Koeln-NippesPlatform mengangkat garpu gunting bergerak sendiriAkan menghadapi cabaran besar

  • masa pelepasan:2024-03-27 22:34:30
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:131
  • Penerangan pantas:

    Koeln-Nippes,Minyak pembersihan untuk sistem hidraulik mesti menggunakan minyak hidraulik yang sama dengan sistem yang digunakan, den

Kandungan artikel

Minyak pembersihan untuk sistem hidraulik mesti menggunakan minyak hidraulik yang sama dengan sistem yang digunakan, dengan suhu minyak antara dan [UNK]. Guna kadar aliran besar untuk membuang kotoran dari sistem sebanyak mungkin. Sistem hidraulik perlu dibersihkan berulang kali tiga kali atau lebih Setelah setiap pembersihan, mengeluarkan sistem sepenuhnya sementara minyak panas.

Check and clean the driving gears and guide wheels of the elevator. If there is excessive wear, it is necessary to replace them

Koeln-Nippes[UNK][UNK]& lt;-- Karakteristik platforma angkat hidraulik bagi orang cacat -; gt; Platform penangkapan hidraulik bagi orang cacat boleh dipasang dengan bijak di pintu masuk dan keluar kereta bawah tanah, jalan kaki, jembatan pelayar, pintu masuk dan keluar stesen kereta api, koridor bangunan rumah dan bangunan koridor, yang boleh menyelesaikan secara keseluruhan masalah penangkapan sukar di tempat awam. Produk kami tidak memerlukan lubang, lubang, atau bilik komputer, dan bebas dari bunyi, ruang, garaj, workshop, dll. Ia khususnya sesuai untuk bangunan lantai bawah. Untuk meningkatkan keselamatan lif kargo untuk perjalanan jauh dan keselamatan peribadi,Koeln-NippesGarpu gunting platform angkat bimbit, tindakan keselamatan dirancang dalam sirkuit. Di bawah, penulis akan menjelaskan secara singkat keuntungan jelas lif kargo.

MocaApa fungsi anti rust primer untuk lif kargo gudang?

Permukaan setiap bahagian berus patut disimpan bersih,Koeln-NippesPlatform angkat bimbit,Koeln-NippesPlatform angkat gerak garpu gunting, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari %.

Bengkel kerja platform angkat turun: valv tutup tidak ditutup dengan ketat, atau terdapat kebocoran minyak pada bahagian sambungan valv yang berkaitan atau berkaitan; Penghapusan adalah untuk ketatkan valv tutup, memperbaikinya dan ketatkannya, atau menggantikan cincin penutup. During the use of guide rail type cargo elevators, they may sometimes be installed outdoors and exposed to wind and sun for a long time, which can easily lead to corrosion and shorten their service life. What are the requirements for the maintenance of the steel wire ropes of guide rail type cargo elevators?


Koeln-NippesPlatform mengangkat garpu gunting bergerak sendiriAkan menghadapi cabaran besar



Apabila menyiapkan peralatan, dan penggunaan bahan-bahan yang boleh hancur dan mudah rosak adalah melarang.

Untuk mencegah bahan-bahan mencemari dari lif memasuki sistem hidraulik, tangki minyak patut ditutup dengan betul dan dilengkapi dengan penapis udara yang mampu untuk mencegah masukan debu dan basah; Minyak baru mesti ditapis secara efektif, dan minyak kembali sistem juga mesti ditapis secara efektif; Penutupan kuat bagi ikatan paip dan sambungan lain untuk mencegah debu, basah, dan udara memasuki sistem hidraulik; The moving parts must be equipped with dustproof sealing devices.

Sebaliknya, ia perlu diubah ke arah yang berlawanan; Apabila tekanan belakang mata pasangan perlengkapan lebih besar dari . mm, lepaskan kacang sambungan dari pecahan eksentrik gulung panduan dan roda tekanan belakang gigi seperti yang dipaparkan dalam , tetapkan roda tekanan belakang gigi untuk tekan ke arah arah belakang rak perlengkapan sehingga tekanan belakang mencapai julat yang masuk akal. Jika tidak, ia patut disesuaikan dalam arah yang bertentangan. Pada titik ini, gulung panduan patut dilepaskan untuk o dan kemudian disesuaikan mengikut penyesuaian gulung panduan.

Risiko kualitiElevators are strictly tested before leaving the factory. If the pressure regulating valve is adjusted arbitrarily by the manufacturer, it may cause the system to operate abnormally. Therefore non professional personnel are not allowed to adjust the pressure regulating valve arbitrarily.

Platform angkat terdiri dari unit kuasa dan silinder minyak. Unit kuasa disediakan dengan empat lubang boleh disesuaikan semasa produksi, unit kuasa disesuaikan untuk menyesuaikan kelajuan angkat platform angkat.

Di atas adalah apa yang kami perkenalkan kepada anda mengenai penggunaan platform angkat, yang merupakan produk mekanik yang sangat penting untuk angkat apabila kita melaksanakannya, kita perlu memperhatikan lebih banyak tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan. jadi, mari kita perkenalkan kepada anda tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan.


Koeln-NippesPlatform mengangkat garpu gunting bergerak sendiriAkan menghadapi cabaran besar



Apabila melepaskan penutup tangki minyak hidraulik, penutup penapis, lubang pemeriksaan, paip minyak hidraulik dan sebahagian lain, perlu mengelakkan debu semasa laluan minyak sistem. Bahagian terpasang mesti dibersihkan dengan teliti sebelum dibuka. Apabila memasang topi penuhi tangki minyak hidraulik, pertama-tama buang tanah di sekeliling topi tangki. Selepas melepaskan topi tangki buang apa-apa sampah yang tersisa dari kawasan kongsi (jangan cuci dengan air untuk mencegah air menyerap ke dalam tangki). Hanya selepas mengesahkan kebersihan, topi tangki boleh dibuka. Apabila menggunakan bahan-bahan dan palu, bahan-bahan yang tidak menghapuskan ketidaksihiran serat dan palu khusus dengan karet yang terpasang pada permukaan patut dipilih. Komponen hidraulik dan selang hidraulik patut dibersihkan dengan hati-hati kering dengan udara tekanan tinggi, dan kemudian dikumpulkan. Choose a well packaged filter element (the inner packaging is damaged, although the filter element is intact, it may also be unclean). Apabila menukar minyak, bersihkan penapis pada masa yang sama. Sebelum memasang unsur penapis, bersihkan tanah bawah dengan hati-hati di dalam kotak penapis dengan bahan.

bagaimanaApabila melakukan operasi ketinggian tinggi, bahan yang digunakan mesti ditempatkan dengan selamat. The tools used must be placed in the tool bag with your hands to prevent falling and injuring people.

Periksa tahap kemampuan teknologi produksi di antara pegawai kilang. Hanya syarikat dan syarikat yang mempunyai teknologi produksi kemampuan boleh menghasilkan produk yang boleh dipercayai. Pada hari ini, pembangunan berbagai jenis peralatan baru telah membuat usaha positif untuk pembangunan perusahaan. Oleh sebab keperluan berbeza dari berbagai industri, terdapat piawai baru untuk penggunaan platform angkat. Pada hari ini, dalam pembangunan dan pembangunan banyak perusahaan, penggunaan peralatan angkat lebih umum, dan piawai yang lebih tinggi juga telah muncul untuk penggunaan mesin angkat. Untuk memenuhi keperluan berbeza pasar, Pembuat juga terus memperbaiki prestasi produk mereka.

Muat atau peralatan gagal berfungsi Berbagai pembuat lif mempunyai kualifikasi rasmi. Selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!

Koeln-NippesPenjagaan bulanan: Lihat item pemeriksaan minggu

Adjusting the oil pipe.

Jika ada kerosakan semasa lif, profesional bukan elektrik tidak dibenarkan untuk melepaskan dan memasang peralatan elektrik dengan kehendak untuk mencegah sambungan tidak sengaja atau kejutan elektrik.


HoustonMaklumat produk lain
  • Santa AnaPlatform mengangkat yang bergerak sendiri jenis garpu guntingMempengaruhi faktor harga

    Santa AnaPlatform mengangkat yang bergerak sendiri jenis garpu guntingMempengaruhi faktor harga

  • Santa AnaHarga lif rumah tangga 5 tingkatApakah jenisnya

    Santa AnaHarga lif rumah tangga 5 tingkatApakah jenisnya

  • BarisalSaiz pengubah jenis kering 1250Penghantaran pantas

    BarisalSaiz pengubah jenis kering 1250Penghantaran pantas

  • FerraraPlatform angkat hidraulik bergerakKerosakan yang sering dihadapi

    FerraraPlatform angkat hidraulik bergerakKerosakan yang sering dihadapi

  • FerraraTekanan hidraulik bergerak paksi naikBagaimana pasaran membalikkan penurunan

    FerraraTekanan hidraulik bergerak paksi naikBagaimana pasaran membalikkan penurunan

  • MilanForklift boarding bridgeAnalisis model pemasaran terbaik industri

    MilanForklift boarding bridgeAnalisis model pemasaran terbaik industri

  • MilanPlatform pemberontak jenis keretapi panduan untuk penggunaan kilangDi manakah nilai penggunaan

    MilanPlatform pemberontak jenis keretapi panduan untuk penggunaan kilangDi manakah nilai penggunaan

  • MilanHarga pemutar hidraulikPandangan yang tidak konsisten terhadap tinjauan industri

    MilanHarga pemutar hidraulikPandangan yang tidak konsisten terhadap tinjauan industri

  • segera:Peringatan: Maklumat Koeln-NippesPlatform mengangkat garpu gunting bergerak sendiriAkan menghadapi cabaran besar memberi anda Koeln-NippesPlatform mengangkat garpu gunting bergerak sendiriAkan menghadapi cabaran besar oleh syarikat kami, perkhidmatan Koeln-NippesPlatform mengangkat garpu gunting bergerak sendiriAkan menghadapi cabaran besar dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Koeln-NippesPlatform mengangkat garpu gunting bergerak sendiriAkan menghadapi cabaran besar, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Koeln-NippesPlatform mengangkat garpu gunting bergerak sendiriAkan menghadapi cabaran besar. Koeln-NippesPlatform mengangkat garpu gunting bergerak sendiriAkan menghadapi cabaran besar di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Koeln-NippesPlatform mengangkat garpu gunting bergerak sendiriAkan menghadapi cabaran besar, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!