BrasiliaPlatform mengangkat pelukisPetua untuk menggunakan

masa pelepasan:2024-03-20 11:30:42 Pengguna pos:275HP127226562 Paparan halaman:378

Petua teras:Brasilia,Minyak pembersihan untuk sistem hidraulik mesti menggunakan minyak hidraulik yang sama dengan sistem yang digunakan, den

Minyak pembersihan untuk sistem hidraulik mesti menggunakan minyak hidraulik yang sama dengan sistem yang digunakan, dengan suhu minyak antara dan [UNK]. Guna kadar aliran besar untuk membuang kotoran dari sistem sebanyak mungkin. Sistem hidraulik perlu dibersihkan berulang kali tiga kali atau lebih Setelah setiap pembersihan, mengeluarkan sistem sepenuhnya sementara minyak panas.

Menggunakan jadual analisis korelasi antara fenomena ralat dan penyebab untuk mencari ralat hidraulik, ringkasan jadual korelasi antara fenomena ralat dan penyebab (atau disediakan oleh pembuat), yang boleh digunakan untuk mencari dan mengendalikan ralat hidraulik umum.

BrasiliaLatihan dalam tindakan pencegahan keselamatan, serta menjelaskan beberapa perkara penyelamatan masa depan; Selama masa berjalan-in platform angkat hidraulik, penting untuk memeriksa dengan hati-hati pakaian dan air mata komponen. Sebab ia adalah komponen baru diproses dan terkumpul platform angkat hidraulik,BrasiliaPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminum, mungkin terdapat deviasi halus dalam bentuk dan saiz, yang memerlukan operasi normal selama beberapa masa. Oleh itu dalam masa berjalan-in, diperlukan untuk memberi perhatian pada masa nyata sama ada ada ada pakaian dan air mata berlebihan. Jika ada, diperlukan untuk dilakukan secara segera rawatan profesional, mencegah dari awal, dan mengelakkan kegagalan peralatan; Selepas menggunakan untuk jangka masa, kerja yang diperlukan perlu dilakukan. Selepas menggunakan untuk jangka masa, pins dan bearings platform angkat hidraulik patut dijamin untuk mengelakkan pakaian dan air mata, dan beberapa minyak atau lemak boleh ditambah dengan sesuai untuk memastikan bahawa produk mencapai keadaan operasi optimal; Ia penting untuk memahami berapa kali platform penangkapan hidraulik berjalan masuk untuk mengesahkan jika terdapat suara semasa berjalan dalam masa. Oleh itu, semasa penggunaan, perlu diperhatikan dengan hati- hati jika suara ditemui semasa operasi platform penangkapan hidraulik. Tidak perlu bimbang tentang tahap sebelumnya sebelum penggunaan. Biasanya, berjalan lebih kali. Selepas berjalan masuk suara secara alami hilang. Namun, jika terdapat suara untuk masa yang lama, ia tidak hilang atau lemah, At this point, it is necessary to promptly produce the manufacturer and solve the problem; It is recommended to have a dedicated person regularly check whether the components are loose after running the hydraulic lifting platform for one cycle. Before use, check each screw, retaining ring, oil pipe joint, they should be reinforced or replaced in a timely manner to avoid usage failures and accidents.

Semak keadaan pakaian penion dan rak, sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khusus

Sidi AissaUrus, buang rust dan mengisi semula komponen struktur seperti kandang penggantian dan bingkai kereta api panduan untuk kerosakan, dan kuatkan ahli yang mengandungi muatan yang rosak

Jika ada masalah di dalam lif dan terdapat profesional elektrik yang hadir di platform angkat, penyelamatan patut dilakukan dengan penolakan tekanan lengkap apabila memasang mana-mana komponen sistem hidraulik. Penggunaan platform lif untuk mencegah cat luaran dari pelepasan adalah luas, dan ia masih selepas kemajuan cepat standar hidup dan industri. Bagaimana lif tersebut digunakan, sama ada di pusat belanja, stesen atau hotel.

Pastikan perlengkapan kecil dan roda tekanan ditetapkan dengan selamat pada plat asas pemacu, dan periksa keadaan penyesuaian bolt plat asas pemacu


BrasiliaPlatform mengangkat pelukisPetua untuk menggunakan



Jika ada masalah di dalam lif dan terdapat profesional elektrik yang hadir di platform angkat, penyelamatan patut dilakukan dengan penolakan tekanan lengkap apabila memasang mana-mana komponen sistem hidraulik. Penggunaan platform lif untuk mencegah cat luaran dari pelepasan adalah luas, sama ada di pusat belanja, stesen, atau hotel.

Penjagaan bulanan termasuk aspek berikut. Periksa sama ada memakai dan merobek bahagian sambungan gulung, bearing, dan peluru sementara lif akan mempengaruhi penggunaan biasa mesin. Jika pakaian itu berat, gantikan bahagian untuk menjaga kestabilan mesin. Selain itu, minyak untuk bahagian-bahagian seharusnya digunakan secara terus menerus, yang tidak hanya bermanfaat penggunaan fleksibel dan normal mesin, tetapi juga memperpanjang kehidupan perkhidmatan bahagian-bahagian, dengan itu mencapai kesan tidak mempengaruhi kerja dan menyimpan dana. Apa yang perlu diperiksa ialah aras minyak hidraulik dan kualiti mesin. Untuk sistem hidraulik platform angkat, kita biasanya memilih minyak hidraulik # dan penggunaan minyak yang sesuai juga adalah cara penting untuk melindungi mesin. Apabila tinggi penangkapan platform penangkapan hidraulik mencapai tahap tinggi, minyak hidraulik patut hingga milimeter lebih tinggi dari bawah tangki minyak. Apabila ada situasi yang tidak normal dalam minyak, seperti kegelapan warna minyak dan ketidaksamaan dalam minyak, minyak hidraulik patut diganti secara tepat masa untuk melindungi penggunaan biasa dan pemeliharaan sehari-hari mesin.

Apabila menggunakan lif, kaki mesti dibuka terlebih dahulu. Jika kaki tidak dibuka, ia dilarang untuk meningkat atau rendah platform.

Perkhidmatan pertamaSemak keadaan kabel pelindung bingkai panduan kabel

Apabila menggunakan lif, kaki mesti dibuka terlebih dahulu. Jika kaki tidak dibuka, ia dilarang untuk meningkat atau rendah platform.

Apabila cahaya penunjuk untuk menyambung kuasa lif menyala, tekan butang atas. Motor putar tetapi platform angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga-fasa dan pembalikan motor. Hanya menggantikan mana-mana garis dua fasa.


BrasiliaPlatform mengangkat pelukisPetua untuk menggunakan



Bawah dipasang dengan lejang had bawah untuk mencegah bahaya wayar besi jatuh selepas lejang had pertama gagal.

Kualiti tinggi dan harga rendahThe wear rate is fast, and due to factors such as processing, assembly, and adjustment of new machine components, the friction surface is rough, the mating surface area is small, and the surface pressure condition is uneven. Semasa operasi mesin, bahagian kongkav dan konveksi di permukaan bahagian-bahagian saling bergantung dan menggosok satu sama lain. Sampah logam yang jatuh dari proses menggosok, bertukar, bertindak sebagai abrasif dan terus berpartisipasi dalam pecahan, mempercepat lagi memakai permukaan pasangan bahagian-bahagian. Therefore, during the running-in period,BrasiliaPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiri, it is easy to cause wear on components (especially the mating surface), with a fast wear rate. Pada titik ini jika dimuatkan berlebihan, gearbox ia boleh menyebabkan kerosakan pada komponen dan menyebabkan kegagalan awal.

When the oil, transfer case,BrasiliaPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerak sendiri, winch mechanism and slewing mechanism are operating at low temperature, the oil of the hydraulic elevator should be gear oil with high viscosity index, low condensation point and good performance, otherwise, the transmission efficiency will be significantly reduced, the wear of transmission parts will increase, the operation of gearbox and transfer case will be heavy, and shifting will be difficult. Sebagai mesin penyelamatan tenaga skala besar yang digunakan secara luas dalam kehidupan sehari-hari, platform mengangkat bermain peran yang penting dalam berbagai bidang dan membawa kesenangan besar untuk kehidupan dan produksi sehari-hari orang. Jadi, bagaimana kita harus menjaga platform angkat dalam kehidupan sehari-hari?

Dengan pembangunan terus menerus teknologi elektronik, fungsi diagnosis diri peralatan digunakan untuk mencari kesilapan hidraulik. Sementara ini, angkat tekanan mengadopsi komputer elektronik, sirkuit antaramuka, dan teknologi pengsan untuk mendiagnosis diri sistem hidraulik angkat hidraulik dan memaparkannya pada skrin fluorescen. Pengguna dan pegawai penyelenggaraan boleh mengalihkan kesilapan berdasarkan kandungan yang dipaparkan.

BrasiliaPermukaan setiap bahagian berus patut disimpan bersih, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari %.

Tuminminminminminminminminminyang hydraulic membeformformformformformforma tektektektektertterttertterttertterttertiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaPergi.

Periksa peralatan interlocking, perjalanan ke atas dan ke bawah, dan tombol penyelamatan keselamatan lain pintu kandang dan pintu pagar


Hak cipta dan notis:
1. BrasiliaPlatform mengangkat pelukisPetua untuk menggunakan yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat BrasiliaPlatform mengangkat pelukisPetua untuk menggunakan, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan BrasiliaPlatform mengangkat pelukisPetua untuk menggunakan adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian BrasiliaPlatform mengangkat pelukisPetua untuk menggunakan mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Houstonmengesyorkanberita
HoustonBerita terkini