaskiePlatform mengangkat tali aluminumPeluang baru untuk pembangunan

  • Piekary SlaskieHarga Elevator Pemandangan Kecil RumahCara memilih pengeluar operasi

    Piekary SlaskieHarga Elevator Pemandangan Kecil RumahCara memilih pengeluar operasi

  • BograSaiz pengubah jenis keringBagaimana menangani fenomena calar permukaan

    BograSaiz pengubah jenis keringBagaimana menangani fenomena calar permukaan

  • BertulisPlatform angkat hidraulik Platform angkat elektrikIndeks Piawai Berkaitan

    BertulisPlatform angkat hidraulik Platform angkat elektrikIndeks Piawai Berkaitan

  • BertulisTanda jembatan naik bimbitPengetahuan asas

    BertulisTanda jembatan naik bimbitPengetahuan asas

  • ZoetermeerContainer Jembatan NaikPengenalan reka bentuk struktur biasa

    ZoetermeerContainer Jembatan NaikPengenalan reka bentuk struktur biasa

  • ZoetermeerPlatform mengangkat trek panduan tetapmelabur

    ZoetermeerPlatform mengangkat trek panduan tetapmelabur

  • ZoetermeerHarga lif kecil rumah tanggaProses pengeluaran

    ZoetermeerHarga lif kecil rumah tanggaProses pengeluaran

  • segera:Peringatan: Maklumat KutnoLift bimbit traktifPemeliharaan titik-titik ini harus dilakukan dengan baik memberi anda KutnoLift bimbit traktifPemeliharaan titik-titik ini harus dilakukan dengan baik oleh syarikat kami, perkhidmatan KutnoLift bimbit traktifPemeliharaan titik-titik ini harus dilakukan dengan baik dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KutnoLift bimbit traktifPemeliharaan titik-titik ini harus dilakukan dengan baik, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KutnoLift bimbit traktifPemeliharaan titik-titik ini harus dilakukan dengan baik. KutnoLift bimbit traktifPemeliharaan titik-titik ini harus dilakukan dengan baik di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KutnoLift bimbit traktifPemeliharaan titik-titik ini harus dilakukan dengan baik, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!