Bandar SanhePembuat jambatan naik bimbit 10 tonSekarang pilih apa perincian yang perlu diberi perhat

  • masa pelepasan:2024-03-27 19:39:32
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:503
  • Penerangan pantas:

    Bandar Sanhe, perlu segar secara peribadi cat luaran. Jika cat telah jatuh untuk masa yang lama atau baja dalaman telah berkaratUntuk

Kandungan artikel
perlu segar secara peribadi cat luaran. Jika cat telah jatuh untuk masa yang lama atau baja dalaman telah berkarat

Untuk lif yang telah berada dalam persekitaran kerja istimewa untuk masa yang lama, peralatan patut dihancurkan dahulu, dan cat baru patut dilaksanakan. Ia diharamkan secara ketat untuk melukis tanpa mengguncurkan. Pendekatan ini hanya akan mempercepat penuaan peralatan dan memperpendek jangka hidup.

Semak tali kawat besi licin dan pelbagai perangkat, jika ada pakaian berlebihan, perlu menggantikannya

Bandar SanheBeg udara keselamatan tirai sisi boleh menghalang pegawai penyelamatan melangkah ke dalam ruang antara platform dan sink semasa kerja. Persiapan sebelum penggunaan: Perkenalan dengan proses penggunaan yang betul dan proses penggunaan yang betul platform penangkapan hidraulik adalah syarat asas untuk memastikan operasi normal dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan platform penangkapan hidraulik. Terdapat dua saluran utama untuk pemahaman: pertama, manual penggunaan dan operasi yang disediakan oleh pembuat apabila platform penangkapan hidraulik meninggalkan kilang, yang pengguna perlu membaca dengan hati-hati; Yang kedua ialah latihan yang sesuai untuk penggunaan peralatan selepas pemasangan dan penyahpepijatan. Xilang Door Industry akan mengatur jurutera teknikal pemasangan profesional untuk memasang platform penangkapan hidraulik di lokasi pelanggan. Selepas pemasangan selesai, pasukan staf teknikal akan menyediakan latihan pada proses operasi dan tindakan keselamatan platform penangkapan hidraulik untuk pengguna yang sesuai. Pada masa yang sama, mereka juga akan menjelaskan beberapa perkara penyelamatan di masa depan; Periksa dengan hati- hati pakaian dan air mata komponen. Sebab ia adalah komponen yang baru diproses dan terkumpul dari platform angkat hidraulik, mungkin terdapat deviasi halus dalam bentuk dan saiz, Xilang Door Industry perlu memberi perhatian pada masa nyata sama ada ada pakaian dan air mata yang berlebihan. Jika ada,Bandar SanheLift bimbit traktif, pembuat platform angkat hidraulik, sepatutnya menyediakan rawatan profesional dalam masa yang tepat untuk mencegah kegagalan peralatan secara awal; Selepas menggunakan untuk jangka masa, kerja yang diperlukan perlu dilakukan. Selepas menggunakan untuk jangka masa, pins dan bearings platform angkat hidraulik patut dijamin untuk mengelakkan pakaian dan air mata, dan beberapa minyak atau lemak boleh ditambah dengan sesuai untuk memastikan bahawa produk mencapai keadaan operasi optimal; Sahkan beberapa kali sama ada terdapat suara semasa proses operasi. Sebagaimana ia semasa masa berjalan-in, perlu diawasi dengan hati-hati semasa penggunaan. Jika suara apapun ditemui semasa operasi platform angkat hidraulik, tidak perlu bimbang mengenainya dalam tahap penggunaan sebelumnya. Dalam keadaan biasa, berjalan berbilang kali, dan selepas berjalan-in, suara secara alami hilang. Namun, jika ada suara untuk masa yang panjang, ia tidak hilang atau lemah. Pada masa ini, pembuat patut segera selesaikan masalah; It is recommended to have a dedicated person regularly check whether the components are loose. After running the hydraulic lifting platform for one cycle, it is recommended to check each screw,Bandar SanhePembuat platform angkat gunting jenis bergerak, nut, circlip, stopper, oil pipe joint, etc. before use,

Tahap angkat mengadopsi bentangan bilik mesin yang diletakkan sebelah fleksibel, yang tidak memerlukan pemasangan yang besar. Keperluan teknik awam adalah tinggi,Bandar SanheJembatan boarding tetap, yang mempengaruhi bilik mesin terletak atas tradisional struktur bangunan dan penampilan.

Haiyu GesongBerikutnya, mari kita memperkenalkan pendek kepada pembuat platform angkat.

Tingkat atas khas tahap angkat kedua rendah meter, dan tingkat lain boleh dipasang rendah meter.

Urus, buang rust dan mengisi semula komponen struktur seperti kandang penggantian dan bingkai kereta api panduan untuk kerosakan, dan kuatkan ahli yang mengandungi muatan yang rosak


Bandar SanhePembuat jambatan naik bimbit 10 tonSekarang pilih apa perincian yang perlu diberi perhatian



Orang-orang yang bukan operator atau orang-orang yang tidak menghapuskan halangan tidak dibenarkan memanjat kerangka, lengan berat, tali, dan menyertai benda yang mengangkat ke atas dan ke bawah.

Kaedah kedua ialah kaedah lapisan perlindungan, yang menutupi permukaan logam platform mengangkat selai aluminum dengan lapisan perlindungan untuk mengisolasi produk logam dari media yang berkeliaran dan mencegah kerosakan. Laksanakan minyak enjin, jeli minyak, cat, atau meliputi permukaan bahagian besi dengan bahan-bahan non-metalik yang melawan kerosakan seperti enamel dan plastik; Dengan elektroplating, plating panas, menyemprot, dll., lapisan logam yang tidak mudah terkorod dikelilingi di permukaan besi.

Semua saluran sambungan mesti mempunyai pins pecah dan cukup.

Jabatan KewanganSelepas membersihkan, bersihkan penapis dan gantikannya dengan unsur penapis baru sebelum menambah minyak baru. Apa reaksi tidak baik yang boleh berlaku semasa penggunaan awal lif kargo hidraulik?

Bengkel kerja platform angkat turun secara tidak bersamaan: muatan terlebih banyak, dan hapuskan kemungkinan menambah minyak hidraulik yang cukup. Jika minyak itu kotor, gantikan minyak hidraulik untuk membuangnya.

Semak orientasi relatif antara dinding sokongan kabel dan bingkai panduan kabel


Bandar SanhePembuat jambatan naik bimbit 10 tonSekarang pilih apa perincian yang perlu diberi perhatian



Periksa keadaan pakaian dan kebebasan roda panduan lif kargo

Mengikuti keajaibanSila rujuk ke manual arahan untuk menyimpan dan menyimpan lif untuk semak momentum rem

Platform penunggang lengan mengangkat produk bentuk Platform penunggang lengan penunggang operasi platform ketinggian tinggi putaran darjah tanpa bekalan kuasa luar, boleh bekerja melalui halangan, mengangkat dengan lancar dan selamat. Platform penunggang lengan lengan lengan mengadopsi lengan kerja lengan lengan lengan, dan skop dan ruang operasi tidak terkesan.

Elevators are strictly tested before leaving the factory. If the pressure regulating valve is adjusted arbitrarily by the manufacturer, it may cause the system to operate abnormally. Therefore non professional personnel are not allowed to adjust the pressure regulating valve arbitrarily.

Bandar SanhePeriksa keadaan pakaian dan kebebasan roda panduan lif kargo

Jatuhkan ujian untuk semak sama ada selang brek gubernur keselamatan memenuhi keperluan peraturan. Penyelamatan pemindahan peralatan: Semak sambungan antara motor elektrik dan pengurang gear cacing, dan pecahkan kotak gerak. Kosongkan semua komponen dan segel, gantikan bahagian yang terlalu berpakaian dan terganggu dan minyak licin

Semak jika orientasi blok had atas dan bawah pada bingkai trek panduan adalah betul


HoustonMaklumat produk lain
  • Piekary SlaskiePlatform mengangkat tali aluminumPeluang baru untuk pembangunan

    Piekary SlaskiePlatform mengangkat tali aluminumPeluang baru untuk pembangunan

  • Piekary SlaskieHarga Elevator Pemandangan Kecil RumahCara memilih pengeluar operasi

    Piekary SlaskieHarga Elevator Pemandangan Kecil RumahCara memilih pengeluar operasi

  • BograSaiz pengubah jenis keringBagaimana menangani fenomena calar permukaan

    BograSaiz pengubah jenis keringBagaimana menangani fenomena calar permukaan

  • BertulisPlatform angkat hidraulik Platform angkat elektrikIndeks Piawai Berkaitan

    BertulisPlatform angkat hidraulik Platform angkat elektrikIndeks Piawai Berkaitan

  • BertulisTanda jembatan naik bimbitPengetahuan asas

    BertulisTanda jembatan naik bimbitPengetahuan asas

  • ZoetermeerContainer Jembatan NaikPengenalan reka bentuk struktur biasa

    ZoetermeerContainer Jembatan NaikPengenalan reka bentuk struktur biasa

  • ZoetermeerPlatform mengangkat trek panduan tetapmelabur

    ZoetermeerPlatform mengangkat trek panduan tetapmelabur

  • ZoetermeerHarga lif kecil rumah tanggaProses pengeluaran

    ZoetermeerHarga lif kecil rumah tanggaProses pengeluaran

  • segera:Peringatan: Maklumat Bandar SanhePembuat jambatan naik bimbit 10 tonSekarang pilih apa perincian yang perlu diberi perhat memberi anda Bandar SanhePembuat jambatan naik bimbit 10 tonSekarang pilih apa perincian yang perlu diberi perhat oleh syarikat kami, perkhidmatan Bandar SanhePembuat jambatan naik bimbit 10 tonSekarang pilih apa perincian yang perlu diberi perhat dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Bandar SanhePembuat jambatan naik bimbit 10 tonSekarang pilih apa perincian yang perlu diberi perhat, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Bandar SanhePembuat jambatan naik bimbit 10 tonSekarang pilih apa perincian yang perlu diberi perhat. Bandar SanhePembuat jambatan naik bimbit 10 tonSekarang pilih apa perincian yang perlu diberi perhat di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Bandar SanhePembuat jambatan naik bimbit 10 tonSekarang pilih apa perincian yang perlu diberi perhat, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!