ForliPlatform mengangkat bergerak sendiriCara melakukan ujian tekanan

  • masa pelepasan:2024-03-27 22:18:49
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:288
  • Penerangan pantas:

    Forli,Kebocoran minyak serius dari pompa manual dan pompa gear; Pompa perlengkapan rosak,ForliPlatform mengangkat selai alumin

Kandungan artikel

Kebocoran minyak serius dari pompa manual dan pompa gear; Pompa perlengkapan rosak,ForliPlatform mengangkat selai aluminium 8-meter, dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan; Minyak hidraulik tidak cukup; Sirkuit terbuka; Penghalangan penapis; The action of the support valve or directional valve fails; Tekanan input tidak mencukupi bagi kola elektromagnetik; Kol elektromagnetik terbakar; Core valve terperangkap. Ini semua faktor yang menyebabkan bangku kerja platform angkat untuk mengangkat lemah atau tidak, jadi penyelesaiannya adalah untuk menggantikan cincin penyegelan, menggantikan pompa perlengkapan menambah minyak hidraulik yang cukup, memperbaiki sistem elektrik, menggantikan atau bersih, memperbaiki atau menggantikan.

Semua lubang di kenderaan kerja ketinggian tinggi dan lokasi kerja ketinggian tinggi mesti dikuasai dengan penutup kuat, pagar, atau jaringan keselamatan.

ForliApplicable environment: Indoor or outdoor Applicable temperature: Safety device Safety rocker: When the equipment is running and rising, the rocker will automatically prevent wheelchair platform.

Peningkatan kelajuan nominal dan muatan nominal lif kargo jenis keretapi panduan bermakna kuasa enjin utama mesti ditambah dan mesin trak yang lebih besar mesti digunakan. Apabila kuasa hos meningkat, kuasa penukar frekuensi juga mesti meningkat, dan peranti dan garis kuasa yang sepadan mesti meningkat dengan satu nombor.

TandirPenjagaan bulanan: Lihat item pemeriksaan minggu

Apabila menggunakan lif, kaki mesti dibuka terlebih dahulu. Jika kaki tidak dibuka, ia dilarang untuk meningkat atau rendah platform.

Selepas pemasangan platform angkat, pelarasan perlu dibuat, kerana tiada siapa yang boleh memasang platform angkat sepenuhnya dalam satu kali. Jadi penyesuaian perlu dibuat selepas pemasangan. Ini boleh memastikan platform angkat yang dipasang mempunyai jaminan kualiti dan jaminan efisiensi. Pelarasan ini melibatkan selaraskan jarak antara gear. Atau periksa diameter perlengkapan. Semua ini adalah penyesuaian kunci. dengan pembangunan cepat teknologi, terdapat semakin banyak jenis platform angkat dalam kehidupan sehari-hari kita. yang biasa ialah platform angkat alium alium. jadi, apa prinsip platform angkat alium alium? Berikutnya,ForliLif yang diletak dalam kereta aliuminum., mari kita perkenalkan diri kepada anda.


ForliPlatform mengangkat bergerak sendiriCara melakukan ujian tekanan



Apa fungsi anti rust primer untuk lif kargo gudang?

Penonton fungsi penggunaan platform angkat hidraulik elektrik: Mudah untuk beroperasi: Panel memastikan operasi mudah dan memberi amaran kepada pemandu dan kru pelabuhan mengenai keadaan yang tidak selamat yang berpotensi. Integriti struktur: Lapan saluran besi J-bentuk berkuasa dikelilingi ke bawah dek pada titik kesan dinamik untuk mencegah deformasi dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan penerbangan pelabuhan. Keselamatan tinggi platform angkat hidraulik elektrik: Platform angkat hidraulik dilengkapi dengan valv keselamatan, yang akan menghalang garpu jatuh dari platform apabila trak tiba-tiba berangkat, it may cause the system to operate abnormally. Therefore, non professional personnel are not allowed to adjust the pressure regulating valve arbitrarily.

Pakaian seluar berada dalam julat yang dibenarkan, tanpa deformasi serius, dan boleh putar fleksibel.

Perhatian: Mesing tidak normal gigi gear patut dihindari: roller tidak sama patut dihindari; Lupakan orientasi diagonal gulung panduan; Harus dihindari bahawa gulung panduan disimpan pada masa yang sama untuk waktu yang lama; The above abnormal phenomena can lead to rapid wear and even scrapping of gears, racks, rollers, and guide rails. If adjusted more carefully, it will be more beneficial for the service life of the elevator.


ForliPlatform mengangkat bergerak sendiriCara melakukan ujian tekanan



Semak orientasi relatif antara dinding sokongan kabel dan bingkai panduan kabel

Click to viewI a tidak menakutkan jika ada kerosakan kecil di lif, after setting the support points and vibration pickup points of the workpiece, use a rigid fixture to fix the exciter on the workpiece, and use the manual function of the equipment to test the vibration. It is determined that around revolutions is the resonance frequency of the component. Amplitusi yang dijana oleh perlengkapan eksentrik bagi peminat dalam perlengkapan keempat boleh memenuhi keperluan pemprosesan getaran kerusi dasar,ForliLift gunting bergerak sepenuhnya, jadi kekuatan getaran dipilih sebagai perlengkapan keempat.

[UNK][UNK]?? Unit pengawasan akan memenuhi tanggungjawab keselamatannya secara efektif, dan jika mana-mana kemalangan keselamatan produksi berpotensi ditemui, mereka akan segera melaporkan kepada unit pembinaan

ForliPeribadi semak sambungan setiap bahagian dan ketatkannya jika ada pelepasan. Keketatan bolt yang menyambung badan patut disemak apabila badan berada di bawah tekanan (lengan berputar boleh digunakan untuk menyebabkan pemampatan)

Bawah dipasang dengan lejang had bawah untuk mencegah bahaya wayar besi jatuh selepas lejang had pertama gagal.

Semak status perlahan gelang dinding tongkat sokongan, dan bolt dan simpan cincin antara lif kargo yang mengangkat dan jambatan. Jika mereka terlepas atau dipindahkan, mereka patut disemak dan ketat


HoustonMaklumat produk lain
  • TraniPlatform mengangkat tali aluminumApakah cara untuk menilai kelayakan

    TraniPlatform mengangkat tali aluminumApakah cara untuk menilai kelayakan

  • TraniFully automatic reclaimerCara mengambil langkah untuk perusahaan berskala besar

    TraniFully automatic reclaimerCara mengambil langkah untuk perusahaan berskala besar

  • MymensinghRated current of 1600KVA box transformerBahan utama untuk pembinaan industri

    MymensinghRated current of 1600KVA box transformerBahan utama untuk pembinaan industri

  • CannesPlatform angkat hidraulik 6-meterPenawaran pasaran mengekalkan keseimbangan yang ketat

    CannesPlatform angkat hidraulik 6-meterPenawaran pasaran mengekalkan keseimbangan yang ketat

  • CannesRancangan jambatan naikApakah kesan bilah kipas pada prestasi

    CannesRancangan jambatan naikApakah kesan bilah kipas pada prestasi

  • Piekary SlaskieBridge boarding forklift mudahAntioksidan

    Piekary SlaskieBridge boarding forklift mudahAntioksidan

  • Piekary SlaskiePlatform mengangkat tali aluminumPeluang baru untuk pembangunan

    Piekary SlaskiePlatform mengangkat tali aluminumPeluang baru untuk pembangunan

  • Piekary SlaskieHarga Elevator Pemandangan Kecil RumahCara memilih pengeluar operasi

    Piekary SlaskieHarga Elevator Pemandangan Kecil RumahCara memilih pengeluar operasi

  • segera:Peringatan: Maklumat ForliPlatform mengangkat bergerak sendiriCara melakukan ujian tekanan memberi anda ForliPlatform mengangkat bergerak sendiriCara melakukan ujian tekanan oleh syarikat kami, perkhidmatan ForliPlatform mengangkat bergerak sendiriCara melakukan ujian tekanan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ForliPlatform mengangkat bergerak sendiriCara melakukan ujian tekanan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ForliPlatform mengangkat bergerak sendiriCara melakukan ujian tekanan. ForliPlatform mengangkat bergerak sendiriCara melakukan ujian tekanan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ForliPlatform mengangkat bergerak sendiriCara melakukan ujian tekanan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!