CharlottePlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriPermohonan di kilang pengeluaran

  • masa pelepasan:2024-03-27 22:44:39
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:377
  • Penerangan pantas:

    Charlotte,Selepas membersihkan, bersihkan penapis dan gantikannya dengan unsur penapis baru sebelum menambah minyak baru. Apa reak

Kandungan artikel

Selepas membersihkan, bersihkan penapis dan gantikannya dengan unsur penapis baru sebelum menambah minyak baru. Apa reaksi tidak baik yang boleh berlaku semasa penggunaan awal lif kargo hidraulik?

Untuk lif yang telah berada dalam persekitaran kerja istimewa untuk masa yang lama,CharlottePlatform mengangkat bergerak sendiri, perlu segar secara peribadi cat luaran. Jika cat telah jatuh untuk masa yang lama atau baja dalaman telah berkarat, dan cat baru patut dilaksanakan. Ia diharamkan secara ketat untuk melukis tanpa mengguncurkan. Pendekatan ini hanya akan mempercepat penuaan peralatan dan memperpendek jangka hidup.

CharlotteWhen the oil, gearbox, transfer case, drive axle, winch mechanism and slewing mechanism are operating at low temperature, low condensation point and good performance, the transmission efficiency will be significantly reduced, the wear of transmission parts will increase,CharlotteHarga untuk membuka jembatan naik bimbit, the operation of gearbox and transfer case will be heavy and shifting will be difficult. Sebagai mesin penyelamatan tenaga skala besar yang digunakan secara luas dalam kehidupan sehari-hari, platform mengangkat bermain peran yang penting dalam berbagai bidang dan membawa kesenangan besar untuk kehidupan dan produksi sehari-hari orang. Jadi, bagaimana kita harus menjaga platform angkat dalam kehidupan sehari-hari?

Orang-orang yang bukan operator atau orang-orang yang tidak menghapuskan halangan tidak dibenarkan memanjat kerangka, lengan berat, tali, dan menyertai benda yang mengangkat ke atas dan ke bawah.

MuscatWhen installing the fence cage, it is necessary to clean the surface and install the foot bolts to ensure reduced friction. Different thicknesses of steel plates can also be inserted at the foot bolts to adjust the verticality. Next it is necessary to install buffer springs, as buffering can ensure safety.

Untuk memastikan pengendalian yang selamat dan boleh diandalkan dan mencegah kemalangan, valv kawalan hidraulik satu arah, juga dikenali sebagai kunci hidraulik, ditambah untuk memastikan pengendalian diri yang selamat jika paip hidraulik rosak secara tidak sengaja. Penggera kawalan bunyi berlebihan dipasang untuk membedakan antara muatan berlebihan atau kegagalan peralatan. Untuk mengangkat platform, kita tidak telah mengumpulkan mereka, tetapi perlu memasang mereka sendiri di tempat yang kita perlukan. Jadi apa yang patut kita perhatikan bila memasang mereka?

Periksa peralatan interlocking, perjalanan ke atas dan ke bawah, dan tombol penyelamatan keselamatan lain pintu kandang dan pintu pagar


CharlottePlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriPermohonan di kilang pengeluaran



Sebaliknya, ia perlu diubah ke arah yang berlawanan; Apabila tekanan belakang mata pasangan perlengkapan lebih besar dari . mm, lepaskan kacang sambungan dari pecahan eksentrik gulung panduan dan roda tekanan belakang gigi seperti yang dipaparkan dalam , tetapkan roda tekanan belakang gigi untuk tekan ke arah arah belakang rak perlengkapan sehingga tekanan belakang mencapai julat yang masuk akal. Jika tidak, ia patut disesuaikan dalam arah yang bertentangan. Pada titik ini, gulung panduan patut dilepaskan untuk o dan kemudian disesuaikan mengikut penyesuaian gulung panduan.

Staf sepatutnya menyimpan mentega dan memeriksa kabel setiap minggu untuk menghindari pakaian dan air mata yang tidak perlu.

Apabila melakukan operasi ketinggian tinggi, bahan yang digunakan mesti ditempatkan dengan selamat. The tools used must be placed in the tool bag with your hands to prevent falling and injuring people.

HargaSemak orientasi relatif antara dinding sokongan kabel dan bingkai panduan kabel

Peribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Timely bandage and replace damaged parts.

Menyesuaikan unit kuasa.


CharlottePlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriPermohonan di kilang pengeluaran



Blok karet dan pakaian pasangan adalah normal dan dalam julat yang dibenarkan.

Penyesuaian SkemaTuminminminminminminminminminyang hydraulic membeformformformformformforma tektektektektertterttertterttertterttertiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaPergi.

Warna permukaan mengadopsi proses bakar dengan perlawanan corrosion yang baik.

Check the welding condition of the connection point, and if there is any looseness, please fix it in a timely manner.

CharlotteSemak keadaan pakaian penion dan rak, sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khusus

Periksa keadaan pakaian dan kebebasan roda panduan lif kargo

Untuk memastikan turun licin objek berat dan pengendalian yang selamat dan boleh dipercayai, valv seimbang dipasang pada litar minyak kembali untuk seimbang litar dan menjaga tekanan, supaya kelajuan turun tidak terpengaruh oleh objek berat. valv throttle mengatur kadar aliran dan kelajuan angkat


HoustonMaklumat produk lain
  • ManhattanPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApa jenis prestasi yang unggul?

    ManhattanPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApa jenis prestasi yang unggul?

  • ManhattanBiaya lif rumah tangga kecilPengilang perlu memperhatikan penyelenggaraannya

    ManhattanBiaya lif rumah tangga kecilPengilang perlu memperhatikan penyelenggaraannya

  • RangpurProspek pengubah kuasaAdakah ubah bentuk mempengaruhi kesannya?

    RangpurProspek pengubah kuasaAdakah ubah bentuk mempengaruhi kesannya?

  • PurmerendPlatform angkat hidraulik 10 meterApa sorotan kerja yang baru

    PurmerendPlatform angkat hidraulik 10 meterApa sorotan kerja yang baru

  • PurmerendPenghasilan jambatan naikSebelum beroperasi, pengetahuan pembuatan jentera am ini masih per

    PurmerendPenghasilan jambatan naikSebelum beroperasi, pengetahuan pembuatan jentera am ini masih per

  • Hungarypelayar dockAnalisis trend pembangunan industri

    Hungarypelayar dockAnalisis trend pembangunan industri

  • HungaryPlatform mengangkat pelukisDasar harga industri

    HungaryPlatform mengangkat pelukisDasar harga industri

  • HungaryDua roda mesin roda plat secara automatikAnalisis ubah bentuk

    HungaryDua roda mesin roda plat secara automatikAnalisis ubah bentuk

  • segera:Peringatan: Maklumat CharlottePlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriPermohonan di kilang pengeluaran memberi anda CharlottePlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriPermohonan di kilang pengeluaran oleh syarikat kami, perkhidmatan CharlottePlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriPermohonan di kilang pengeluaran dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk CharlottePlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriPermohonan di kilang pengeluaran, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian CharlottePlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriPermohonan di kilang pengeluaran. CharlottePlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriPermohonan di kilang pengeluaran di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di CharlottePlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriPermohonan di kilang pengeluaran, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!