Aeroporto della MalpensaMobile scissor type lifting platformCara memilih pengeluaran

  • masa pelepasan:2024-03-27 19:00:07
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:481
  • Penerangan pantas:

    Aeroporto della Malpensa,Apabila cahaya penunjuk untuk menyambung kuasa lif menyala, tekan butang atas. Motor putar tetapi platform angkat tidak

Kandungan artikel

Apabila cahaya penunjuk untuk menyambung kuasa lif menyala, tekan butang atas. Motor putar tetapi platform angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga-fasa dan pembalikan motor. Hanya menggantikan mana-mana garis dua fasa.

The wear rate is fast, and due to factors such as processing, assembly, and adjustment of new machine components,Aeroporto della MalpensaPlatform mengangkat lajur tunggal sekutu aluminum, the friction surface is rough, the mating surface area is small, and the surface pressure condition is uneven. Semasa operasi mesin, bahagian kongkav dan konveksi di permukaan bahagian-bahagian saling bergantung dan menggosok satu sama lain. Sampah logam yang jatuh dari proses menggosok, bertukar, bertindak sebagai abrasif dan terus berpartisipasi dalam pecahan, mempercepat lagi memakai permukaan pasangan bahagian-bahagian. Therefore, during the running-in period, it is easy to cause wear on components (especially the mating surface), with a fast wear rate. Pada titik ini, jika dimuatkan berlebihan, ia boleh menyebabkan kerosakan pada komponen dan menyebabkan kegagalan awal.

Aeroporto della MalpensaApabila bekerja pada platform, perkara pertama yang perlu dilakukan adalah menggunakan kaki spiral, bukan pada tingkat tanah, dan tidak pada cerun yang tegak.

Semak kebebasan lapisan bola dan pakaian roda panduan roda penggantian. Jika roda penggantian dipakai, diperlukan untuk menyesuaikan atau menggantikannya. Jika lapisan lif dipakai, gantikan roda panduan atau lapisan

MaralalPertama, perlu menyimpan penyelenggaran biasa. Selepas tempoh tertentu, cat lif akan secara automatik oksigen di udara, menyebabkan penuaan. Apabila menggunakan peralatan lif, perlu memperhatikan penyelenggaran dan cuba untuk tidak meletakkannya di luar. Ia dilarang meletakkannya di luar pada hari musim panas atau hujan untuk terkena cahaya matahari atau hujan.

Dengan pembangunan terus menerus ekonomi memenuhi keperluan masyarakat, lif kargo hidraulik bermain peran penting dalam operasi ketinggian tinggi. Lif kargo hidraulik beroperasi ke atas dan ke bawah, dan boleh memberikan kita platform yang selamat dan stabil. Kita boleh memberikan keselamatan untuk keselamatan kita apabila bekerja di tinggi.

Lif platform angkat patut mengikut peraturan untuk membawa kerja, jika tidak ia boleh menyebabkan kerosakan kepada orang atau objek.


Aeroporto della MalpensaMobile scissor type lifting platformCara memilih pengeluaran



Ganti minyak hidraulik sekali setahun,Aeroporto della MalpensaJembatan naik bimbit, menggunakan minyak hidraulik . Dengan penggunaan yang luas platform angkat sekarang, permintaan minyak hidraulik juga meningkat. bagaimanapun,Aeroporto della MalpensaPlatform angkat gerak jenis garpu gunting, produk rendah juga mungkin muncul. jadi apa kelemahan minyak hidraulik rendah? Kemudian, mari kita perkenalkan minyak hidraulik berkualiti tinggi kepada anda, yang tidak berwarna dan tidak berbau, bersinar seperti air murni minyak ditambah dengan ejen anti-pakaian, yang boleh mengurangkan pakaian sistem hidraulik platform angkat, terutama pompa hidraulik, dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan platform angkat. Sebaliknya, kerana teknologi sederhana untuk mengekstrak dan memperbaiki minyak enjin sampah dan minyak hidraulik, minyak hidraulik rendah digunakan

When the oil, gearbox, transfer case, drive axle, the oil of the hydraulic elevator should be gear oil with high viscosity index, low condensation point and good performance, otherwise, the transmission efficiency will be significantly reduced, the operation of gearbox and transfer case will be heavy, and shifting will be difficult. Sebagai mesin penyelamatan tenaga skala besar yang digunakan secara luas dalam kehidupan sehari-hari, platform mengangkat bermain peran yang penting dalam berbagai bidang dan membawa kesenangan besar untuk kehidupan dan produksi sehari-hari orang. Jadi bagaimana kita harus menjaga platform angkat dalam kehidupan sehari-hari?

Menyesuaikan silinder minyak.

Di mana yang baikRegarding the construction elevator with counterweight, check the adjustment and fixation status of the counterweight guide wheel. Check the balancing equipment of the steel wire rope, the crown wheel, and the counterweight steel wire rope bracket

Periksa litar elektrik peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormaliti.

Periksa litar elektrik peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormaliti.


Aeroporto della MalpensaMobile scissor type lifting platformCara memilih pengeluaran



Untuk jelaskan kaedah mana sistem menggunakan bila bergerak dari satu keadaan kerja ke yang lain, dan sama ada isyarat salah, perlu periksa objek fizikal satu per satu. Penting untuk memperhatikan sama ada ada ada gangguan antara sirkuit minyak utama atau antara sirkuit minyak utama disebabkan sambungan yang salah. Jika ada sebarang gangguan, perlu menganalisis bagaimana ralat penyesuaian digunakan.

Konsultasi dalam talianUntuk jelaskan kaedah mana sistem menggunakan bila bergerak dari satu keadaan kerja ke yang lain, dan sama ada isyarat salah, perlu periksa objek fizikal satu per satu. Penting untuk memperhatikan sama ada ada ada gangguan antara sirkuit minyak utama atau antara sirkuit minyak utama disebabkan sambungan yang salah. Jika ada sebarang gangguan, perlu menganalisis bagaimana ralat penyesuaian digunakan.

Platform pengangkat kereta api di luar, terutama digunakan untuk pengangkutan kargo ketinggian tinggi antara lantai. Dengan kapasitas muatan - ton dan ketinggian - meter, juga dikenali sebagai lif hidraulik, boleh dipasang di dalam dan luar. Mereka mempunyai tinggi angkat tinggi dan menggunakan silinder minyak yang diletakkan sebelah, memastikan operasi lancar bunyi rendah, penyelenggaran yang selesa, dan kehidupan perkhidmatan panjang. Dalam kes kegagalan kuasa, boleh digunakan turun kecemasan manual, yang selamat selesa, cepat, dan praktik. Kedalaman lubang umumnya adalah cm- cm. Pembuat lif profesional mempunyai tahan tekanan tinggi, prestasi tahan air yang baik, dan tahan api dan suhu tinggi, Kapasiti muatan berlebihan kuat, resistensi kerosakan, resistensi radiasi, kehidupan perkhidmatan panjang. Tinggi lapisan atas tidak terpengaruh, mari kita memperkenalkan pendek kepada pembuat platform angkat.

Aeroporto della MalpensaBengkel kerja platform angkat turun: valv tutup tidak ditutup dengan ketat dan boleh digunakan secara dalaman dan luar.

Berikutnya, atau terdapat kebocoran minyak pada bahagian sambungan valv yang berkaitan atau berkaitan; Penghapusan adalah untuk ketatkan valv tutup, memperbaikinya dan ketatkannya, atau menggantikan cincin penutup. During the use of guide rail type cargo elevators, they may sometimes be installed outdoors and exposed to wind and sun for a long time, which can easily lead to corrosion and shorten their service life. What are the requirements for the maintenance of the steel wire ropes of guide rail type cargo elevators?

Semak kebebasan lapisan bola dan pakaian roda panduan roda penggantian. Jika roda penggantian dipakai, diperlukan untuk menyesuaikan atau menggantikannya. Jika lapisan lif dipakai, gantikan roda panduan atau lapisan

Semak tali kawat besi licin dan pelbagai perangkat, jika ada pakaian berlebihan, perlu menggantikannya


HoustonMaklumat produk lain
  • HajduboszormenyPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaPerbandingan lebar pendesak

    HajduboszormenyPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaPerbandingan lebar pendesak

  • HajduboszormenyVilla Home ElevatorPermohonan di kilang pengeluaran

    HajduboszormenyVilla Home ElevatorPermohonan di kilang pengeluaran

  • KhulnaProsedur pembangunan pengubah tenggelam minyakCiri prestasi pengedap automatik

    KhulnaProsedur pembangunan pengubah tenggelam minyakCiri prestasi pengedap automatik

  • NyolPlatform angkat hidraulikMembeli adalah baik untuk memilih pembelian langsung kilang

    NyolPlatform angkat hidraulikMembeli adalah baik untuk memilih pembelian langsung kilang

  • NyolPembuat jambatan naik automobileMasalah dan penyelesaian biasa

    NyolPembuat jambatan naik automobileMasalah dan penyelesaian biasa

  • CampelPlatform type hydraulic boarding bridgeMeningkat pasaran akan datang

    CampelPlatform type hydraulic boarding bridgeMeningkat pasaran akan datang

  • CampelPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaPeranti baru dapat meningkatkan prestasi

    CampelPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaPeranti baru dapat meningkatkan prestasi

  • CampelVilla Home Elevator CostArahan untuk norma industri

    CampelVilla Home Elevator CostArahan untuk norma industri

  • segera:Peringatan: Maklumat Aeroporto della MalpensaMobile scissor type lifting platformCara memilih pengeluaran memberi anda Aeroporto della MalpensaMobile scissor type lifting platformCara memilih pengeluaran oleh syarikat kami, perkhidmatan Aeroporto della MalpensaMobile scissor type lifting platformCara memilih pengeluaran dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Aeroporto della MalpensaMobile scissor type lifting platformCara memilih pengeluaran, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Aeroporto della MalpensaMobile scissor type lifting platformCara memilih pengeluaran. Aeroporto della MalpensaMobile scissor type lifting platformCara memilih pengeluaran di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Aeroporto della MalpensaMobile scissor type lifting platformCara memilih pengeluaran, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!