Bandar KansasJembatan naik bimbit 10 tonSebab dan pencegahan

masa pelepasan:2024-02-15 21:23:27 Pengguna pos:275HP127226562 Paparan halaman:238

Petua teras:Bandar Kansas,Bengkel kerja platform angkat turun: valv tutup tidak ditutup dengan ketat, memperbaikinya dan ketatkannya, atau menggan

Bengkel kerja platform angkat turun: valv tutup tidak ditutup dengan ketat, memperbaikinya dan ketatkannya, atau menggantikan cincin penutup. During the use of guide rail type cargo elevators, they may sometimes be installed outdoors and exposed to wind and sun for a long time, which can easily lead to corrosion and shorten their service life. What are the requirements for the maintenance of the steel wire ropes of guide rail type cargo elevators?

Switch kawalan pintu hanya boleh diaktifkan apabila pintu setiap lantai ditutup sepenuhnya.

Bandar KansasLatihan dalam tindakan pencegahan keselamatan, serta menjelaskan beberapa perkara penyelamatan masa depan; Selama masa berjalan-in platform angkat hidraulik, penting untuk memeriksa dengan hati-hati pakaian dan air mata komponen. Sebab ia adalah komponen baru diproses dan terkumpul platform angkat hidraulik, mungkin terdapat deviasi halus dalam bentuk dan saiz, yang memerlukan operasi normal selama beberapa masa. Oleh itu, dalam masa berjalan-in, diperlukan untuk memberi perhatian pada masa nyata sama ada ada ada pakaian dan air mata berlebihan. Jika ada, mencegah dari awal,Bandar KansasJembatan boarding tetap, dan mengelakkan kegagalan peralatan; Selepas menggunakan untuk jangka masa, kerja yang diperlukan perlu dilakukan. Selepas menggunakan untuk jangka masa, pins dan bearings platform angkat hidraulik patut dijamin untuk mengelakkan pakaian dan air mata, dan beberapa minyak atau lemak boleh ditambah dengan sesuai untuk memastikan bahawa produk mencapai keadaan operasi optimal; Ia penting untuk memahami berapa kali platform penangkapan hidraulik berjalan masuk untuk mengesahkan jika terdapat suara semasa berjalan dalam masa. Oleh itu, semasa penggunaan, perlu diperhatikan dengan hati- hati jika suara ditemui semasa operasi platform penangkapan hidraulik. Tidak perlu bimbang tentang tahap sebelumnya sebelum penggunaan. Biasanya, suara secara alami hilang. Namun,Bandar KansasPlatform mengangkat legu aluminium tunggal, jika terdapat suara untuk masa yang lama, ia tidak hilang atau lemah, At this point, it is necessary to promptly produce the manufacturer and solve the problem; It is recommended to have a dedicated person regularly check whether the components are loose after running the hydraulic lifting platform for one cycle. Before use, check each screw, nut, retaining ring, oil pipe joint, etc. for any signs of looseness. If any signs are found, they should be reinforced or replaced in a timely manner to avoid usage failures and accidents.

Orang-orang yang menderita penyakit jantung yang berat, anemia atau keadaan lain yang tidak sesuai untuk operasi ketinggian tinggi tidak dibenarkan untuk melakukan operasi ketinggian tinggi.

OvalleElevators are strictly tested before leaving the factory. If the pressure regulating valve is adjusted arbitrarily by the manufacturer, it may cause the system to operate abnormally. Therefore, non professional personnel are not allowed to adjust the pressure regulating valve arbitrarily.

Apabila tinggi bangunan bangunan melebihi meter, jaringan keselamatan lebar meter mesti dibina di luar muka kerja bersama lapisan bangunan. jaringan keselamatan tetap mesti dibina di lapisan pertama sehingga tiada operasi ketinggian tinggi.

Semak semua seksyen piawai dan titik sambungan sokongan diagonal. Semak bolt perlahan rak gear dan pastikan plat dan organisasi sayap sejuk motor bersih


Bandar KansasJembatan naik bimbit 10 tonSebab dan pencegahan



Apabila melakukan operasi ketinggian tinggi bahan yang digunakan mesti ditempatkan dengan selamat. The tools used must be placed in the tool bag with your hands to prevent falling and injuring people.

Platform pengangkat keretapi panduan adalah peralatan berat yang relatif selamat, overload dan sebab keselamatannya ialah bahawa ia mempunyai peralatan perlindungan keselamatan seperti anti jatuh, dan pemadaman kuasa. Jadi, apa fungsi sistem anti jatuh untuk platform angkat kereta api panduan? Apa sistem penangkapan jatuh keselamatan? Masuk ke Haoxiang Elevator Knowledge Lecture Hall, ia jelas pada satu pandangan.

Semak jika orientasi blok had atas dan bawah pada bingkai trek panduan adalah betul

rancanganSila rujuk ke manual arahan untuk menyimpan dan menyimpan lif untuk semak momentum rem

Lift kargo adalah platform penangkap hidraulik khusus untuk pengangkutan barang. Ia terutamanya digunakan untuk mengangkut barang ke atas dan ke bawah diantara berbagai lantai kerja seperti gudang, garaj, workshop dll. Ia khususnya sesuai untuk bangunan lantai bawah. Untuk meningkatkan keselamatan lif kargo untuk perjalanan jauh dan keselamatan peribadi, tindakan keselamatan dirancang dalam sirkuit. Di bawah, penulis akan menjelaskan secara singkat keuntungan jelas lif kargo.

Semak kebebasan lapisan bola dan pakaian roda panduan roda penggantian. Jika roda penggantian dipakai, diperlukan untuk menyesuaikan atau menggantikannya. Jika lapisan lif dipakai, gantikan roda panduan atau lapisan


Bandar KansasJembatan naik bimbit 10 tonSebab dan pencegahan



Sebaliknya, ia perlu diubah ke arah yang berlawanan; Apabila tekanan belakang mata pasangan perlengkapan lebih besar dari . mm, lepaskan kacang sambungan dari pecahan eksentrik gulung panduan dan roda tekanan belakang gigi seperti yang dipaparkan dalam , tetapkan roda tekanan belakang gigi untuk tekan ke arah arah belakang rak perlengkapan sehingga tekanan belakang mencapai julat yang masuk akal. Jika tidak, ia patut disesuaikan dalam arah yang bertentangan. Pada titik ini, gulung panduan patut dilepaskan untuk o dan kemudian disesuaikan mengikut penyesuaian gulung panduan.

Pengurangan?Peraturan mengenai Pengurusan Penggunaan Lift Perkara Meningkatkan: Benarkan Gerakan Sedikit dan Piawai Peningkatan

Cilinder minyak berfungsi berat dilengkapi dengan valv anti letupan, yang boleh menghalang platform angkat jatuh dengan cepat apabila paip minyak meletup.

Semak keadaan pakaian penion dan rak, sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khusus

Bandar KansasApabila jaringan keselamatan dan tindakan perlindungan lain tidak dapat diterima, tali pinggang keselamatan mesti dipakai apabila bekerja pada ketinggian lebih dari meter; Apabila membangun pada cerun tajam, perlu menarik tali keselamatan dengan betul. Pada hari ini platform angkat bukan lagi peranti istimewa, ia hanya alat yang biasa digunakan oleh orang. Walaupun ia adalah alat, kita juga perlu menyimpannya dan menyimpannya.

Urus, buang rust dan mengisi semula komponen struktur seperti kandang penggantian dan bingkai kereta api panduan untuk kerosakan, dan kuatkan ahli yang mengandungi muatan yang rosak

Untuk jelaskan kaedah mana sistem menggunakan bila bergerak dari satu keadaan kerja ke yang lain, dan sama ada isyarat salah, perlu periksa objek fizikal satu per satu. Penting untuk memperhatikan sama ada ada ada gangguan antara sirkuit minyak utama atau antara sirkuit minyak utama disebabkan sambungan yang salah. Jika ada sebarang gangguan, perlu menganalisis bagaimana ralat penyesuaian digunakan.


Hak cipta dan notis:
1. Bandar KansasJembatan naik bimbit 10 tonSebab dan pencegahan yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat Bandar KansasJembatan naik bimbit 10 tonSebab dan pencegahan, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan Bandar KansasJembatan naik bimbit 10 tonSebab dan pencegahan adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian Bandar KansasJembatan naik bimbit 10 tonSebab dan pencegahan mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Houstonmengesyorkanberita
HoustonBerita terkini