LiegePlatform mengangkat tali aluminumApakah faktor yang mempengaruhi jangka hayat perkhidmatan

masa pelepasan:2024-02-13 10:17:03 Pengguna pos:275HP127226562 Paparan halaman:147

Petua teras:Liege, it may cause the system to operate abnormally. Therefore, gantikan roda panduan atau lapisanLiegeApabila platform hidra

it may cause the system to operate abnormally. Therefore, gantikan roda panduan atau lapisan

LiegeApabila platform hidraulik listrik ditangkap diperlukan untuk menyesuaikan atau menggantikannya. Jika lapisan lif dipakai, papan ibu naik ke tinggi tertentu, dan piring bibir terbuka perlahan-lahan kemudian turun ke belakang kereta. Pada masa yang sama, pembatasan hanya akan menggantung trak untuk mencegah forklift jatuh secara tidak sengaja semasa memuatkan.

Blok karet dan pakaian pasangan adalah normal dan dalam julat yang dibenarkan.

GranvilleSelepas pemasangan platform angkat, pelarasan perlu dibuat, kerana tiada siapa yang boleh memasang platform angkat sepenuhnya dalam satu kali. Jadi penyesuaian perlu dibuat selepas pemasangan. Ini boleh memastikan platform angkat yang dipasang mempunyai jaminan kualiti dan jaminan efisiensi. Pelarasan ini melibatkan selaraskan jarak antara gear. Atau periksa diameter perlengkapan. Semua ini adalah penyesuaian kunci. dengan pembangunan cepat teknologi, terdapat semakin banyak jenis platform angkat dalam kehidupan sehari-hari kita. yang biasa ialah platform angkat alium alium. jadi, apa prinsip platform angkat alium alium? Berikutnya, mari kita perkenalkan diri kepada anda.

Check the welding condition of the connection point, and if there is any looseness, tali pinggang keselamatan mesti dipakai apabila bekerja pada ketinggian lebih dari meter; Apabila membangun pada cerun tajam, perlu menarik tali keselamatan dengan betul. Pada hari ini, platform angkat bukan lagi peranti istimewa, ia hanya alat yang biasa digunakan oleh orang. Walaupun ia adalah alat kita juga perlu menyimpannya dan menyimpannya.


LiegePlatform mengangkat tali aluminumApakah faktor yang mempengaruhi jangka hayat perkhidmatan



[UNK][UNK]?? Apabila jabatan pengawasan bangunan memenuhi tanggungjawab pengawasan keselamatan dan pemeriksaan, ia akan memerintahkan penghapusan segera perilaku keselamatan yang berpotensi dalam produksi lif bangunan dan lif kargo yang ditemui semasa pemeriksaan. Jika keselamatan tidak dapat dijamin sebelum atau semasa penghapusan perilaku keselamatan produksi utama, ia akan diperintahkan untuk mengeluarkan pekerja dari kawasan berbahaya atau untuk sementara menghentikan bangunan. Dalam kerja penyelidikan dan kawalan berbahaya, penyelidikan akan serius, penyelesaian akan ditetapkan, dan keputusan akan dikons

Sambungan bekalan kuasa untuk operasi penangkapan produk mempengaruhi penggunaan biasa produk di masa depan. Oleh itu, dengan bantuan pegawai teknikal penghasil, perlu melakukan pengamatan eksperimental mengenai prestasi berbagai-bagai produk semasa operasi penangkapan untuk melihat jika keputusan yang dijangka boleh dicapai.

Penjagaan kuartal: Periksa item yang diperiksa setiap bulan

Kerja kerjaLif platform angkat patut mengikut peraturan untuk membawa kerja,LiegePlatform angkat kereta api tunggal, jika tidak ia boleh menyebabkan kerosakan kepada orang atau objek.

Penjagaan kuartal: Periksa item yang diperiksa setiap bulan

Guna pengukur perasaan untuk semak keadaan pakaian gear cacing pengurang gear cacing. Sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khusus


LiegePlatform mengangkat tali aluminumApakah faktor yang mempengaruhi jangka hayat perkhidmatan



Semak status perlahan gelang dinding, tongkat sokongan, dan bolt dan simpan cincin antara lif kargo yang mengangkat dan jambatan. Jika mereka terlepas atau dipindahkan, mereka patut disemak dan ketat

Kualiti yang baikBersihkan dan periksa kumpulan bingkai roda mahkota, betulkan atau gantikan dengan bahagian baru

Struktur dan prinsip kerja platform operasi yang boleh dipotong terdiri daripada menarik paip, cahaya pinggir,LiegePanduan platform angkat menegak keretapi, blok sokongan, lajur, plat tekanan, skru,LiegeKllimping bimbit, pads spring, pads rata, cap kunci, rod skru, pangkalan, bingkai sementara, plat platform, dll.

Tingkat atas khas tahap angkat kedua rendah meter, dan tingkat lain boleh dipasang rendah meter.

LiegeRegarding the construction elevator with counterweight, check the adjustment and fixation status of the counterweight guide wheel. Check the balancing equipment of the steel wire rope, the crown wheel, and the counterweight steel wire rope bracket

Semak operasi peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.

Permukaan setiap bahagian berus patut disimpan bersih, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari %.


Hak cipta dan notis:
1. LiegePlatform mengangkat tali aluminumApakah faktor yang mempengaruhi jangka hayat perkhidmatan yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat LiegePlatform mengangkat tali aluminumApakah faktor yang mempengaruhi jangka hayat perkhidmatan, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan LiegePlatform mengangkat tali aluminumApakah faktor yang mempengaruhi jangka hayat perkhidmatan adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian LiegePlatform mengangkat tali aluminumApakah faktor yang mempengaruhi jangka hayat perkhidmatan mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Houstonmengesyorkanberita
HoustonBerita terkini