BajaPlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarApa masalah di pasaran industri

masa pelepasan:2024-02-14 18:21:05 Pengguna pos:275HP127226562 Paparan halaman:253

Petua teras:Baja,Semak aras minyak kotak gerak dan gantikan minyak baru jika perluSemak orientasi relatif antara dinding sokongan kabel d

Semak aras minyak kotak gerak dan gantikan minyak baru jika perlu

Semak orientasi relatif antara dinding sokongan kabel dan bingkai panduan kabel

BajaIkut langsung manual operasi lif, dan hanya operasi yang betul boleh memastikan operasi normal peralatan. Perbaikan jangka panjang bagi pelbagai produk markah seperti penghasil lif, dengan produk yang ditentukan lengkap dan jaminan kualiti

Bersihkan dan periksa kumpulan bingkai roda mahkota, betulkan atau gantikan dengan bahagian baru

CroatiaBersihkan dan periksa kumpulan bingkai roda mahkota, betulkan atau gantikan dengan bahagian baru

Apabila cahaya penunjuk untuk menyambung kuasa lif menyala, tekan butang atas. Motor putar tetapi platform angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga-fasa dan pembalikan motor. Hanya menggantikan mana-mana garis dua fasa.

Penjagaan bulanan: Lihat item pemeriksaan minggu


BajaPlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarApa masalah di pasaran industri



Pertama perlu menyimpan penyelenggaran biasa. Selepas tempoh tertentu, cat lif akan secara automatik oksigen di udara, menyebabkan penuaan. Apabila menggunakan peralatan lif, perlu memperhatikan penyelenggaran dan cuba untuk tidak meletakkannya di luar. Ia dilarang meletakkannya di luar pada hari musim panas atau hujan untuk terkena cahaya matahari atau hujan.

Fungsi valv overflow bagi platform pembangkit jenis trek panduan adalah untuk melindungi sistem hidraulik daripada kerosakan tekanan yang berlebihan. Ia biasanya ditempatkan di dalam stesen pam, dengan valv penyesuaian di satu sisi. Perhatian semua orang, beberapa situasi mungkin berlaku. If there is a problem with the fixed lifting platform equipment, it is necessary to communicate with the manufacturer in a timely manner and not easily adjust the overflow valve of the fixed lifting platform. When is it necessary to adjust the overflow valve of the fixed lifting platform?

Untuk memastikan turun licin objek berat dan pengendalian yang selamat dan boleh dipercayai, valv seimbang dipasang pada litar minyak kembali untuk seimbang litar dan menjaga tekanan, supaya kelajuan turun tidak terpengaruh oleh objek berat. valv throttle mengatur kadar aliran dan kelajuan angkat

asetSila rujuk ke manual arahan untuk menyimpan dan menyimpan lif untuk semak momentum rem

Kegagalan atau gagal mengangkat platform angkat: overload; Kecualian adalah untuk mengurangi muatan. Tombol balik tidak ditutup; Penghapusan adalah dengan memperketat valv kembali. Tombol satu arah pompa manual terperangkap dan gagal kembali ke posisi asalnya; Penyelesaikan masalah melibatkan penyelamatan, pembersihan, dan penggantian minyak hidraulik bersih.

Atas dipasang dengan perjalanan keselamatan dan sempadan atas perjalanan. Jika perjalanan sempadan setiap tingkat gagal dan kehilangan kawalan apabila lif kargo naik, lif Nanchang perlu bergantung pada sempadan atas perjalanan untuk menghalang semasa dan menghentikan naik. Jika perjalanan keselamatan sering terbuka dan menutup kenalan, lif kargo akan secara automatik turun ke tingkat pertama.


BajaPlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarApa masalah di pasaran industri



Peningkatan kelajuan nominal dan muatan nominal lif kargo jenis keretapi panduan bermakna kuasa enjin utama mesti ditambah dan mesin trak yang lebih besar mesti digunakan. Apabila kuasa hos meningkat, kuasa penukar frekuensi juga mesti meningkat, dan peranti dan garis kuasa yang sepadan mesti meningkat dengan satu nombor.

Laporan pemeriksaan kualitiUntuk lif yang telah berada dalam persekitaran kerja istimewa untuk masa yang lama, perlu segar secara peribadi cat luaran. Jika cat telah jatuh untuk masa yang lama atau baja dalaman telah berkarat, peralatan patut dihancurkan dahulu, dan cat baru patut dilaksanakan. Ia diharamkan secara ketat untuk melukis tanpa mengguncurkan. Pendekatan ini hanya akan mempercepat penuaan peralatan dan memperpendek jangka hidup.

Platform pengangkat kereta api di luar, terutama digunakan untuk pengangkutan kargo ketinggian tinggi antara lantai. Dengan kapasitas muatan - ton dan ketinggian - meter, lif kereta api panduan, juga dikenali sebagai lif hidraulik,BajaPlatform penunggang jenis trek panduan, boleh dipasang di dalam dan luar. Mereka mempunyai tinggi angkat tinggi dan menggunakan silinder minyak yang diletakkan sebelah, memastikan operasi lancar, bunyi rendah, penyelenggaran yang selesa, dan kehidupan perkhidmatan panjang. Dalam kes kegagalan kuasa, boleh digunakan turun kecemasan manual, yang selamat, selesa, cepat, dan praktik. Kedalaman lubang umumnya adalah cm- cm. Pembuat lif profesional mempunyai tahan tekanan tinggi, prestasi tahan air yang baik dan tahan api dan suhu tinggi, Kapasiti muatan berlebihan kuat, resistensi kerosakan, kehidupan perkhidmatan panjang. Tinggi lapisan atas tidak terpengaruh, dan boleh disesuaikan mengikut persekitaran di lokasi. Ia sesuai untuk struktur besi - tingkat atau kilang beton,BajaGerakan platform mengangkat garpu gunting, dan boleh digunakan secara dalaman dan luar.

Minyak pembersihan untuk sistem hidraulik mesti menggunakan minyak hidraulik yang sama dengan sistem yang digunakan, dengan suhu minyak antara dan [UNK]. Guna kadar aliran besar untuk membuang kotoran dari sistem sebanyak mungkin. Sistem hidraulik perlu dibersihkan berulang kali tiga kali atau lebih Setelah setiap pembersihan, mengeluarkan sistem sepenuhnya sementara minyak panas.

BajaPeriksa peralatan interlocking, perjalanan ke atas dan ke bawah,BajaPembuat bimbit jambatan naik hidraulik, dan tombol penyelamatan keselamatan lain pintu kandang dan pintu pagar

Tuminminminminminminminminminyang hydraulic membeformformformformformforma tektektektektertterttertterttertterttertiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaPergi.

The wear rate is fast, and due to factors such as processing assembly, and adjustment of new machine components, the friction surface is rough, the mating surface area is small, and the surface pressure condition is uneven. Semasa operasi mesin bahagian kongkav dan konveksi di permukaan bahagian-bahagian saling bergantung dan menggosok satu sama lain. Sampah logam yang jatuh dari proses menggosok, bertukar, bertindak sebagai abrasif dan terus berpartisipasi dalam pecahan, mempercepat lagi memakai permukaan pasangan bahagian-bahagian. Therefore, during the running-in period, it is easy to cause wear on components (especially the mating surface), ia boleh menyebabkan kerosakan pada komponen dan menyebabkan kegagalan awal.


Hak cipta dan notis:
1. BajaPlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarApa masalah di pasaran industri yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat BajaPlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarApa masalah di pasaran industri, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan BajaPlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarApa masalah di pasaran industri adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian BajaPlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarApa masalah di pasaran industri mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Houstonmengesyorkanberita
HoustonBerita terkini