BusiaTahap putaran mengangkat tetapTerdapat beberapa kaedah anti karat.

  • masa pelepasan:2024-03-27 18:17:39
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:259
  • Penerangan pantas:

    Busia,Untuk melaksanakan pengaturan escalator dan menyediakan balas balik, untuk menentukan konfigurasi peranti terkongsi tert

Kandungan artikel

Untuk melaksanakan pengaturan escalator dan menyediakan balas balik, untuk menentukan konfigurasi peranti terkongsi tertentu, urutan penghantaran, dan pengaturan pusingan kereta tangan semasa pengaturan terus menerus.

Lakukan kerja statistik dalam industri lif, mengumpulkan, mengatur, dan menerbitkan maklumat industri, melakukan kajian dan analisis data statistik, menyediakan dasar untuk membentuk industri, yang memproses kereta panduan menjadi rak, dan memasang peralatan dalam kereta yang berkaitan dengan rak. Motor elektrik memandu peralatan untuk putar dan mengangkat kereta.

Komponen mekanik mesin tarik lif memerlukan minyak. Terdapat dua skala pada penutup luar mesin tarik. Buka tombol minyak untuk memeriksa sama ada minyak sepatutnya berada di tengah dua skala. Jika minyak lebih rendah dari skala bawah, ia bermakna bahawa mesin tarik sepatutnya dipenuhi minyak. Jika tidak dipenuhi minyak, lif tidak akan beroperasi dengan baik untuk masa yang panjang, yang menyebabkan pembakaran mesin tarik lif dan motor. Selepas lif telah berjalan untuk masa yang lama, minyak seharusnya diganti dengan cara yang tepat untuk menjaga mesin traksi bersih dan dalam keadaan baik.

GisburnJarak pinggir sinar terlalu kecil: Kaedah untuk memperpendek platform bawah adalah untuk memperpendek panjang keseluruhan escalator, tetapi perhatikan julat pendekatan sangat terhad, umumnya tidak melebihi mm. Secara umum, platform tidak boleh dikurangkan kerana ia mengandungi peralatan seperti kabinet dan motor. Ubah sudut escalator dari darjah ke darjah

Jika lif sudah di lantai pertama, segera buka pintu lif dan masukkan ke negara yang ditugaskan petugas kebakaran.

Untuk melaksanakan pengaturan escalator dan menyediakan balas balik, dan pengaturan pusingan kereta tangan semasa pengaturan terus menerus.


BusiaTahap putaran mengangkat tetapTerdapat beberapa kaedah anti karat.



Perjalanan masalah teknik awam umum di lokasi escalator: jarak tepi cahaya terlalu besar: dalam kes ini, panjang platform atas dan bawah escalator boleh ditambah untuk memenuhi dimensi sebenar teknik awam. Satu platform boleh dilambangkan pada satu sisi atau kedua-dua platforma boleh dilambangkan secara bersamaan. Sambungan keseluruhan platforma atas dan bawah secara umum tidak sepatutnya melebihi mm. When lengthening the platform, attention should be paid to the length of the pit or the opening of the floor slab, which should also be lengthened at the same time. Selepas escalator dilambangkan, kekuatan pada titik sokongan atas dan bawah juga akan meningkat. Jika jarak pinggir sinar meningkat terlalu panjang, sokongan perlu ditambah di tengah-tengah trus escalator. Selain itu mengubah sudut escalator dari darjah ke darjah juga boleh membuat pinggir sinar jauh lebih panjang.

Pada tahun , Tianjin Lishunde Hotel (nama Inggeris Astor Hotel) memasang lif Otis dengan tukar kendali yang beroperasi lif penumpang dalam projek pembangunan semula dan pengembangan. Ia mempunyai kapasitas muatan bernilai kg, bekalan kuasa AC V, kelajuan m/s, tingkat dan stesen, kereta kayu, dan pintu pagar manual.

Teknologi baru peraturan frekuensi dan peraturan tegangan (VVVF), dikurangkan sebagai frekuensi Variable Voltage Variable dalam bahasa Inggeris,BusiaResidential use of indoor elevators in duplex buildings, berdasarkan prinsip teknik listrik. Kelajuan dan momen enjin adalah secara langsung proporsional dengan frekuensi dan amplitud tegangan bekalan kuasa AC,BusiaLift mini rumah Lift rumah kecil, mencapai peraturan kelajuan yang tepat dan kawalan enjin. Teknologi peraturan kelajuan ini memastikan operasi lift licin aras yang tepat,BusiaMemuatkan mesin tipping hidraulik, dan fleksibiliti.

Fokus pada PembangunanSecara khusus jangan gunakan pintu lif di lif, dan menjaga jarak tertentu. Untuk mengurangi kesan, pendekatan utama patut ialah mendarat pada kaki dan tumit, supaya kesan yang kurang boleh dihantar dari tumit ke kaki; Pada masa yang sama, menghindari transmisi ke tulang belakang sebanyak mungkin, sambil melindungi otak dan jantung daripada kerosakan. Jika ada kendali di lif, pastikan menggunakannya, supaya tidak jatuh kerana pusat graviti yang tidak stabil. Tujuan utama kaedah ini ialah mengorbankan kaki dan lengan sebagai pertukaran untuk melindungi tulang belakang, jantung dan otak dari bahaya. Sudah tentu, ada kemungkinan pecahan.

Rangkaian pembayaran dan tali tidak boleh bertentangan dengan shaft atau komponen lain semasa operasi lif.

Kurangkan bunyi keseluruhan mesin. Kerana tiada bunyi dari perlindungan semasa operasi kelajuan tinggi bagi enjin asinkron dan tiada bunyi dari transmisi gear cacing, bunyi keseluruhan boleh dikurangi dengan -db (A) Penggunaan tenaga rendah. Dari prinsip kerja bagi motor sinkronik magnet kekal, boleh dilihat bahawa kegembiraan mereka dicapai oleh magnet kekal, dan tidak perlu bagi stator untuk menyediakan arus kegembiraan tambahan. Oleh itu, faktor kuasa lif boleh mencapai tahap yang sangat tinggi. Pada masa yang sama, rotor motor tidak mempunyai semasa dan tidak ada masalah kehilangan elektronik. Secara umum, ia mengurangkan konsumsi dengan % -% dibandingkan dengan enjin yang tidak tersimpan. Kerana kekurangan efisiensi rendah dan penggunaan tenaga tinggi pasangan pemindahan gear cacing, penggunaan tenaga lebih berkurang.


BusiaTahap putaran mengangkat tetapTerdapat beberapa kaedah anti karat.



Jika tali keselamatan di lif pecah, tentu saja, situasi ini jarang berlaku. Ia biasanya berlaku di lif yang dalam gangguan untuk masa yang lama. Orang di dalam lif patut mengambil beberapa tindakan perlindungan untuk menghindari cedera serius. Pada masa yang sama, terdapat penimbal di bawah slot lif untuk mengurangi kelajuan kesan apabila ia jatuh jadi kemungkinan kemalangan mati sangat rendah. Tujuan untuk mengambil tindakan perlindungan adalah untuk mengelakkan kesan saat pendaratan lif daripada menyebabkan kerosakan pada otak manusia, tulang belakang dan jantung.

Perbaikan kualitib. Bila lif lama tidak dapat dimulakan: kerana tidak mampu memasuki benteng, data terbatas hanya boleh dicapai dari luar benteng untuk menentukan sama ada ia bukan piawai (jika ada platform tinggi dalam bilik mesin, saiz pesawat benteng boleh diukur di bilik mesin, tetapi ia tidak cukup tepat) untuk rujukan negosiasi penutupan lif. Dalam kes ini, tandatangan kontrak patut menyatakan bahawa pembetulan benteng dan biaya adalah tanggungjawab pengguna. Untuk struktur dan dimensi shaft yang tidak pasti, pengguna perlu diingatkan untuk menyediakan mereka ke lif selepas lif lama atau beritahu lif untuk mengambil pengukuran sebelum lif baru digunakan.

Fenomena ini bukanlah gangguan lif. Apabila lif telah dimuatkan sepenuhnya, lif tidak berhenti: untuk menghindari muatan berlebihan, kereta lif tidak lagi menjawab panggilan keluar stesen seterusnya.

Jarak pinggir sinar terlalu kecil: Kaedah untuk memperpendek platform bawah adalah untuk memperpendek panjang keseluruhan escalator, tetapi perhatikan julat pendekatan sangat terhad, umumnya tidak melebihi mm. Secara umum, platform tidak boleh dikurangkan kerana ia mengandungi peralatan seperti kabinet dan motor. Ubah sudut escalator dari darjah ke darjah

BusiaBilik depan lif kebakaran disediakan dengan hidran kebakaran di dalam.

Dalam kes api, lif harus segera berhenti di lantai tanpa membuka pintu, kembali ke stesen lantai pertama, dan secara automatik membuka pintu lif jika ia berada di arah atas.

Lakukan tanggungjawab keseluruhan perusahaan produksi lif untuk kualiti penghasilan lif, pemasangan, penyelenggaran dan pemeliharaan; Naga; Sistem tanggungjawab pengurusan, meminta perusahaan untuk mematuhi jaminan kualiti untuk memastikan operasi selamat lif. To meet the national requirements for the construction market and property management, measures should be taken to ensure that enterprises without licenses are not allowed to produce elevators, and unqualified products and products produced by enterprises without production licenses are prohibited and purchased; Dalam aktiviti bisnes elevator dan dalam proses tawaran elevator, mendorong perusahaan untuk mematuhi peraturan negara yang sesuai, mengikut prinsip pembukaan, keadilan, iman yang baik dan persaingan yang sama, melarang persaingan yang tidak adil seperti peningkatan harga dan depresi, dan melindungi hak dan kepentingan sah perusahaan dan pengguna; Urus penilaian dan pengawasan kualiti lif oleh pengguna; Dalam analisis dan pengendalian kemalangan keselamatan lif.


HoustonMaklumat produk lain
  • Bandar LangfangPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikApakah ciri-ciri industri dan fungsi yang

    Bandar LangfangPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikApakah ciri-ciri industri dan fungsi yang

  • Bandar LangfangTingkat kedua lif kecil rumah tanggaUntuk menjadikan perkhidmatan itu nyata

    Bandar LangfangTingkat kedua lif kecil rumah tanggaUntuk menjadikan perkhidmatan itu nyata

  • Daerah JhenaidahProsedur pemasangan penukar minyak yang ditenggelamkanAnalisis spesifikasi operasi

    Daerah JhenaidahProsedur pemasangan penukar minyak yang ditenggelamkanAnalisis spesifikasi operasi

  • GhentPlatform angkat hidraulikBerkualiti tinggi dan harga rendah

    GhentPlatform angkat hidraulikBerkualiti tinggi dan harga rendah

  • GhentPembelian jambatan naik tetapHarga petikan berita

    GhentPembelian jambatan naik tetapHarga petikan berita

  • HajduboszormenyPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftPengenalan Pembangunan

    HajduboszormenyPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftPengenalan Pembangunan

  • HajduboszormenyPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaPerbandingan lebar pendesak

    HajduboszormenyPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaPerbandingan lebar pendesak

  • HajduboszormenyVilla Home ElevatorPermohonan di kilang pengeluaran

    HajduboszormenyVilla Home ElevatorPermohonan di kilang pengeluaran

  • segera:Peringatan: Maklumat BusiaTahap putaran mengangkat tetapTerdapat beberapa kaedah anti karat. memberi anda BusiaTahap putaran mengangkat tetapTerdapat beberapa kaedah anti karat. oleh syarikat kami, perkhidmatan BusiaTahap putaran mengangkat tetapTerdapat beberapa kaedah anti karat. dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BusiaTahap putaran mengangkat tetapTerdapat beberapa kaedah anti karat., sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BusiaTahap putaran mengangkat tetapTerdapat beberapa kaedah anti karat.. BusiaTahap putaran mengangkat tetapTerdapat beberapa kaedah anti karat. di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BusiaTahap putaran mengangkat tetapTerdapat beberapa kaedah anti karat., atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!