WuerdenPlatform lif sumbangan aluminumKawalan kualiti

  • masa pelepasan:2024-03-27 21:50:34
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:383
  • Penerangan pantas:

    Wuerden,Semua saluran sambungan mesti mempunyai pins pecah dan cukup.Menyesuaikan unit kuasa.WuerdenProduk terutama mengangkut p

Kandungan artikel

Semua saluran sambungan mesti mempunyai pins pecah dan cukup.

Menyesuaikan unit kuasa.

WuerdenProduk terutama mengangkut pelbagai barang lantai kerja di atas dan bawah; Garaj tiga dimensi dan lantai garaj, lif kereta tinggi, dll. Sistem hidraulik produk disediakan dengan peranti perlindungan keselamatan anti jatuh dan overload, dan butang operasi boleh ditetapkan pada setiap tingkat dan bangku kerja platform mengangkat untuk mencapai struktur produk berbilang-titik, kuasa pembawa muatan kuat, mengangkat stabil, pemasangan mudah dan selesa dan penyelenggaran. Ia adalah peralatan bekalan ekonomi dan praktik yang ideal yang boleh menggantikan lif di tingkat rendah. Menurut persekitaran pemasangan dan keperluan penggunaan lif, konfigurasi pilihan berbeza boleh dipilih untuk mencapai keputusan yang lebih baik. lif hidraulik garpu yang tetap adalah platform penangkap hidraulik istimewa untuk mengangkut barang antara lantai bangunan. Produk ini terutama digunakan untuk mengangkat dan menurunkan barang di workshops, gudang, dan pelbagai rak: garaj tiga dimensi, garaj, tinggi lantai, lift kereta, dll.

Permukaan setiap bahagian berus patut disimpan bersih, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari %.

Chum PhaeTeknologi ferografi boleh dilaksanakan secara efektif untuk mengesan dan mengawasi darjah pencemaran minyak dalam sistem hidraulik lif hidraulik, menganalisis proses pakaian, dan menganalisis kesilapan. ia mempunyai keuntungan menjadi intuitif tepat, dia telah menjadi alat yang kuat untuk mendiagnosis dan menganalisis kesalahan dalam sistem hidraulik teknik mekanik. Perkongsian: apabila kita mengangkut barang di kilang besar, kita sering menggunakan lif keretapi panduan. Jadi, anda tahu bagaimana untuk menetapkan kelajuan lif keretapi panduan? Selanjutnya, mari kita berikan perkenalan singkat kepada pembuat lif kargo jenis kereta api panduan.

Urus, buang rust dan mengisi semula komponen struktur seperti kandang penggantian dan bingkai kereta api panduan untuk kerosakan, dan kuatkan ahli yang mengandungi muatan yang rosak

Semasa operasi tahap angkat ketiga, muatan menegak seperti berat badan mati dan muatan kereta angkat dilaksanakan secara langsung oleh silinder minyak ke dasar lubang dan keperluan kekuatan untuk dinding shaft dan tanah atas relatif rendah. Gelang struktur batu bata atau batu beton murni cukup.


WuerdenPlatform lif sumbangan aluminumKawalan kualiti



Kebocoran minyak serius dari pompa manual dan pompa gear; Pompa perlengkapan rosak, dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan; Minyak hidraulik tidak cukup; Sirkuit terbuka; Penghalangan penapis; The action of the support valve or directional valve fails; Tekanan input tidak mencukupi bagi kola elektromagnetik; Kol elektromagnetik terbakar; Core valve terperangkap. Ini semua faktor yang menyebabkan bangku kerja platform angkat untuk mengangkat lemah atau tidak, jadi penyelesaiannya adalah untuk menggantikan cincin penyegelan menggantikan pompa perlengkapan, menambah minyak hidraulik yang cukup, menggantikan atau bersih, memperbaiki atau menggantikan.

Pastikan operasi normal pompa minyak. Kegagalan pompa minyak di lif mungkin menyebabkan udara masuk.

Laras dan betulkan pelbagai pintu keselamatan dan peralatan penguncian mekanik

Laporan pemeriksaan kualitiMuat atau peralatan gagal berfungsi Berbagai pembuat lif mempunyai kualifikasi rasmi. Selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!

I a tidak menakutkan jika ada kerosakan kecil di lif, tetapi yang menakutkan adalah mengetahui bahawa ada kerosakan tetapi tidak tahu bagaimana untuk menyelesaikannya.

Pengetahuan platform angkat tekanan, jembatan naik, lif bimbit, dan lebih banyak yang tersedia di Jiuheng, Jinan. Kami benar-benar menyambut rakan-rakan dari semua jalur kehidupan untuk melawat dan memeriksa kilang,WuerdenPlatform angkat bimbit, bekerjasama dan bernegosiasi, dan mencari pembangunan umum. Penjagaan dan pemeliharaan berikut diperlukan untuk lift kargo: Penjagaan dan pemeliharaan: Penjagaan dan pemeliharaan seharusnya dilakukan oleh operator peralatan atau pegawai masa penuh unit operasi. Unit pemeliharaan dan pemeliharaan peralatan bertanggungjawab untuk mengawasi dan mengkaji kandungan pemeliharaan. Kandungan utama pemeliharaan dan pemeliharaan adalah ringkasan sebagai berikut: " Cross operation method; ": Bersihkan, ketat, lembut, menyesuaikan, dan mencegah kerosakan. Sebelum dan pada akhir setiap shift, hingga minit sebelum dan selepas setiap hari, periksa semua bahagian dan komponen peralatan untuk memastikan mereka normal. Laksanakan minyak dengan lembut menurut peraturan, kotak gerak, peralatan mata luar dan bahagian lain, serta minyak hidraulik semua dilakukan mengikut keperluan dalam jadual.

Hentikan kecemasan: Tekan tombol kecemasan untuk meningkatkan atau rendahkan mesin.

Guna pengukur perasaan untuk semak keadaan pakaian gear cacing pengurang gear cacing. Sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khusus

WuerdenCheck and clean the driving gears and guide wheels of the elevator. If there is excessive wear, it is necessary to replace them

Bersihkan dan periksa kumpulan bingkai roda mahkota,WuerdenSelf propelled mobile lifting platform, betulkan atau gantikan dengan bahagian baru

Pipa boleh bekerja lebih baik untuk tahap angkat Wuhan, dan sebab utama penyegelan yang buruk adalah parut pada garis penyegelan di akhir. Sebab lain ialah seting kumpulan terlalu besar dan berulang, dan perforasi disebabkan oleh lubang kecil bentuk lubang pinhole yang menyemprot air keluar. Ini kerana ada masalah dengan bahan mentah di sekitar paip,WuerdenPlatform penunggang jenis trek panduan, yang mengarah kepada kejadian perforasi. Apabila paip pecah secara mengufuk dan menegak, model berbeza digunakan untuk perkara yang berbeza disebabkan model berbeza, Kita patut mengikuti keperluan platform angkat Wuhan, bukan untuk mengatakan yang murah adalah baik, sesuai untuk produk kita. Harga paip minyak tekanan tinggi dan spesifikasi paip minyak tekanan tinggi mempunyai banyak yang perlu dilakukan. Secara umum, lebih besar spesifikasi kualiti, lebih tinggi harga. Penyesuaian kelajuan angkat platform adalah berkaitan dengan unit kuasa, paip minyak, silinder minyak, dan kapasitas kargo.


HoustonMaklumat produk lain
  • KwangyangPlatform mengangkat lengan melipat sendiriSkop mana yang berlaku?

    KwangyangPlatform mengangkat lengan melipat sendiriSkop mana yang berlaku?

  • KwangyangRumah rumah lift villa yang dibina sendiriCepat dalam penggunaan industri

    KwangyangRumah rumah lift villa yang dibina sendiriCepat dalam penggunaan industri

  • Jidd HafsPower transformer technology seriesTerobosan industri mempercepat merealisasikan peredaran

    Jidd HafsPower transformer technology seriesTerobosan industri mempercepat merealisasikan peredaran

  • Aeroporto della MalpensaPlatform angkat bimbit hidraulikLangkah berjaga-jaga untuk pemasangan dan op

    Aeroporto della MalpensaPlatform angkat bimbit hidraulikLangkah berjaga-jaga untuk pemasangan dan op

  • Aeroporto della MalpensaKllimping bimbitGabungkan pelbagai daya untuk memerintah bersama

    Aeroporto della MalpensaKllimping bimbitGabungkan pelbagai daya untuk memerintah bersama

  • MinsterJembatan pengangkutan yang tetapCara menyelesaikan masalah

    MinsterJembatan pengangkutan yang tetapCara menyelesaikan masalah

  • MinsterPlatform mengangkat lengan pelukis CrawlerApakah bahaya tertentu

    MinsterPlatform mengangkat lengan pelukis CrawlerApakah bahaya tertentu

  • MinsterScrew jenis lif rumah tanggaapa keadaannya

    MinsterScrew jenis lif rumah tanggaapa keadaannya

  • segera:Peringatan: Maklumat WuerdenPlatform lif sumbangan aluminumKawalan kualiti memberi anda WuerdenPlatform lif sumbangan aluminumKawalan kualiti oleh syarikat kami, perkhidmatan WuerdenPlatform lif sumbangan aluminumKawalan kualiti dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk WuerdenPlatform lif sumbangan aluminumKawalan kualiti, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian WuerdenPlatform lif sumbangan aluminumKawalan kualiti. WuerdenPlatform lif sumbangan aluminumKawalan kualiti di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di WuerdenPlatform lif sumbangan aluminumKawalan kualiti, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!